Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oorlogen afschaffen is economisch gezien het domste wat er kan gebeuren
ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je dat laatste even voor me regelen dan.
nee want er is nog nooit in de historie een oorlog vrij periode geweest dus voorspellen wat er dan gebeurt is niks meer dan voorspellen met thee blaadjesquote:
Wapenproductie is een miljardenindustrie dat is niet te ontkennen dus als je oorlogen zou willen stoppen dan zouden er geen (of beduidend minder) wapens worden gefabriceerdquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk nog eens in die glazen bol van je en vertel wat ik moet beleggen
zulke uitspraken zijn natuurlijk kul en larie omdat je niet weet wat er dan met het geld gebeurt maar goed oorlog is goed
je snapt het niet, is niet ergquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wapenproductie is een miljardenindustrie dat is niet te ontkennen dus als je oorlogen zou willen stoppen dan zouden er geen (of beduidend minder) wapens worden gefabriceerd
dat zal hoe dan ook grote economische gevolgen hebben. heeft verder niks met glazen bol te maken
nog duidelijkerquote:
Ja je roept dat ik in mijn glazen bol moet kijken daar kan ik niet zo veel mee hequote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja je roept dat ik in mijn glazen bol moet kijken daar kan ik niet zo veel mee he![]()
mijn reactie was op een opmerking dat ze oorlog af moesten schaffen en wanneer dat gebeurd je daar hoe dan ook economische problemen mee krijgt
nee tuurlijk weet ik het niet omdat het niet voorkomt maar je kan toch wel bedenken wanneer zo iets wegvalt dat er gevolgen aanzittenquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ik zeg dat weet je niet maar goed als ik dat moet gaan uitleggen
ja er zullen gevolgen aanzitten maarquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee tuurlijk weet ik het niet omdat het niet voorkomt maar je kan toch wel bedenken wanneer zo iets wegvalt dat er gevolgen aanzitten
quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee want er is nog nooit in de historie een oorlog vrij periode geweest dus voorspellen wat er dan gebeurt is niks meer dan voorspellen met thee blaadjes
en wereldvrede zal ook nooit gebeuren en daarom is een deel van de economie er op gebouwd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er zullen gevolgen aanzitten maar
[..]
ok, ik heb echt nul zin in een cirkel discussiequote:Op vrijdag 24 april 2015 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en wereldvrede zal ook nooit gebeuren en daarom is een deel van de economie er op gebouwd.
kijk naar Amerika die sinds 2009 meer dan 600 Miljard heeft uitgegeven aan haar defensie
als je wereldvrede zou hebben dan zou dat niet nodig zijn -> (tien) duizenden militairen komen zonder baan te zetten want er is geen functie meer voor ze. om maar wat te noemen
doe dan niet zo koppigquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok, ik heb echt nul zin in een cirkel discussie
Watquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en wereldvrede zal ook nooit gebeuren en daarom is een deel van de economie er op gebouwd.
kijk naar Amerika die sinds 2009 meer dan 600 Miljard heeft uitgegeven aan haar defensie
als je wereldvrede zou hebben dan zou dat niet nodig zijn -> (tien) duizenden militairen komen zonder baan te zetten want er is geen functie meer voor ze. om maar wat te noemen
was een voorbeeldquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat![]()
Er komt 600 miljard dollar vrij en jij bekommert je om die tien duizenden militairen? Sowieso heb je dus geen benul van hoeveel militaire america uberhaupt heeft, dat is ieetjesssjes meer..
Maar met die 600 miljard kunnen ze heel wat mensen vrolijker maken hoor en ook andere banen gaan creeeren.
Vraag me af wat erger is, zoveel uitgeven aan defensie of steeds minder in je eigen land produceren omdat je alles in China of 3e wereld landen laat doen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was een voorbeeld
en 600 miljard was over 6 jaar
maar goed al die militairen moet je dus een andere plek kunnen geven omscholen enzovoorts
daar naast heb je nog fabrieken die wapens, militaire voertuigen enzovoorts produceren/ontwerpen die zullen daar ook onder lijden
20 graden, niks mis mee.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:26 schreef Fokker89 het volgende:
Het ging gewoon over neuken
Krijg je dit weer.
Hoe is het nou dan?quote:
Oooh voldoende! Zesjes mentaliteitquote:
Ja prima eigenlijk, niets te klagen. Zeg 7/10. Alles kan beter natuurlijk.quote:
Daarom!quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja prima eigenlijk, niets te klagen. Zeg 7/10. Alles kan beter natuurlijk.
ik probeer nu mijn kat van de bank af te kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:36 schreef Makoto het volgende:
Ja vanochtend echt bizar, maar nu is het maar een beetje de kat uit de boom kijken
Prima tieten zegquote:
toen had je dus al tettenquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eergister om een uur of 9, toen was mijn oma hier
Goede reactiequote:
Ass = Tittiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |