Hippe weegschaal heb jijquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:09 schreef DeLuna het volgende:
De weegschaal gaf 75.7 aan. Even in de database gekeken en het bleek gewoon 75.66 te zijn. Vooruitgang
Hij is ook gesynct met MFP en daar doet hij zelfs 75,657 aangevenquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Goede les... Altijd genoeg koffie in huis houden
Hoe doen mensen dat toch, zie dat hier best vaak voorbij komen dat dingen op zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:57 schreef sanger het volgende:
Lijstje:
O: 3 volkoren met jam en hagelslag
L: 4 volkoren met kipfilet
D: geen idee nog
S: voetbaltoernooitje, 3 wedstrijden van 25 minuten
T: kwark met honing
Geen T's dus.... alles op thuis
Hier ook niet (2x per week boodschappen) en altijd flink wat voorraad, bijvoorbeeld als het brood in de bonus is meteen een aantal kopen en dan hopen dat er nog plek is in de vriezerquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe doen mensen dat toch, zie dat hier best vaak voorbij komen dat dingen op zijn.
Ik doe 1x per week boodschappen maar zorg altijd dat er genoeg is, er is nooit echt iets op.
Dat doe ik al bijna nooit, ik houd wel rekening met aanbieding bij het maken van de eetplanning voor de hele week maar sla geen voorraad in. Heel soms bij enkele producten.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hier ook niet (2x per week boodschappen) en altijd flink wat voorraad, bijvoorbeeld als het brood in de bonus is meteen een aantal kopen en dan hopen dat er nog plek is in de vriezer
Ohja musclemeat.nl wil ik ook nog een keer bestellen. Bevalt dat goed qua smaak/levering?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat doe ik al bijna nooit, ik houd wel rekening met aanbieding bij het maken van de eetplanning voor de hele week maar sla geen voorraad in. Heel soms bij enkele producten.
Wel bestel ik een deel van mijn vlees via musclemeat.nl dus heb ik altijd kip enzo op voorraad. Maar dat gebruik ik alleen voor avondeten.
Ja heel goed! De kip bestel ik daar vooral, veel lekkerder dan supermarkt spul. Ook de gekruide biefstuk stukken zijn superlekker. Levering is top, je kunt aangeven op welke dag je het wilt ontvangen en dat gaat eigenlijk altijd goed, wordt goed verpakt dus alles is diepgevroren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:24 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ohja musclemeat.nl wil ik ook nog een keer bestellen. Bevalt dat goed qua smaak/levering?
Dank voor de info! Ga ik het binnenkort uitproberenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja heel goed! De kip bestel ik daar vooral, veel lekkerder dan supermarkt spul. Ook de gekruide biefstuk stukken zijn superlekker. Levering is top, je kunt aangeven op welke dag je het wilt ontvangen en dat gaat eigenlijk altijd goed, wordt goed verpakt dus alles is diepgevroren.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja heel goed! De kip bestel ik daar vooral, veel lekkerder dan supermarkt spul. Ook de gekruide biefstuk stukken zijn superlekker. Levering is top, je kunt aangeven op welke dag je het wilt ontvangen en dat gaat eigenlijk altijd goed, wordt goed verpakt dus alles is diepgevroren.
Ik drink ongeveer 1 portje, likeurtje, wijntje of biertje per maand.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:17 schreef Thezappa het volgende:
wat drinken jullie qua alcohol als drankje , ik ben inmiddels 20 kilo kwijt door niet meer te drinken , maar wil graag wel in het weekend een borrel of 5 /6 drinken
tips
ja is voor mij te weinigquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik drink ongeveer 1 portje, likeurtje, wijntje of biertje per maand.
Je zal zelf keuzes moeten maken, wat heb je er voor over en wat niet. Maar in principe zijn alle alcoholische drankjes suikerbommen dus als jij graag 6 borrels wil drinken in het weekend en wilt afvallen, zijn dat toch extra calorieen die je ergens moet compenseren. Wodka is in principe nog wel redelijk laag in calorieen, vooral omdat het ook niet zoveel per portie is natuurlijk. Maar ik vraag me dan af; drink je dan puur om dronken/aangeschoten te worden? Zo nee, dan toch liever af en toe één drankje wat je echt lekker vindt, ipv kiezen voor hetgene waar je het meest van kan drinken voor zo min mogelijk calorieen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja is voor mij te weinig
denk zelf aan redbull zero met wodka
Geen tijd hebben. Gewoon ook echt niet. Deze week alleen maar thuis geweest om te slapenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe doen mensen dat toch, zie dat hier best vaak voorbij komen dat dingen op zijn.
Ik doe 1x per week boodschappen maar zorg altijd dat er genoeg is, er is nooit echt iets op.
ja , zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je zal zelf keuzes moeten maken, wat heb je er voor over en wat niet. Maar in principe zijn alle alcoholische drankjes suikerbommen dus als jij graag 6 borrels wil drinken in het weekend en wilt afvallen, zijn dat toch extra calorieen die je ergens moet compenseren. Wodka is in principe nog wel redelijk laag in calorieen, vooral omdat het ook niet zoveel per portie is natuurlijk. Maar ik vraag me dan af; drink je dan puur om dronken/aangeschoten te worden? Zo nee, dan toch liever af en toe één drankje wat je echt lekker vindt, ipv kiezen voor hetgene waar je het meest van kan drinken voor zo min mogelijk calorieen?
Bier, cola met diverse mix. Maar ik drink niet vaak, zonde van kcal. En als ik het wel doe interesseren me de kcal niet, want ik doe het bijna nooitquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:17 schreef Thezappa het volgende:
wat drinken jullie qua alcohol als drankje , ik ben inmiddels 20 kilo kwijt door niet meer te drinken , maar wil graag wel in het weekend een borrel of 5 /6 drinken
tips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |