Ik vind je eng omdat:quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik vind je eng omdat je het hebt over:
- Vrouwen steriliseren
- Vechten met een mannelijke familielid van mij
- Ik neem niet alles van de koran letterlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind je eng omdat:
- Je de Koran letterlijk lijkt te nemen
- Je een IS-bruidje bent
- Je brandgevaarlijk bezig bent door je couscous aan te laten branden
Leg eens uit hoe je dat een bedreiging vind.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:34 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- Ik neem niet alles van de koran letterlijk.
- Ik ben nog nooit getrouwd geweest, laat staan waarmee je mij lastert.
- Dat vat ik op als een bedreiging en dat bevalt me niet.
Je bewering dat ik eng ben is dus ongegrond.
Mijn bewering dat jij eng bent, blijft staan.
Ben je een oost-blokker?
Code taalquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je dat een bedreiging vind.
Ieder moslim heeft zijn persoonlijke groei in geloof. Zij is op vlak van uiterlijke Islam dan een stuk verderop dan haar man. Maar jij gaat er vervolgens vanuit dat haar man haar dicteert wat zij moet dragen en dat hij daar zelf laks aan heeft. Precies het beeld dat de media van de moslim vrouw schetst. Misschien een tip om jezelf hierin te onderwijzen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:13 schreef DrMabuse het volgende:
Net terug van IKEA.
Daar zat naast me in het restaurant zo'n gezellige Hollandse moslima met haar allochtone man en kind in karretje wat te eten.
Hij in spijkerbroek , shirt met korte mouwen en gymschoenen , modern gekleed.
Zij zoveel mogelijk bedekt , alleen haar handen en haar oer-Hollandse en onopgemaakte blanke gezicht nog zichtbaar.
Hij sprak gebrekkig Nederlands , zij (natuurlijk) vloeiend en beschaafd Nederlands.
Ik vraag me dan weer af : wat bezielt je, om als (zeker oer Hollandse) vrouw zo debiel volgens antieke en door mannen verzonnen regels er zo bij te gaan lopen en jezelf publiekelijk uiterlijk zo weg te cijferen.
De totale ongelijkheid wat kleding / voorkomen , bewegingsvrijheid en uitstraling.
Dat alleen al maakt dit soort taferelen zo verdomde ranzig en idioot.
Althans naar mijn mening.
Bewijsquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:43 schreef summer2bird het volgende:
Schijnt wel dat veel van die moslima's mishandeld worden thuis.
Je roept iets, dan moet je dat ook kunnen bewijzenquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zoek maar op Google "Islam and domestic violence"
Zat artikelen.
Maar maak er wat je ook doet vooral geen film over..quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zoek maar op Google "Islam and domestic violence"
Zat artikelen.
Zit ff mobiel, kan geen urls kopiėren. Maar als je onwetend wilt blijven kan dat ook prima hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je roept iets, dan moet je dat ook kunnen bewijzen
Flauw was dat, zijn ook zat films gemaakt over hoe wreed de christelijke kruistochten waren, over zogenaamde Jezus camps enzovoorts.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar maak er wat je ook doet vooral geen film over..
Nu ben ik onwetendquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zit ff mobiel, kan geen urls kopiėren. Maar als je onwetend wilt blijven kan dat ook prima hoor.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nu ben ik onwetend![]()
Op mobiel kun je url's kopieren, maar misschien weet je niet hoe
In dat geval wacht je maar tot je weer op je pc bent, want ben hier toch benieuwd naar
Ik zei ''misschien'', domme trienquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]ga jij mij maar uitleggen hoe je in Google Chrome op de laatste update van Android software op een Sony Xperia Z2 urls kan kopiėren.
Domme koe.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik zei ''misschien'', domme trien
https://scholar.google.nl(...)gOgF&ved=0CB4QgQMwAAquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je roept iets, dan moet je dat ook kunnen bewijzen
Kun je er 1 specifieke uitkiezen (onderzoek)?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
https://scholar.google.nl(...)gOgF&ved=0CB4QgQMwAA
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_and_domestic_violence
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And many more
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je er 1 specifieke uitkiezen (onderzoek)?
Want ik ben niet van plan om alles te lezen en op betrouwbaarheid na te trekken.
Rare aanname, als ik jou bedreig dan merk je het echt wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:34 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- Ik neem niet alles van de koran letterlijk.
- Ik ben nog nooit getrouwd geweest, laat staan waarmee je mij lastert.
- Dat vat ik op als een bedreiging en dat bevalt me niet.
Je bewering dat ik eng ben is dus ongegrond.
Mijn bewering dat jij eng bent, blijft staan.
Ben je een oost-blokker?
Nee, want als dit waar is dan ben ik bereid dat te accepteren. Ik win en verlies er niets mee als dit klopt, het blijven daden van mensen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |