Wat een prachtige naam voor je bloedmooie dochter. Fijn dat je van de ic af mag. Blijf je nog wel in het ziekenhuis? Ik wens jou en je gezin veel kracht toe. Ik denk steeds aan jullie, ik hoop dat jullie heel veel steun krijgen van de mensen om je heen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:52 schreef L-E het volgende:
Vannacht om 02:52 is na een natuurlijke bevalling Elva Silke ter wereld gekomen (op de tweede verjaardag van haar broer..). Ze is werkelijk bloedmooi en puntgaaf
Met mij gaat het ook goed, oorzaak bleek een placentaloslating, geen leverhematoom gelukkig. Ik mag straks van de ic af
Nou echt, dat precies ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat een prachtige namen hebben jullie gekozen voor jullie dochter LE . Wat een achtbaan aan gevoelens zitten jullie toch in. Opluchting dat het geen leverhematoom is, intens verdriet over het overlijden van Elva en daarnaast vieren jullie vandaag de geboortedag van 2 van jullie kinderen. Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen. Ik denk aan jullie en ik leef enorm met jullie mee. Snikkend las ik je bericht. Liefs x
Lieve L-E, Tante Soesa heeft het al heel mooi verwoord. Wat een ontzettend dubbele dag: geboorte van jullie meisje met prachtige namen, het intense verdriet van het verlies, de 2e verjaardag van sticker en de opluchting dat het geen levenhematoom is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:52 schreef L-E het volgende:
Vannacht om 02:52 is na een natuurlijke bevalling Elva Silke ter wereld gekomen (op de tweede verjaardag van haar broer..). Ze is werkelijk bloedmooi en puntgaaf
Met mij gaat het ook goed, oorzaak bleek een placentaloslating, geen leverhematoom gelukkig. Ik mag straks van de ic af
tranen hier ... wat klink je dapper ! Ontzettend veel sterkte en kracht vandaag, morgen en alle jaren .. het zal voor altijd een dag met dubbele gevoelens zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:52 schreef L-E het volgende:
Ik kan het niet beter verwoorden. Ik denk aan julliequote:Op vrijdag 24 april 2015 09:02 schreef Olf het volgende:
Wat fijn dat het een natuurlijke bevalling kon zijn. Gecondoleerd met dit ontzettend grote verlies, maar ook gefeliciteerd met jullie dochter met een prachtige naam.Ik hoop dat jullie als gezin van vijf deze zware dagen samen kunnen delen en ook mooie herinneringen met z'n vijven maken.
Ik ben opgelucht dat het niet een leverhematoom was, en dat jijzelf safe bent. Heel veel sterkte LE, man en grote broers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |