SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 23-04-2015 19:26:08 ]![]()
Als ik er aan denk zal ik morgen een fotootje maken.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan moet ik maar heel hard mijn best doen om het te visualiseren
Volgens mij ben jij enorm vooruit gegaan. Tijd voor een 10 km wedstrijdje dus![]()
![]()
Ja een marathon. Ik moet er ook nog 1 vinden voor 't najaar.
Amsterdam lijkt me supertof maar druk, Eindhoven lijkt me tof, tisvoorniks te rustig qua publiek.
Keuzes keuzes. Zijn er nog andere interessante?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kustmarathon!quote:Op woensdag 22 april 2015 22:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja een marathon. Ik moet er ook nog 1 vinden voor 't najaar.
Amsterdam lijkt me supertof maar druk, Eindhoven lijkt me tof, tisvoorniks te rustig qua publiek.
Keuzes keuzes. Zijn er nog andere interessante?![]()
Zucht. Jij moet ook. Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:16 schreef thelaudprince het volgende:
Kustmarathon natuurlijk ! Niet voor mij trouwensZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die lijkt me mooi, maar ik woon niet nabij de ondergrond en omstandigheden die de kustmarathon heeft, dus die ga ik maar niet doen als eerste.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Later als ik groot benquote:Op woensdag 22 april 2015 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zucht. Jij moet ook. Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?![]()
![]()
Je hebt keuze zat of moet het perse in Nederland zijn?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Keuzes keuzes. Zijn er nog andere interessante?![]()
Hoge Veluwe Trailmarathon!quote:Op woensdag 22 april 2015 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die lijkt me mooi, maar ik woon niet nabij de ondergrond en omstandigheden die de kustmarathon heeft, dus die ga ik maar niet doen als eerste.Dat soort ondergrond en omstandigheden heb jij ook wel dichtbij
Kustmarathon lijkt mij trouwens ook nog steeds ontzettend gaaf, maar die is ook weer een week voor de HVT...![]()
![]()
Geen asfalt, schelpenpaadjes en een briesje in Twente?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die lijkt me mooi, maar ik woon niet nabij de ondergrond en omstandigheden die de kustmarathon heeft, dus die ga ik maar niet doen als eerste.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een spannende dag wordt dat. Mijn trainer en zijn vriendin worden ook genoemd. Hij is vorig jaar boven jou geëindigd, maar jij hebt dit jaar zoveel progressie gemaakt en mijn trainer heb ik serieus nog nooit zien lopen. Ik ben benieuwd hoe het dit jaar gaat uitpakken. Jammer dat ik me niet heb ingeschreven voor de microtrailafstand.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Ohja, even een klein egopostje tussendoor![]()
http://www.mudsweattrails.nl/kroningvanspanje2015
Ik sta wel ergens achteraan, maar toch, ik sta erbij!![]()
![]()
![]()
en geschreven door een blog die je wat trail running betreft wel serieus kunt nemenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een spannende dag wordt dat. Mijn trainer en zijn vriendin worden ook genoemd. Hij is vorig jaar boven jou geëindigd, maar jij hebt dit jaar zoveel progressie gemaakt en mijn trainer heb ik serieus nog nooit zien lopen. Ik ben benieuwd hoe het dit jaar gaat uitpakken. Jammer dat ik me niet heb ingeschreven voor de microtrailafstand.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Welke van die laatste elementen vond jij het zwaarst aan die marathon?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geen asfalt, schelpenpaadjes en een briesje in Twente?
Geen heuvels in Zeeland?![]()
Kan iemand mij vertellen wat een goed interval schema is om wat overtollig vet weg te krijgen?
Zelf dacht ik aan:
-5 minuten warming up
-5 x 30 seconden vol gas afwisselen met 30 seconden @ +/- 140bpm
-Minuutje normaal lopen
-(de 2 vetgedrukte punten 3 a 4 x herhalen)
-5 minuten cooling downPeople assume too much.![]()
Als je vet wilt verbranden kun je beter langzame lange duurlopen gaan doenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:03 schreef very het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een goed interval schema is om wat overtollig vet weg te krijgen?
Zelf dacht ik aan:
-5 minuten warming up
-Minuutje normaal lopen
-5 minuten cooling down
Verder kun je voor opbouwschema's even in de OP kijken.Het is zowaar geluktquote:Op woensdag 22 april 2015 22:34 schreef thelaudprince het volgende:
Mag ik in de OP voor Eindhoven, HM![]()
![]()
Intervaltrainingen zijn in principe niet ter bevordering van je vetverbranding. En die sprintjes al helemaal niet.
Je kunt beter gewoon langere tijd op een rustig tempo lopen.![]()
Je haalt zoveel energie uit maar weinig vet dat je ontzettend veel moet sporten om een redelijke hoeveelheid vet weg te krijgen. Je spieren worden wel steviger waardoor het lijkt alsof je minder vet hebt, maar minder/anders eten heeft veel meer effect.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:03 schreef very het volgende:
Zelf dacht ik aan:
-5 minuten warming up
-Minuutje normaal lopen
-5 minuten cooling down![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 23:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als je vet wilt verbranden kun je beter langzame lange duurlopen gaan doen
Verder kun je voor opbouwschema's even in de OP kijken.Volgens mijn fysio niet. Ik heb niet heel precies onthouden wat hij zei, maar het kwam er deels op neer dat ik erg snel spieren opbouw maar erg langzaam vet verbrand. Ik ben iemand die het dus echt meer moet hebben van kortere, maar intensievere trainingen. Ook had hij het erover dat ik goed moet letten op verandering van pas en niet continu dezelfde pas moet aanhouden omdat ik dan snel geblesseerd ga raken.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:07 schreef wyccie het volgende:
Intervaltrainingen zijn in principe niet ter bevordering van je vetverbranding. En die sprintjes al helemaal niet.
Je kunt beter gewoon langere tijd op een rustig tempo lopen.
Ik zal eens vragen of hij eens kan opschrijven waarom hij dit advies gaf.
Los hiervan, ik dacht dat men er tegenwoordig wel van was overtuigd dat interval sneller resultaten geeft: http://fitness-science.nl(...)nstante-duurtrainingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 23:16 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Volgens mijn fysio niet. Ik heb niet heel precies onthouden wat hij zei, maar het kwam er deels op neer dat ik erg snel spieren opbouw maar erg langzaam vet verbrand. Ik ben iemand die het dus echt meer moet hebben van kortere, maar intensievere trainingen. Ook had hij het erover dat ik goed moet letten op verandering van pas en niet continu dezelfde pas moet aanhouden omdat ik dan snel geblesseerd ga raken.
Los hiervan, ik dacht dat men er tegenwoordig wel van was overtuigd dat interval sneller resultaten geeft: http://fitness-science.nl(...)nstante-duurtrainingIk wou het net zeggen, het is een HIIT training, die erg goed is om vet te verbranden. De meeste vet verbrand je zelfs nog ná de training.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.bodylab.nl/info/advies/vet-verbranden![]()
Ik lees daar dat die trainingen zelfs niet langer duren dan 15 minuten. Maar dat is excl. warming up/cooling down dan, neem ik aanquote:Op woensdag 22 april 2015 23:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen, het is een HIIT training, die erg goed is om vet te verbranden. De meeste vet verbrand je zelfs nog ná de training.
https://www.bodylab.nl/info/advies/vet-verbranden
People assume too much.![]()
De training die jij ongeveer wilt doen is hier beschreven:quote:Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef very het volgende:
[..]
Ik zie daar dat die trainingen zelfs niet langer duren dan 15 minuten. Maar dat is excl. warming up/cooling down dan, neem ik aan
http://running.competitor(...)-billats-30-30_33782
Ook erg goed om je VO2max te verhogen, dus win-win![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: