Klinkt als een prima deal.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:37 schreef Artoo het volgende:
Goedemorgen!
Geen Bata voor mij morgen. Ik ga geen ¤40 betalen om een half uurtje te lopen.Vanmiddag voor ¤0 dus maar een uur het bos in!
quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zeg dat. Ik kan niet eens op m'n eigen rug krabben.
¤40quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:37 schreef Artoo het volgende:
Goedemorgen!
Geen Bata voor mij morgen. Ik ga geen ¤40 betalen om een half uurtje te lopen.Vanmiddag voor ¤0 dus maar een uur het bos in!
Ja, ga ik ook wel doen. Zo erg is het wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Even aangeven, zijn misschien wel wat oefeningen voor om het te verlichten
Zie, geeft mogelijkheden. Zijn vast nog tig andere beenoefeningen waar je die ook nog even mee kunt slopenquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ga ik ook wel doen. Zo erg is het wel.
Mijn benen doen het bijv. nog prima, dus intervallen op de fiets zou prima kunnen.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zie, geeft mogelijkheden. Zijn vast nog tig andere beenoefeningen waar je die ook nog even mee kunt slopen
Mjaquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies.
Wel weer bizar om te merken hoor. Eerder had ik nu gedacht: ugh, ik heb helemaal geen zin, i kwil niet sportehehen.'
Nu denk ik: Ok, armen stuk, dus gaan we de rest ook stuk maken
Qua totaal valt het me dan nog wel mee als je ziet wat er allemaal in zit. Maar het is het gewoon niet waardquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:47 schreef Artoo het volgende:
[..]
MjaHet is startgeld voor de loper zelf, de prijs van de bus naar de herstart en de huur van het busje dat het team zelf gebruikt. Sommige teams hebben enige vorm van sponsoring of support waardoor de kosten lager zijn, maar dit was een studentenhuis dat alles zelf hosselt.
Maar dat maakt mij niet uit verder. Ik betaal er niet zo veel voor
Ja, maar wel bizar hoor, om dat soort veranderingen in je kop te merken.quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar wel bizar hoor, om dat soort veranderingen in je kop te merken.
Dat vind ik ook heel jammer! Kunnen wij dat voor volgend jaar niet oppakken?quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het jammer dat Atak de Bata niet meer loopt.
Het poppodium waar Artoo en ik vrijwilligerswerk doen.quote:
Misschien is dat wel een heel tof idee.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel jammer! Kunnen wij dat voor volgend jaar niet oppakken?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Het poppodium waar Lonaa en ik vrijwilliger zijn
quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het poppodium waar Artoo en ik vrijwilligerswerk doen.
Normaal liepen we ieder jaar mee met een groep aan de Bata. Onder het motto 'ranzig, brak en traag' en was de uitdaging om niet laatste te worden.
Nu hopen dat het zo blijftquote:Op vrijdag 24 april 2015 07:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Yay eindelijk onder de 64! Wel met besluiteloze weegschaal dus ik ga vanavond de batterij vervangen.
Ben ook echt blij met hoe ik deze week gegeten heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |