Watquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Rare aanname, als ik jou bedreig dan merk je het echt wel.
Zover ik weet vallen opmerkingen m.b.t. brandveiligheid ook niet onder het kopje ''bedreigingen''.
Lange tenen heb je wel, heb je soms Zionistische genen?
Wanneer ben je bereid het voor waar aan te nemen ? Hoeveel meer bewijs heb je nodig, je wordt er bijna letterlijk mee doodgegooid.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, want als dit waar is dan ben ik bereid dat te accepteren. Ik win en verlies er niets mee als dit klopt, het blijven daden van mensen.
Als ze met iets concreets komt en het blijkt te kloppenquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wanneer ben je bereid het voor waar aan te nemen ? Hoeveel meer bewijs heb je nodig, je wordt er bijna letterlijk mee doodgegooid.
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:29 schreef chroestjov het volgende:
- Je brandgevaarlijk bezig bent door je couscous aan te laten branden
quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:34 schreef girlygirl8 het volgende:
- Dat vat ik op als een bedreiging en dat bevalt me niet.
Concreter dan dit gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:29 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als ze met iets concreets komt en het blijkt te kloppen
Zij was een labiele en zwaar onzekere vrouw met weinig sociale contacten. Daar heeft hij gebruik van gemaakt. Bekeerlingen sporen sowieso 9 van de 10 keer niet. Ze gaan altijd te ver. Zie ook oppermongool van Doorn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:13 schreef DrMabuse het volgende:
Net terug van IKEA.
Daar zat naast me in het restaurant zo'n gezellige Hollandse moslima met haar allochtone man en kind in karretje wat te eten.
Hij in spijkerbroek , shirt met korte mouwen en gymschoenen , modern gekleed.
Zij zoveel mogelijk bedekt , alleen haar handen en haar oer-Hollandse en onopgemaakte blanke gezicht nog zichtbaar.
Hij sprak gebrekkig Nederlands , zij (natuurlijk) vloeiend en beschaafd Nederlands.
Ik vraag me dan weer af : wat bezielt je, om als (zeker oer Hollandse) vrouw zo debiel volgens antieke en door mannen verzonnen regels er zo bij te gaan lopen en jezelf publiekelijk uiterlijk zo weg te cijferen.
De totale ongelijkheid wat kleding / voorkomen , bewegingsvrijheid en uitstraling.
Dat alleen al maakt dit soort taferelen zo verdomde ranzig en idioot.
Althans naar mijn mening.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:41 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ieder moslim heeft zijn persoonlijke groei in geloof. Zij is op vlak van uiterlijke Islam dan een stuk verderop dan haar man. Maar jij gaat er vervolgens vanuit dat haar man haar dicteert wat zij moet dragen en dat hij daar zelf laks aan heeft. Precies het beeld dat de media van de moslim vrouw schetst. Misschien een tip om jezelf hierin te onderwijzen?
Zij is "verderop"?quote:Zij is op vlak van uiterlijke Islam dan een stuk verderop dan haar man.
Het "meer moslim dan moslim" syndroom.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zij was een labiele en zwaar onzekere vrouw met weinig sociale contacten. Daar heeft hij gebruik van gemaakt. Bekeerlingen sporen sowieso 9 van de 10 keer niet. Ze gaan altijd te ver. Zie ook oppermongool van Doorn.
Moeite met begrijpend lezen? Lees het opnieuw, dan zie je het woordje ''uiterlijke'' Islam ervoor staan. Je hebt Islam dat zichtbaar is aan de buitenkant en Islam dat niet zichtbaar is en waar enkel God vanaf weet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:08 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
[..]
Zij is "verderop"?
Tjonge , hoe kun je die onzin uit je vingers persen.
Tenzij jij jezelf nog een heel stuk "verderop" waant , dan is het een onvermijdelijke reflex.
En over onderwijzen gesproken : wellicht kun / moet je eens een tijd een cursus Nederlandse taalbeheersing overwegen.
Nee, maar die persoonlijke aanvallen die ik steeds krijg vanwege mijn geloof zijn natuurlijk niet aardig.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah, iedereen die commentaar heeft op de Islam is meteen een hater. Was dat even vergeten.
Bedoel je die bedreigingen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, maar die persoonlijke aanvallen die ik steeds krijg vanwege mijn geloof zijn natuurlijk niet aardig.
Het goedpraten van executies en onthoofdingen is wel aardig natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, maar die persoonlijke aanvallen die ik steeds krijg vanwege mijn geloof zijn natuurlijk niet aardig.
Ben je daar echt persoonlijk door geraakt?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het goedpraten van executies en onthoofdingen is wel aardig natuurlijk.
Ga ergens anders trollen of vrienden zoeken.
Optioneel kan je altijd je rughaar gaan scheren.
Grappig dat dit precies is waarmee IS propageert, heb je weer de IS glossy gelezen in plaats van campinglife.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:41 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ben je daar echt persoonlijk door geraakt?
Waarom begin je niet over die drones die exact hetzelfde doen maar dan in 100+voud. Dat doe je niet. Want je bent een hypocriet zoals velen hier. Wie valt wiens land binnen? Wie begint de strijd? Wie vermoordt er meer? etc etc allemaal vragen waar jij ook een antwoord op hebt. Los van wat IS doet en of dat gruwelijk is, hoor je als redelijk mens eerst naar de oorzaak te kijken en de oorzaak = De VS en haar slaven (lees Europa).
Wie dit oppert doet er niet toe. Rationeel denken is niet je ding (je bent er in ieder geval selectief in). Daarnaast mis jij (zoals velen hier) over een inlevingsvermogen. Verblindt door trots, de fouten van de eigen regeringen niet willen toegeven. Je kunt je daar als westerling gerust afstand van nemen en als je dat doet om de juiste redenen dan maakt dat je een kritisch mens met een inlevingsvermogen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Grappig dat dit precies is waarmee IS propageert, heb je weer de IS glossy gelezen in plaats van campinglife.
Get a life met je rughaar
Hiermee geef je aan dat ik gelijk heb en IS dit propageert en je ze napraat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
[quote]Wie dit oppert doet er niet toe.
Spiegel.quote:Rationeel denken is niet je ding (je bent er in ieder geval selectief in).
Spiegel.quote:Daarnaast mis jij (zoals velen hier) over een inlevingsvermogen. Verblindt door trots, de fouten van de eigen regeringen niet willen toegeven.
Jij bent geen westerling?quote:Je kunt je daar als westerling gerust afstand van nemen en als je dat doet om de juiste redenen dan maakt dat je een kritisch mens met een inlevingsvermogen.
Ik geef niets toe. Ik ging er niet op in, dat is wat anders. Jij probeert alles wat ik zeg (zoals velen hier) steeds als IS propaganda te zien. Terwijl ik voor gisteren niet eens de tijdschrift van IS (of de claim dat het van IS is) gelezen had, de link kreeg ik van een Islamhatende fokker. Ik reageer hier langer dan gisteren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[quote]Hiermee geef je aan dat ik gelijk heb en IS dit propageert en je ze napraat.
[..]quote:Spiegel.
Spiegel.
Ik neem toch afstand van wat het westen allemaal doet in het midden-oosten?quote:Jij bent geen westerling?
Ik praat geen onrecht goed. Je moet dat verschil kunnen maken en dat kunnen hier weinig: ik ben niet overtuigd van de dingen die er allemaal over hun beweerd worden in de media.quote:Ik praat geen westerse interventies goed, die zijn fout en zorgen voor chaos, maar ga zelf eens na wat je allemaal zegt.
Je praat gewoon slachtpartijen van IS goed.
Ik praat geen westerse interventies goed, die zijn fout en zorgen voor chaos, maar ga zelf eens na wat je allemaal zegt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik geef niets toe. Ik ging er niet op in, dat is wat anders. Jij probeert alles wat ik zeg (zoals velen hier) steeds als IS propaganda te zien. Terwijl ik voor gisteren niet eens de tijdschrift van IS (of de claim dat het van IS is) gelezen had, de link kreeg ik van een Islamhatende fokker. Ik reageer hier langer dan gisteren.
[..]
[..]
[..]
[..]
Op vrijdag 24 april 2015 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik doe dat omdat ik een moslim ben en als anderen zich denigrerend over Islam en moslims uitlaten dan raakt dat mij. Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:55 schreef Smack10 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 24 april 2015 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat je de media niet vertrouwt begrijp ik, maar een beetje zelfonderzoek brengt je ook naar antwoorden.
Daarnaast praat je steeds over jij tegen de rest, terwijl jij ook hier gewoon woont en een westerling bent, dus doe niet zo denigrerend tegenover westerlingen want zonder dit land had jij nu al 4 baby's op je 15de van een 45 jarig vent (als je daadwerkelijk een vrouw bent, wat ik zeer betwijfel).
Waarom kan je niet gewoon de betere mens zijn en doen wat verstandig Is?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik doe dat omdat ik een moslim ben en als anderen zich denigrerend over Islam en moslims uitlaten dan raakt dat mij. Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen.
Wat doet ze verkeerd eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon de betere mens zijn en doen wat verstandig Is?
Niet zozeer verkeerd maar zowiezo bewijs en informatie negeren in een discussie en vooral veel kop in het zand.quote:
IS bagatelliseren, nabestaanden schofferen door alles als fake af te doen, goedpraten van geweld tegen homo's.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |