SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:28 schreef Z het volgende:
Prima toch. Ik heb me laatst zitten verbazen over het prijsverschil tussen (POC) snowboard- en fietshelmen. Opvallend verschil.
Dat echt een mooi helmpje, en die prijs is helemaal top.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:27 schreef quinoahipster het volgende:
Giro Foray, had geen zin om er ¤150+ op stuk te gooien.![]()
Haha, geniaal!quote:Op donderdag 23 april 2015 22:24 schreef ultra_ivo het volgende:
Met het wel of niet gedubbeld zijn heb ik een keer gelachen tijdens een schaatsmarathon. Gezamenlijk clubkampioenschap voor meerdere verenigingen. Altijd leuk qua chaos.
Ergens halfkoers moest ik er ff af toen het op hol sloeg. Meer dan 100m achterstand had ik niet dus ik kwam na een tijdje weer bij het peloton terug. In volle finale er tussenuit met 3 anderen. Die 3 anderen reden niet vol door (wilden zich sparen voor de pelotonsspurt) dus we werden later in de finale weer teruggepakt. Natuurlijk vooraan in het peloton gebleven en uiteindelijk nog best leuk voorin geeindigd (een juniore dame lange baan ging plat in een van de laatste bochten en nam een half peloton mee). Bleken achteraf veel mensen niet in de gaten gehad te hebben dat ik niet gedubbeld was en zo geen rekening meer met me hadden gehouden. Leverde me dacht ik dat jaar het clubkampioenschap op deze verwarring.
Ik zag laatst een aflevering van Braingames of zoiets dergelijks, en daar gingen ze bij wannabee wijnkenners ook testen of het etiket van invloed was. Gewoon twee flessen vullen met dezelfde goedkope wijn uit een pak(!), twee verschillende etiketten erop (1 el cheapo en 1 fancy Franse) en serveren maar. De "kenners" tuinde er stuk voor stuk in. De ene fles was te smerig voor woorden en de andere was als een engeltje dat op de tong piestequote:Op donderdag 23 april 2015 23:28 schreef Tommeke het volgende:
Ik zit ff Pauw te kijken. In China maken ze zelfs nepwijn
Chinese bocht met een Frans etiketje etc erop
Dat ding bestaat toch al jaren?quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:19 schreef buzz1291 het volgende:
Daar is tie dan, met één of twee Cancellara knoppen.... Powermeter overbodig
[ afbeelding ]
Bron: cyclingtips.com
Ja, twee jaar terug zelfs door een belgische journalist (en amateur oid) getest, ook tijdens een koers.quote:
Is wel leuker, kan je zelfs een keer een poging doen je eigen wielen te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is het niet veel goedkoper om dit 1x in de paar jaar door de fietsenmaker te laten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |