quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:56 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Degene die dat toen organiseerde en dat heel lang gedaan heeft, ging altijd het gesprek met je aan als je aangeschoten of dronken was, en dan trickte ze je erin. En dan liep je de bata.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:56 schreef Lonaa het volgende:
En eerder liep iedereen ook gewoon. En toen werd het steeds moeilijker om een ploeg te krijgen, en toen deden we het niet meer.
Ja, het werkte bij mij ook. Ik ga echt daarna niet meer afzeggen weet je.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Fockers zijn, mother fockers.
Had bij mij ook gewerkt
[..]
Nee, want je hebt het toegezegdquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het werkte bij mij ook. Ik ga echt daarna niet meer afzeggen weet je.![]()
Misschien moeten Artoo en ik het gewoon voor volgend jaar weer opppaken.
Ja, precies. Ik geloof dat gros van de oud-Atakkers hem ook allemaal een keer gelopen heeft. M'n vriendje ook. Op gympen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, want je hebt het toegezegd
Lijkt mij goed plan
Dat lijkt me leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien moeten Artoo en ik het gewoon voor volgend jaar weer opppaken.
Die met appel is lekker!quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb kwark, die optimel magere kwark is echt lekkerWel duur, maar lekker
Eiwitten zijn minder, maar dat boeit me niet meer
Goed voor team bindingquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik geloof dat gros van de oud-Atakkers hem ook allemaal een keer gelopen heeft. M'n vriendje ook. Op gympen.
Maar het ging er gewoon om dat je dat met z'n alle deed, en dat was fucking awesome. En je was op tijd, of niet. En er zaten er een paar tussen die WEL konden lopen, en die krikte dan de gemiddelde tijd op, en dan werden we niet laatstes
Je betaalde geloof ik 10 euro, voor de bus. En verder niks.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed voor team bindingMisschien wil dat poppodium wel sponsor dingen doen
Joa dat vermoed ik wel! Binnenkort maar even een balletje opgooien dan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed voor team bindingMisschien wil dat poppodium wel sponsor dingen doen
Pffrrrrtttquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:20 schreef Lonaa het volgende:
Heh.
https://www.facebook.com/Panorama/videos/857838420920311/
Goede les... Altijd genoeg koffie in huis houdenquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:31 schreef Maraca het volgende:
GoedemorgenWerk eventjes vanuit huis, dus maar even naar de buurtsuper geslaapwandeld voor koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |