Werk is overgewaardeerd.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, heb nog een sollicitatiegesprek straks
Kaap de Goede Hoop?quote:
Gooi die link nog eens als je wilt?quote:
Hahahaha, dat dacht ik al wel!quote:Op donderdag 23 april 2015 12:06 schreef Amarantha het volgende:
Moet wel zeggen dat ik het ook paars, rood en meerdere keren roze heb gehad. Maar sinds 1 jaar/1½ jaar probeer ik mijn eigen kleur terug te krijgen, dus niet meer verven enz.
Wat zeggen jaiquote:
Kaaphoofd?quote:
ONZ / [ONZ-SC #912] tandpastaquote:Op donderdag 23 april 2015 12:06 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gooi die link nog eens als je wilt?
http://arcee862.com/quote:Op donderdag 23 april 2015 12:06 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gooi die link nog eens als je wilt?
Kaapstad?quote:
Waarheid, Fokker89 loopt ons op te naaien.quote:
Dankquote:
Ik sta aan jouw kant.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Precies, wat lullen die mensen >:(
Hè bah, lullen.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Precies, wat lullen die mensen >:(
Eenschquote:
Ik ben mijn haar ook lang aan het laten groeienquote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Amarantha het volgende:
Kriebelt soms wel om mijn haar weer te verven maar ik wil het ook weer lang hebben dus dan is niet verven misschien wel beter
Geen idee, wat ik wel weet is dat je haar groeien lang duurtquote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Amarantha het volgende:
Kriebelt soms wel om mijn haar weer te verven maar ik wil het ook weer lang hebben dus dan is niet verven misschien wel beter
Goddomme dit meen je nietquote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben mijn haar ook lang aan het laten groeien
Gaat best snel bij mij (vind ik)quote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geen idee, wat ik wel weet is dat je haar groeien lang duurtHeel lang
Dat ligt denk ik aan je genen. :p Mijn haar groeit best snel.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geen idee, wat ik wel weet is dat je haar groeien lang duurtHeel lang
Ik ben er één, whahahahaquote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
dat is liev
[..]
Ik heb er eentje.
Zekers wel, headbangen met lang haar is toch leuker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is foto van aantal jaar terug en was net wakker op de foto.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer m'n haar lang te laten groeien, en het duurt veel te langquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Mis mijn rode haar soms wel.Mooie kleur wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is foto van aantal jaar terug en was net wakker op de foto.Kaleidoscopiklimax
Ik ook pikquote:Op donderdag 23 april 2015 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Zekers wel, headbangen met lang haar is toch leuker.
Jaaaajaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 april 2015 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Is foto van aantal jaar terug en was net wakker op de foto.
Maar jij hebt best dun haar toch?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik probeer m'n haar lang te laten groeien, en het duurt veel te lang
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Mis mijn rode haar soms wel.Ik ken wel iemand met rood haar, maar die heeft het vlak daarna weer paars, en dan weer blauw, en dan weer roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is foto van aantal jaar terug en was net wakker op de foto.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik heb deze kleur het langst vol gehoudenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand met rood haar, maar die heeft het vlak daarna weer paars, en dan weer blauw, en dan weer rood
Neen, valt reuze mee. Had eerst een pelle coupequote:
Netjes, netjes.quote:
Ik zit nu op een centimeter of 15 denk ik.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Neen, valt reuze mee. Had eerst een pelle coupe![]()
![]()
Nu een half studenten balletjes windkapsel![]()
![]()
GEITJESquote:
kwa pik?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit nu op een centimeter of 15 denk ik.
Neuh, die zit op 30cm.quote:
Schaapquote:Op donderdag 23 april 2015 12:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]Op foto's ziet het er best dun uit.
[..]
GEITJES
Ik ook zoiets, heb zegmaar een boblinequote:Op donderdag 23 april 2015 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit nu op een centimeter of 15 denk ik.
gayyyyyyyquote:Op donderdag 23 april 2015 12:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, heb zegmaar een bobline
Gay is okéquote:
Mwihihiquote:
Bazensmileyquote:
Nou zeg, wat naar.quote:
Die is zeer eng.quote:
Zegt ie gewoonquote:Op donderdag 23 april 2015 12:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op mijn zusje
Ok.quote:
Hahaquote:Op donderdag 23 april 2015 12:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb heul geen zusje [ afbeelding ]
quote:
Wat is er?quote:
                                                                                                Wat niet?quote:
ja niks nietquote:Op donderdag 23 april 2015 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
                                                                                                Wat niet?
Doe je verder nog wat vandaag?quote:
Aha, tuig van de gutter.quote:
The sun is iig shining.quote:
Jaquote:Op donderdag 23 april 2015 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
Maar zal ik nog even naar de Action straks of niet *vraagt zich af smiley*
Jaquote:Op donderdag 23 april 2015 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is FOK! toch dood de laatste tijd.
quote:
quote:
Wat is het nou? Ja, nee of ja?quote:
Soms ja, soms nee. Het leven is niet altijd makkelijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is het nou? Ja, nee of ja?
Dat blijkt.quote:
jaaalalaaaaalaaaaaa TIEETEEEHHHHHquote:
In Friesland staan ze in het weilandquote:Op donderdag 23 april 2015 12:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, wil er wel 1, op mijn balkon
Ja hier ook hoorquote:Op donderdag 23 april 2015 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Friesland staan ze in het weiland
Als dit nummer is afgelopen over 10 minuten ga ik douchen.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het wel eens tijd om boodschappen te doen.
Ja ik weet niet waar hier is.quote:
En dan heb je al booschappen gedaan.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:50 schreef Fokker89 het volgende:
over 5 of 10 minuten ga ik boven liggen slapen.
Gelukkig kom jij het topic reddenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:51 schreef DrNick het volgende:
Wat een kwaliteitsusers zijn jullie toch
Nickski!quote:Op donderdag 23 april 2015 12:51 schreef DrNick het volgende:
Wat een kwaliteitsusers zijn jullie toch
Jaquote:Op donderdag 23 april 2015 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan heb je al booschappen gedaan.
Grote boodschap zeker.quote:
Hier ook veel bollen, we hebben zelfs een heuze tulpenroute van 100KM in deze polder http://www.stepnop.nl/tulpenfestival/tulpenroute-2015quote:Op donderdag 23 april 2015 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
Hier hebben we vooral bollen. Geen beestenboel.
SOADquote:Op donderdag 23 april 2015 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb zin in SOAD livestream vanavond.
Wat ga je nou weer haten.quote:
Ik chill 'm rustig in het zonnetje bij een of andere bushalte in Breda. Tevens: zuurquote:Op donderdag 23 april 2015 12:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Anders ga je even weg joh met je zure balzak
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik chill 'm rustig in het zonnetje bij een of andere bushalte in Breda. Tevens: zuur
Hier, is het Noord-Hollandskanaalquote:
ohquote:Op donderdag 23 april 2015 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier, is het Noord-Hollandskanaal
Ontpolderen die handelquote:Op donderdag 23 april 2015 12:57 schreef Fokker89 het volgende:
Iedereen is er stil van. In wat een prachtige omgeving woon ik toch.
Werkt nietquote:Op donderdag 23 april 2015 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
De hoogste hindoetempel van Europa.
[ afbeelding ]
ziet er wel fleurig uitquote:Op donderdag 23 april 2015 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
De hoogste hindoetempel van Europa.
[ afbeelding ]
Feescht.quote:
quote:
quote:
Exuces, tot vanavondquote:
Laters.quote:
Nog een paar minuutjesquote:
In dezelfde straat zit ook een moskee en een kerkquote:
Moet kunnenquote:Op donderdag 23 april 2015 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In dezelfde straat zit ook een moskee en een kerk
Mijn album is afgelopen.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Nice. Niet eens vet veel deo enz gekocht. Toch 23 euro korting op mijn boodschappen (van 44 euro), had meer korting dan wat ik moest betalen
heh, wat?quote:Op donderdag 23 april 2015 13:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga de komende weken echt wel 100 euro besparen bij de AH
Van warm water weet je wel.quote:
Deo vind ik wel echt zonde van m'n geldquote:Op donderdag 23 april 2015 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Nice. Niet eens vet veel deo enz gekocht. Toch 23 euro korting op mijn boodschappen (van 44 euro), had meer korting dan wat ik moest betalen
knap dat die het nog vol houdtquote:
die 2 euro extra per maandquote:Op donderdag 23 april 2015 13:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Deo vind ik wel echt zonde van m'n geld
Niet voor 99 centquote:Op donderdag 23 april 2015 13:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Deo vind ik wel echt zonde van m'n geld
ja, maar hoe en zo?quote:
Binnenkort een nieuwe.quote:
de mijne is net een half jaar oud. de rib uit mn lijf is nog niet geheel weer aangegroeidquote:
Kan ik begrijpenquote:Op donderdag 23 april 2015 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mijne is net een half jaar oud. de rib uit mn lijf is nog niet geheel weer aangegroeid
ik ook niet maar is toch altijd wel fijn om goed te ruikenquote:Op donderdag 23 april 2015 14:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zweet niet zoveel. Heb uiteraard wel staan hoor. 😃
Dan kan toch niet, ik heet geen A. Moeba.quote:
Ik ook niet!quote:Op donderdag 23 april 2015 14:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan kan toch niet, ik heet geen A. Moeba.
*oké of *OKquote:
NEE NIET OKÉ!quote:
Geen idee, zit binnen.quote:
netjes netjesquote:Op donderdag 23 april 2015 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
Vanochtend nog 9 kilometer geïnlineskate.
Niet te ver, ik ga hier al spierpijn van hebben denk.quote:
Als je het een tijdje niet gedaan hebt, zeker weten.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet te ver, ik ga hier al spierpijn van hebben denk.
Sowieso al maanden niet gesport.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als je het een tijdje niet gedaan hebt, zeker weten.
Ooooooh #carequote:Op donderdag 23 april 2015 15:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb uitspraken gedaan over moeders van users
*insert iets*quote:
Sportzaak?quote:
Of gewoon doodgaan. Heb je nergens meer last van.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
Sporten is ongezond je kan beter gewoon 2 pakjes sigaretten per dag roken
Ik ga wel mee.quote:
Jij leest wel vaker rare dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |