Naar?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
De 2-0 is gevallen, jullie kunnen zappen.
Ik kijk eerst de samenvattingenquote:
Topshow.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelukkig straks weer Derksen, Genee en Kieft.
Napoli - Dniproquote:Op donderdag 23 april 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus, iedereen hoopt neem ik aan op
Napoli - Fiorentina
Dnjiepr Dnipropetrovsk - Sevilla
Zero Drinkmanquote:Op donderdag 23 april 2015 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje aardige gasten vanavond?
Neequote:Op donderdag 23 april 2015 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje aardige gasten vanavond?
Partij voor de ondernemers, of zoiets.quote:
Vaak leuker zelfs.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel zo leuk als met Gijp en publiek...
Ik geef Brammeke meer kans dat hij in de kamer komt.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog een rechts partijtje...daar is nog wel ruimte
dat komt omdat de RTL-Boulevard hooligans hem zo leuk vindenquote:Op donderdag 23 april 2015 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geef Brammeke meer kans dat hij in de kamer komt.
Milan en Inter spelen vrij defensief volgens mij, maar Napoli, Roma, Juve en Fiorentina hebben dat enigszins afgezworen. Al was Juve gisteren wel antivoetbal.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Hou je kop nou toch eens Johan randebiel. Top 6 in Italie op Sampdoria na speelt allemaal aanvallend.
Liever Sevilla-Napoli lijkt me een geweldige pot.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus, iedereen hoopt neem ik aan op
Napoli - Fiorentina
Dnjiepr Dnipropetrovsk - Sevilla
Milaan en Inter kunnen er niks van. Dat is een oneerlijke vergelijking. Ja juve maar dat is in de CL. Kijk dan eens naar Atleti daar hoor ik Johan niet over.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Milan en Inter spelen vrij defensief volgens mij, maar Napoli, Roma, Juve en Fiorentina hebben dat enigszins afgezworen. Al was Juve gisteren wel antivoetbal.
Fiorentina - Sevilla lijkt me wel wat. Napoli - Sevilla of Napoli - Fiorentina in de finale.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Liever Sevilla-Napoli lijkt me een geweldige pot.
Die zijn dit seizoen echt erg zeg. Vorig jaar ging het nog...quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Milaan en Inter kunnen er niks van. Dat is een oneerlijke vergelijking. Ja juve maar dat is in de CL. Kijk dan eens naar Atleti daar hoor ik Johan niet over.
Maar dan krijg je waarschijnlijk een Italiaanse finale.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Liever Sevilla-Napoli lijkt me een geweldige pot.
Het ergste is dat als ik je de namen geef van Inter dat best goed is. Kovacic, Handanovic, Icardi, Hernanez, Shaqiri, Guarin dat is gewoon prima materiaal. Milaan is echt helemaal niks wat afschuwlijk. Ook helemaal geen kwaliteit. Goeie keuze van die Van Ginkel wel lol.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn dit seizoen echt erg zeg. Vorig jaar ging het nog...
Hij is ooit veroordeeld voor winkeldiefstal.quote:
V'deurie.quote:
Volgende keer maar beter de wedstrijd kijken en niet 4 dingen tegelijk willen doen.quote:
quote:
Die vond Lewandowski geen Messi.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Frank Snoeks lag het aan het masker van 'm.
RIP Leeds Unitedquote:
Mwah met streams en dreambox kan alles.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In Nederland is het haast onmogelijk om Basel te volgen, gek.
Gewoon een vaag reclamefilmpje maken met kutmuziekquote:
Johan heeft ook geen Dreambox, joh.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah met streams en dreambox kan alles.
Salah>>Guardrado trouwens.
Cuadrado*quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah met streams en dreambox kan alles.
Salah>>Guardrado trouwens.
noem er eens 5quote:
Daarom, EL > CLquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:02 schreef hafcfan het volgende:
Mooie sfeer vergeleken met die toeristen van gisteren.
en vergeleken met de ArenAquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:02 schreef hafcfan het volgende:
Mooie sfeer vergeleken met die toeristen van gisteren.
Vanaf de halve finale jaquote:
Barca heeft toch ook wel sfeer johquote:
Ik hoop dat ze doorgaan. Barcelona - Juventus lijkt me leuker dan de 50e editie van de el clasico van de afgelopen jaren.quote:
Er komt nooit meer een betere finale dar Liverpool-Milanquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:06 schreef Rickertman96 het volgende:
Barça-Real wordt dan wel de beste CL finale ooit, met de 2 beste spelers tegen elkaar
Bedoel eigenlijk meer op papierquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er komt nooit meer een betere finale dar Liverpool-Milan
Dat had dan ook Liverpool - PSV moeten zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dortmund tegen Juve was ook wel laggequote:Op donderdag 7 mei 2015 21:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:09 schreef Grifte het volgende:
Waar is het originele, mooie Sevilla logo gebleven op het shirt?
Jawel.quote:
Kun je mij up to date houden wat betreft het darts? Geen zin om silverlight erop te gooienquote:
Ik houd alleen Twitter in de gaten voor het begin van Taylor - Anderson.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je mij up to date houden wat betreft het darts? Geen zin om silverlight erop te gooien
http://live.dartsdata.com/Default.aspxquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je mij up to date houden wat betreft het darts? Geen zin om silverlight erop te gooien
Is MvG nu bezig?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd alleen Twitter in de gaten voor het begin van Taylor - Anderson.
pl vindt dit niet leukquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Mbia moeten ze van een voetbalveld weren.
Die heeft al gespeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Darten is gewoon een sport.quote:
Wedden op sport is ergens anders.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:22 schreef Rickertman96 het volgende:
SEVILLA -1 GAAT HEM WORDEN JAJAAAAAA
Darts ookquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wedden op sport is ergens anders.
Spaanse competitie kan er niks vanquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks verdedigen twee clubs hun Europese titel.
#Hetnieuwevoetballen
Volgende week wordt weer matig.quote:
Ah ja, over twee weken de play-offs.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week wordt weer matig.
Heb wel zin in over 2 weken
En ESF natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, over twee weken de play-offs.
Morgen eerst nog kijken hoe de verdeling er uit gaat zien.
en toch simpel 1-0 voorquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"En toen floot ik af"
[ afbeelding ]
Doe je ogen dicht voortaanquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die nee tegen racisme reclame....
Elke keer die vieze kopen metershoog in beeld.
okquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:07 schreef Rickertman96 het volgende:
Die Johan doet net alsof buitenlandse clubs alleen de perfecte spelers scouten. Genoeg flops daar hoor.
madquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:08 schreef bianconeri het volgende:
Johan Derksen weer met zijn Italie onzin![]()
![]()
Italianen spelen altijd op de 0. Ongelofelijk wat een onzin, die man leeft nog in het Italie van 10 jaar geleden. Net als 9/10 mensen die wat van het Italiaanse voetbal denken te weten.
Italiaanse clubs spelen echt aanvallend en mooi voetbal, zeker clubs als Juve, Fiorentina en Napoli (de 3 die er nog inzitten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Prima LR.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:16 schreef TikiTaka het volgende:
Hallo mensen, het lijkt me leuk om hier ook mee te mogen discussieren als jullie dat goed vinden?
Watquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:16 schreef TikiTaka het volgende:
Hallo mensen, het lijkt me leuk om hier ook mee te mogen discussieren als jullie dat goed vinden?
Hallo Stijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:16 schreef TikiTaka het volgende:
Ik raad het je sterk af, maar het is toegestaan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:16 schreef TikiTaka het volgende:
Curry of ketchup?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:17 schreef Rickertman96 het volgende:
Met mij in discussie gaan is vragen om problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |