Werk is overgewaardeerd.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, heb nog een sollicitatiegesprek straks
Kaap de Goede Hoop?quote:
Gooi die link nog eens als je wilt?quote:
Hahahaha, dat dacht ik al wel!quote:Op donderdag 23 april 2015 12:06 schreef Amarantha het volgende:
Moet wel zeggen dat ik het ook paars, rood en meerdere keren roze heb gehad. Maar sinds 1 jaar/1½ jaar probeer ik mijn eigen kleur terug te krijgen, dus niet meer verven enz.
Wat zeggen jaiquote:
Kaaphoofd?quote:
ONZ / [ONZ-SC #912] tandpastaquote:Op donderdag 23 april 2015 12:06 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gooi die link nog eens als je wilt?
http://arcee862.com/quote:Op donderdag 23 april 2015 12:06 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gooi die link nog eens als je wilt?
Kaapstad?quote:
Waarheid, Fokker89 loopt ons op te naaien.quote:
Dankquote:
Ik sta aan jouw kant.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Precies, wat lullen die mensen >:(
Hè bah, lullen.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Precies, wat lullen die mensen >:(
Eenschquote:
Ik ben mijn haar ook lang aan het laten groeienquote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Amarantha het volgende:
Kriebelt soms wel om mijn haar weer te verven maar ik wil het ook weer lang hebben dus dan is niet verven misschien wel beter
Geen idee, wat ik wel weet is dat je haar groeien lang duurtquote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Amarantha het volgende:
Kriebelt soms wel om mijn haar weer te verven maar ik wil het ook weer lang hebben dus dan is niet verven misschien wel beter
Goddomme dit meen je nietquote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben mijn haar ook lang aan het laten groeien
Gaat best snel bij mij (vind ik)quote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geen idee, wat ik wel weet is dat je haar groeien lang duurtHeel lang
Dat ligt denk ik aan je genen. :p Mijn haar groeit best snel.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geen idee, wat ik wel weet is dat je haar groeien lang duurtHeel lang
Ik ben er één, whahahahaquote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
dat is liev
[..]
Ik heb er eentje.
Zekers wel, headbangen met lang haar is toch leuker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is foto van aantal jaar terug en was net wakker op de foto.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer m'n haar lang te laten groeien, en het duurt veel te langquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Mis mijn rode haar soms wel.Mooie kleur wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is foto van aantal jaar terug en was net wakker op de foto.Kaleidoscopiklimax
Ik ook pikquote:Op donderdag 23 april 2015 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Zekers wel, headbangen met lang haar is toch leuker.
Jaaaajaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 april 2015 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Is foto van aantal jaar terug en was net wakker op de foto.
Maar jij hebt best dun haar toch?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik probeer m'n haar lang te laten groeien, en het duurt veel te lang
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Mis mijn rode haar soms wel.Ik ken wel iemand met rood haar, maar die heeft het vlak daarna weer paars, en dan weer blauw, en dan weer roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is foto van aantal jaar terug en was net wakker op de foto.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik heb deze kleur het langst vol gehoudenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand met rood haar, maar die heeft het vlak daarna weer paars, en dan weer blauw, en dan weer rood
Neen, valt reuze mee. Had eerst een pelle coupequote:
Netjes, netjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |