SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 25-04-2015 14:37:48 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Maar als je terugkijkt in de bijna 1000 topics, was vroeger eigenlijk alles precies hetzelfde.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nietwaar. Toen liep ik nog hard.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:09 schreef Wolve000 het volgende:
Maar als je terugkijkt in de bijna 1000 topics, was vroeger eigenlijk alles precies hetzelfde.![]()
Als jij dat zo wil noemen...quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nietwaar. Toen liep ik nog hard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Meldde me in januari vorig jaar, topic #681. En werd al gelijk genoemd in de TT van het volgende deel![]()
Maar had nou niemand me gewoon de tip kunnen geven om iedere dag 50m meer te sprinten? Dan had ik inmiddels die HM al sprintend kunnen afleggen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
de ene voet voor de anderequote:Op vrijdag 24 april 2015 13:09 schreef Wolve000 het volgende:
Maar als je terugkijkt in de bijna 1000 topics, was vroeger eigenlijk alles precies hetzelfde.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef flipsen het volgende:
Meldde me in januari vorig jaar, topic #681. En werd al gelijk genoemd in de TT van het volgende deel![]()
Maar had nou niemand me gewoon de tip kunnen geven om iedere dag 50m meer te sprinten? Dan had ik inmiddels die HM al sprintend kunnen afleggen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ga je eigenlijk nog een 10 of 15km wedstrijd lopen vóór die halve marathon?quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef flipsen het volgende:
Maar had nou niemand me gewoon de tip kunnen geven om iedere dag 50m meer te sprinten? Dan had ik inmiddels die HM al sprintend kunnen afleggenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bedankt voor de succeswensen allen!Volgens mij was dat vorig voorjaar ergens, dus dat was bijna meteenquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef flipsen het volgende:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Door jouw alleen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoeveel paar schoenen zijn er in 1000 topic gekocht?
Minstens 2000Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tellen we die van YUR ook mee? Dan zijn we nog wel even bezig...quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoeveel paar schoenen zijn er in 1000 topic gekocht?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salaris is weer binnen, dus de kans bestaat dat ik straks ook maar weer eens paartje ga bestellen.
Alvast voor Vegas
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En ter plekke kan je er natuurlijk ook nog wat kopen. Schijnt daar aardig betaalbaar te zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:51 schreef Guard het volgende:
Salaris is weer binnen, dus de kans bestaat dat ik straks ook maar weer eens paartje ga bestellen.
Alvast voor Vegas
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Jaaaa hardloopschoenen in de VS kopen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga in mei voor mn tweede paar
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Zijn bijna geen wedstrijden hier he, dus zit er niet in. Wel af en toe een 15km ofzo training op "wedstrijdtempo" (ahum, klinkt wel heel professioneel, maar zal wel ergens rond de 7:30 zitten hehe). Maar eerst moet die as-bende hier wegzijn, voordat ik weer verder ga met mijn 5-10km schema. Ben gelukkig al over de helft. Helaas gaat het voorlopig nog niet regenen, dus het blijft een grote stofbende. Vandaag wel bekend gemaakt dat het niet toxisch zou zijn, maar daar heb ik toch altijd wat vraagtekens bij, net als dat er bij een brand als bij Moerdijk gelijk geroepen wordt dat er geen gevaar is voor de volksgezondheid.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk nog een 10 of 15km wedstrijd lopen vóór die halve marathon?
En om het plaatje compleet te maken heb ik een flinke verkoudheid te pakken, dus het lopen wordt sowieso wee even uitgesteld.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Naar de US of A?quote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Voorlopig de laatste mooie lentedag vandaag. 3 km gehobbeld bij 18 C. De poot voelt wat stijfjes, alsof de verrekte enkelbanden weer wat soepeler moeten worden.![]()
nee schoenenquote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
jazeker, maar ik ga niet op een paar splinternieuwe schoenen een marathon lopen, ik krijg nu al blaren als ik eraan denkquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En ter plekke kan je er natuurlijk ook nog wat kopen. Schijnt daar aardig betaalbaar te zijn.
ik ga dadelijk ook nog even profiteren van het weerquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Voorlopig de laatste mooie lentedag vandaag. 3 km gehobbeld bij 18 C. De poot voelt wat stijfjes, alsof de verrekte enkelbanden weer wat soepeler moeten worden.
Mijn teller staat sinds vanmorgen weer op +1..quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoeveel paar schoenen zijn er in 1000 topic gekocht?
Lekkere duurloop pantoffels..
Nu nog duurlopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mooie omgeving daar bij Heeze, zo mooi dat ik morgen weer erheen ga, kom er net achter dat ik mn wat vergeten ben dus morgen weer 2,5 uur rijden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je wat ?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie omgeving daar bij Heeze, zo mooi dat ik morgen weer erheen ga, kom er net achter dat ik mn wat vergeten ben dus morgen weer 2,5 uur rijden![]()
Je wat?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie omgeving daar bij Heeze, zo mooi dat ik morgen weer erheen ga, kom er net achter dat ik mn wat vergeten ben dus morgen weer 2,5 uur rijdenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Je wat?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie omgeving daar bij Heeze, zo mooi dat ik morgen weer erheen ga, kom er net achter dat ik mn wat vergeten ben dus morgen weer 2,5 uur rijden![]()
Zo zijn dus die bijna 1000 topics volgekomen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:58 schreef Wolve000 het volgende:
Zo zijn dus die bijna 1000 topics volgekomen...
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Je kunt ook je wat kopen in de plaatselijke sportzaakquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door MaleDuck op 24-04-2015 19:00:41 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mag deze in de OP?
1
2[b]20 september 2015 - [url=http://www.damloop.nl/]Dam tot Damloop (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Devv - 10 EM![]()
Woei! Ik heb een heerlijk rondje gelopen. Ik ben weg gegaan met voldoende water en een gelletje en geen idee van hoe lang de run zou worden. +10 km in ieder geval. Ik ben richting de Tankenberg gelopen en heb daar rond gehobbeld over bospaadjes. Ook heb ik nog even mogen voelen hoe sterk de zwaartekracht is in Twente.Mag nog wel uitkijken dat op de bek gaan geen dingetje wordt
Hoe dan ook, het viel mee, ik kon er om lachen, en door!
Uiteindelijk denk ik zeker zo'n tweederde tot driekwart van het rondje onverhard heb gelopen. Het werd 16,5 km in totaal in net geen anderhalf uur, dus ook nog redelijk door gelopen, al was dat het doel helemaal niet. Het doel was genieten van het weer en van het lopen en dat is ruim gelukt
Uitzicht vanaf het hoogste punt van Overijssel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.![]()
morgen maar weer eens een rondje om hilversum lopen denk ik, kijken of ik het eens een keer zonder te verdwalen kan doen.![]()
Tijd niet gelopen, maar sinds een paar weken weer begonnen. Vergeleken met wat ik vorig jaar rond deze tijd rende is het nu ronduit slecht, maar het voelt weer goed om te beginnen
Vorig jaar record gehaald 10km in 59m56s
Nu zit ik op 5km in 33 min
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:42 schreef Artoo het volgende:
Woei! Ik heb een heerlijk rondje gelopen. Ik ben weg gegaan met voldoende water en een gelletje en geen idee van hoe lang de run zou worden. +10 km in ieder geval. Ik ben richting de Tankenberg gelopen en heb daar rond gehobbeld over bospaadjes. Ook heb ik nog even mogen voelen hoe sterk de zwaartekracht is in Twente.Mag nog wel uitkijken dat op de bek gaan geen dingetje wordt
Uiteindelijk denk ik zeker zo'n tweederde tot driekwart van het rondje onverhard heb gelopen. Het werd 16,5 km in totaal in net geen anderhalf uur, dus ook nog redelijk door gelopen, al was dat het doel helemaal niet. Het doel was genieten van het weer en van het lopen en dat is ruim gelukt
Uitzicht vanaf het hoogste punt van Overijssel:Op dat tempo in die omgeving lopen binnen een week na de HM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat tempo op 7 juni loopt, haal je die 1.55 wel.![]()
Thanks! Ja, op zich moet die tijd ook geen probleem zijn. Maar voor nu ben ik al lang blij dat het een relaxed rondje was.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:10 schreef McTwente het volgende:
[..]
Op dat tempo in die omgeving lopen binnen een week na de HM.
Als je dat tempo op 7 juni loopt, haal je die 1.55 wel.Al komen er nu alweer twijfels op. Was het niet te snel, nu alweer een lange loop? Maar on the other hand, de beentjes voelden goed, de mindset was goed, ik nam even pauze onderweg, all is well. :cheer:
Fear is the path to the Dark Side.![]()
Even hypothetisch. Als je voor het eerst in je leven (goed voorbereid) een halve marathon loopt, en dat op dat moment dus ook je langste afstand ooit is op een paar keer 16-18 km trainingen na... Hoeveel maand zou je vanaf die HM dan ongeveer nodig hebben om aan een marathon te kunnen deelnemen, rekening houdend met 1 week rust en 1 week afbouwen na je HM?![]()
Tot je lichaam er klaar voor is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:44 schreef De_Kaas het volgende:
Even hypothetisch. Als je voor het eerst in je leven (goed voorbereid) een halve marathon loopt, en dat op dat moment dus ook je langste afstand ooit is op een paar keer 16-18 km trainingen na... Hoeveel maand zou je vanaf die HM dan ongeveer nodig hebben om aan een marathon te kunnen deelnemen, rekening houdend met 1 week rust en 1 week afbouwen na je HM?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oke, dat zal per persoon verschillen, maar het zal toch mogelijk zijn om een ruwe schatting te maken van hoeveel trainingstijd je nodig hebt om van een halve naar een hele marathon te gaan. Zou dat in vier maand kunnen?quote:![]()
In theorie wel. Dacht ik. Maar heb er geen ervaring mee. Sws niet met marathons lopen, bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:55 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Oke, dat zal per persoon verschillen, maar het zal toch mogelijk zijn om een ruwe schatting te maken van hoeveel trainingstijd je nodig hebt om van een halve naar een hele marathon te gaan. Zou dat in vier maand kunnen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zou eerst een paar HM'S doen, zodat je een stevige basis conditie hebt en daarna pas richting een marathon gaan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:55 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Oke, dat zal per persoon verschillen, maar het zal toch mogelijk zijn om een ruwe schatting te maken van hoeveel trainingstijd je nodig hebt om van een halve naar een hele marathon te gaan. Zou dat in vier maand kunnen?![]()
Helemaal mee eens en exact de reden waarom ik dit jaar sowieso geen M ga lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:58 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik zou eerst een paar HM'S doen, zodat je een stevige basis conditie hebt en daarna pas richting een marathon gaan.![]()
En nog even mosterd na de maaltijd: ik ben hier sinds topic 351, toen ik nooit verwacht had ooit 10km te kunnen rennen.![]()
Ik heb eerst 4 HM's gelopen en 2x een 25+ loop voor ik aan mijn marathon begon. Dan ben je gewend aan lange tijd op wedstrijdtempo lopen, en begint de echte pijn pas bij 35km. Het zal nu best kunnen, maar ik betwijfel of je het dan leuk gaat vinden![]()
Maar in je voorbereiding/training op een marathon loop je toch uberhaupt diverse HM's? Alleen dan wellicht niet in officiele wedstrijdvorm.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:58 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik zou eerst een paar HM'S doen, zodat je een stevige basis conditie hebt en daarna pas richting een marathon gaan.![]()
Marathontraining is ook wel een behoorlijke aanslag op je lijf, daar moet het wel klaar voor zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:07 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Maar in je voorbereiding/training op een marathon loop je toch uberhaupt diverse HM's? Alleen dan wellicht niet in officiele wedstrijdvorm.![]()
Ik ben nu in training voor de halve marathon van Leiden (17 mei a.s.) en een vriend die die met me meeloopt (en recent in Rotterdam z'n eerste marathon ooit liep) fantaseerde hardop over het samen lopen van de marathon van Berlijn later dit jaar (27 september) en ik vraag me nu gewoon af of dat eventueel een realistisch doel zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Marathontraining is ook wel een behoorlijke aanslag op je lijf, daar moet het wel klaar voor zijn.![]()
![]()
Dat wedstrijdtempo is nu net het verschil. Mijn basis is nu zo dat ik op ieder moment makkelijk een HM kan lopen. Van daaruit ben ik mijn marathon training gestart.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:07 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Maar in je voorbereiding/training op een marathon loop je toch uberhaupt diverse HM's? Alleen dan wellicht niet in officiele wedstrijdvorm.
Maar goed, dat is mijn ervaring. Bij jou kan het best anders gaan.![]()
Nee, want die is allang vol...quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:10 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik ben nu in training voor de halve marathon van Leiden (17 mei a.s.) en een vriend die die met me meeloopt (en recent in Rotterdam z'n eerste marathon ooit liep) fantaseerde hardop over het samen lopen van de marathon van Berlijn later dit jaar (27 september) en ik vraag me nu gewoon af of dat eventueel een realistisch doel zou kunnen zijn.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En dit is ook niet het laatste jaar dat men een marathon organiseert.
Doe maar even rustig daar naar toe werken, geloof me: de marahton van Berlijn is zoveel leuker als je niet kapot gaat....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voor het eerst met horloge + hartslag gelopen. Wel interessant om te zien allemaal. Vond het nog best lastig om niet te hard te lopen, maar het begin is er.Training was 10min op 7:14, 9:50min op 6:14, 1min op 7:14, 9:50min op 6:14 en 10min op 7:14.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zeg, volgens mij hebben Pijll, Quoi en ik nog een ervaren trailrunner nodig om ons te begeleiden op 2 mei. Zonder professionele begeleiding is het natuurlijk veel te gevaarlijk voor trailnoobs zoals wij.![]()
Pijll heeft ervaring opgedaan in Valkenburg, komt goed!quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:26 schreef hatsaflats het volgende:
Zeg, volgens mij hebben Pijll, Quoi en ik nog een ervaren trailrunner nodig om ons te begeleiden op 2 mei. Zonder professionele begeleiding is het natuurlijk veel te gevaarlijk voor trailnoobs zoals wij.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vraag aan Polar m400 gebruikers: heeft de fitness test veel meerwaarde? Ik kan die functie niet gebruiken want ik heb geen echte Polar hartslagband![]()
Ik vraag me af of het de moeite waard is om alsnog een Polar hartslag band te kopen (gebruik nu wahoo tickr als hartslag band. Werkt perfect behalve dan voor die fitness test)![]()
Ik heb hem 1 keer gedaan in die 2 jaar dat ik een polar had. Dan heeft het geen nut natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:34 schreef steffelonio het volgende:
Vraag aan Polar m400 gebruikers: heeft de fitness test veel meerwaarde? Ik kan die functie niet gebruiken want ik heb geen echte Polar hartslagband![]()
Ik vraag me af of het de moeite waard is om alsnog een Polar hartslag band te kopen (gebruik nu wahoo tickr als hartslag band. Werkt perfect behalve dan voor die fitness test)
Als je hem regelmatig wilt doen om obv hiervan je progress bij te houden, dan is het wel handig.
Maar je kan natuurlijk ook anders je progress bijhoudenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Waar je dus eigenlijk naar op zoek bent is bevestiging, dat wij roepen dat dat makkelijk kan en het een eitje wordt....quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:30 schreef De_Kaas het volgende:
Die van Athene op 8 november is nog wel open.
Maar dat is het dus niet.
Kan het? Ja vast wel
Is het aan te raden? NeeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh nee hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe men over zoiets zou denken. Eerst uberhaupt maar eens een halve lopen en dan kijk ik wel verder.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Waar je dus eigenlijk naar op zoek bent is bevestiging, dat wij roepen dat dat makkelijk kan en het een eitje wordt....![]()
![]()
Volgend jaar de HM van Zwollequote:Op vrijdag 24 april 2015 17:58 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik zou eerst een paar HM'S doen, zodat je een stevige basis conditie hebt en daarna pas richting een marathon gaan.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dat is een goed beginquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:48 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe men over zoiets zou denken. Eerst uberhaupt maar eens een halve lopen en dan kijk ik wel verder.
Ah, ik doe maandag mijn eerste loopje na de marathon weer. Kijk daar ook al een week naar uit. Zal ook iets van 7-10km wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:09 schreef Teis91 het volgende:
Morgen m'n eerste 10+ loopje na de marathon, kijk er al anderhalve week naar uit
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind het echt heerlijk om helemaal niets te doen. Ik heb sinds Parijs niets meer gedaan en dat hou ik nog even zo. Ik ga in mei wat zwemmen en in juni weer beginnen met opbouwen.
![]()
SPOILER: nieuwe asfaltsloffen besteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
![]()
![]()
Hoewel het heel goed gaat hier en ik me echt super voel, begin ik aan mezelf te twijfelen omdat anderen veel langer rust nemen.
Heb net juist blij in het bloedgeeftopic dit gepost:Ik had vorige week donderdag krachttraining gedaan nadat ik bloed had gegeven (eerder op de dag al 6 verdiepingen trap gelopen). Zondag voor het eerst weer gelopen, 4km met stukjes wandelen, want veel te warm. Maandag intervaltraining, woensdag rondje van 6, gisteren weer krachttraining en vandaag ben ik op de racefiets naar mijn werk geweest (2x16km). Morgen ga ik 6km trailrunnen als mijn knie niet meer pijn gaat doen omdat ik een kleine aanvaring met de trapper heb gehad. En mogelijk zondag ook weer een stukje rennen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:15 schreef wyccie het volgende:
Ik had 4 dagen na het lopen van een marathon gedoneerd. De week erop (afgelopen week) superfit!
Ik kan het iedereen aanraden.
Ben ik nou veel te snel en hard weer begonnen met lopen? Krijg ik zometeen een enorme terugval?![]()
Zou goed kunnen. Ik was de vorige keer ook na een week al weer begonnen met ook best pittige intervaltrainingen, maar ik merkte toen wel dat het langer duurde voor ik weer een beetje op niveau was. Ik geloof dat ik uiteindelijk na twee maanden nog twee weken rust extra heb gepakt, rond de feestdagen. Die had ik gewoon nodig.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:32 schreef wyccie het volgende:
![]()
Hoewel het heel goed gaat hier en ik me echt super voel, begin ik aan mezelf te twijfelen omdat anderen veel langer rust nemen.
Heb net juist blij in het bloedgeeftopic dit gepost:
[..]
Ik had vorige week donderdag krachttraining gedaan nadat ik bloed had gegeven (eerder op de dag al 6 verdiepingen trap gelopen). Zondag voor het eerst weer gelopen, 4km met stukjes wandelen, want veel te warm. Maandag intervaltraining, woensdag rondje van 6, gisteren weer krachttraining en vandaag ben ik op de racefiets naar mijn werk geweest (2x16km). Morgen ga ik 6km trailrunnen als mijn knie niet meer pijn gaat doen omdat ik een kleine aanvaring met de trapper heb gehad. En mogelijk zondag ook weer een stukje rennen.
Ben ik nou veel te snel en hard weer begonnen met lopen? Krijg ik zometeen een enorme terugval?
Maar misschien gaat het bij jou wel top joh. Ieder lijf is anders.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:42 schreef Artoo het volgende:
Uitzicht vanaf het hoogste punt van Overijssel:Whehe, mooi om te lezen. De deur uit, merken dat je je lekker voelt en loopt en dan gewoon genieten en gaaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt niet. Pijll is een mede-asfaltloper.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:19 schreef Murmeli het volgende:
Pijll heeft al veel meer getraild. Komt goed in Meijendel![]()
Hmm, goed om te weten. Dan weet ik dat ik waarschijnlijk de komende tijd gewoon wat minder snel zal zijn, maar dat is niet erg. Voor juni zal ik dan voorlopig nog maar even geen loopjes plannen zodat ik bij kan komen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ik was de vorige keer ook na een week al weer begonnen met ook best pittige intervaltrainingen, maar ik merkte toen wel dat het langer duurde voor ik weer een beetje op niveau was. Ik geloof dat ik uiteindelijk na twee maanden nog twee weken rust extra heb gepakt, rond de feestdagen. Die had ik gewoon nodig.
Maar misschien gaat het bij jou wel top joh. Ieder lijf is anders.![]()
Onder zware druk akkoord met deelname aan de Ekiden. Ik vind het allemaal best, behalve de slotafstand, die is niet Pijll-proof...#hardloopautist
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:05 schreef Corniel het volgende:
Onder zware druk akkoord met deelname aan de Ekiden. Ik vind het allemaal best, behalve de slotafstand, die is niet Pijll-proof...#hardloopautist
![]()
![]()
Ik heb de vorige week zaterdag voor het eerst weer gelopen (5km), maandag en woensdag 7km, en morgen rond de 12 denk ik. Wel op een rustig tempo, komende weken nog geen interval voor mij.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:32 schreef wyccie het volgende:
![]()
Heb net juist blij in het bloedgeeftopic dit gepost:
[..]
Ik had vorige week donderdag krachttraining gedaan nadat ik bloed had gegeven (eerder op de dag al 6 verdiepingen trap gelopen). Zondag voor het eerst weer gelopen, 4km met stukjes wandelen, want veel te warm. Maandag intervaltraining, woensdag rondje van 6, gisteren weer krachttraining en vandaag ben ik op de racefiets naar mijn werk geweest (2x16km). Morgen ga ik 6km trailrunnen als mijn knie niet meer pijn gaat doen omdat ik een kleine aanvaring met de trapper heb gehad. En mogelijk zondag ook weer een stukje rennen.
Ben ik nou veel te snel en hard weer begonnen met lopen? Krijg ik zometeen een enorme terugval?FR1908![]()
Klopt, maar hij kan ook trailen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Echt niet. Pijll is een mede-asfaltloper.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:29 schreef Guard het volgende:
Nice!SPOILER: nieuwe asfaltsloffen besteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou wat een zware druk!quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:05 schreef Corniel het volgende:
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:29 schreef Guard het volgende:
Ziet er snel uit.SPOILER: nieuwe asfaltsloffen besteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, bij jou gaat het ook lekker. Ik ben nog niet aan langere afstanden toegekomen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:11 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige week zaterdag voor het eerst weer gelopen (5km), maandag en woensdag 7km, en morgen rond de 12 denk ik. Wel op een rustig tempo, komende weken nog geen interval voor mij.![]()
Dudettequote:Op vrijdag 24 april 2015 20:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dude. Ik maak grapjes he. Daar hoef je niet zo serieus op in te gaan
Ik had blijkbaar niet genoeg smileys gebruikt
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
En zelfs jij hebt het nu eindelijk onder de knie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:
Iedereen kan trailen, behalve Hats natuurlijk.
Ik moest zo lachen om de reacties op jouw eerste post.![]()
![]()
Mijn ervaring is dat de fysieke training een beetje op een voetstuk gezet wordt maar voor mij was de mentale training veel belangrijker.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:55 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Oke, dat zal per persoon verschillen, maar het zal toch mogelijk zijn om een ruwe schatting te maken van hoeveel trainingstijd je nodig hebt om van een halve naar een hele marathon te gaan. Zou dat in vier maand kunnen?
Ik heb me twee keer voor de Southland Marathon ingeschreven en twee keer afgezegd, achteraf gezien waarschijnlijk omdat ik er mentaal toen nog niet klaar voor was.
Het is niet het aantal kilometers wat je moet lopen wat zwaar is maar het feit dat je ze moet lopen.
Als je onder peer pressure beslis of je een marathon wil doen dan ben je imo niet goed bezig en er waarschijnlijk ook nog niet klaar voor.
De beslissing moet goed in je hoofd voelen, als dat het geval is dan ben je er imo klaar voor.
The road to heaven can be a hell of a ride!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik moest een beetje huilenquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
En zelfs jij hebt het nu eindelijk onder de knie.
Ik moest zo lachen om de reacties op jouw eerste post.er is geen hoop meer voor mij.
![]()
Voor de OP
1
2[b]8 mei 2015 - [url=http://www.dynamica-sport.nl/]Griffioenloop (Middelburg)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 5 km
1
2[b]20 juni 2015 - [url=http://http://www.pzc.nl/sport/familieloop]PZC Familieloop (Vlissingen)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 10 km![]()
zo direkt hard hollend naar de Dawn Parade en dan de eerste Harriers club run van het seizoen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit is zo waar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
Het is niet het aantal kilometers wat je moet lopen wat zwaar is maar het feit dat je ze moet lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb dat dan weer totaal anders ervaren.. ik was van tevoren best wel 'bang' geworden door de verhalen van buitenaf voor de strijd met jezelf, het mentale gevecht, de man met de hamer. Maar tijdens de marathon heb ik alleen maar gedacht; wanneer komt dat dan? Als je fysiek goed voorbereid bent is het mentaal niet zwaar vind ik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de fysieke training een beetje op een voetstuk gezet wordt maar voor mij was de mentale training veel belangrijker.
Ik heb me twee keer voor de Southland Marathon ingeschreven en twee keer afgezegd, achteraf gezien waarschijnlijk omdat ik er mentaal toen nog niet klaar voor was.
Het is niet het aantal kilometers wat je moet lopen wat zwaar is maar het feit dat je ze moet lopen.
Als je onder peer pressure beslis of je een marathon wil doen dan ben je imo niet goed bezig en er waarschijnlijk ook nog niet klaar voor.
De beslissing moet goed in je hoofd voelen, als dat het geval is dan ben je er imo klaar voor.
The road to heaven can be a hell of a ride!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dude. Ik maak grapjes he. Daar hoef je niet zo serieus op in te gaanquote:Oude liefde kruipt als slechte wijn omhoog
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik heb het niet over de marathon zelf maar over de trainingsperiode er naar toe.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb dat dan weer totaal anders ervaren.. ik was van tevoren best wel 'bang' geworden door de verhalen van buitenaf voor de strijd met jezelf, het mentale gevecht, de man met de hamer. Maar tijdens de marathon heb ik alleen maar gedacht; wanneer komt dat dan? Als je fysiek goed voorbereid bent is het mentaal niet zwaar vind ik.
Ik denk dat veel beginnende marathoners dat onderschatten,
Het moeten, ook als het buiten koud en nat is, en als je dan niet gat dat knagende gevoel van "heb ik wel genoeg gedaan"
Al je kennissen komen gezellig bij elkaar voor een verjaardag en jij "moet" vroeg naar huis want op zondag staat de lange duurloop op het programma.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: