Soldaten die door een misplaatst geloof denken in een paradijs terecht te komen. (Lijkt me wel vermoeiend om 70 hoeren van seks te voorzien.) En niet denken nog bang zijn. En eerst schieten zijn de beste troepen die je als een generaal kan hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:22 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik weet bijna wel zeker dat dat zo is ja, helaas inderdaad.
Ach ik denk eerder dat de zorgpremie omhoog gaat. Zoals elk jaar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:22 schreef Loekie1 het volgende:
Dat worden miljoenclaims richting Nederland. En de D66-rechters gaan ze toekennen.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ga je nog een antwoord geven op mijn vraag?
En jij antwoorde zelfs dit erop:quote:Op donderdag 23 april 2015 21:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou, dat het jammer Is voor de kinderen die ziek worden door een slechte bevalling doordat moeders niet het beste uitzoekt voor het kind en in onhygiënische omstandigheden geboren word.
Je kan beter moeder en kind verplicht hierhouden en omscholen die hap als moeders over de grens komt.
quote:
Er is niets mis met kritisch zijn, maar jij slaat nu een beetje door naar complottheorie-niveau. Dat tijdschrift is wel degelijk van IS, en hun woordvoerder heeft hetzelfde bericht ook per audio verspreid, vlak nadat westerse landen begonnen met het bombarderen van IS in Syrië. Vlak na de oproep van IS zag je ook allerlei kleinschalige aanslagen in Canada, Australië, VS, Frankrijk en Denemarken. Dus niet de "duivelse handen van anti-islam-denktanks", maar IS heeft dit tijdschrift geproduceerd, net zoals al-Qaeda ook over een eigen tijdschrift beschikt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bedoeld de propaganda verspreiders?
Een stuk uit de tijdschrift dat een fokker mij gaf en dat van IS zou zijn:
[..]
Dit is de meest hilarische poep dat ik gelezen heb.
Ik zie al voor me hoe een anti-Islam denktank hiermee bezig was. Hun duivelse handen aan het schrijven.
Ongewapend burgers die niets met het conflict te maken hebben zijn onschuldig in Islam en moeten met rust gelaten worden! Weet je wat deze poep afmaakt? Dat laatste zin ''for they have the same ruling'' WHUHHAHAHA Dus de bron van moslims is nu plots ''ja zij deden het ook''![]()
En daarom gaan dus zoveel mensen naar Hel. Ze denken niet niet voor zichzelf na en nemen geen moeite om dingen te onderzoeken en kritisch te zijn (echt kritisch, dus niet schijnkritisch om als een intellectueel over te komen door de mainstream te volgen).
Kun je dat stuk verklaren?quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:47 schreef Irakees het volgende:
[..]
Er is niets mis met kritisch zijn, maar jij slaat nu een beetje door naar complottheorie-niveau. Dat tijdschrift is wel degelijk van IS, en hun woordvoerder heeft hetzelfde bericht ook per audio verspreid, vlak nadat westerse landen begonnen met het bombarderen van IS in Syrië. Vlak na de oproep van IS zag je ook allerlei kleinschalige aanslagen in Canada, Australië, VS, Frankrijk en Denemarken. Dus niet de "duivelse handen van anti-islam-denktanks", maar IS heeft dit tijdschrift geproduceerd, net zoals al-Qaeda ook over een eigen tijdschrift beschikt.
IS-bruidje gespot, met jou praat ik niet.quote:
Die begint ondertussen wel afgezaagd te worden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
IS-bruidje gespot, met jou praat ik niet.
Laat je vader, broer, man of oom maar eens contact met mij opnemen, dan zullen wij (van baard tot baard) een goed gesprek voeren en als het blijkt dat we er verbaal niet uit zullen gaan komen dan zullen onze vuisten de doorslag geven.
Verdacht, undercover extremisten gespot.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Die begint ondertussen wel afgezaagd te worden.
Niemand in mijn direct omgeving draagt een baard.
Je bent nog gekker dan ik dacht.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Verdacht, undercover extremisten gespot.
Het steriliseren van ongewensten, onrendabelen en andere malloten heeft een rijke geschiedenis in de geschiedenis van Europa.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Die begint ondertussen wel afgezaagd te worden.
Niemand in mijn direct omgeving draagt een baard. Maar kom doe niet alsof je vrouwen geen kwaad zou doen, je stelde hier notabene voor de sterilisatie van vrouwen.
Ah dan is het allemaal prima.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het steriliseren van ongewensten, onrendabelen en andere malloten heeft een rijke geschiedenis in de geschiedenis van Europa.
Sterker nog, in Nederland laait het debat om bepaalde groepen gedwongen te steriliseren weer op, zo vergezocht is het dus niet.
Ik ben het gewoon een beetje zat dat zo'n beetje ieder topic waarin jij post uiteindelijk meer over jouw posts gaat dan anything else. Vind het eigenlijk wel tijd worden voor een naamtopic(reeks) in ONZ. Dan kan de rest van het forum er hopelijk van verschoond blijven.quote:
Als je dat zat bent dan moet je eerder bij anderen wezen en hun op persoonlijke aanvallen en intimidatie jegens jegens mij aanspreken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon een beetje zat dat zo'n beetje ieder topic waarin jij post uiteindelijk meer over jouw posts gaat dan anything else. Vind het eigenlijk wel tijd worden voor een naamtopic(reeks) in ONZ. Dan kan de rest van het forum er hopelijk van verschoond blijven.
Stenigingen, onthoofdingen, bombardementen, gifgasaanvallen, sterilisaties, verbrandingen en kruisigingen.quote:
Haal je vader er nou maar bij, discussiëren ging je al niet zo goed af en nu staat je couscous ook nog eens aan te branden.quote:
Uit welk tokkie gehucht kom jij?quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Stenigingen, onthoofdingen, bombardementen, gifgasaanvallen, sterilisaties, verbrandingen en kruisigingen.
Moralistisch gezien bevinden we ons toch al in een vrij grijs gebied, ik zie het probleem niet zo.
Het is alleen een probleem als jij er een probleem van maakt.
[..]
Haal je vader er nou maar bij, discussiëren ging je al niet zo goed af en nu staat je couscous ook nog eens aan te branden.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het steriliseren van ongewensten, onrendabelen en andere malloten heeft een rijke geschiedenis in de geschiedenis van Europa.
Sterker nog, in Nederland laait het debat om bepaalde groepen gedwongen te steriliseren weer op, zo vergezocht is het dus niet.
Ongefundeerde bewering weer, waar zijn je argumenten.quote:
Ik vind je eng omdat je het hebt over:quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ongefundeerde bewering weer, waar zijn je argumenten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |