ben nooit stoned dus weet nietquote:Op woensdag 22 april 2015 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan toch niet de enige zijn die dat soort random gedachtes krijgt als hij of zij stoned is?
Ik heb random gedachtes en ik ben nooit stoned.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan toch niet de enige zijn die dat soort random gedachtes krijgt als hij of zij stoned is?
Mijn enige goede idee is dat ik beter m'n best moet doen met de studiequote:Op woensdag 22 april 2015 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Doe eensquote:Op woensdag 22 april 2015 21:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb random gedachtes en ik ben nooit stoned.
Ik post ze alleen niet
Neequote:
Die heb ik ook. Maar ik blow niet (eens).quote:Op woensdag 22 april 2015 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Was het lekker?quote:
Sorry ik welquote:Op woensdag 22 april 2015 21:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb random gedachtes en ik ben nooit stoned.
Ik post ze alleen niet
Nee autisten hebben dat sowieso alquote:Op woensdag 22 april 2015 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Maar ik blow niet (eens).
Mn gedachtes zijn dan ook soms te raarquote:
Kneusquote:Op woensdag 22 april 2015 21:09 schreef DrNick het volgende:
Zijn de gestreepte mensen Atletico, of de witte?
Wellicht ligt het niet aan de wietquote:Op woensdag 22 april 2015 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Maar ik blow niet (eens).
Spacecake?quote:
Ik ben Plastic_Zak nietquote:Op woensdag 22 april 2015 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En gokken en naar de hoeren zeker?
Insane in the membrainnnnnquote:Op woensdag 22 april 2015 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wellicht ligt het niet aan de wiet
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:09 schreef DrNick het volgende:
Zijn de gestreepte mensen Atletico, of de witte?
Geo membrain?quote:
quote:
Als ik loop te klagen dan spijt het me soms wel (hoewel spijt wel een beetje overdreven is) maar dingen zoals over die pizza dat boeit me nietquote:Op woensdag 22 april 2015 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mn gedachtes zijn dan ook soms te raar
LEUGENAAR!quote:Op woensdag 22 april 2015 21:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik draai er ook maar vast 1 voor straks.
quote:
Wel jammer dat ik nooit random dingen post danquote:
Dan moet je gewoon jezelf zijn.quote:
Als een spicy italianquote:Op woensdag 22 april 2015 21:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer mij een perfect broodje te bedenken (dus beleg enz) maar ik weet niet hoe die eruit zou zien.
Na deze post snap ik opeens wel waarom jij selfies maakt op begrafenissen.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
Stoners zijn rare mensen doe gewoon normaal en slik elke dag xtc of zo
Wtfquote:Op woensdag 22 april 2015 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na deze post snap ik opeens wel waarom jij selfies maakt op begrafenissen.
ik maakte het niet op de begrafenis kneusquote:Op woensdag 22 april 2015 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na deze post snap ik opeens wel waarom jij selfies maakt op begrafenissen.
Subwayquote:
Waar danquote:Op woensdag 22 april 2015 21:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik maakte het niet op de begrafenis kneus
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik maakte het niet op de begrafenis kneus
Doe gewoon normaal en maak zelf een veel lekkerder broodje dan die smerige bende van de Subwayquote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal en maak zelf een veel lekkerder broodje dan die smerige bende van de Subway
Dan komt de Sub Melt toch meer in de buurt van mijn 'perfecte' broodje.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Subway
De spicy italian is gewoon kunst
Ohquote:Op woensdag 22 april 2015 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan komt de Sub Melt toch meer in de buurt van mijn 'perfecte' broodje.
Inb4 fittiequote:Op woensdag 22 april 2015 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
En daarna had ik hem verwijderd dus die Geo moet even zijn bek houden
Ik had je gekwoot verdomme, kutFOK!quote:
Rustig aan frustiquote:Op woensdag 22 april 2015 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had je gekwoot verdomme, kutFOK!Blijft steeds hangen.
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Dat ook inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2015 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Subway is wel lekker, maar ik vind het vrij duur.
Had een keer zo'n groot broodje met wat vlees, sla, klein spul er op en een cola.. 9,80
Ik vind het meet een één dan een eentje.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb/had zo'n scoupy app. Kun je bijv. 2de broodje voor 1 euro of gratis krijgen. Dat was wel goed te doenquote:Op woensdag 22 april 2015 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Had een keer zo'n groot broodje met wat vlees, sla, klein spul er op en een cola.. 9,80
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
Daarom Smosquote:Op woensdag 22 april 2015 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Jij weet.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Deze wedstrijd is alleen gehuil man
Pussy volk
quote:
Dat is wel beter inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2015 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb/had zo'n scoupy app. Kun je bijv. 2de broodje voor 1 euro of gratis krijgen. Dat was wel goed te doenHad je ook meteen 3x kortingbon.
Bakker Bart of Keurslagerquote:Op woensdag 22 april 2015 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wel beter inderdaad![]()
Bij Bakker Bart kun je ook lekkere broodjes halen.
Ik vind die belegde broodjes bij de BB ook wel prijzig.. voor een simpel hard bolletje met wat beleg.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wel beter inderdaad![]()
Bij Bakker Bart kun je ook lekkere broodjes halen.
Dinnetje, doe ff normaalquote:
Ik haal wel regelmatig een broodje warme beenham bij de slagerquote:
Ja je kan er wel 3 inleveren las ik?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:19 schreef DrNick het volgende:
Nog mensen met een dagjeuitactiekortingskaartje?
Ja dat is lekker met honing mosterd sausquote:Op woensdag 22 april 2015 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik haal wel regelmatig een broodje warme beenham bij de slagerFucking lekker
Jaquote:Op woensdag 22 april 2015 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja je kan er wel 3 inleveren las ik?
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:20 schreef DrNick het volgende:
Gewoon religie rond 't Smoske beginnen. Elke zaterdagmiddag meeten in de Smoskee.
quote:
Heb mn mama gevraagd, die spaart ze ook maar ik betwijfel of zij ze wel echt gaat gebruiken.quote:
Jaquote:Op woensdag 22 april 2015 21:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat is lekker met honing mosterd saus
Jaquote:Op woensdag 22 april 2015 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat je ook [kwoot] tags kan gebruiken om te quoten. /feitje
Ja ik ook.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik haal per keer te weinig boodschappen voor zo'n zegel
Beter. 5 eu per kaartjequote:Op woensdag 22 april 2015 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb mn mama gevraagd, die spaart ze ook maar ik betwijfel of zij ze wel echt gaat gebruiken.
Ikrquote:
Had niet anders verwacht.quote:
meestal voor een maand, en ben dan ongeveer 7 euro kwijt.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:22 schreef Ro-ald het volgende:
Doen jullie zeker voor paar dagen boodschappen?
Ik ga straks Geordie Shore kijken.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik haal wel regelmatig een broodje warme beenham bij de slagerFucking lekker
Wtf ik ga je opgeven voor Bizarre eters.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
meestal voor een maand, en ben dan ongeveer 7 euro kwijt.
Rijstwafels![]()
Oh wtf hoe kan ik dit vergetenquote:Op woensdag 22 april 2015 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga straks Geordie Shore kijken.
Goede zaak.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Of beter gezegd mijn mama.. ze krijgt ze ook van iedereen. 'Heb wel 2 kaarten over'. Ik haal ze woensdag op.
Na het voetbal, dat dan weer wel.quote:
Ik twijfel nog om slechte kwaliteit te kijken in bed of full hd vanuit mn bureaustoel.quote:
Kan ze die code niet doorsturen? Weet niet hoe snel het zal gaan, maar er zijn er nog 16 over die dag.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Dan ga ik woensdagavond meteen entreekaart kopen.
Uhm ik zal even vragenquote:Op woensdag 22 april 2015 21:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan ze die code niet doorsturen? Weet niet hoe snel het zal gaan, maar er zijn er nog 16 over die dag.
Hoiquote:
Aight.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm ik zal even vragen*pakt telefoon*
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om slechte kwaliteit te kijken in bed of full hd vanuit mn bureaustoel.
quote:
Best een oud account voor zo weinig posts, van wie ben je een kloon?quote:
Downloaden van Piratenbaai of Kontschop.quote:
Kontschop?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Downloaden van Piratenbaai of Kontschop.
Geen kloon, gewoon vrijwel nooit gepost..quote:Op woensdag 22 april 2015 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Best een oud account voor zo weinig posts, van wie ben je een kloon?
*Schopkontquote:
Van respect is weinig sprake.quote:
3quote:Op woensdag 22 april 2015 21:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bij welke aflevering zijn ze hoeveelste
Pardon?quote:
Mijn leven.quote:
Hier wilde ik nog op reageren, maarja FOK! doet kut.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geen kloon, gewoon vrijwel nooit gepost..
Doe niet zo aardig bij een nieuwe binnenkomer moet je ze eerst bashenquote:Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier wilde ik nog op reageren, maarja FOK! doet kut.
Welkom in deze SC, we zijn allemaal heel gezellig enzo.
Staat er niet goed voorquote:Op woensdag 22 april 2015 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil EK. kan ik ook weer praten over voetbal. Ik hou mij er echt niet mee bezig verder. Doen we wel mee met het EK?
Nee staan derde. Eerste twee kwalificeren direct, de derdes uit de pouls moeten play-offs spelen.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Las dat wij het niet heel goed deden in de voorrondes ofzo?
Ik ben altijd aardig tegen iedereenquote:Op woensdag 22 april 2015 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe niet zo aardig bij een nieuwe binnenkomer moet je ze eerst bashen
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Amarantha het volgende:
Nick ze zegt voor mij 2 kaarten in te gaan leveren, ze open te krassen en foto te gaan maken. Ben benieuwd. Hou je op de hoogte
Balen man. Als NL niet mee doet vind ik het allemaal nog minder boeiend.quote:
Volg je dan alleen NL of kijk je alles?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil EK. kan ik ook weer praten over voetbal. Ik hou mij er echt niet mee bezig verder. Doen we wel mee met het EK?
En wat houdt dat laatste precies in?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee staan derde. Eerste twee kwalificeren direct, de derdes uit de pouls moeten play-offs spelen.
Als we helemaal niet meedoen denk ik niet dat ik het echt zal volgen.. Maar als ik eenmaal kijk dan maak ik het wel af hoor tot de finalequote:Op woensdag 22 april 2015 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volg je dan alleen NL of kijk je alles?
Utopia ook nog eensquote:Op woensdag 22 april 2015 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom als ik bij actieve topics 'filter slowchats' aanklik staan er alsnog minimaal 2 slowchats bij de eerste 20?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog goede onderbroeken voor een redelijke prijs?
Leffe Blondquote:
Tijd voor nieuwequote:
Doe ik toch ook, dat zijn toch onderbroeken.quote:
The fuck is dat dan.quote:
Die van de Action? Althans die van mijn vriend gaan al een tijdje mee.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog goede onderbroeken voor een redelijke prijs?
D'awwwwww you hang up first!quote:Op woensdag 22 april 2015 22:16 schreef Amarantha het volgende:
Fack er zit nog was in de wasmachine, geen zin in ophangen
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, ik haal daar ook mijn sokkenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van de Action? Althans die van mijn vriend gaan al een tijdje mee.
Was het niet.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, ik haal daar ook mijn sokken
hoezoquote:Op woensdag 22 april 2015 19:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er zit ook echt te veel botheid in jouw posts he
kan je morgenochtend ook doenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:16 schreef Amarantha het volgende:
hoelang zit het er al in dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gadver, zit het zolang in de wasmachine.
Ah oke nee dan zou ik het nu ook ophangenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Te lang4 uurtjes ofzo. *sinds het klaar is*
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja kut moet de brievenbus nog checken. Mocht Bondage dit lezen.. ik doe dat morgenvroeg even
Ik ben er vrijdag al geweest.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:26 schreef Amoeba het volgende:
Iemand zin om morgenavond AutoRAI te doen met Moebs?
Keiduur dat.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:26 schreef Amoeba het volgende:
Iemand zin om morgenavond AutoRAI te doen met Moebs?
Kansloos programma haha.quote:
National Alliance of Independent Crop Consultants?quote:
Valt toch wel mee? Een pets op de billen lijkt me nou juist iets wat veel wel doen tijdens de gewone seks.quote:
Ik niet hoor. Maar bedrijf dan ook de liefdequote:Op woensdag 22 april 2015 22:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Een pets op de billen lijkt me nou juist iets wat veel wel doen tijdens de gewone seks.
met de vuist jaquote:Op woensdag 22 april 2015 22:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Een pets op de billen lijkt me nou juist iets wat veel wel doen tijdens de gewone seks.
Dat kan. Ik vind het zelf echter wel leuk als de dame in kwestie het graag wil. Dat vind ik ook liefde.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Maar bedrijf dan ook de liefde
Vrouwen mag je nooit slaanquote:Op woensdag 22 april 2015 22:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het zelf echter wel leuk als de dame in kwestie het graag wil. Dat vind ik ook liefde.
Tuurlijk wel, als zij jou slaan wel. Fuck die shit, laat je niet mishandelen.quote:
Zeg dat maar aan Geoquote:
Okequote:
Klopt. Is het ook.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Sowieso. En ik bedoel het lief natuurlijk
quote:
Moet jij geen GS kijken.quote:
Geef mij maar gewoon witet hazelnoot, zonder praline.quote:
Chocolade is gewoon lekker..quote:Op woensdag 22 april 2015 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon witet hazelnoot, zonder praline.
Hihiquote:
Ja zo badly.quote:
Nou 😘 voor jouquote:Op woensdag 22 april 2015 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Chocolade is gewoon lekker..
[..]
Hihi
[..]
Ja zo badly.
Verschil tussen mishandeling en bdsm.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:56 schreef jodelahity het volgende:
Hadden we een mooie start van een vrouwen slaan topic, wordt het weer ondergesneeuwd
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Chocolade is gewoon lekker..
[..]
Hihi
[..]
Ja zo badly.
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:16 schreef Amarantha het volgende:
Heel veel mensen ook als ik mij voorstelquote:Op woensdag 22 april 2015 22:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Moest opeens eraan denken dat ik eerst dacht dat je Roland heette. Moest keihard lachen.
Gewoon ronald tochquote:Op woensdag 22 april 2015 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heel veel mensen ook als ik mij voorstel
bohquote:
Ben gewoon benieuwd. Aangezien je ermee instemt dat je nooit een vrouw mag slaan. Stel een vrouw slaat jou zonder reden telkens en ze is sterker dan jij bent. Hou je dan je 'mooie' principe aan of?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |