SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 23-04-2015 16:17:13 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
oooooOOOOOOOooooooo000000000000ooooooooooOOOOOOOOOOOOoooooooooquote:Op donderdag 23 april 2015 16:12 schreef seto het volgende:
wanneer heb je overleg voor een reeks buiten de gym?
Volgende week dinsdag hond uitzoekenquote:Op donderdag 23 april 2015 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Die hond tho
Volgende week dinsdag overleg over de mogelijkheden buitenland. Saudi-Arabië, Aruba en Zwitserland zijn kanshebbers.
en zonder jou moeten? No thanks.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:12 schreef seto het volgende:
wanneer heb je overleg voor een reeks buiten de gym?
Zwart rijdenquote:Op donderdag 23 april 2015 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
godver week ov niet geldig op koningsdag...
wilde avengers checken en daarna de stad in
Mind heb ik gister nog gepost gekkie, was voor Sapstengelt.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I'ma show you how, show you how, show you how
To love again
kende em?
Avengersquote:Op donderdag 23 april 2015 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
godver week ov niet geldig op koningsdag...
wilde avengers checken en daarna de stad in
oke dan is het cool. ik hou je in de gaten.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mind heb ik gister nog gepost gekkie, was voor Sapstengelt.
Klinkt als alles wat ik wil zien in een filmquote:Op donderdag 23 april 2015 18:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Avengers
Boom pow pow vuurbal ontploffing tieten van Scarlett hahaha grappige opmerking van iemand actie en dan hippe CGI slotscène.
Nu hoef je niet meer te kijken.
wil van scarlet wel meer zien dan alleen haar tietenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:03 schreef seto het volgende:
yo zeker weten dat ik nog wel voor die tieten ga kijken vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |