Wat verwoord je het weer prachtig! Zit (weer) met tranen in mn ogen...quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat een prachtige namen hebben jullie gekozen voor jullie dochter LE. Wat een achtbaan aan emoties zitten jullie toch in. Opluchting dat het geen leverhematoom is, intens verdriet over het overlijden van Elva en daarnaast vieren jullie vandaag de geboortedag van 2 van jullie kinderen. Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen. Ik denk aan jullie en ik leef enorm met jullie mee. Snikkend las ik je bericht. Liefs x
Mooi!quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef Nikooos het volgende:
Ik heb even getwijfeld of het op z'n plaats is, maar jullie meisje met prachtige namen verdient natuurlijk ook gewoon die goudenglitterbabysticker.
[ afbeelding ]
L-E, jij en iedereen rondom je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:32 schreef Nikooos het volgende:
Ik heb even getwijfeld of het op z'n plaats is, maar jullie meisje met prachtige namen verdient natuurlijk ook gewoon die goudenglitterbabysticker.
[ afbeelding ]
L-E, jij en iedereen rondom je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Ja het hakt er in.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:54 schreef LuDann het volgende:
Ik kan het niet helpen, ik barst in tranen uit bij het lezen van dit topic. L-E en fokking.fokker, gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter Elva Silke. Wat verschrikkelijk dat jullie meteen weer afscheid moeten nemen. Heel veel sterkte.
Absoluut, ik ben er ook erg mee bezig.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja het hakt er in.![]()
Zeker als je zwanger bent is het ook heel beangstigend vind ik. Het drukt je met je neus op de feiten dat het allemaal zo fragiel en kwetsbaar is.
Mooiquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Elva betekent rivier in het Noors. Ze heeft, om met Bram Vermeulen te spreken, steen verlegd.
Werkelijk een prachtige naam. Fijn dat je al van de IC af kan en dat het goed gaat naar omstandigheden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:52 schreef L-E het volgende:
Vannacht om 02:52 is na een natuurlijke bevalling Elva Silke ter wereld gekomen (op de tweede verjaardag van haar broer..). Ze is werkelijk bloedmooi en puntgaaf
Met mij gaat het ook goed, oorzaak bleek een placentaloslating, geen leverhematoom gelukkig. Ik mag straks van de ic af
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:20 schreef Franny_G het volgende:
Elva Silke
Ik sluit mij aan bij alle lieve en mooie woorden van mijn voorgangers
L-E en familie, sterkte.
Wat mooiquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Elva betekent rivier in het Noors. Ze heeft, om met Bram Vermeulen te spreken, steen verlegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |