quote:do 23 apr 2015, 05:30
Nederland is kraamkamer voor jihadi’s
Van een onzer verslaggevers
Zoetermeer - Zwangere Nederlandse IS-strijdsters blijken in sommige gevallen in Nederland te bevallen, waarna ze opnieuw heimelijk vertrekken naar de terreurstaat IS, mét kind.
De AIVD kent verschillende concrete gevallen van deze bizarre praktijk. De strijdsters kiezen voor een ’thuisbevalling’, vanwege de slechte medische situatie in Islamitische Staat.
De AIVD zegt dat er onvoldoende mogelijkheden zijn deze IS-moeders te beletten terug te keren. „Persoonlijk is dat frustrerend, maar er zijn grenzen aan de mogelijkheden hen te stoppen of te straffen. Met een auto of toeristenvlucht ben je zo weer in het kalifaat”, aldus AIVD-chef Rob Bertholee.
Ruim veertig Nederlandse vrouwen, onder wie 15- en 16-jarige meiden, wonen momenteel in het ’kalifaat’.
http://www.telegraaf.nl/b(...)amer_jihadi_s__.html
Begrijpelijk, het aandragen van nieuws van andere sites is toch wel zo'n beetje de basis van dit subforum.quote:
Je kan ze toch stoppen op het moment dat ze van IS terug naar Nederland komen? Of is dat te simpel gedacht?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:19 schreef NotYou het volgende:
Persoonlijk is dat frustrerend, maar er zijn grenzen aan de mogelijkheden hen te stoppen of te straffen. Met een auto of toeristenvlucht ben je zo weer in het kalifaat
Jawel, je hebt daar brigades met alleen maar vrouwen.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:32 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij mag een vrouw daar helemaal niet meevechten. Dus is het onzin om het over jihadis te hebben. Ze zijn daar enkel om jihadis te bevredigen, voor hen te zorgen en nieuwe jihadis uit te poepen.
Alle Nederlanders hebben het recht om terug te komen naar Nederland. En als je ze het Nederlanderschap afpakt omdat ze voor een 'vreemde mogendheid' oorlog hebben gevoerd, dan erken je IS als land, en dat willen we toch ook weer niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
Het feit dat deze haatbaard-broedfabrieken terug kunnen keren naar Nederland maakt duidelijk dat het westen niet hard en effectief genoeg tegen IS strijdt. Ze horen immers tot een bloederig pulpje kapot gebombardeerd en gedroned te worden, dat is voor zowel Syrië, als het westen, de beste oplossing...
Dit zijn geen Nederlanders, dit zijn statelozen die Syrië terroriseren en alleen maar op de westerse wereld geparasiteerd hebben tijdens hun aanwezigheid hier. Voor zowel het Syrische volk als voor ons, westerlingen, is het de beste oplossing om IS en al zijn aanhangers en sympathisanten uit te roeien.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Alle Nederlanders hebben het recht om terug te komen naar Nederland. En als je ze het Nederlanderschap afpakt omdat ze voor een 'vreemde mogendheid' oorlog hebben gevoerd, dan erken je IS als land, en dat willen we toch ook weer niet.
Ja zo werkt het dus niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dit zijn geen Nederlanders, dit zijn statelozen die Syrië terroriseren en alleen maar op de westerse wereld geparasiteerd hebben tijdens hun aanwezigheid hier. Voor zowel het Syrische volk als voor ons, westerlingen, is het de beste oplossing om IS en al zijn aanhangers en sympathisanten uit te roeien.
Zo zou het echter wel gewoon móeten werken, want de huidige situatie kent alleen maar nadelen voor het welwillende deel der bevolking van zowel Syrië als west-Europa.quote:
Volkeren uitroeien hebben jullie vaker gedaan, waarom dit keer niet?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die kant gaan we wel op. 100%
Het zal even duren, maar die aanpassingen gaan er komen.
Wie zijn 'jullie'?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Volkeren uitroeien hebben jullie vaker gedaan, waarom dit keer niet?
"Doodsbedreiging" in 3... 2... 1...quote:Op donderdag 23 april 2015 21:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom niet?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:21 schreef summer2bird het volgende:
Aan de andere kant, kind kan er ook niks aan doen als hij of zij doodgaat of ziek wordt door een slechte bevalling.
Dat schreef ze.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat een man zoiets zieks zou typen zou ik nog verwachten, maar een vrouw
Evenmin kan het kind zijn/haar ouders kiezen maar om een kind dan af te nemen van zo'n IS type om het een veile omgeving te bieden.. wie gaat daar zijn handen aan branden?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:21 schreef summer2bird het volgende:
Aan de andere kant, kind kan er ook niks aan doen als hij of zij doodgaat of ziek wordt door een slechte bevalling.
Overigens; het enige volk wat momenteel door al die buitenlandse IS-ers uitgeroeid wordt, zijn de autochtone Syriërs...quote:Op donderdag 23 april 2015 21:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nou, dat het jammer Is voor de kinderen die ziek worden door een slechte bevalling doordat moeders niet het beste uitzoekt voor het kind en in onhygiënische omstandigheden geboren word.quote:
Ah okquote:Op donderdag 23 april 2015 21:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou, dat het jammer Is voor de kinderen die ziek worden door een slechte bevalling doordat moeders niet het beste uitzoekt voor het kind en in onhygiënische omstandigheden geboren word.
Je kan beter moeder en kind verplicht hierhouden en omscholen die hap als moeders over de grens komt.
Mooiste zou zijn als de moeder ook zou moeten blijven en dan beide omscholen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Evenmin kan het kind zijn/haar ouders kiezen maar om een kind dan af te nemen van zo'n IS type om het een veile omgeving te bieden.. wie gaat daar zijn handen aan branden?
Wie en wanneer hebben wat gedaan?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Is het te moeilijk om alle IS-leden uit te roeien, en daarom wil je je frustraties maar botvieren op "aanhangers en sympathisanten" (dus geen IS-leden)? Jouw plan is geen goed idee omdat deze aanhangers en sympathisanten gewelddadig worden op het moment dat je hen wilt uitroeien, terwijl ze zich momenteel gedeisd houden. Concentreer je eerst op daadwerkelijke IS-leden voordat je nog meer vijanden maakt.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Voor zowel het Syrische volk als voor ons, westerlingen, is het de beste oplossing om IS en al zijn aanhangers en sympathisanten uit te roeien.
Je zou maar Syriër zijn en je land incl. zijn autochtone bevolking compleet om zeep geholpen zien worden door allerlei onuitgenodigd gespuis uit Tsjetsjenië, Afghanistan, west-Europa enz.quote:
Ben je bereid deze terreur zelf te beginnen ?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
Voor zowel het Syrische volk als voor ons, westerlingen, is het de beste oplossing om IS en al zijn aanhangers en sympathisanten uit te roeien.
Omdat we die met voorrang aan een leuk huisje en werk helpen in het kader van hun reintegratie. Mensen die uitreizen voor het opleggen van islamitische theocratie aan de bevolking van een vreemd land en daarbij niet vies zijn van genocide zijn immers bovenal zielig en slachtoffers.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:31 schreef summer2bird het volgende:
Trouwens, gewoon een idee, maar waarom laten we Nederlanders (de vluchtende jihadisten) niet gewoon een blijvende belasting of boete betalen tot ze hun burgerschap van Nederlander inleveren?
VS, VK en Nederland kunnen er ook wat van, onuitgenodigd andere landen binnenvallen en bommen droppen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je zou maar Syriër zijn en je land incl. zijn autochtone bevolking compleet om zeep geholpen zien worden door allerlei onuitgenodigd gespuis uit Tsjetsjenië, Afghanistan, west-Europa enz.
Ik bedoelde meer de jihadisten die naar Syrië gaan om te vechten en te strijden voor hun doel. Heb vluchtende niet goed verwoordquote:Op donderdag 23 april 2015 21:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat we die met voorrang aan een leuk huisje en werk helpen in het kader van hun reintegratie. Mensen die uitreizen voor het opleggen van islamitische theocratie aan de bevolking van een vreemd land en daarbij niet vies zijn van genocide zijn immers bovenal zielig en slachtoffers.
Volgens mij heeft ieder land wel eens een ander land lopen binnenvallen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:35 schreef Irakees het volgende:
[..]
VS, VK en Nederland kunnen er ook wat van, onuitgenodigd andere landen binnenvallen en bommen droppen.
Dat is jouw ziekelijke visie.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:34 schreef NotYou het volgende:
Mensen die uitreizen voor het opleggen van islamitische theocratie aan de bevolking van een vreemd land en daarbij niet vies zijn van genocide zijn immers bovenal zielig en slachtoffers.
Ik heb geen drone of F-16 in mijn garage staan, dus financiert Rutte de bestrijding van IS met o.a. mijn belastingcenten. Één van de weinige dingen die 'ie wél goed doet.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ben je bereid deze terreur zelf te beginnen ?
Of schuif je het af op Amerika en blijf je lekker thuis ?
Jij begrijpt sarcasme niet helemaal of bent daadwerkelijk van mening dat het hier slachtoffers betreft die op de eerste plaats geholpen moeten worden?quote:
We hadden graag stageplekken en vlinderreisjes willen droppen, maar die waren toen helaas even allemaal op.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:35 schreef Irakees het volgende:
[..]
VS, VK en Nederland kunnen er ook wat van, onuitgenodigd andere landen binnenvallen en bommen droppen.
Geen invasie van Irak, geen IS.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
We hadden graag stageplekken en vlinderreisjes willen droppen, maar die waren toen helaas even allemaal op.
Jij noemt het sarcasme.... ik noem het ziekelijke visie.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij begrijpt sarcasme niet helemaal of bent daadwerkelijk van mening dat het hier slachtoffers betreft die op de eerste plaats geholpen moeten worden?
Hoe bedoel je dit precies?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij noemt het sarcasme.... ik noem het ziekelijke visie.
Je fantaseert een wantoestand:quote:
Er wordt daar geen islamitische theocratie opgelegd aan een bevolking, dat is ook geen doelstelling? De bewegingen waarbij deze jongens en meiden zich aansluiten maken zich niet schuldig aan genocide?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je fantaseert een wantoestand:
"........ daarbij niet vies zijn van genocide zijn immers bovenal zielig en slachtoffers...."
Je doet alsof er veel mensen zijn die zo denken, alsof de overheid zo denkt.
Het punt is dat jij beweert dat veel mensen of de overheid die terroristen als slachtoffer beschouwen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er wordt daar geen islamitische theocratie opgelegd aan een bevolking, dat is ook geen doelstelling? De bewegingen waarbij deze jongens en meiden zich aansluiten maken zich niet schuldig aan genocide?
Wat is vrij ziekelijk in de visie van de overheid ?quote:Het klopt dat de overheid dit niet zo ziet - of iig niet zo naar buiten brengt - en dat is wat mij betreft een groot schandaal en eigenlijk ook wel vrij ziekelijk, ja.
Dat is niet zijn fantasie.. dat doen ze daadwerkelijk..quote:Op donderdag 23 april 2015 22:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het punt is dat jij beweert dat veel mensen of de overheid die terroristen als slachtoffer beschouwen.
Dat is jouw fantasie.
Dat is jouw fantasie. Dat doet de overheid niet... en ook niet veel mensen in Nederlandquote:Op donderdag 23 april 2015 22:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is niet zijn fantasie.. dat doen ze daadwerkelijk..
Welke terroristen? Hoe weet jij wat mensen daar gedaan hebben en als je al iets weet (of vermoedt), hoe ga je dat bewijzen?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het punt is dat jij beweert dat veel mensen of de overheid die terroristen als slachtoffer beschouwen.
Dat is jouw fantasie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De overheid zet niet in op deradicalisering en reintegratie (van terugkeerders) met aandacht voor werk en woonruimte?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is jouw fantasie. Dat doet de overheid niet... en ook niet veel mensen in NederlandJe suis Charlie Sheen
De enige die hier in een fantasiewereld leeft ben jij..quote:Op donderdag 23 april 2015 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is jouw fantasie. Dat doet de overheid niet... en ook niet veel mensen in Nederland
Oh please, als dit in Nederland gebeurt dan gebeurt het ook in Duitsland, België, Frankrijk etc etcquote:Op donderdag 23 april 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
We moeten ons als land de ogen uit de kop schamen dat we op deze manier bekend komen te staan. Dit soort nieuws gaat de hele wereld over. Het is tekenend voor ons tenenkrommend naďeve, softe beleid richting moslim-radicalen
Inderdaad. En als je dan in een gammel bootje op de vlucht slaat omdat je je leven niet zeker bent zijn er ook nog allerlei westerlingen die je het stempel 'profiteur' geven en je in je bootje willen terugduwen naar al die ellende waar je net uit gevlucht was.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je zou maar Syriër zijn en je land incl. zijn autochtone bevolking compleet om zeep geholpen zien worden door allerlei onuitgenodigd gespuis uit Tsjetsjenië, Afghanistan, west-Europa enz.
Ja natuurlijk. Dat is natuurlijk de echte reden dat ze hier komen om te bevallen. Een Nl's (EU) paspoort is heel waardevol voor van alles en nog wat. Het hebben van twee nationaliteiten nog beter, kun je van twee walletjes eten.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:11 schreef Twiitch het volgende:
Hebben die jihadkoters ook meteen een Nederlands paspoort zeker.
Briljante camouflage.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jawel, je hebt daar brigades met alleen maar vrouwen.
Ze moeten wel in bepaalde "stands" schieten etc. Ze mogen niet een sexy of uitdagende houding aannemen. En nee dit is geen grap.
[ afbeelding ]
Overigens is het nogal een drama en onzin deze OP aangezien IS zelf redelijk goede ziekenhuizen heeft en geboortebewijzen uitgeeft.
Laat je opnemen bij de RIAGGquote:Op vrijdag 24 april 2015 02:14 schreef chroestjov het volgende:
Ik zou de gezichtsuitdrukkingen van die IS'ers als hun sletjes gesteriliseerd wederkeren wel eens willen zien.
De meeste fokkers proberen hun haat altijd te goed te praten, informatie achterhouden, weer zaken verzinnen. Jij geeft gewoon direct toe dat je voor volkerenmoord bent. Dat apprecieer ik.quote:
Ga je nog een antwoord geven op mijn vraag?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:21 schreef summer2bird het volgende:
Vraag het aan Twittch, die weet er alles van.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie en wanneer hebben wat gedaan?
Dat is geen misdaad nee. Maar als je als vrouw het beste voor je kind wil dan emigreer je niet naar het kalifaat dat het liefst een zelfmoord-bomaanslag op diezelfde ziekenhuizen zou plegen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:35 schreef girlygirl8 het volgende:
Jullie sporen allemaal niet.
Het als een misdaad zien dat een vrouw de beste zorg wil geven aan haar kind door in een goede ziekenhuis te bevallen. Ik wist dat jullie ver heen waren, maar dit slaat alles.
Aanleiding van hun komst was Assad's massaslachting op zijn bevolkingquote:Op donderdag 23 april 2015 21:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mijn punt was dat mensen hier over steriliseren beginnen en hun shock er uberhaupt over uitspreken. 2 aartsvijanden van elkaar zijn bv Islam en het zionisme. Als moslim heb ik niets met dat ideologie, maar als een zionistische vrouw wil baren in een Islamitische ziekenhuis dan zou ik daar nooit mijn onvrede over uitspreken. Wtfquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is geen misdaad nee. Maar als je als vrouw het beste voor je kind wil dan emigreer je niet naar het kalifaat dat het liefst een zelfmoord-bomaanslag op diezelfde ziekenhuizen zou plegen.
Voorlopig is de IS nog niet verslagen dus zo goed gaat dat helaas niet. Ik denk ook mede omdat er geen politicus op enkele na die zelf ook maar enige ervaring hebben met het voeren van een oorlog.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik heb geen drone of F-16 in mijn garage staan, dus financiert Rutte de bestrijding van IS met o.a. mijn belastingcenten. Één van de weinige dingen die 'ie wél goed doet.
Nu de massaslachting door het rondreizende islamitische huurlingencircus uitgevoerd wordt, zijn de Syriërs nog veel verder van huis...quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Aanleiding van hun komst was Assad's massaslachting op zijn bevolking![]()
Heb je moeite om dingen op een chronologische volgorde te zetten?
Dat is wat de media beweerdquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nu de massaslachting door het rondreizende islamitische huurlingencircus uitgevoerd wordt, zijn de Syriërs nog veel verder van huis...
Het is door de media verzonnen dat IS dat toegeeft.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is wat IS zelf toegeeft en zonder schaamte verspreidt
Dus die filmpjes met gruwelijkheden die de IS maakt zijn dus niet door IS gemaakt?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is door de media verzonnen dat IS dat toegeeft.
Je bedoeld de propaganda verspreiders?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit is de meest hilarische poep dat ik gelezen heb.quote:If you can kill a disbelieving American or European – especially the spiteful and filthy French – or an Australian, or a Canadian, or any other disbeliever from the disbelievers waging war, including the citizens of the countries that entered into a coalition against the Islamic State, then rely upon Allah, and kill him in any manner or way however it may be. Do not ask for anyone’s advice and do not seek anyone’s verdict. Kill the disbeliever whether he is civilian or military, for they have the same ruling.” – pag. 9
Toevallig heb ik Syrische vrienden met familie in Syrië. Ik weet van ze dat ze zowel van Assad als IS walgen, zij zijn er totaal niet blij mee en willen beide zo snel mogelijk weg hebben. Dat zegt mij wel iets, want zij onderhouden gewoon contact met hun familie.quote:
Welke van de onderstaande tenten ben jij?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bedoeld de propaganda verspreiders?
Een stuk uit de tijdschrift dat een fokker mij gaf en dat van IS zou zijn:
[..]
Dit is de meest hilarische poep dat ik gelezen heb.
Ik zie al voor me hoe een anti-Islam denktank hiermee bezig was. Hun duivelse handen aan het schrijven.
Ongewapend burgers die niets met het conflict te maken hebben zijn onschuldig in Islam en moeten met rust gelaten worden! Weet je wat deze poep afmaakt? Dat laatste zin ''for they have the same ruling'' WHUHHAHAHA Dus de bron van moslims is nu plots ''ja zij deden het ook''![]()
En daarom gaan dus zoveel mensen naar Hel. Ze denken niet niet voor zichzelf na en nemen geen moeite om dingen te onderzoeken en kritisch te zijn (echt kritisch, dus niet schijnkritisch om als een intellectueel over te komen door de mainstream te volgen).
Kom op zeg die filmpjes die IS zelf verspreid zijn toch helder en duidelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bedoeld de propaganda verspreiders?
Een stuk uit de tijdschrift dat een fokker mij gaf en dat van IS zou zijn:
[..]
Dit is de meest hilarische poep dat ik gelezen heb.
Ik zie al voor me hoe een anti-Islam denktank hiermee bezig was. Hun duivelse handen aan het schrijven.
Ongewapend burgers die niets met het conflict te maken hebben zijn onschuldig in Islam en moeten met rust gelaten worden! Weet je wat deze poep afmaakt? Dat laatste zin ''for they have the same ruling'' WHUHHAHAHA Dus de bron van moslims is nu plots ''ja zij deden het ook''![]()
En daarom gaan dus zoveel mensen naar Hel. Ze denken niet niet voor zichzelf na en nemen geen moeite om dingen te onderzoeken en kritisch te zijn (echt kritisch, dus niet schijnkritisch om als een intellectueel over te komen door de mainstream te volgen).
Het voelt als een overwinning wanneer mensen niet inhoudelijk kunnen reageren. Wat heel wat fokkers hier doen. Zij het door persoonlijke aanvallen te doen of mij te bedreigen en te intimideren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:18 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Welke van de onderstaande tenten ben jij?
[ afbeelding ]
Als ik je goed lees komen de meeste mensen die op jou reageren in de hel. Iets wat religieuzen vaak doen als ze hun gelijk niet krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het voelt als een overwinning wanneer mensen niet inhoudelijk kunnen reageren. Wat heel wat fokkers hier doen. Zij het door persoonlijke aanvallen te doen of mij te bedreigen en intimideren met de politie.
Ik vind het jammer dat ik mij vaak laat uitdagen en een hardere toon sla, dat weer tegen mij wordt gebruikt. Ik hoop dat mensen daar doorheen kunnen kijken en tussen de regels door kunnen lezen.
Ik zag beelden waarin IS strijders ontkenden dat zij journalisten vermoorden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kom op zeg die filmpjes die IS zelf verspreid zijn toch helder en duidelijk.
Ik kom hoogstwss ook in de hel. Helpt dat?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:23 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als ik je goed lees komen de meeste mensen die op jou reageren in de hel. Iets wat religieuzen vaak doen als ze hun gelijk niet krijgen.
Ik geloof niet in een hel. Nog in een leven na de dood.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik kom hoogstwss ook in de hel. Helpt dat?
Ow okquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een hel. Nog in een leven na de dood.
Maar een vraag het onderstaande artikel klopt dus niet? En de vele artikelen met een zelfde verhaal die te vinden zijn?quote:
Dat is een zionitisch complot aldus de PvdA.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Beter ga je niet meer op die troll in.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar een vraag het onderstaande artikel klopt dus niet? En de vele artikelen met een zelfde verhaal die te vinden zijn?
http://nieuws.thepostonli(...)e-japanse-gijzelaar/
Ik ben nog benieuwd naar jouw antwoord, zoals boven aangegeven. Ik heb Syrische vrienden in mijn kring en hebben bijna elke dag contact met hun familie in Syrië, ze walgen van zowel Assad als IS. Wat zegt jou dat? Want ik weet van hun dat zij niet steeds alleen maar westerse propaganda voor de neus krijgen maar dichter op het vuur zitten.quote:
Ach waarom niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |