quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Je kan er wel het e.e.a. van af leiden.
Wat een enorme onzin.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Je kan er wel het e.e.a. van af leiden.
Zeker een van de beste dit jaar ja, al zal ik nooit platinum halen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:10 schreef Tortugal het volgende:
Ondertussen ben ik rustig op weg naar de 100% en de platinum van OlliOlli2, wat een game
Mag je vinden. Als iemand alleen AAA games speelt kan ik je garanderen dat je in bijna alle gevallen niet bij de "kleine" games zit. Dan is het niet raar om een aanname te maken.quote:
Je moederquote:
Maar AAA (of grote downloads) staan niet garant voor kwaliteitquote:Op zaterdag 25 april 2015 09:46 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mag je vinden. Als iemand alleen AAA games speelt kan ik je garanderen dat je in bijna alle gevallen niet bij de "kleine" games zit. Dan is het niet raar om een aanname te maken.
Prima, maar als je de kwaliteit van een game uit de euro/mb ratio denkt te kunnen herleiden dan kan ik je niet echt serieus nemen als gamer.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:46 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mag je vinden. Als iemand alleen AAA games speelt kan ik je garanderen dat je in bijna alle gevallen niet bij de "kleine" games zit. Dan is het niet raar om een aanname te maken.
Past perfect bij de game zelf imo. Over the top en kitchy.quote:
Dinsdag komt er een gameplaytrailer.quote:
Accountsharing denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:57 schreef RvLaak het volgende:
Iemand ervaring met deze lui: http://www.marktplaats.nl/verkopers/7469142.html ?
Doorzetten! Dat gevoel als je eindelijk een challenge haaltquote:Op zaterdag 25 april 2015 09:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker een van de beste dit jaar ja, al zal ik nooit platinum halen.
Mwah, ik vind het wel passend. Niets lelijks aan. Of de game me tof lijkt, is weer iets anders.quote:
Wat is hier anders aan tov alle andere open world games?quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel passend. Niets lelijks aan. Of de game me tof lijkt, is weer iets anders.
Ten eerste denk ik dat het weer een veel groter gebied wordt, en volgens mij is het meer een speeltuin met over the top actie. Ik heb van deel 2 alleen de demo gespeeld. Sommigen vonden die game geweldig, anderen vonden de wereld te groot en leeg en wisten niet goed wat ze moesten doen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat is hier anders aan tov alle andere open world games?
Normaal niet, maar nu wel een beetje. Vraag me af in hoeverre het uitgebreider is dan Tropico 4 en of t wel 60 euro waard is ( wat veel geld is )quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij laat je keuze afhangen van de bestandsgrootte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |