Als iemand iets van 50 acceptabele nummers download en die ergens opslaat online, kan je daar dan ook wat mee (in de toekomst)?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja het is best lastig, soms staat er een album in de tags
Maar soms ook de site oid, dan moet dat ook weer weg
Je moet hier eens komen werken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:17 schreef RadioSlut het volgende:
Serieus elke keer als ik in een andere klas aan het werk ben dan merk ik dat die klassen echt 100x idioter en kinderachtiger zijn dan de mijne.
Dan liever een domme klas dan een kinderachtige
Uiteraard. Het wordt gewoon automatisch afgespeeld in de autoDJ dan, maar de tags moeten kloppen omdat je die nummers ook moet kunnen verzoekenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Als iemand iets van 50 acceptabele nummers download en die ergens opslaat online, kan je daar dan ook wat mee (in de toekomst)?
Ik ben daan du werkquote:
Jaquote:
Ik weet niet hoe tags werken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uiteraard. Het wordt gewoon automatisch afgespeeld in de autoDJ dan, maar de tags moeten kloppen omdat je die nummers ook moet kunnen verzoeken
ah nee, ben net gedouchtquote:
Mits tietenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:24 schreef RadioSlut het volgende:
Voor het raam springen enzo zodat je afgeleid raakt
tieten aanstootgevendquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Is dat niet aanstootgevend voor je collega's?
hij is lastig dit keer he ?quote:
quote:
Misschien zitten er vrouwen tussenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tieten aanstootgevend
goeie fa2 broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |