Hierquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je er 1 specifieke uitkiezen (onderzoek)?
Want ik ben niet van plan om alles te lezen en op betrouwbaarheid na te trekken.
Sinds wanneer is IS een land omdat wat haatbaarden dat roepenquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:41 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ben je daar echt persoonlijk door geraakt?
Waarom begin je niet over die drones die exact hetzelfde doen maar dan in 100+voud. Dat doe je niet. Want je bent een hypocriet zoals velen hier. Wie valt wiens land binnen? Wie begint de strijd? Wie vermoordt er meer? etc etc allemaal vragen waar jij ook een antwoord op hebt. Los van wat IS doet en of dat gruwelijk is, hoor je als redelijk mens eerst naar de oorzaak te kijken en de oorzaak = De VS en haar slaven (lees Europa).
- Drones onthoofden geen mensen om vervolgens als een stel flikkertjes voor de camera te gaan staan juichen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:41 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ben je daar echt persoonlijk door geraakt?
Waarom begin je niet over die drones die exact hetzelfde doen maar dan in 100+voud. Dat doe je niet. Want je bent een hypocriet zoals velen hier. Wie valt wiens land binnen? Wie begint de strijd? Wie vermoordt er meer? etc etc allemaal vragen waar jij ook een antwoord op hebt. Los van wat IS doet en of dat gruwelijk is, hoor je als redelijk mens eerst naar de oorzaak te kijken en de oorzaak = De VS en haar slaven (lees Europa).
- Drones verbranden mensen levendquote:Op zaterdag 25 april 2015 01:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
- Drones onthoofden geen mensen om vervolgens als een stel flikkertjes voor de camera te gaan staan juichen.
- IS valt Syrië en Irak binnen.
- Of het gruwelijk is wat IS uitvoert?
Volgens mij ben jij gewoon onder invloed van een hevige psychose.
Toerekeningsvatbaar ben je i.i.g. niet.
Ik wil niet ieder keer als ik het over het westen heb, steeds het verschil tussen westerse overheden/hun buitenlandse politiek en haar burgers moeten maken. Dat verschil zou voor ieder weldenkend mens duidelijk moeten zijn. En dat ''kankeren'' waar je het over hebt is een repliek op iedereen die het maar normaal vindt om moslims en Islam altijd onnodig te beledigen, heel fok zit vol met dit soort commentaar. Ik geef mensen een koekje van eigen deeg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 02:05 schreef Eenskijken het volgende:
en dan te bedenken dat girlygirl hier scholing, gezondheidszorg etc etc krijgt..... en vervolgens lekker kankeren op het westen en ISIS propaganda beginnen te spuien. Misselijkmakend. Maar nee, volgens eigen zeggen is ze 'gewoon' kritisch naar de media toe'.. flikker toch op joh, achterlijke trol. Je maakt je zaak hier er niet beter door. Iedereen hier ziet je liever vandaag dan morgen vertrekken, met je achterlijke posts die nergens op slaan. je bent hier alleen maar om ISIS te verheerlijken en onrust te stoken in alle topics hier.
Een biologisch wapen inzetten dat die freaks onvruchtbaar maakt zou wel een sympathiek begin zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:22 schreef Re het volgende:
IS is de kanker van de huidige maatschappij dus die verdienen gewoon een flinke chemo...
Dit gaat veel verder dan zich op de kast gejaagd voelen. Die chroestjov heeft 3x gedreigd met brand.quote:Op zaterdag 25 april 2015 02:52 schreef Inspireme het volgende:
Jullie laten je wel erg op de kast jagen door girlygirl. Vooral de islamofobische users.
Jij hebt moeite met van alles.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moeite met begrijpend lezen? Lees het opnieuw, dan zie je het woordje ''uiterlijke'' Islam ervoor staan. Je hebt Islam dat zichtbaar is aan de buitenkant en Islam dat niet zichtbaar is en waar enkel God vanaf weet.
Mooi verhaal.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:18 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Jij hebt moeite met van alles.
Vooral begrijpen.
Daar heb je zichtbare en onzichtbare wezens voor nodig , als leidraad en immer klaarstaande verklaring.
In Nederland waren we daar grotendeels mee klaar.
Dankzij bijvoorbeeld secularisering, verlichting, emancipatie en vooral logisch nadenken.
Totdat mensen zoals jij het hier nodig vonden en vinden die hele ontwikkeling (deels) te proberen om te draaien , de hele Nijntje discussie opnieuw nodig blijken te vinden.
En na constatering van het veelal ontbreken van begrip daarvoor met gezellige acties en (be)dreigingen denken een antieke denk en leefwijze te kunnen doordrammen.
Trek een keer de conclusie en kom tot het inzicht dat je denk en leefwijze antiek en verouderd is en er in dit land steeds minder begrip en een plek voor is.
Dat dat niet prettig is kan ik me voorstellen, maar een reis richting een land waar je je helemaal thuis zult voelen brengt dan de logische oplossing.
Maar wellicht is logica niet je sterkste punt als ik zo je uitingen teruglees met steeds je onzichtbare opperwezen in het achterhoofd.
Ey meisje.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mooi verhaal.
1 notitie: wat maakt het uit dat door moslims het debat over religie opnieuw is gestart in het Westen? Als atheďsme de waarheid is, dan zal dat de uitkomst zijn.
Het debat an sich is al jammer en onnodig genoeg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mooi verhaal.
1 notitie: wat maakt het uit dat door moslims het debat over religie opnieuw is gestart in het Westen? Als atheďsme de waarheid is, dan zal dat de uitkomst zijn.
Het debat is nodig en heel belangrijk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:54 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Het debat an sich is al jammer en onnodig genoeg.
Het grote bijkomende probleem is dat het veelal geen debat is.
En ook nooit kan zijn of worden zolang groepen mensen die aan dat debat "deelnemen" geloven in opperwezens die hun leven mogen / kunnen / moeten bepalen. En waarvan ook nog een groeiend deel van die mensen gelooft dat hun opperwezen ook het leven van anderen die niet in dat opperwezen of andere opperwezens geloven mag / kan / moet bepalen.
Atheďsme is geen waarheid.
De enige waarheid is dat we op deze aarde de biologische functie hebben om ons voort te planten, een tijdje rondlopen en dat we uiteindelijk allemaal dood gaan.
Om dat dragelijk en acceptabel te maken verzonnen en verzinnen mensen hun opperwezen(s).
De moderne mens ontwikkelt(de) zich en aanvaarde dat biologische lot en zei hun opperwezen(s) tabee.
De vastklampende mens vond en hervind steeds weer zijn / haar opperwezen en komt daardoor steeds vaker in conflict met de andere / veranderende omgeving en uiteindelijk (hopelijk) ook met zichzelf..
En jij bent er , als ik je uitingen mag geloven , een van de laatste groep.
Als je je daar prettig bij voelt vraag ik me wel af wat je in dit land , deze maatschappij doet.
Ze staat staat immers veelal (heel) ver van jouw droomland en droommaatschappij af.
Tenzij er bepaalde belangen en voordelen in dit land , deze maatschappij spelen waaraan je ook hecht en die je liever niet wil missen.
Leugen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:51 schreef TitusPullo het volgende:
Er is nog nooit een Islamitische staat geweest waar ongelovigen voor de wet gelijk waren aan Moslims. Hierboven zie je waarom: neerbuigendheid en lichtgeraaktheid, de bezwaren die iedere religie aankleven.
(Al doe ik het geklier van gg hiermee veel te veel eer aan.)
quote:Op zaterdag 25 april 2015 02:52 schreef Inspireme het volgende:
Jullie laten je wel erg op de kast jagen door girlygirl. Vooral de islamofobische users.
Ja? Kunnen ze kritiek leveren op de Islam? Nieuwe gebedshuizen bouwen? Zending bedrijven?quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Leugen.Niet-moslims zijn volgens de Islamitische wet gelijkwaardig. Ze hebben recht op inkomen, onderdak, waardigheid/respect, veiligheid etc. etc. precies zoals een moslim.
Kun je toelichten hoe ik neerbuigend en lichtgeraakt ben?
En ex-moslims? Zijn die ook gelijkwaardig? Hebben die ook recht op waardigheid, respect, veiligheid, etc?quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Leugen.Niet-moslims zijn volgens de Islamitische wet gelijkwaardig. Ze hebben recht op inkomen, onderdak, waardigheid/respect, veiligheid etc. etc. precies zoals een moslim.
Gelijkwaardig? Was het ook niet zo dat niet-moslims een bepaalde belasting moeten betalen omdat ze niet-moslim zijn?quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je toelichten hoe ik neerbuigend en lichtgeraakt ben?
Mag je er in Nederland eigenlijk als bosjesman bijlopen? Compleet met peniskoker en zulks?quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja? Kunnen ze kritiek leveren op de Islam? Nieuwe gebedshuizen bouwen? Zending bedrijven?
Je bent neerbuigend omdat je hoopt dat wij ooit het geluk van de Islam zullen mogen ervaren, alsof er iets aan ons ontbreekt. Je bent lichtgeraakt omdat je mekkert over het mogen dragen van een chador, terwijl je er niet over zou peinzen om een bosjesman halfnaakt te laten rondlopen.
Kritiek: ja.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja? Kunnen ze kritiek leveren op de Islam? Nieuwe gebedshuizen bouwen? Zending bedrijven?
Je bent neerbuigend omdat je hoopt dat wij ooit het geluk van de Islam zullen mogen ervaren, alsof er iets aan ons ontbreekt. Je bent lichtgeraakt omdat je mekkert over het mogen dragen van een chador, terwijl je er niet over zou peinzen om een bosjesman halfnaakt te laten rondlopen.
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En ex-moslims? Zijn die ook gelijkwaardig? Hebben die ook recht op waardigheid, respect, veiligheid, etc?
Jizya (zij moeten geen zakaat betalen)quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gelijkwaardig? Was het ook niet zo dat niet-moslims een bepaalde belasting moeten betalen omdat ze niet-moslim zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |