quote:
quote:
what nouquote:
oquote:Op woensdag 22 april 2015 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Welnee
[..]
5 min. voor het vriesvak gestaan en toen eindelijk keuze kunnen maken.
geil manquote:Op woensdag 22 april 2015 23:02 schreef Ro-ald het volgende:
Vrouwen horen aan een ketting in de keuken
Veel te fucking duur manquote:
nee bier drink ik alleen als ik weekend hebquote:Op woensdag 22 april 2015 23:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij krijgt je energie alleen via bier binnen?
Die is echt lekker. wouldlickofnakedbody/10quote:Op woensdag 22 april 2015 23:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Die lag er ook tussen maar lijkt me niets
hoe veel dagen heb je weekend?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
nee bier drink ik alleen als ik weekend heb
Maar hoe kun je dan leven enzoquote:Op woensdag 22 april 2015 23:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik koop van mijn geld liever veel te dure concertkaartjes.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik drink momenteel HJ.quote:
prima tochquote:Op woensdag 22 april 2015 23:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Soms drink ik ook een avondje niet hoor in het weekend
quote:
quote:
quote:
ben nooit brakquote:Op woensdag 22 april 2015 23:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja is lekker als je op zondag niet brak bent
Ik deze week 5.quote:
En deze smiley is aan het bevallen:quote:Op woensdag 22 april 2015 23:09 schreef Crip het volgende:
Mond van dit dinglijkt beetje op een anus.
Hehehequote:Op woensdag 22 april 2015 23:10 schreef Crip het volgende:
[..]
zag die zehma subtle change of smily
hahaha
sukeltje
Dat ben ik als ik een foodbaby heb.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En deze smiley is aan het bevallen:
Ik zal zo "ff pissen" en dan ga ik ook even kijken.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 23:11 schreef Crip het volgende:
haha wp is echt zo halal deze gast mashallah
Werkt goed idd.quote:
Vind het lekker om 's avonds te drinken. Zuip de hele dag al koffie, ff iets anders. Moet morgen werken dus geen bier. Bier heb ik sowieso al tijd niet meer gedaan, rook zo nu en dan jointje.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Dat heb ik al jaren niet gedronken.
23 mei.quote:
omdat je zo voorbeeldig bentquote:Op woensdag 22 april 2015 23:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee waarom zou ik op een datesite staan
Blowtje roken?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zuip wel 0.0 en doe alsof ik dronken ben
0.0quote:Op woensdag 22 april 2015 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:
Ik ga ook nietquote:Op woensdag 22 april 2015 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
haha lol ik kom niet eens s naar de meet
Dat is nog smeriger dan gewone limonade.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ik mssquote:Op woensdag 22 april 2015 23:16 schreef bondage het volgende:
Komen er überhaupt wel mensen naar de meet?
Ik draai goede jointsquote:Op woensdag 22 april 2015 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
daar ben ik wel nieuwsgeirig naar. nog nooit gedaan
Koel. Ik ga denk ik ook naar de meet. Ben het in ieder geval van plan, tenzij er iets geks tussen komt ofzo.quote:
Hmm, nieuwsgierig.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben al raar laat staan als ik high ben
Ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Koel. Ik ga denk ik ook naar de meet. Ben het in ieder geval van plan, tenzij er iets geks tussen komt ofzo.
Nieuws is niet zoveel anders hoor tegenwoordig.quote:
Hahaha, jij raar, ik geloof er niets van. Ik ben raar.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben al raar laat staan als ik high ben
quote:Op woensdag 22 april 2015 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nieuws is niet zoveel anders hoor tegenwoordig.
Ik bedoelde eigenlijk:quote:
Ik merk het.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
Te weinig bier op, kan niet uit mijn woorden komen.
Was weer mooi.quote:
langslapers hierquote:
ik ook, maar de wekker ging gewoon weerquote:
Ja, helaasquote:Op donderdag 23 april 2015 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar de wekker ging gewoon weer
lang weekend zelfsquote:
denk niet dat ik veel aan koningsdag ga doenquote:
Is toch leuk?quote:Op donderdag 23 april 2015 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat ik veel aan koningsdag ga doen
denk dat ik kleren ga kopen in akenquote:Op donderdag 23 april 2015 08:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Is toch leuk?
En je maakt er zelf een spetterend einde van…
Nou das toch leuk?quote:Op donderdag 23 april 2015 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik kleren ga kopen in aken
ja, en ik heb wel dringend wat nieuws met korte mouwen nodigquote:
Ga gewoon toplessquote:Op donderdag 23 april 2015 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en ik heb wel dringend wat nieuws met korte mouwen nodig
Eenschquote:Op donderdag 23 april 2015 09:19 schreef RadioSlut het volgende:
Zullen we een nieuw dagcijferrrecord maken
iets van 3000 posts per user per dag
shhhhhquote:
Niemand die het zietquote:
Die docu ziet er inderdaad interessant uit ja!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:41 schreef RadioSlut het volgende:
Niemand die het zietIk wil deze docu kijkenhttp://www.canvas.be/programmas/after-life-strange-science-decay
Is dit mogelijk?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:19 schreef RadioSlut het volgende:
iets van 3000 posts per user per dag
Voor onze vervolgdate. Deal?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:42 schreef Makoto het volgende:
[..]
Die docu ziet er inderdaad interessant uit ja!
Dan moet je echt de hele dag in elke sc gaan posten ofzo?quote:
Jaquote:Op donderdag 23 april 2015 09:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dan moet je echt de hele dag in elke sc gaan posten ofzo?
Oké deal! Alleen eerst de eerste nog even een keer plannen. Je hebt binnenkort vakantie toch?quote:
Ja, van a.s. zaterdag tot volgende week zondag zijn mn ouders weg dus pas ik op hun huis, en de week daarna heb ik vakansquote:Op donderdag 23 april 2015 09:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Oké deal! Alleen eerst de eerste nog even een keer plannen. Je hebt binnenkort vakantie toch?
Ik zou vanmiddag gaan skatenquote:
Maar ik wil dit wel één keertje met je doen hoor RSquote:
Niet vandaag, idioot.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik zou vanmiddag gaan skaten
Dan ben ik er pas in de avond weer.
Maar laat maar weten wanneer je langs wilt komenquote:
Ja. Wachtend op een klasgenoot die nog bezig is met een script. Mijn script was na een kwartier al klaarquote:
Rattennnnnquote:Op donderdag 23 april 2015 09:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar laat maar weten wanneer je langs wilt komen
Als je volgende week komt kun je wel katjes en ratjes en muisjes en hamsters en visjes aaien
Haha, lekker bezig! Zit je mobiel te FOK!ken dan?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja. Wachtend op een klasgenoot die nog bezig is met een script. Mijn script was na een kwartier al klaar
Nee gewoon op de desktop. Doen ze niet moeilijk over.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:49 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, lekker bezig! Zit je mobiel te FOK!ken dan?
Ja die kun je helaas niet eruit halen, zijn hele rare beesten die ontsnappenquote:Op donderdag 23 april 2015 09:48 schreef Makoto het volgende:
[..]
Rattennnnn
En maatje van mij had een hele koele, die kon zich optrekken aan z'n staart.
Oooooooooooooooooooooooh, geen stress dusquote:Op donderdag 23 april 2015 09:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee gewoon op de desktop. Doen ze niet moeilijk over.
Als je de deadlines maar haalt
Blijf vanmiddag ook langer op school dus dat zou geen probleem moeten zijn
Ik heb nooit stress. Wel een beetje last van overmoedigheid maar tot nu toe haal ik het welquote:Op donderdag 23 april 2015 09:52 schreef Makoto het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooh, geen stress dus
Jezus, oké we gaan een keer een dag iets van 2000 keer postenquote:
Ja. Date 3?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:54 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jezus, oké we gaan een keer een dag iets van 2000 keer posten?
Sjeeeeuuuuuwww, gaat wel snel zo héquote:
Nee gast, dan zijn we allang getrouwd.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:55 schreef Makoto het volgende:
[..]
Sjeeeeuuuuuwww, gaat wel snel zo hé. Voor je het weet zit ik met je ouders op de bank thee te drinken
Ohjaa fuck sorry, ik deed et gisteren ook hé. Ik zat er nog over na te denkenquote:
Toen ik ooit mijn record haalde was dat de 24ste plaats, zak steeds verder wegquote:
Van dat soort dingen ga ik slaanquote:Op donderdag 23 april 2015 09:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ohjaa fuck sorry, ik deed et gisteren ook hé. Ik zat er nog over na te denken
Doe ook mee dan.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik ooit mijn record haalde was dat de 24ste plaats, zak steeds verder weg
Dat vind ik geilquote:
Gelukkig zit je ver wegquote:Op donderdag 23 april 2015 09:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Van dat soort dingen ga ik slaan
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:58 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik ooit mijn record haalde was dat de 24ste plaats, zak steeds verder weg
Waarmee?quote:
Ik had het helemaal niet over seksquote:Op donderdag 23 april 2015 09:59 schreef RadioSlut het volgende:
Sorry, ik doe pas seks hebben na het huwelijk
Daar schiet ik niet veel mee op.quote:
Hè, bah. Seks.quote:
Ik woon relatief ver van alles vandaan.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:59 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik woon relatief dicht bij hem dus…
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:19 schreef RadioSlut het volgende:
Zullen we een nieuw dagcijferrrecord makeniets van 3000 posts per user per dag
Dat we dat record gaan verbreken.quote:
Wat dan?quote:
In wat voor kutgehucht woon jij danquote:Op donderdag 23 april 2015 10:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik woon relatief ver van alles vandaan.
Hoe verder hoe beter!quote:Op donderdag 23 april 2015 10:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik woon relatief ver van alles vandaan.
Ja, inderdaadquote:
Gewoon tennissen..quote:
Je weet hoe fucking veel dat is hèquote:
Volgens mij moet je dan echt van 00:00-00:00 postenquote:
Maar hoe meer mensen eraan meedoen, hoe makkelijker het is om het record te halen.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je weet hoe fucking veel dat is hè
Je wordt er geyl vanquote:
Ja 125 per uur, maakt van 24 uur 3000 posts.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan echt van 00:00-00:00 posten
Dan kom je minder éénzaam over.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar hoe meer mensen eraan meedoen, hoe makkelijker het is om het record te halen.
[..]
Je wordt er geyl vanis toch een vorm van seks dan
Niet nu.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:02 schreef Dagoduck het volgende:
Als je nu begint moet je er 4 per minuut
Dan kunnen we nu alvast oefenen.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet nu.
Straks. In de vakans oid
Maar ik moet dan wel leren.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet nu.
Straks. In de vakans oid
Ik heb een keer 141 posts in één topic gemaakt.quote:
Ja zeker, nu werken, vanmiddag vrij, en dan lekker skaten. En jij?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
Maar hebben jullie verder nog wat op de planning staan vandaag?
123quote:
Sowieso.quote:
Boeiend. Je bent toch superieur? Dan kun je toch multitasken?quote:
Ik zit er over te denken om zo te gaan skaten.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:05 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja zeker, nu werken, vanmiddag vrij, en dan lekker skaten. En jij?
Doen!quote:Op donderdag 23 april 2015 10:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit er over te denken om zo te gaan skaten.
Ja. Filmpje maken en nog wat ander schoolwerk afronden.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
Maar hebben jullie verder nog wat op de planning staan vandaag?
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:06 schreef RadioSlut het volgende:
Hahaahaha kak krijg ik van een random persoon dit doorgestuurd. Uit het niets.
[ afbeelding ]
System of a Downquote:Op donderdag 23 april 2015 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
Tevens ga ik vanavond een livestream van een System of a Down concert kijken
Steppenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:06 schreef Makoto het volgende:
[..]
Doen!
ps; niet longboarden of steppen of wat dan ook hé?
Inline skates.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:06 schreef Makoto het volgende:
[..]
Doen!
ps; niet longboarden of steppen of wat dan ook hé?
Werkt nicht bij mij.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:05 schreef Dagoduck het volgende:
Hier kan je zien hoeveel je gepost hebt vandaag:http://arcee862.com/vandaag.php
Op het skatepark, of gewoon een rondje?quote:
Als jij niet te grote voeten hebt wil ik ze wel overkopen andersquote:Op donderdag 23 april 2015 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ze jaren terug gekocht en maar 1 keer per jaar gebruikt.
Misschien heb je te weinig posts ofzo.quote:
Dat is plausibel!quote:Op donderdag 23 april 2015 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien heb je te weinig posts ofzo.
Nee, ik wil ze zelf meer gaan gebruikenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als jij niet te grote voeten hebt wil ik ze wel overkopen anders
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik wil ze zelf meer gaan gebruiken
Rondje over het fietspad langs de kanoroute hier kilometer of 12 is dat denk. Misschien minder, weet niet of ik het vol houquote:Op donderdag 23 april 2015 10:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Op het skatepark, of gewoon een rondje?
Da's wel raar, want de user hoi heeft geen posts maar doet het welquote:Op donderdag 23 april 2015 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien heb je te weinig posts ofzo.
Ik zal Arcee even DM/PMenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Da's wel raar, want de user hoi heeft geen posts maar doet het wel
Ligt er aan of je in dat 'systeem' staat ofzo volgens mij.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:10 schreef RadioSlut het volgende:
Da's wel raar, want de user hoi heeft geen posts maar doet het wel
Ooooooooooh, dan is het niet zo erg..quote:Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
Rondje over het fietspad langs de kanoroute hier kilometer of 12 is dat denk. Misschien minder, weet niet of ik het vol hou
Ik ben niet echt een stunter, afgelopen jaren veel aan hardlopen en mountainbike gedaan, ook wielrennen, kan inline skaten ook wel bij. Beetje afstanden maken ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooooooooooh, dan is het niet zo erg..
Dat is wel tof! Het enige wat ik doe naast skaten qua sport is een half uur heen en een half uur terug naar m'n werk fietsenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben niet echt een stunter, afgelopen jaren veel aan hardlopen en mountainbike gedaan, ook wielrennen, kan inline skaten ook wel bij. Beetje afstanden maken ofzo.
Eetse!quote:
Dat valt toch wel mee?quote:
Hier staat de airco standaard aan waardoor het altijd koud is, hoe warm het ook buiten is.quote:
Oooh, dat is wel een beetje onzinnig jaquote:Op donderdag 23 april 2015 10:17 schreef RadioSlut het volgende:
Hier staat de airco standaard aan waardoor het altijd koud is, hoe warm het ook buiten is.
Dat is dan wel weer waarquote:
Is wel nodig, er staan hier 64 macs. Als het er niet meer zijn :pquote:Op donderdag 23 april 2015 10:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel een beetje onzinnig ja
[..]
Dat is dan wel weer waar
Dan kunnen ze er vast een missen, neem je sporttas me naar schoolquote:Op donderdag 23 april 2015 10:20 schreef RadioSlut het volgende:
Is wel nodig, er staan hier 64 macs. Als het er niet meer zijn :p
Zitten vast aan een ketting omdat andere mensen ook dat idee haddenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:21 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er vast een missen, neem je sporttas me naar school
Dan neem je ook een betonschaar mee, moeilijk hé nadenken?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zitten vast aan een ketting omdat andere mensen ook dat idee hadden
Dat valt niet op ofzoquote:Op donderdag 23 april 2015 10:22 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dan neem je ook een betonschaar mee, moeilijk hé nadenken?
Als ie in je sporttas zit niet, en hem er alleen even snel uithaald om te knippen. Of je doet het met een klein tangetje en je prepareert een mac al een aantal dagen van te voren zodat hij al losgekoppeld is. Vervolgens zorg je dat er niemand is, of het erg rustig is, of ergggg druk en chaotisch. Dan stop je de alvast losgekoppelde mac in je tas.quote:
Ik kan zo'n betonschaar niet eens tillen johquote:Op donderdag 23 april 2015 10:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Als ie in je sporttas zit niet, en hem er alleen even snel uithaald om te knippen. Of je doet het met een klein tangetje en je prepareert een mac al een aantal dagen van te voren zodat hij al losgekoppeld is. Vervolgens zorg je dat er niemand is, of het erg rustig is, of ergggg druk en chaotisch. Dan stop je de alvast losgekoppelde mac in je tas.
Moeilijk hé nadenken
Dan ga je voor de 2e optie, die is iets veiliger ookquote:Op donderdag 23 april 2015 10:25 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik kan zo'n betonschaar niet eens tillen joh
En ja, nadenken is moeilijk
Dat kan ookquote:Op donderdag 23 april 2015 10:26 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dan ga je voor de 2e optie, die is iets veiliger ook
Of gewoon niet natuurlijkquote:
Ik ook nietquote:
geeft ook nog modderquote:
Veel plezier!quote:
Heujjjquote:
Halloquote:
Ik ben er weer.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:53 schreef RadioSlut het volgende:
En daar ben ik weer.
En nu is de rest weg
Hoi LB.quote:
Hoi Fokker89.quote:
Hoi Dagoquote:
Je hoeft niet te schreeuwen hoor, we zitten in hetzelfde topic.quote:
Lijken wel criminelen johquote:
Sorry, heb nou eenmaal een harde stem van mezelfquote:Op donderdag 23 april 2015 11:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen hoor, we zitten in hetzelfde topic.
Of rappers, maar dat gaat vaak hand in hand.quote:
Hoequote:Op donderdag 23 april 2015 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Whoehoe straks allemaal tandpasta, deo en douchegel kopen. Zonder korting waarschijnlijk meer dan 50 euro, met korting is het nog maar 15 euro
Extreme couponingquote:Op donderdag 23 april 2015 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Whoehoe straks allemaal tandpasta, deo en douchegel kopen. Zonder korting waarschijnlijk meer dan 50 euro, met korting is het nog maar 15 euro
Route 99 weken bij de AH. Alle FA deo en douchegel is 99 centquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Route 99 weken bij de AH. Alle FA deo en douchegel is 99 centDus ik neem de meest dure versie haha. Net als tandpasta, vorige week al p.o gekocht (kortingskaartje zat er al voor) en die is best prijzig.. nu nog maar 99 cent
Bij Budget Food en soortgelijke winkels kost het sowieso weinig.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Route 99 weken bij de AH. Alle FA deo en douchegel is 99 centDus ik neem de meest dure versie haha. Net als tandpasta, vorige week al p.o gekocht (kortingskaartje zat er al voor) en die is best prijzig.. nu nog maar 99 cent
Ga sowieso 5 van ieder kopen denk ik (dus 5 bussen deo's, 5 tubes tandpasta, 5 flessen douchegel)quote:
Welke is dat?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet nu wel wat ik hebquote:Op donderdag 23 april 2015 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij Budget Food en soortgelijke winkels kost het sowieso weinig.
Je moet zorgen dat je postaantal in je FoBo staat, dan kan je op die site zien hoeveel je vandaag hebt gepostquote:
Het is nooit te vroeg voor bier.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:01 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb zin in bier.
Maar tis nog veuls te vroeg
Ik had niet verwacht dat jij blond haar zou hebbenquote:Op donderdag 23 april 2015 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga sowieso 5 van ieder kopen denk ik (dus 5 bussen deo's, 5 tubes tandpasta, 5 flessen douchegel)
Ahaaaaaaaa, nu komt de aap uit de mouw!quote:Op donderdag 23 april 2015 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je postaantal in je FoBo staat, dan kan je op die site zien hoeveel je vandaag hebt gepost
Wow dit is een random opmerkingquote:Op donderdag 23 april 2015 12:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij blond haar zou hebben
Leuke foto tho
Ben jij blond?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow dit is een random opmerkingHaha hoezo niet?
Wat dacht je dan voor kleur?
En thanks.
Deoquote:
Dacht dat je donkerder haar zou hebben, en waarom ja geen idee. Dacht ik gewoonquote:Op donderdag 23 april 2015 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Wow dit is een random opmerking Haha hoezo niet? Wat dacht je dan voor kleur?En thanks.
Van FA, welke soort weet ik zo even niet.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso vergeet ik altijd op tijd nieuwe tandpasta te kopenSta ik dan midden in de nacht zonder tandpasta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |