ja echt hoorquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een lekkere plaat dit, had ik eerder moeten draaien.
Yer' Albumquote:
mixje van beidequote:Op vrijdag 24 april 2015 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik van J.J. Cale Naturally draaien of 5
Ziggy Stardust van Bowiequote:Op vrijdag 24 april 2015 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik van J.J. Cale Naturally draaien of 5
Ik doe gewoon eerst 5 en dan Naturally.quote:
J.J. Calequote:
gotta get down on fridayquote:
Monday morning comes too earlyquote:
Vanochtend stond er nee, waardeloze site dus.quote:
Kan die site ook niet helpen johquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanochtend stond er nee, waardeloze site dus.
quote:
Gezellig.quote:
quote:
Soppen op Grohl.quote:
en meer wiet gerooktquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
Er moet meer gezopen en geneukt worden op de wereld
nog meer overbevolking goeiequote:Op vrijdag 24 april 2015 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
ja want elke keer neuken levert een baby op... de pil bestaat nog niet en condooms wat???quote:
Vanavond beetje niksen en chillen met vrienden. Zaterdag werken en shoppen met zus. Zondag ook werken en naar geo om Kings night te vieren.quote:
Ookquote:
Gaat het niet om, en zoals PeZu zegt, er zijn zat voorbehoedsmiddelen. Het gaat er om dat mensen dan vriendelijker worden tegen elkaar. Het is de remedie tegen oorlogen ed.quote:
landen afschaffen, bezit van kostbare grondstoffen publiek maken, hoezo kan iemand recht hebben op een stukje aarde? we zijn allemaal mensen van deze aardequote:Op vrijdag 24 april 2015 17:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook
[..]
Gaat het niet om, en zoals PeZu zegt, er zijn zat voorbehoedsmiddelen. Het gaat er om dat mensen dan vriendelijker worden tegen elkaar. Het is de remedie tegen oorlogen ed.
Dit was even mijn filosofische blik op de wereld.
grgr
Oorlogen afschaffen is economisch gezien het domste wat er kan gebeurenquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook
[..]
Gaat het niet om, en zoals PeZu zegt, er zijn zat voorbehoedsmiddelen. Het gaat er om dat mensen dan vriendelijker worden tegen elkaar. Het is de remedie tegen oorlogen ed.
Dit was even mijn filosofische blik op de wereld.
grgr
ga strijden danquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oorlogen afschaffen is economisch gezien het domste wat er kan gebeuren
Hoezo ik zeg niet dat ik het okee vind dat ze er zijn maar de wapenindustrie is een miljardenindustriequote:
Kan je dat laatste even voor me regelen dan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
kijk nog eens in die glazen bol van je en vertel wat ik moet beleggenquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo ik zeg niet dat ik het okee vind dat ze er zijn maar de wapenindustrie is een miljardenindustrie
als je dat afschaft creëer je niet alleen veel werkloosheid je krijgt er ook nog een economische crisis bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |