Hahahahahquote:
ben blij dat ik me geen vrouw voelquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:25 schreef jodelahity het volgende:
Oke dan last van de dominantie dan, vrouwen horen gewoon in hun schulp te kruipen en naar de keuken te rennen, imho
Oke je bent dus een soort van hybride? Of je hebt allemaal 'mannenvrienden' en voelt je daarom niet een vrouw... wat is hetquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
ben blij dat ik me geen vrouw voel
Blijft leuk.quote:
Beide.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:28 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke je bent dus een soort van hybride? Of je hebt allemaal 'mannenvrienden' en voelt je daarom niet een vrouw... wat is het
Oke nou ja je klinkt inderdaad wel toffer dan veel meidenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:29 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Beide.
heb wel een kutje overigens.
quote:
Kan ik me eigenlijk niet voorstellenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke nou ja je klinkt inderdaad wel toffer dan veel meiden
Nee dat meende ik wel. Je klinkt wel als een meid met ballen. Meestal ben of was ik juist diegene die te serieus reageerde maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Kan ik me eigenlijk niet voorstellen
Of ik neem je weer te serieus, dat kan ook.
nicequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:29 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Beide.
RS is ook tofquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke nou ja je klinkt inderdaad wel toffer dan veel meiden
quote:
Picsquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:29 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Beide.
Nouja, wat ik wel weet is dat mannen mij vaak chiller vinden dan andere meiden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee dat meende ik wel. Je klinkt wel als een meid met ballen. Meestal ben of was ik juist diegene die te serieus reageerde maar dat terzijde.
In 2013 had ik die. Als je terug in de tijd kan reizen ben je een gelukkig man.quote:
whut whut?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In 2013 had ik die. Als je terug in de tijd kan reizen ben je een gelukkig man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |