SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 25-04-2015 14:37:48 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Maar als je terugkijkt in de bijna 1000 topics, was vroeger eigenlijk alles precies hetzelfde.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nietwaar. Toen liep ik nog hard.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:09 schreef Wolve000 het volgende:
Maar als je terugkijkt in de bijna 1000 topics, was vroeger eigenlijk alles precies hetzelfde.![]()
Als jij dat zo wil noemen...quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nietwaar. Toen liep ik nog hard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Meldde me in januari vorig jaar, topic #681. En werd al gelijk genoemd in de TT van het volgende deel![]()
Maar had nou niemand me gewoon de tip kunnen geven om iedere dag 50m meer te sprinten? Dan had ik inmiddels die HM al sprintend kunnen afleggen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
de ene voet voor de anderequote:Op vrijdag 24 april 2015 13:09 schreef Wolve000 het volgende:
Maar als je terugkijkt in de bijna 1000 topics, was vroeger eigenlijk alles precies hetzelfde.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef flipsen het volgende:
Meldde me in januari vorig jaar, topic #681. En werd al gelijk genoemd in de TT van het volgende deel![]()
Maar had nou niemand me gewoon de tip kunnen geven om iedere dag 50m meer te sprinten? Dan had ik inmiddels die HM al sprintend kunnen afleggen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ga je eigenlijk nog een 10 of 15km wedstrijd lopen vóór die halve marathon?quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef flipsen het volgende:
Maar had nou niemand me gewoon de tip kunnen geven om iedere dag 50m meer te sprinten? Dan had ik inmiddels die HM al sprintend kunnen afleggenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bedankt voor de succeswensen allen!Volgens mij was dat vorig voorjaar ergens, dus dat was bijna meteenquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef flipsen het volgende:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Door jouw alleen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoeveel paar schoenen zijn er in 1000 topic gekocht?
Minstens 2000Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tellen we die van YUR ook mee? Dan zijn we nog wel even bezig...quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoeveel paar schoenen zijn er in 1000 topic gekocht?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salaris is weer binnen, dus de kans bestaat dat ik straks ook maar weer eens paartje ga bestellen.
Alvast voor Vegas
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En ter plekke kan je er natuurlijk ook nog wat kopen. Schijnt daar aardig betaalbaar te zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:51 schreef Guard het volgende:
Salaris is weer binnen, dus de kans bestaat dat ik straks ook maar weer eens paartje ga bestellen.
Alvast voor Vegas
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Jaaaa hardloopschoenen in de VS kopen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga in mei voor mn tweede paar
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Zijn bijna geen wedstrijden hier he, dus zit er niet in. Wel af en toe een 15km ofzo training op "wedstrijdtempo" (ahum, klinkt wel heel professioneel, maar zal wel ergens rond de 7:30 zitten hehe). Maar eerst moet die as-bende hier wegzijn, voordat ik weer verder ga met mijn 5-10km schema. Ben gelukkig al over de helft. Helaas gaat het voorlopig nog niet regenen, dus het blijft een grote stofbende. Vandaag wel bekend gemaakt dat het niet toxisch zou zijn, maar daar heb ik toch altijd wat vraagtekens bij, net als dat er bij een brand als bij Moerdijk gelijk geroepen wordt dat er geen gevaar is voor de volksgezondheid.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk nog een 10 of 15km wedstrijd lopen vóór die halve marathon?
En om het plaatje compleet te maken heb ik een flinke verkoudheid te pakken, dus het lopen wordt sowieso wee even uitgesteld.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Naar de US of A?quote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Voorlopig de laatste mooie lentedag vandaag. 3 km gehobbeld bij 18 C. De poot voelt wat stijfjes, alsof de verrekte enkelbanden weer wat soepeler moeten worden.![]()
nee schoenenquote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
jazeker, maar ik ga niet op een paar splinternieuwe schoenen een marathon lopen, ik krijg nu al blaren als ik eraan denkquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En ter plekke kan je er natuurlijk ook nog wat kopen. Schijnt daar aardig betaalbaar te zijn.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: