Er wordt wel iets te veel over ongeloofwaardigheid geluld, maar ik zie in dat Alaphilippe 2e wordt juist iets positiefs.quote:
Vertel?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er wordt wel iets te veel over ongeloofwaardigheid geluld, maar ik zie in dat Alaphilippe 2e wordt juist iets positiefs.
Positief inderdaad ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er wordt wel iets te veel over ongeloofwaardigheid geluld, maar ik zie in dat Alaphilippe 2e wordt juist iets positiefs.
Weer eens iets anders dan een 2de plaats.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooie 19e plaats voor Mollema.
zondag #WachtenTotSaintNicolasquote:Op woensdag 22 april 2015 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooie 19e plaats voor Mollema.
Á la Philippe G.?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Onderdeel van de nieuwe generatie die radicaal nee tegen doping zegt.
Ik zie juist steeds meer gasten die toppers bij de beloften waren die er gelijk staan bij de profs. Zie bijv. ook Teuns die nu ook al 13e wordt. Daarmee wil ik niet zeggen dat dopinggebruik weg is. Verre van, want ik zie nog zat prestaties waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Maar constant dat gemekker over doping als een jonge gast doorstoot naar de (sub)top vind ik echt overdreven.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 22 april 2015 16:53 schreef Jason22 het volgende:
Ja Mart is er zondag weer bij met Joris weer op de motor!
We hebben het over topsport he. Kunnen we dat naïeve eindelijk eens een keer achter ons laten? Het is realistischer om aan de hand van deze ontwikkeling te zeggen dat iedere jonge gast meteen ook alle spullen krijgt.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zie juist steeds meer gasten die toppers bij de beloften waren die er gelijk staan bij de profs. Zie bijv. ook Teuns die nu ook al 13e wordt. Daarmee wil ik niet zeggen dat dopinggebruik weg is. Verre van, want ik zie nog zat prestaties waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Maar constant dat gemekker over doping als een jonge gast doorstoot naar de (sub)top vind ik echt overdreven.
Tiesj Benoot dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben het over topsport he. Kunnen we dat naïeve eindelijk eens een keer achter ons laten? Het is realistischer om aan de hand van deze ontwikkeling te zeggen dat iedere jonge gast meteen ook alle spullen krijgt.
Is eigenlijk ook totaal ongeloofwaardig toch, als we heel eerlijk zijn?quote:
Precies. Alleen zijn die over een paar jaar helemaal versleten en blijnven de natuurtalenten zoals Rebelli overquote:Op woensdag 22 april 2015 16:59 schreef DeeBee het volgende:
Ik neig ook meer naar Rellende_Rotscholier, beloften die een paar seconden achter Piti de Muur van Huy opknallen, tsja...
Waarom is zo'n lollerbolt dan wel geloofwaardig voor de rest van de wereld? Of die Keniaantjes?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook totaal ongeloofwaardig toch, als we heel eerlijk zijn?
Maar goed, in deze sport is eigenlijk alles ongeloofwaardig. Dus of het nog noemenswaardig is, geen idee.
Voor wie zijn die geloofwaardig dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is zo'n lollerbolt dan wel geloofwaardig voor de rest van de wereld? Of die Keniaantjes?
Keniaantjes zitten ook vol EPO sinds er 50 stadsmarathons tijden < 2:06 willen. Lekker paar Europese managers erbij, laat gaan.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is zo'n lollerbolt dan wel geloofwaardig voor de rest van de wereld? Of die Keniaantjes?
Old school epoquote:Op woensdag 22 april 2015 17:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Keniaantjes zitten ook vol EPO sinds er 50 stadsmarathons tijden < 2:06 willen. Lekker paar Europese managers erbij, laat gaan.
Voor de gewone man.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor wie zijn die geloofwaardig dan?
Is gewoon minder over bekend toch? Waarom denkt de gewone man dat voetbal clean is?quote:
Ja maar die weet verder nergens wat van, zeker niet wie wel of niet verdacht zou moeten zijn.quote:
Ja maar het is allemaal zo kort door de bocht.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is gewoon minder over bekend toch? Waarom denkt de gewone man dat voetbal clean is?
Maar waarom benoemen we het dan nog? Waarom wordt er dan nog zoveel aandacht aan geschonken. Als het toch niet boeit omdat het topsport is en als toch iedereen eraan zit, waarom dan niet gewoon kappen met algehele opmerkingen erover?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben het over topsport he. Kunnen we dat naïeve eindelijk eens een keer achter ons laten? Het is realistischer om aan de hand van deze ontwikkeling te zeggen dat iedere jonge gast meteen ook alle spullen krijgt.
Maar het gaat niet alleen om deze prestatie hè, maar ook om die van afgelopen zondag. Alaphilippe is echt vanuit het niets, ik herhaal vanuit het niets, ineens een topper in dit werk. Vorig jaar AGR DNF, Lombardia DNF. LBL en WP niet eens gereden. Brabantse Pijl, veertiende. Ja leuk, maar weinig zeggend, zeker ook omdat hij niet eens in de eerste groep finishte.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zie juist steeds meer gasten die toppers bij de beloften waren die er gelijk staan bij de profs. Zie bijv. ook Teuns die nu ook al 13e wordt. Daarmee wil ik niet zeggen dat dopinggebruik weg is. Verre van, want ik zie nog zat prestaties waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Maar constant dat gemekker over doping als een jonge gast doorstoot naar de (sub)top vind ik echt overdreven.
Tja, omdat het doping blijft. Je weet nooit hoe iemand fietst zonder doping. Reageert iedereen anders op en niet iedereen zal hetzelfde gebruiken natuurlijk. Dan blijft het natuurlijk interessant om af te geven op een Etixx, waar de 'begeleiding' waarschijnlijk wat beter zal zijn dan bij Roompot of de knuppels van Lotto Djumbo.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar waarom benoemen we het dan nog? Waarom wordt er dan nog zoveel aandacht aan geschonken. Als het toch niet boeit omdat het topsport is en als toch iedereen eraan zit, waarom dan niet gewoon kappen met algehele opmerkingen erover?
Ben het overigens niet met je eens, zonder dat ik direct naïef ben, want dat ben ik absoluut niet.
Ik denk wel minder snel dan vorig jaar. Het leek wat langzamer te gaan, geen vroege demarrages op de Muur en er was natuurlijk dat klimmetje een paar kilometer voor Huy.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, jongens. Hoe snel heeft onze Piti de Huy opgeraced?
Als Alaphilippe straks in LBL ook meedoen, kunnen we verder spreken, want dan gaan mijn wenkbrauwen ook wat fronzen. Maar dat hij meedoet in de finale van de AGR die 240 km. lang op slot zit? Vind ik niet zo bijzonder eigenlijk. Hij kwam niet bij de eerste 10 boven op de Cauberg en sprint dan naar plek 6, wat logisch is aangezien hij snel is. Vervolgens wordt ie in een koers van 205 kilometer 2e, tuurlijk dat is wel erg goed, maar het is wel een type renner die dit enorm goed ligt. Nogmaals als hij straks in LBL ook meedoet voor top-5, in een koers waarin als jonkie normaal gesproken iets eerder het licht uitgaat omdat het 50 km. langer is, dan heb je een heel goed punt. Maar voorlopig denk ik nog niet dat ie dat gaat doen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar het gaat niet alleen om deze prestatie hè, maar ook om die van afgelopen zondag. Alaphilippe is echt vanuit het niets, ik herhaal vanuit het niets, ineens een topper in dit werk. Vorig jaar AGR DNF, Lombardia DNF. LBL en WP niet eens gereden. Brabantse Pijl, veertiende. Ja leuk, maar weinig zeggend, zeker ook omdat hij niet eens in de eerste groep finishte.
En wat hij heeft hij nou echt laten zien in zijn beloftentijd, noem eens wat echt bijzondere dingen? Het zijn allemaal geen factoren van dat je zoiets hebt van ja deze gast gaat om de knikkers meespelen in de Ardennenklassiekers dit jaar.
Luik-Bastenaken-Luik en weer terug*quote:Op woensdag 22 april 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig, Gilbert kan meedoen in de reis van Luik naar de Bastogne en weer terug.
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 22-04-2015 om 17:30:41#FlecheWallonne, Mur de Huy (last http://t.co/MTfcahs3IQ)Alejandro Valverde: 2 min 54 sec, 20.69 Kph reageer retweet
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie de rode lantaarn mag krijgen natuurlijk.
Roompot > Jumbo.quote:132. NED TEUNISSEN Mike 137 TEAM LOTTO NL - JUMBO 05h 26' 08'' + 17' 46''
133. NED HONIG Reinier 234 ROOMPOT ORANJE PELOTON 05h 26' 24'' + 18' 02''
quote:Op woensdag 22 april 2015 16:27 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Ubarhaupt Piepoli, door Boogerd het ''Wandelende lijk'' genoemd.
Piepoli en Simoni op de Zoncolan (en een jonge Mandy Schleck op 3)
Piepoli en Riccò op de Tre Cime di Lavaredo
Piepoli solo op de Santuario Nostra Signora della Guardia
De Giro van 2007 was puur genot! In 2008 ging Piepoli nog met Cobo Acebo op de Hautacam op stap, en snel daarna viel het doek voor Saunier Duval Prodir Scott American Beef
Sowieso heeft hij hem dan al vijf keer opgereden voor de finale van vandaag, dat terzijde, maar wát een amateurisme weer. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een klim van 1,2 kilometer een paar keer even goed te verkennen als je aspiraties hebt in een koers?quote:"Ik schakelde een paar keer verkeerd en dreigde even stil te vallen. Kwestie van ervaring, ik rijd hier pas voor de tweede keer naar boven", vertelde de kopman van LottoNL-Jumbo, die in 2012 in de luwte al een keer meereed in de Waalse klassieker.
Het is ontegenzeggelijk een enorm getalenteerde wielrenner.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:23 schreef flyguy het volgende:
Je kan veel over Piti zeggen maar hij heeft ondertussen toch een palmares waar je u tegen zegt.
en ook gewoon het hele jaar overal rijden vanaf februari tot en met september. Niet zoals sommige renners die alleen willen presteren in de TDF of tijdens RVV/Roubaixquote:Op woensdag 22 april 2015 20:23 schreef flyguy het volgende:
Je kan veel over Piti zeggen maar hij heeft ondertussen toch een palmares waar je u tegen zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanmorgen GJ Theunisse gespot (in wandeloutfit).
Wat doet die nog tegenwoordig eigenlijk nog?![]()
Mijn foto's van de waalse pijl.Goede foto's man, ziet GJ er nog steeds uit als een kampoverlevende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wonderbenzine van Ibarguren!quote:Op woensdag 22 april 2015 17:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar het gaat niet alleen om deze prestatie hè, maar ook om die van afgelopen zondag. Alaphilippe is echt vanuit het niets, ik herhaal vanuit het niets, ineens een topper in dit werk. Vorig jaar AGR DNF, Lombardia DNF. LBL en WP niet eens gereden. Brabantse Pijl, veertiende. Ja leuk, maar weinig zeggend, zeker ook omdat hij niet eens in de eerste groep finishte.
En wat hij heeft hij nou echt laten zien in zijn beloftentijd, noem eens wat echt bijzondere dingen? Het zijn allemaal geen factoren van dat je zoiets hebt van ja deze gast gaat om de knikkers meespelen in de Ardennenklassiekers dit jaar.
Lekkere bochten op het eind wel, en zanderig blijkbaarquote:Op woensdag 22 april 2015 20:53 schreef Marcoss het volgende:
Aparte finish in de ronde van Kroatië vandaag (met Bole als winnaar)
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 22-04-2015 om 22:37:01#FlecheWallonne, Mur de Huy (last 1.00 km)Wilco Kelderman: 2 min 58 sec, 20.22 Kph, 529 W (actual power) reageer retweet
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 22-04-2015 om 22:37:30Kelderman was 10th, +0:04. reageer retweet
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 22-04-2015 om 22:46:10Don't know Kelderman's exact weight but avg. power is likely between 7.5 - 8.0 W/kg. reageer retweet
is dat goed?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 22-04-2015 om 22:37:01#FlecheWallonne, Mur de Huy (last 1.00 km)Wilco Kelderman: 2 min 58 sec, 20.22 Kph, 529 W (actual power) reageer retweet
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 22-04-2015 om 22:37:30Kelderman was 10th, +0:04. reageer retweet
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 22-04-2015 om 22:46:10Don't know Kelderman's exact weight but avg. power is likely between 7.5 - 8.0 W/kg. reageer retweet
3 minuten boven de 500W. Mijn benen doen al zeer als ik er aan denkquote:
Meer dan het dubbele zelfs. Maar dat zijn bursts van enkele seconden. 30 seconden zal het rond de 1.000 watt liggen, ongeveer hetzelfde als bij schaatsers (sprinters).quote:Op donderdag 23 april 2015 00:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja, dat watt per kg de alleszeggende parameter is geworden is redelijk vreemd. (Als mensen dan boven de 6.0 w / kg zaten moest het doping zijn, want dat is ooit eens als grens gesteld. De lengte van de klim, zwaarte van de etappe werd vervolgens niet meegenomen). Volgens mij zitten sprinters ver boven de 10 watt per kg in een eindsprint.
Dat vermogen, allemaal te danken aan high performance-director Louis 'taktaktak' Delahaye.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Meer dan het dubbele zelfs. Maar dat zijn bursts van enkele seconden. 30 seconden zal het rond de 1.000 watt liggen, ongeveer hetzelfde als bij schaatsers (sprinters).
Kelderman trapt in ieder geval een behoorlijk vermogen maar bij Rabo-Blanco-Belkin-Jumbo hebben ze wel vaker het probleem dat ze vermogen niet kunnen koppelen aan koersinzicht en positionering.
Remmert Wielinga en Theo Elting trapten toch de beste w /kg ooit daar?quote:Op donderdag 23 april 2015 08:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Meer dan het dubbele zelfs. Maar dat zijn bursts van enkele seconden. 30 seconden zal het rond de 1.000 watt liggen, ongeveer hetzelfde als bij schaatsers (sprinters).
Kelderman trapt in ieder geval een behoorlijk vermogen maar bij Rabo-Blanco-Belkin-Jumbo hebben ze wel vaker het probleem dat ze vermogen niet kunnen koppelen aan koersinzicht en positionering.
Marc Goos nog meer dan Eltinkquote:Op donderdag 23 april 2015 15:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Remmert Wielinga en Theo Elting trapten toch de bestekg ooit daar?
#Luicito #quote:Over het optreden van Gesink was Zeeman zeer te spreken. "Het is eigenlijk ongelooflijk wat Robert heeft laten zien na drie maanden niet te hebben gekoerst."
"Ik moet hem en zijn trainer Louis Delahaije een compliment geven dat hij op een aankomst als de Muur van Hoei 25e wordt, terwijl hij midden in het seizoen in een World Tour-peloton instapt."
*#droomplanquote:Op donderdag 23 april 2015 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
#Luicito ##masterplan #tourvueltaenwkwinnenin2015
Hij was zo te zien niet de enige die dacht dat het de laatste ronde was.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie koers daar in Kroatie, beetje juichen voordat je binnen bent
twitter:laurenstendam twitterde op donderdag 23-04-2015 om 17:39:325 hr ride. Car hit me. Massage coffee orval and #JJCALE to soften the pain. All ok. Looking Fwd to… https://t.co/oA03TAQGuy reageer retweet
Grote dingenquote:Op donderdag 23 april 2015 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
*#droomplan
Jongens jongens wat gaat hier nog allemaal gebeuren.
Damn.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:06 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:laurenstendam twitterde op donderdag 23-04-2015 om 17:39:325 hr ride. Car hit me. Massage coffee orval and #JJCALE to soften the pain. All ok. Looking Fwd to… https://t.co/oA03TAQGuy reageer retweet
Dit is natuurlijk een ontzettende farce. Hoe kan je nou Astana toch nog een licentie geven? Als het bericht van Cyclingnews klopt tenminste. Het is volledig ongeloofwaardig en volslagen belachelijk van Cookson en z'n maatjes. Maar goed, wuts new.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Los van dit heeft die nog maar weinig indruk op mij gemaakt.
twitter:arjanschouten twitterde op donderdag 23-04-2015 om 18:30:14Renners van Astana hebben goede nieuws allemaal zojuist per mail te horen gekregen. #licentie reageer retweet
Echt fantastisch weer dit.quote:
Het is toch de (eigen) licentiecommissie die het verzoek van de UCI heeft afgewezen? Weet alleen niet wie in die commissie zit. Blijft allemaal erg discutabel.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vermoed dat Cookson een brief van Vino heeft gehad
3 Zwitsers. Cookson zag de licentie juist liever ingetrokken worden, een onafhankelijk panel heeft dat dus tegengehouden nu.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is toch de (eigen) licentiecommissie die het verzoek van de UCI heeft afgewezen? Weet alleen niet wie in die commissie zit. Blijft allemaal erg discutabel.
Even gecorrigeerd.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3 Zwitsers. Cookson zag de licentie juist liever ingetrokken worden, een "onafhankelijk" panel heeft dat dus tegengehouden nu.
Gesink gaat vliegen in de Tourquote:Op donderdag 23 april 2015 21:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die Gesink zeg. Hoog absoluut vermogen en hoog Watt per kg!
twitter:Greghenderson1 twitterde op donderdag 23-04-2015 om 23:17:53Sad to see @fabaro1 "sick". Mate make sure next time u come back to our sport "healthy". Aka. Clean! #biopassport! Or don't come back! reageer retweet
Henderson gaat los op Aru.. (neem aan dat hij die bedoelt met zijn mention)twitter:Greghenderson1 twitterde op donderdag 23-04-2015 om 23:20:16I am so sick of it. It becomes common knowledge within days. Why try cheat. reageer retweet
Je verwacht het niet, loller Aru die ineens met de besten in het hooggebergte mee rijdt.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:32 schreef Steven184 het volgende:
Ja er gaan wat geruchten dat Aru wat issues met zijn biologische paspoort zou hebben. Wel een goede timing.
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:54 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zou Henderson dat weten?
Wel weer een typische timing
twitter:nealrogers twitterde op donderdag 23-04-2015 om 23:47:09Hendy’s tweet opens up Pandora’s Box. Innocent til proven guilty, but I’ve spoken
many riders who’ve told me they’re always first to know reageer retweet
twitter:IamtheSecretPro twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 08:07:19Yes, it's the talk of the peloton: https://t.co/Juqq4xo9ME reageer retweet
Vorig jaar was hij nog knecht in de giro volgens een of andere giropoolquote:Op donderdag 23 april 2015 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou wel heel voorspelbaar zijn. Die begon ineens als een achterlijke debiel te vliegen.
Hoewel hij wel al jaren bekend stond als groot talent, maar de stap die hij ineens wist te zetten. Not normal.
Omgekeerde wereld hequote:Op donderdag 23 april 2015 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geruchten in het peloton lijkt me. En hij is een van de weinige renners die zo'n mening durft te hebben voor iets echt helemaal duidelijk is.
Daarom hebben veel renners ook een hekel aan Henderson.
Die man was nog totaal niet bekend bij mij, zeker een interessant verhaal. Ik heb me al een tijdje af gevraagd waarom Popo juist bij Landbouwkrediet op zijn top was.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:51 schreef TheArt het volgende:
http://espoirscentral.blo(...)o-locatelli.html?m=1
Dit is wel een interessant artikel naar aanleiding van Aru.
Overigens reageert The Secret Pro (waarvan nog steeds de identiteit onduidelijk is, maar het lijkt op De Kort) ook op Henderson:twitter:IamtheSecretPro twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 08:07:19Yes, it's the talk of the peloton: https://t.co/Juqq4xo9ME reageer retweet
Hofland die een zieke renner gaat vervangen, de omgekeerde wereld!twitter:LottoJumbo_road twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 09:45:19News update. @nickvanderlijke won't ride @LiegeBastogneL due to illness. @MorenoHofland is his replacement. #LBL reageer retweet
Godver, geen Nick dus in Luik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:56 schreef Marcoss het volgende:
Hofland die een zieke renner gaat vervangen, de omgekeerde wereld!twitter:LottoJumbo_road twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 09:45:19News update. @nickvanderlijke won't ride @LiegeBastogneL due to illness. @MorenoHofland is his replacement. #LBL reageer retweet
Ik zag in hem een grote kanshebber om in de kopgroep van de dag te zitten!quote:
Net als die Alaphilippe nu ineensquote:Op donderdag 23 april 2015 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou wel heel voorspelbaar zijn. Die begon ineens als een achterlijke debiel te vliegen.
Hoewel hij wel al jaren bekend stond als groot talent, maar de stap die hij ineens wist te zetten. Not normal.
2-4-1-1-1 in de rittenkoersen dit jaar, waarbij die 4de plek in Algarve ook zomaar een overwinning had kunnen zijn als Thomas de leiderstrui niet had gepakt op de 2de dag..quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:40 schreef OProg het volgende:
Richie Porte pakt zoals verwacht ook de eindzege in de Giro del Trentino.
Ik moet het nog zien. Die marginal gains 2.0 van dit jaar zijn wel weer van uitmuntende kwaliteit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:17 schreef Ericr het volgende:
Porte is goed in rondjes van een week of korter. In een grote ronde gaat hij toch tekort komen.
bij giant zijn het er maar twee die punten hebben gehaald. Alleen zat daar dan weer de winnaar van Milaan San Remo en Roubaix bijquote:Op zaterdag 25 april 2015 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een leuk kwisje van mijn kant:
Hoeveel renners van Lotto - Jumbo hebben al WT-punten behaald?
Hoeveel daarvan komen uit Nederland?
Alleen Degenkolb en Dumoulin ja? Kittel is nog niet echt in vorm hequote:Op zaterdag 25 april 2015 07:00 schreef franklop het volgende:
[..]
bij giant zijn het er maar twee die punten hebben gehaald. Alleen zat daar dan weer de winnaar van Milaan San Remo en Roubaix bij
Gesink start daar al, dus je hoeft niet te verwachten dat je voor de winst gaat strijden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Dumoulin in Romandië starten? Volgens de TDR-site niet...met 2 tijdritjes van plusminus 20km zou dat een leuk rondje voor Dumoulin moeten zijn.
Volgens hun site ook niet http://teamgiantalpecin.com/calendar/tour-de-romandie/quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Dumoulin in Romandië starten? Volgens de TDR-site niet...met 2 tijdritjes van plusminus 20km zou dat een leuk rondje voor Dumoulin moeten zijn.
Dat is idd een plausibele verklaring. Toch had ik hem liever nog een paar tijdritjes zien rijden. Tom moet er 4 juli wel helemaal klaar voor zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gesink start daar al, dus je hoeft niet te verwachten dat je voor de winst gaat strijden.
Dumoulin rijdt Rund um den Finanzplatz.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens hun site ook niet http://teamgiantalpecin.com/calendar/tour-de-romandie/
Eerst mijn prijs van de Vuelta van vorig seizoen incasseren, voordat ik me aan ga melden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Je kan je trouwens alweer inschrijven voor de Scorito Giro poule, ik heb gelijk maar een FOK! subleague gemaakt.
http://www.scorito.com/cy(...)c0-9fc9-c3aa5c9cbdba
1ste is wel een ploegentijdritquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:17 schreef Van_Poppel het volgende:
De prijs is dit keer een permaban naar keuze, Fylax bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerst mijn prijs van de Vuelta van vorig seizoen incasseren, voordat ik me aan ga melden.
Wordt die wedstrijd nog steeds van start tot finish uitgezonden?quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dumoulin rijdt Rund um den Finanzplatz.
En... gaan je wenkbrauwen nu wel fronzen?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als Alaphilippe straks in LBL ook meedoen, kunnen we verder spreken, want dan gaan mijn wenkbrauwen ook wat fronzen. Maar dat hij meedoet in de finale van de AGR die 240 km. lang op slot zit? Vind ik niet zo bijzonder eigenlijk. Hij kwam niet bij de eerste 10 boven op de Cauberg en sprint dan naar plek 6, wat logisch is aangezien hij snel is. Vervolgens wordt ie in een koers van 205 kilometer 2e, tuurlijk dat is wel erg goed, maar het is wel een type renner die dit enorm goed ligt. Nogmaals als hij straks in LBL ook meedoet voor top-5, in een koers waarin als jonkie normaal gesproken iets eerder het licht uitgaat omdat het 50 km. langer is, dan heb je een heel goed punt. Maar voorlopig denk ik nog niet dat ie dat gaat doen.
Het heilige vuur van Maik zouden ze bij die andere ploeg nu best kunnen gebruiken, vergelijk dat eens met die grijze poepsaaie geitewollensokken als Jan Boven die daar achter het stuur zitten, man man man.quote:Boogerd is de surprise van de voorjaarsklassiekers
De dagen dat Luik-Bastenaken-Luik garant stond voor een zinderende finale leek vanmiddag heel lang voorbij. De traditionele afsluiting van de reeks voorjaarsklassiekers was ongekend slaapverwekkend en de sluwe Valverde was de terechte winnaar.
In de finale werden de Nederlandse toppers Mollema, Weening, Dumoulin en Kelderman door de internationale elite weggereden. Beelden die we dit voorjaar vaker hebben gezien en waar we het voorlopig mee moeten doen. De tijd dat een Michael Boogerd met tegenstanders als Lance Armstrong en de betreurde Frank Vandenbroucke keihard streed voor de zege is al lang voorbij en de 4 Nederlanders in de voorste groep zijn een klein maatje te klein voor het hele grote werk.
Zeker de Lotto NL-Jumbo formatie zal heel graag een dikke punt willen zetten achter een rampzalig voorseizoen. Af en toe dook in de Amstel Gold Race en de Waalse klassiekers Wilco Kelderman op en in de Vlaamse koersen streed Sep Vanmarcke mee voorin. Niet meer dan dat. En ik ben het eens met Nederlandse commentatoren duo Mart Smeets en Maarten Ducrot dat de koersen de afgelopen weken te strak werden geregisseerd vanuit de ploegleiderswagens. Dat de angst regeerde. Dat de koers pas in de finale het aankijken waard was. Weg met die oortjes en de kramp dus. De Nederlandse ploegen speelden in de laatste kilometers van de koersen nauwelijks een rol, maar ik heb wel veel respect gekregen voor de immer strijdende Roompot-ploeg.
Ze noemen het zelf graag typisch Nederlands. Mee in de eerste aanvallen. En in koersen waar niemand rekening houdt met een zege van Team Roompot zijn ze plezierig aanwezig. Ik zag het Huub Duyn en Johnny Hoogerland gretig attaqueren in de Ruta del Sol, Dylan Groenwegen lang in de kopgroep van de Ronde van Vlaanderen en de talentvolle Maurits Lammertink was de beste Nederlander in de Amstel Gold Race.
De organisatie staat met manager Michael Zijlaard als een huis, de ploegleiders Erik Breukink en Jean Paul van Poppel hebben het naar hun zin bij de jonge en gretige ploeg, maar de grootste verrassing is Michael Boogerd. Laat ik zeggen dat er links en rechts nogal wat twijfels waren over de capaciteiten van Michael Boogerd als ploegleider. Te emotioneel. Te weinig manager. Een te belast verleden. Het fluister-circuit in het cyclisme meende eigenlijk dat Michael Boogerd te licht zou zijn voor een prominente positie als ploegleider. De waarheid is anders.
Zelf ben ik dit voorseizoen in Vlaanderen een dagje met hem in de ploegleiderswagen meegeweest. Toen viel zijn brandende ambitie al op. Het strategisch overzicht en de coureurs die hem respecteerden. Het woord van Michael was wet voor ervaren coureurs als Johnny Hoogerland en Huub Duyn. Coureurs hebben snel genoeg door of de ploegleider van achter het peloton onzin roept of de koers kan lezen.
Michael Boogerd weet inmiddels ook dat het moderne wielrennen niet meer zonder ‘meten is weten’ kan en via laptops en systemen op de fiets ook veel inzicht in modern trainen vraagt. Daar vond Boogerd vorig jaar nog wat van. Te veel werd er, zo vond hij, op basis van de computer getraind. Door lange gesprekken met onder meer zijn vriend Steven de Jongh, de succesvolle ploegleider bij Tinkoff-Saxo, is het inzicht er bij Boogerd gekomen dat modern wielrennen niet zonder moderne trainingsmethodes kan.
Die Michael Boogerd is zo waar op dit moment opgestaan als een toekomstige top-ploegleider. Nog steeds is de emotie iets wat bij Michael hoort, maar zijn koerskennis is onovertroffen en zo langzamerhand heeft hij moeilijke jaren van zich afgeschud en maakt zich op voor een nieuwe toekomst. Binnen Team Roompot speelt hij al een grote rol en daar zou het wel eens niet bij kunnen blijven. Ga er maar van uit dat Michael Boogerd ooit met zijn boezemvriend Steven de Jongh een grote Nederlandse ploeg gaat leiden. Een beter duo om Nederland wielrenland weer op de kaart te zetten is er op dit moment niet.
Wat is dit voor schaamteloos pr verhaal? Raymond Kerckhoffs zeker?quote:Op zondag 26 april 2015 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heilige vuur van Maik zouden ze bij die andere ploeg nu best kunnen gebruiken, vergelijk dat eens met die grijze poepsaaie geitewollensokken als Jan Boven die daar achter het stuur zitten, man man man.
Ja, opvallend is het alleszins te noemen. Aan de andere kant, ook iemand als Meintjes kan gewoon mee vandaag in de finale en daar gaan mijn wenkbrauwen dan weer niet van fronzen. Dus ach, wat is wijsheid. Je weet toch niets.quote:Op zondag 26 april 2015 17:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
En... gaan je wenkbrauwen nu wel fronzen?
gelukkig dat de Tank slechts een hersenschudding en diverse kneuzingen heeftquote:Op zondag 26 april 2015 21:11 schreef TheArt het volgende:
Martens breekt zijn pols. Paar weken eruit. Kunnen ze wel gebruiken bij Lotto Jumbo.
twitter:wielerman twitterde op maandag 27-04-2015 om 12:01:30#TdR15 Elke dag live kwart over 4 vanaf morgen bij #sporza Zondag om 2 uur! http://t.co/ka6BXIKj0lhttp://t.co/Jn2OkOxEyA reageer retweet
Tis geschreven door Jaap Stalenburg (het loopjongetje van Frits Barend), niet Kerckhoffs.quote:Op zondag 26 april 2015 21:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, opvallend is het alleszins te noemen. Aan de andere kant, ook iemand als Meintjes kan gewoon mee vandaag in de finale en daar gaan mijn wenkbrauwen dan weer niet van fronzen. Dus ach, wat is wijsheid. Je weet toch niets.
Overigens inderdaad een schaamteloos PR-verhaal van Kerckhoffs over Boogerd, nota bene een columnist bij dezelfde krant.
Nu Kelderman nog even ergens vallen en Lotto NL Jumbo kan beter nergens meer aan de start gaan komen.quote:Op maandag 27 april 2015 09:32 schreef franklop het volgende:
[..]
gelukkig dat de Tank slechts een hersenschudding en diverse kneuzingen heeft
Lotto, hij kan zomaar vallen.quote:Op maandag 27 april 2015 09:32 schreef franklop het volgende:
[..]
gelukkig dat de Tank slechts een hersenschudding en diverse kneuzingen heeft
Gelukkig heeft b.v. Giant wel charismatische en inspirerende ploegleiders...o wacht die hebben dat ook niet. Kortom van hard schreeuwen alleen ga je niet harder fietsen.quote:Op zondag 26 april 2015 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heilige vuur van Maik zouden ze bij die andere ploeg nu best kunnen gebruiken, vergelijk dat eens met die grijze poepsaaie geitewollensokken als Jan Boven die daar achter het stuur zitten, man man man.
Je zegt het zelf al: loopjongetje van Frits Barend dus geen verschil met een Kerckhoffs.quote:Op maandag 27 april 2015 12:22 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Tis geschreven door Jaap Stalenburg (het loopjongetje van Frits Barend), niet Kerckhoffs.
Dat was echt een heerlijke Freakshowquote:Op maandag 27 april 2015 14:43 schreef heywoodu het volgende:
Morgen in Turkije de slotklim naar Elmali, waar Ivailo Gabrovski in 2012 overtuigend de macht greep
Kemna is best oké. Hij zat eens naast Zeeman tijdens de avondetappe en daar profileerde hij zich véél beter dan die grijze muis.quote:Op maandag 27 april 2015 14:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gelukkig heeft b.v. Giant wel charismatische en inspirerende ploegleiders...o wacht die hebben dat ook niet. Kortom van hard schreeuwen alleen ga je niet harder fietsen.
Met de daaruit voortvloeiende visie wel. Niet voor niets zijn een aantal werknemers bij Lotto vertrokken uit onvrede over het beleid.quote:Op maandag 27 april 2015 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar met gun factor en leuke interviews win je ook geen koersen.
Oh leuk. Kan ik na VI zo door naar Ned2.quote:Op maandag 27 april 2015 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond in Nieuwsuur een terugblik op het voorseizoen met Danny Nelissen en Maarten Ducrot.
Die zie ik op twitter wel eens voorbij komen. Ik heb eigenlijk geen idee wie hij is of wat hij doet, maar volgens mij leeft hij in een zelf gecreëerde fantasiewereld.quote:Op maandag 27 april 2015 12:22 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Tis geschreven door Jaap Stalenburg (het loopjongetje van Frits Barend), niet Kerckhoffs.
Als je het niet gezien hebt, heb je niks gemist. Open deuren intrappen voornamelijk.quote:Op maandag 27 april 2015 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond in Nieuwsuur een terugblik op het voorseizoen met Danny Nelissen en Maarten Ducrot.
Danny stond er bij als een baas.quote:Op maandag 27 april 2015 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Zelfs geen woord over Gent-Wevelgem. Flopshow.quote:Op maandag 27 april 2015 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je het niet gezien hebt, heb je niks gemist. Open deuren intrappen voornamelijk.
Stalenburg is een eerste klas idioot.quote:Op maandag 27 april 2015 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die zie ik op twitter wel eens voorbij komen. Ik heb eigenlijk geen idee wie hij is of wat hij doet, maar volgens mij leeft hij in een zelf gecreëerde fantasiewereld.
Eén van de vroege GeenStijlers. Vervelend mannetje.quote:Op maandag 27 april 2015 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die zie ik op twitter wel eens voorbij komen. Ik heb eigenlijk geen idee wie hij is of wat hij doet, maar volgens mij leeft hij in een zelf gecreëerde fantasiewereld.
Bruur van Ricco?quote:Op maandag 27 april 2015 14:43 schreef heywoodu het volgende:
Morgen in Turkije de slotklim naar Elmali, waar Ivailo Gabrovski in 2012 overtuigend de macht greep
Klopte wel.quote:Op maandag 27 april 2015 23:38 schreef Evertjan het volgende:
wat vinden jullie van het voorjaar van Roompot?
Zoals verwacht mocht worden, vind ik. Ze hebben best een aardige ploeg, maar op dat niveau komen ze gewoon heel duidelijk tekort. Enige die qua naam echt een uitslag moet kunnen rijden, is Hoogerland, maar die rijdt sinds de Tirreno 2012 al meer achteruit dan vooruit (met alleen het NK 2013 als opleving).. Lammertink deed het vrij goed in de Gold Race en Raymond Kreder had een paar aardige ereplaatsen.. Had alleen van Michel Kreder meer verwacht, maar die heeft het niveau van z'n 1ste seizoen bij Garmin ook nooit meer kunnen benaderen.quote:Op maandag 27 april 2015 23:38 schreef Evertjan het volgende:
wat vinden jullie van het voorjaar van Roompot?
CCC- en Torku Sekerspor-Goden gaan een topshow verzorgen hopelijk.quote:Op maandag 27 april 2015 14:43 schreef heywoodu het volgende:
Best een sterk deelnemersveld dit jaar met o.a. Froome, Quintana, Nibali, Pinot, Peraud, Uran, Daniel Martin, Spilak, Bardet, vd Broeck, Majka en Costa, dat is wel eens minder geweest daar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanmiddag genieten van de Ronde van Romandië
Spilak gaat na tig pogingen dit jaar gewoon winnen godverdomme.
Commentaar van Renaat en Jose.
#samenshinentwitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 12:39:47PREVIEW @TourDeRomandie - @edekker1970: “We have quite a nice team for the time trial. We want to shine together!” http://t.co/AQulgDiVoC reageer retweet
Ik wilde dit net postenquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:21 schreef wimderon het volgende:
Reguigui, is dat een broer van een bepaalde verdediger van een club die recentelijk een kampioensfeest heeft gevierd.
johannes_vermeer vindt dit niet zo leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:21 schreef wimderon het volgende:
Reguigui, is dat een broer van een bepaalde verdediger van een club die recentelijk een kampioensfeest heeft gevierd.
Ik houd je in de gaten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
johannes_vermeer vindt dit niet zo leuk.
Allemaal meedoen mensen!quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Je kan je trouwens alweer inschrijven voor de Scorito Giro poule, ik heb gelijk maar een FOK! subleague gemaakt.
http://www.scorito.com/cy(...)c0-9fc9-c3aa5c9cbdba
Die zit op hoogtestage tot de Tour. Komt afgetraind terug als een jonge God.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
Kijkt Cavaliers ook? Superman Lopez gaat zo meteen iedereen slopen.
Wat een stelletje lullenbijters.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal meedoen mensen!
Want er blijkt geen tourcoach te zijn
Heb het doorgegeven via twitter.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een stelletje lullenbijters.
twitter:jvermeer3 twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 14:33:47@TourCoach Lachwekkend dat het niet doorgaat dit jaar. @MexiBakkerNL vindt jullie een stelletje lullenbijters. reageer retweet
Hopelijk snappen ze dat dit cynisch bedoeld is en dat ik hoop dat het volgend jaar wel doorgaatquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb het doorgegeven via twitter.twitter:jvermeer3 twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 14:33:47@TourCoach Lachwekkend dat het niet doorgaat dit jaar. @MexiBakkerNL vindt jullie een stelletje lullenbijters. reageer retweet
Heet hij Piet?quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb trouwens alweer een leuke "knecht" gevonden bij scorito
Ga het vast nog wel een paar keer wijzigen jaquote:
de Zwart?quote:
Wat??? Geen Tourcoach? Flopshowquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal meedoen mensen!
Want er blijkt geen tourcoach te zijn
[..]
Die zit op hoogtestage tot de Tour. Komt afgetraind terug als een jonge God.
Ik stel voor massaal dreigtweets te sturen en voor de PVV'ers onder ons door brievenbussen van de verantwoordelijken te plassen.quote:
Stuur ze even een mailtje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:42 schreef Mani89 het volgende:
Wij moeten ons aanmelden als vrijwilligers zodat wij die arme man wat werk uit handen kunnen nemen.
Je bent deelnemer hoorquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg mezelf niet aangemeld in de FOK! subpoule
Vertel, wat scheelt er aan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg mezelf niet aangemeld in de FOK! subpoule
Je bent goed op weg ze geheim te houden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb echt een goed team vind ik nu al
Pieter Weening en Moreno Moser zijn mijn geheime troeven.
Oepsquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent goed op weg ze geheim te houden.
Ik zet even een toepasselijk nummer op.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:51 schreef wimderon het volgende:
#samenshinentwitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 12:39:47PREVIEW @TourDeRomandie - @edekker1970: “We have quite a nice team for the time trial. We want to shine together!” http://t.co/AQulgDiVoC reageer retweet
Wowow, niet haten op Heiner Parragod.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Parra, een Colombiaan waar Cavaliers nooit hoog over opgeeft, die moet dus wel héél slecht zijn.
Bobbie pakt alvast zijn muntjes voor die jongen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wowow, niet haten op Heiner Parragod.
Is ook een goede renner natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:03 schreef Mani89 het volgende:
Sepulveda, daar moest Cavaliers ook de hele tijd van ejaculeren.
Die sprinter die Cav 2x pakte is wel baasquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:03 schreef Mani89 het volgende:
Sepulveda, daar moest Cavaliers ook de hele tijd van ejaculeren.
GaviriaGodquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die sprinter die Cav 2x pakte is wel baas
Nee nee, ik heb van Stefan Schumacher gehoord dat Rebellin helemaal clean is en leeft als een monnik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:07 schreef DeeBee het volgende:
Hier winnen de laatste jaren betekende een grote kans om gepakt te worden, gaat Rebellin z'n carriere in stijl beeindigen met een levenslange schorsing?
De moeder van Stefan Schumacher heeft dit bericht bevestigd neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb van Stefan Schumacher gehoord dat Rebellin helemaal clean is en leeft als een monnik.
Die zit al in het vliegtuig terug naar huisquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het grote wachten op Miguel is begonnen.
Ik denk dat hij verdwaald is in de bergen en de komende drie maanden in een grot moet leven.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zit al in het vliegtuig terug naar huis
welke weddenschap?quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Wat een afgang voor Cavaliersdie weddenschap ga ik makkelijk winnen.
Nederlanders vs. Miguel Angel Lopez in het Giro eindklassement.quote:
Dat wordt een formaliteitquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederlanders vs. Miguel Angel Lopez in het Giro eindklassement.
Nouja, Krachtwijk en Weening zie ik er ook niet veel van bakken.quote:
Is Betancur al weer fit?quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
DuraGod is ooit mijn adoptierenner geweest. Wat een baas
Ik ga dit jaar voor een echt obscure adoptierenner. Konig, die goed presteerde, was leuk, maar wel een dooddoener.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
DuraGod is ooit mijn adoptierenner geweest. Wat een baas
Ik ga voor KUDUS. Dan weten jullie dat vast.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor een echt obscure adoptierenner. Konig, die goed presteerde, was leuk, maar wel een dooddoener.
Dat kwam, omdat die lul altijd Boogerd versloeg in sprintjesquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
vroeger had ik echt een teringhekel aan Rebellin ... maar dat is wel helemaal gedraaid. Mooi dat ie weer eens gewonnen heeft
quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor een echt obscure adoptierenner. Konig, die goed presteerde, was leuk, maar wel een dooddoener.
Ik adopteer graag een renner die nooit in beeld rijdt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga voor KUDUS. Dan weten jullie dat vast.
Misschien kun je kiezen voor Louis Meintjesquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik adopteer graag een renner die nooit in beeld rijdt.
Maar klasse van Durasek dat hij vandaag wilde vlammen.
Bertje gaat de boel even aan gort rijdenquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:33 schreef Slobeend het volgende:
Voor de Giro heeft Oleg wel een topteam.
Ze hebben andere rennersquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:40 schreef Joezi het volgende:
Wat is het verschil tussen lotto en lotto?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gesponsord door bloedgeld, vernoemd naar een raket warmee mh17 is neergehaald.
quote:
Zakaringod overweeg ik voor mijn giroteamquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, daar heb je Zakarin, die Rus van het #nieuwewielrennen
Lijkt me niet dat ze die in dienst van Caruso laten rijden. Zal wel lekker zijn eigen gang mogen gaan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zakaringod overweeg ik voor mijn giroteam
Hoeft toch niet te knechten denk ik?
Zakarinquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 28 april 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[/quote
Zakarin
Jij weert Aru en Bert Biefstuk ook maar?quote:
Dit overweeg ik wel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weert Aru en Bert Biefstuk ook maar?
Dat is bij mij vooral een geldkwestie.quote:
Die is ook zo lekker geloofwaardig ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:05 schreef DeeBee het volgende:
LollerMajka begint er weer aan te komen zo te lezen? Heeft Steven de Jongh dan weer mooi afgesteld!
#goeploegskequote:Op dinsdag 28 april 2015 17:10 schreef Ericr het volgende:
Lotto Jumbo shined prima voor een plek buiten de top 10
weet je wie er ongeloofwaardig is die Merijn Zeeman van Lotto NL Djumpo. Met een een topsportmentaliteit van lik mijn vestjequote:Op dinsdag 28 april 2015 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is ook zo lekker geloofwaardig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |