SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Koffie met een donut. check!quote:
Eu met eu, ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of zoals wij Zaankanters zeggen: eu en eu...
Het is dat ik moest werken vanochtend...quote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk ik noem dat van mij gewoon nog even brunch.![]()
[ afbeelding ]
Werkende moeder enzoquote:
whehehehequote:Op donderdag 23 april 2015 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor als je lift naar de klote is!
afschieten die lui, klote Bomfunk MC'squote:Op donderdag 23 april 2015 16:46 schreef knokkels het volgende:
Met wie zijn de Bomfunk MCs aan het rocken dan?
Aangezien: Rocking With The Best. Zij zijn dat zeker niet, aangezien er sinds 2005 niets meer van hun vernomen is.
Werkende moeders hebben ook recht op lunchpauze.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Werkende moeder enzo
Werk, kinderen verzamelen, lunch
ik krijg wel 30 minuten lunchpauze, wat een feestquote:Op donderdag 23 april 2015 16:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Werkende moeders hebben ook recht op lunchpauze.
Ja! Rond een uur of driequote:Op donderdag 23 april 2015 16:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Werkende moeders hebben ook recht op lunchpauze.
en jij daarnaquote:Op donderdag 23 april 2015 17:24 schreef Melting het volgende:
Straks om 19.00 uur Broertje die gaat draaien.
en jij daarnaquote:
de dag dat ik ga draaien is dezelfde dag die ik altijd tegen een client zeg als hij weer eens zegt: wij gaan trouwen he? Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallenquote:
Zullen we dat volgend jaar regelen dan? Dat bij Radio49 Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de dag dat ik ga draaien is dezelfde dag die ik altijd tegen een client zeg als hij weer eens zegt: wij gaan trouwen he? Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen
Wat een eikelsquote:Op donderdag 23 april 2015 18:16 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Credit Card was laatst geblokkeerd wegens een aantekening bij BKR omdat ik gebruik heb moeten maken van de NHG.
De restschuld die de NHG gedekt heeft, is me kwijtgescholden, dus moest mijn hypotheekverstrekker de melding afhandelen door er een datum aan te koppelen.
Tig keer over gebeld en gemaild met een paar instanties die me telkens naar elkaar terug verwezen, maar uiteindelijk is het gelukt; de melding heeft een einddatum gekregen en is daarmee als afgehandeld bestempeld. Mijn credit card is ook weer gedeblokkeerd.NU NOG krijg ik van mijn verschillende afdelingen van mijn hypotheekverstrekker mailtjes dat ze me NIET kunnen helpen: de melding staat er gewoon en ze gaan hem NIET afhandelen!
En dat terwijl een ANDERE afdeling van hen dat allang heeft gedaan!
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:16 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Credit Card was laatst geblokkeerd wegens een aantekening bij BKR omdat ik gebruik heb moeten maken van de NHG.
De restschuld die de NHG gedekt heeft, is me kwijtgescholden, dus moest mijn hypotheekverstrekker de melding afhandelen door er een datum aan te koppelen.
Tig keer over gebeld en gemaild met een paar instanties die me telkens naar elkaar terug verwezen, maar uiteindelijk is het gelukt; de melding heeft een einddatum gekregen en is daarmee als afgehandeld bestempeld. Mijn credit card is ook weer gedeblokkeerd.NU NOG krijg ik van mijn verschillende afdelingen van mijn hypotheekverstrekker mailtjes dat ze me NIET kunnen helpen: de melding staat er gewoon en ze gaan hem NIET afhandelen!
En dat terwijl een ANDERE afdeling van hen dat allang heeft gedaan!
Precies. Niet doen dus.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:25 schreef ToT het volgende:
Aan de ene kant wil ik nog een lekker cynisch mailtje terug sturen, maar straks gaan ze onderling bekvechten en besluiten ze dat die melding onterecht afgehandeld is of whatever!
Slapende honden, ditdat....
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies. Niet doen dus.
Lekker laten gaanJij hebt je CC weer
Ahh komt goed, toch?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja het was iets fijner geweest als ik nog net ietsjes meer ruimte te besteden had (over een maandje komt het vakantiegeld pas binnen), maar dan moet ik bepaalde dingen gewoon ff op een iets lager pitje zetten.
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:34 schreef knokkels het volgende:
* knokkels verhuist DJ Broertje even naar de home cinema set
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:35 schreef knokkels het volgende:
* knokkels zet zijn interne klok weer eens gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |