SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 23-04-2015 16:17:13 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
oooooOOOOOOOooooooo000000000000ooooooooooOOOOOOOOOOOOoooooooooquote:Op donderdag 23 april 2015 16:12 schreef seto het volgende:
wanneer heb je overleg voor een reeks buiten de gym?
Volgende week dinsdag hond uitzoekenquote:Op donderdag 23 april 2015 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Die hond tho
Volgende week dinsdag overleg over de mogelijkheden buitenland. Saudi-Arabië, Aruba en Zwitserland zijn kanshebbers.
en zonder jou moeten? No thanks.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:12 schreef seto het volgende:
wanneer heb je overleg voor een reeks buiten de gym?
Zwart rijdenquote:Op donderdag 23 april 2015 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
godver week ov niet geldig op koningsdag...
wilde avengers checken en daarna de stad in
Mind heb ik gister nog gepost gekkie, was voor Sapstengelt.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I'ma show you how, show you how, show you how
To love again
kende em?
Avengersquote:Op donderdag 23 april 2015 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
godver week ov niet geldig op koningsdag...
wilde avengers checken en daarna de stad in
oke dan is het cool. ik hou je in de gaten.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mind heb ik gister nog gepost gekkie, was voor Sapstengelt.
Klinkt als alles wat ik wil zien in een filmquote:Op donderdag 23 april 2015 18:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Avengers
Boom pow pow vuurbal ontploffing tieten van Scarlett hahaha grappige opmerking van iemand actie en dan hippe CGI slotscène.
Nu hoef je niet meer te kijken.
wil van scarlet wel meer zien dan alleen haar tietenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:03 schreef seto het volgende:
yo zeker weten dat ik nog wel voor die tieten ga kijken vriend
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:24 schreef seto het volgende:
lekker jarlours weer
gaat met die van jou ook gebeuren hé
ik vind de neus van scarlet zo sexy dat ik altijd vergeet om naar haar borsten te kijkenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou wel de liefde bedrijven met Scarlett.
ja haar borsten kunnen idd groter en harderquote:Op donderdag 23 april 2015 19:04 schreef Awesome_ het volgende:
lichtelijk overrated wel. Laten we eerlijk zijn.
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn genoeg kklelijke vrouwen, vriend. Vergeleken daarmee zijn die laatste twee foto's echt niet zo slecht.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
Idd, niet de meest kritische blik op vrouwen, die Daan.
Jij bent te breed voor dat shirt.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:09 schreef Jahr00n het volgende:
NWS / Vader wil met shirt jongens wegjagen bij dochter
Lol. Ik wil ook zo'n t-shirt van mezelf.
Niet echt man, ben liefhebber van opgezwolle en die oldskool shit man.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:24 schreef VMSDKR het volgende:
Jahroon, jij bent toch into NL-hiphop enzo? Volg je Topnotch?
Kan niet kijken. 'Seksverslaafd' zie ik op tvgids.nl hehe. Gepresenteerd door Nicolette Kluijver.quote:
Hehe. Als iemand mij niet van een seksverslaving af zou kunnen helpen is Nicolette daar één van.quote:Het kan zo niet langer, en dus probeer de blondine hem van zijn seksverslaving af te helpen.
doe ff appje waar je zitquote:Op donderdag 23 april 2015 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga echt zo geil als een pakje boter door de nofap ,keihard pua'en in 020 met K'day. Zonder pardon.
Komt goed maat, fixen gewoon een hele harem. Ik ben al wat cheeky pickuplines aan het noterenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe ff appje waar je zit
dan hosselen we samen
zieke wingman moves gaan we zetten
heb dinsdag al vrij genomen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Komt goed maat, fixen gewoon een hele harem. Ik ben al wat cheeky pickuplines aan het noteren
gewoon lijntje in me neus en gaanquote:Op donderdag 23 april 2015 22:00 schreef seto het volgende:
naar amsterdam gaan tussen al die kanker boeren
mij niet gezien vriendje
Weekend bitchesquote:Op vrijdag 24 april 2015 07:28 schreef no1uknow het volgende:
Zo ik leef de leef
Rijs en schijn, half-hour-powernap-masterrace
Doodsverwensing, TR gemacht.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:23 schreef Ethanolic het volgende:
Echt sterf jonge Ik hoop dat je ziek wordt en de hele dag in bed ligt te janken
hou je bek bamiquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:27 schreef seto het volgende:
ik gun henk zijn lange weekendje wel
ben niet zo'n misgunner weet je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef seto het volgende:
geen nederlandse naam master racehey steveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Ik ook echt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:54 schreef Ethanolic het volgende:
Ik overweeg serieus om mijn eerste zoon Ragnar te noemen.
Coursera/Kahn/FutureLearn ftw.quote:
Dit. Er zijn genoeg leuke namen waarmee je je kind niet meteen op een achterstand zet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:01 schreef Awesome_ het volgende:
Zou echt niet in een serieuze relatie kunnen zitten met een meisje die er niet minimaal ook zo over denkt qua namen.
Die onderste: ik mag hopen dat dat een hoax is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hard geworden
[ afbeelding ]
Nog harder geworden
Het duurt 15 jaar maar dan heb je ook wat. Je eigen home made fleshlight
Hey Roos.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:03 schreef Fripsel het volgende:
Top 3 populairste meisjesnaam in geboortejaar present
Dat vertel ik je na afloop.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ligt eraan hoe het met die MacBook ervoor staat.
Wat is kct?quote:
Dat beoordelen we zelf wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/trend-de-bh-mag-uit-deze-zomer
Hangtieten. Hangtieten overal.
Korps Commando Troepen. Dat gaat dima helemaal niet doen dus. Hij vindt het alleen leuk om over te mental masturbaten.quote:
Idd, echt legit ADHD ecto's met een grijze, grauwe huid. Houden allemaal van hardstyle en hebben allemaal hun middelbare school niet afgemaakt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:06 schreef Awesome_ het volgende:
Johan is echt een kankernaam. Ik ken ook echt alleen maar Johan's die kankerlijers zijn.
Open course ware FTW!quote:
Is wel weer eens wat anders dan dat zolderkamergefap op midgettreinmeisjes.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Korps Commando Troepen. Dat gaat dima helemaal niet doen dus. Hij vindt het alleen leuk om over te mental masturbaten.
Louis >>> Johan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:06 schreef Awesome_ het volgende:
Johan is echt een kankernaam. Ik ken ook echt alleen maar Johan's die kankerlijers zijn.
Ik ben ook zo iemand die wel geloofd in dat mensen gaan leven naar hun naam of zo. Kweenie. Zal wss confirmation bias zijn, maar ik denk het.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Idd, echt legit ADHD ecto's met een grijze, grauwe huid. Houden allemaal van hardstyle en hebben allemaal hun middelbare school niet afgemaakt.
Nee, ik heb niets met Johans.
Heb je het over Michael en Ricardo?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben ook zo iemand die wel geloofd in dat mensen gaan leven naar hun naam of zo. Kweenie. Zal wss confirmation bias zijn, maar ik denk het.
Door een allochtoon verbeterd worden op je werkwoordspellingquote:
Daisy Duke telt zeker niet?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:13 schreef Awesome_ het volgende:
Zo is er in de geschiedenis van de naamgeving ook nog nooit een Daisy geweest met een BF% van onder de 40%.
Sowieso zet je je dochter meteen al op onoverbrugbare achterstand als je haar een naam met een "y" erin geeft.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:13 schreef Awesome_ het volgende:
Zo is er in de geschiedenis van de naamgeving ook nog nooit een Daisy geweest met een BF% van onder de 40%.
Amen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sowieso zet je je dochter meteen al op onoverbrugbare achterstand als je haar een naam met een "y" erin geeft.
De meesten hier hebben gewoon moeite met een vrouw om te gaan die slimmer is dan zij zelf.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:16 schreef Awesome_ het volgende:
Ik gun c-c die typo's wel weetje. Haar laatste strohalm om hier toch nog een beetje van zich af te kunnen bijten.
wie wil er nou een slimme vrouw lolquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De meesten hier hebben gewoon moeite met een vrouw om te gaan die slimmer is dan zij zelf.
Wie wil er nou een domme vrouw?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:28 schreef seto het volgende:
[..]
wie wil er nou een slimme vrouw lol
dat zijn meestal van die saaie dozen die geen kinderen willen en in kleren van desigual lopen
Voel je ook de spanning?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
OEI OEI OEI EEN BOTSING!!!!!!!!!!
GEKTE
m.a.w.: passief, volgzaam hertje dus.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:39 schreef seto het volgende:
[..]
hoeft niet meteen dom te zijn
ze moet gewoon normaal doen
zo doe ik ook
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:39 schreef VMSDKR het volgende:
LING-PAO vs. COR HENDRIKUS
WIE ZAL DIT WINNEN?????????
Mijn vriendin koop wel eens wat van Desigual, maatje S wel te verstaanquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha desigual. Daaraan herken je de "ik werk parttime omdat ik te hip ben om huismoeder te zijn maar wil eigenlijk het liefst m'n tijd besteden aan het uitzoeken van home-is-where-the-heart-is-schilderijtjes"-vrouwen.
ze hoeven tenminste niet naar een grote maten winkelquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha desigual. Daaraan herken je de "ik werk parttime omdat ik te hip ben om huismoeder te zijn maar wil eigenlijk het liefst m'n tijd besteden aan het uitzoeken van home-is-where-the-heart-is-schilderijtjes"-vrouwen.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:44 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb op domme vrouwen gestemd, maar eigenlijk alleen om Cor te laten verliezen.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:44 schreef seto het volgende:
[..]
ze hoeven tenminste niet naar een grote maten winkel
Van die zooi die ze ook elke keer ophangen aan het eind van Help mijn man is klusser?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je zelf niet naar een grote maten winkel kan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:44 schreef seto het volgende:
[..]
ze hoeven tenminste niet naar een grote maten winkel
gelukkig heb je ome cor nog, die wil graag door jou gezogen worden zo te lezenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Heheh. Stelletje voorspelbare fuckers.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Van die zooi die ze ook elke keer ophangen aan het eind van Help mijn man is klusser?
Verder wil ik even duidelijk maken dat c_c toch echt een begerenswaardige vrouw zou moeten zijn voor een man: slim, humor, smaak, loopt bh-loos rond in huis, baringsheupen etc. etc.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:48 schreef Awesome_ het volgende:
Quote dit bericht als je tenen af en toe krommen van Cor's 70's hosseltactics.
Allermooiste is dat hij zelf dan nog wel even een schizofrene bash erachteraan doet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gelukkig heb je ome cor nog, die wil graag door jou gezogen worden zo te lezen
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gelukkig heb je ome cor nog, die wil graag door jou gezogen worden zo te lezen
Hij heeft hier geleerd dat ie moet neggen, maar heeft de balans en timing nog niet gevondenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Allermooiste is dat hij zelf dan nog wel even een schizofrene bash erachteraan doet.
[..]
die gast in de achtergrondquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat hout dat omhoog vliegt maakt dat gifje 2x zo leuk.
Ik heb trouwens pics van Fripsel gevonden, maar die kan ik hier niet posten...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
straks komt fripsel ook nog po...
[ afbeelding ]
Heb je ze helemaal zelf gevonden? Knap hoor! Die cursus begint zijn vruchten af te werpenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb trouwens pics van Fripsel gevonden, maar die kan ik hier niet posten...
kkquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je ze helemaal zelf gevonden? Knap hoor! Die cursus begint zijn vruchten af te werpen
Dit is relevant omdat...?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:00 schreef Awesome_ het volgende:
Cor, ff zonder dolle, hoeveel lentes hebben er nu echt plaatsgevonden sinds jouw geboorte?
Korps Commandotroepen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat vertel ik je na afloop.
[..]
Wat is kct?
#generatiekloof
[..]
Dat beoordelen we zelf wel.
Verder dacht ik dat jij deze trend wel zou weten te waarderen.
Zonder spatie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Korps Commando Troepen. Dat gaat dima helemaal niet doen dus. Hij vindt het alleen leuk om over te mental masturbaten.
Okee, hoef je je echt niet voor te schamen hoor. Gewoon blij zijn met wie je bent. Het is maar een getal haha. Jeetje.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:04 schreef Eleiko het volgende:
Ik ben veertiger. Dat lijkt me genoeg duiding.
M.a.w.: ik heb de uitvinding van het wiel en de Romeinen dus niet meegemaakt.
crossfit pull-up. Je hangt in dat elastiek om 't makkelijker te makenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:28 schreef Eleiko het volgende:
OK: wie hangt hier?? En hoe heet die oefening?
http://www.telegraaf.nl/g(...)icht_gedaald___.html
het is wel een groot getalquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Okee, hoef je je echt niet voor te schamen hoor. Gewoon blij zijn met wie je bent. Het is maar een getal haha. Jeetje.
serieus? Is dat nog een geheim?quote:
37quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
serieus? Is dat nog een geheim?
Kan de rest even antwoorden voor mij deze keer?
Welke websites acht jij geschikt voor mannen > 30 / > 40 ?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou echt zelfmoord plegen als ik >30 nog op fok zou zitten.
closequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:14 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat seto ook al de dertig nadert of heeft bereikt. Ik heb hier een neusje voor.
Wow, dus ik had mijn rijbewijs al voordat jij verwekt werd.quote:
HEB JIJ BASTAARDEN?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wow, dus ik had mijn rijbewijs al voordat jij verwekt werd.
Daarover gesproken: hoe heet je moeder? Ik neukte nogal in het rond in die tijd...
n bedankt Cor. Nu voel ik me oud.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wow, dus ik had mijn rijbewijs al voordat jij verwekt werd.
Daarover gesproken: hoe heet je moeder? Ik neukte nogal in het rond in die tijd...
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:26 schreef Questular het volgende:
Dus eigenlijk zit het hier vol met pubers die net liften en doen alsof ze alle wijsheid van de wereld bezitten....
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:45 schreef Questular het volgende:
Op die leeftijd vond ik auto's uitbouwen ook nog leuk, ik had het moeten weten
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:45 schreef Questular het volgende:
Op die leeftijd vond ik auto's uitbouwen ook nog leuk, ik had het moeten weten
Ik zou het nog willen hoor, alleen leent mn taxi C180 station er zich er niet voor, Mn mx3 v6 en mn Ibiza Cupra welquote:
Nee 20 toch. Jij 28?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
Fripsel is 17 denk ik, dan zit je nog een beetje in die alto fase.
Mja, ik bouw ook geen auto's uit. Alleen verlagen en wielen. Meer niet. Ik rijd een hele nette Accord. Vraag Cor maar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zou het nog willen hoor, alleen leent mn taxi C180 station er zich er niet voor, Mn mx3 v6 en mn Ibiza Cupra wel
Maar goed die heb ik niet meer
Jeetje.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bijna goed, net een paar maanden 29.
Klopt. Alleen jammer dat ie wat doorgezakt is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mja, ik bouw ook geen auto's uit. Alleen verlagen en wielen. Meer niet. Ik rijd een hele nette Accord. Vraag Cor maar.
MX3 v6: originele autoquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zou het nog willen hoor, alleen leent mn taxi C180 station er zich er niet voor, Mn mx3 v6 en mn Ibiza Cupra wel
Maar goed die heb ik niet meer
Veel meer deed ik ook niet, bv de mx3 verlagen, 17 inch dtm velgen erop en een freeflow uitlaat. En uiteraard 2 subs met versterker in de koffierbak en wat speakers door de auto heenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mja, ik bouw ook geen auto's uit. Alleen verlagen en wielen. Meer niet. Ik rijd een hele nette Accord. Vraag Cor maar.
Jeetje is een verkorte vorm van Jezus en mag eigenlijk niet worden gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |