Er wordt wel iets te veel over ongeloofwaardigheid geluld, maar ik zie in dat Alaphilippe 2e wordt juist iets positiefs.quote:
Vertel?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er wordt wel iets te veel over ongeloofwaardigheid geluld, maar ik zie in dat Alaphilippe 2e wordt juist iets positiefs.
Positief inderdaad ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er wordt wel iets te veel over ongeloofwaardigheid geluld, maar ik zie in dat Alaphilippe 2e wordt juist iets positiefs.
Weer eens iets anders dan een 2de plaats.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooie 19e plaats voor Mollema.
zondag #WachtenTotSaintNicolasquote:Op woensdag 22 april 2015 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooie 19e plaats voor Mollema.
Á la Philippe G.?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Onderdeel van de nieuwe generatie die radicaal nee tegen doping zegt.
Ik zie juist steeds meer gasten die toppers bij de beloften waren die er gelijk staan bij de profs. Zie bijv. ook Teuns die nu ook al 13e wordt. Daarmee wil ik niet zeggen dat dopinggebruik weg is. Verre van, want ik zie nog zat prestaties waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Maar constant dat gemekker over doping als een jonge gast doorstoot naar de (sub)top vind ik echt overdreven.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 22 april 2015 16:53 schreef Jason22 het volgende:
Ja Mart is er zondag weer bij met Joris weer op de motor!
We hebben het over topsport he. Kunnen we dat naïeve eindelijk eens een keer achter ons laten? Het is realistischer om aan de hand van deze ontwikkeling te zeggen dat iedere jonge gast meteen ook alle spullen krijgt.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zie juist steeds meer gasten die toppers bij de beloften waren die er gelijk staan bij de profs. Zie bijv. ook Teuns die nu ook al 13e wordt. Daarmee wil ik niet zeggen dat dopinggebruik weg is. Verre van, want ik zie nog zat prestaties waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Maar constant dat gemekker over doping als een jonge gast doorstoot naar de (sub)top vind ik echt overdreven.
Tiesj Benoot dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben het over topsport he. Kunnen we dat naïeve eindelijk eens een keer achter ons laten? Het is realistischer om aan de hand van deze ontwikkeling te zeggen dat iedere jonge gast meteen ook alle spullen krijgt.
Is eigenlijk ook totaal ongeloofwaardig toch, als we heel eerlijk zijn?quote:
Precies. Alleen zijn die over een paar jaar helemaal versleten en blijnven de natuurtalenten zoals Rebelli overquote:Op woensdag 22 april 2015 16:59 schreef DeeBee het volgende:
Ik neig ook meer naar Rellende_Rotscholier, beloften die een paar seconden achter Piti de Muur van Huy opknallen, tsja...
Waarom is zo'n lollerbolt dan wel geloofwaardig voor de rest van de wereld? Of die Keniaantjes?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook totaal ongeloofwaardig toch, als we heel eerlijk zijn?
Maar goed, in deze sport is eigenlijk alles ongeloofwaardig. Dus of het nog noemenswaardig is, geen idee.
Voor wie zijn die geloofwaardig dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is zo'n lollerbolt dan wel geloofwaardig voor de rest van de wereld? Of die Keniaantjes?
Keniaantjes zitten ook vol EPO sinds er 50 stadsmarathons tijden < 2:06 willen. Lekker paar Europese managers erbij, laat gaan.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is zo'n lollerbolt dan wel geloofwaardig voor de rest van de wereld? Of die Keniaantjes?
Old school epoquote:Op woensdag 22 april 2015 17:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Keniaantjes zitten ook vol EPO sinds er 50 stadsmarathons tijden < 2:06 willen. Lekker paar Europese managers erbij, laat gaan.
Voor de gewone man.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor wie zijn die geloofwaardig dan?
Is gewoon minder over bekend toch? Waarom denkt de gewone man dat voetbal clean is?quote:
Ja maar die weet verder nergens wat van, zeker niet wie wel of niet verdacht zou moeten zijn.quote:
Ja maar het is allemaal zo kort door de bocht.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is gewoon minder over bekend toch? Waarom denkt de gewone man dat voetbal clean is?
Maar waarom benoemen we het dan nog? Waarom wordt er dan nog zoveel aandacht aan geschonken. Als het toch niet boeit omdat het topsport is en als toch iedereen eraan zit, waarom dan niet gewoon kappen met algehele opmerkingen erover?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben het over topsport he. Kunnen we dat naïeve eindelijk eens een keer achter ons laten? Het is realistischer om aan de hand van deze ontwikkeling te zeggen dat iedere jonge gast meteen ook alle spullen krijgt.
Maar het gaat niet alleen om deze prestatie hè, maar ook om die van afgelopen zondag. Alaphilippe is echt vanuit het niets, ik herhaal vanuit het niets, ineens een topper in dit werk. Vorig jaar AGR DNF, Lombardia DNF. LBL en WP niet eens gereden. Brabantse Pijl, veertiende. Ja leuk, maar weinig zeggend, zeker ook omdat hij niet eens in de eerste groep finishte.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zie juist steeds meer gasten die toppers bij de beloften waren die er gelijk staan bij de profs. Zie bijv. ook Teuns die nu ook al 13e wordt. Daarmee wil ik niet zeggen dat dopinggebruik weg is. Verre van, want ik zie nog zat prestaties waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Maar constant dat gemekker over doping als een jonge gast doorstoot naar de (sub)top vind ik echt overdreven.
Tja, omdat het doping blijft. Je weet nooit hoe iemand fietst zonder doping. Reageert iedereen anders op en niet iedereen zal hetzelfde gebruiken natuurlijk. Dan blijft het natuurlijk interessant om af te geven op een Etixx, waar de 'begeleiding' waarschijnlijk wat beter zal zijn dan bij Roompot of de knuppels van Lotto Djumbo.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar waarom benoemen we het dan nog? Waarom wordt er dan nog zoveel aandacht aan geschonken. Als het toch niet boeit omdat het topsport is en als toch iedereen eraan zit, waarom dan niet gewoon kappen met algehele opmerkingen erover?
Ben het overigens niet met je eens, zonder dat ik direct naïef ben, want dat ben ik absoluut niet.
Ik denk wel minder snel dan vorig jaar. Het leek wat langzamer te gaan, geen vroege demarrages op de Muur en er was natuurlijk dat klimmetje een paar kilometer voor Huy.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, jongens. Hoe snel heeft onze Piti de Huy opgeraced?
Als Alaphilippe straks in LBL ook meedoen, kunnen we verder spreken, want dan gaan mijn wenkbrauwen ook wat fronzen. Maar dat hij meedoet in de finale van de AGR die 240 km. lang op slot zit? Vind ik niet zo bijzonder eigenlijk. Hij kwam niet bij de eerste 10 boven op de Cauberg en sprint dan naar plek 6, wat logisch is aangezien hij snel is. Vervolgens wordt ie in een koers van 205 kilometer 2e, tuurlijk dat is wel erg goed, maar het is wel een type renner die dit enorm goed ligt. Nogmaals als hij straks in LBL ook meedoet voor top-5, in een koers waarin als jonkie normaal gesproken iets eerder het licht uitgaat omdat het 50 km. langer is, dan heb je een heel goed punt. Maar voorlopig denk ik nog niet dat ie dat gaat doen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar het gaat niet alleen om deze prestatie hè, maar ook om die van afgelopen zondag. Alaphilippe is echt vanuit het niets, ik herhaal vanuit het niets, ineens een topper in dit werk. Vorig jaar AGR DNF, Lombardia DNF. LBL en WP niet eens gereden. Brabantse Pijl, veertiende. Ja leuk, maar weinig zeggend, zeker ook omdat hij niet eens in de eerste groep finishte.
En wat hij heeft hij nou echt laten zien in zijn beloftentijd, noem eens wat echt bijzondere dingen? Het zijn allemaal geen factoren van dat je zoiets hebt van ja deze gast gaat om de knikkers meespelen in de Ardennenklassiekers dit jaar.
Luik-Bastenaken-Luik en weer terug*quote:Op woensdag 22 april 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig, Gilbert kan meedoen in de reis van Luik naar de Bastogne en weer terug.
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 22-04-2015 om 17:30:41#FlecheWallonne, Mur de Huy (last http://t.co/MTfcahs3IQ)Alejandro Valverde: 2 min 54 sec, 20.69 Kph reageer retweet
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie de rode lantaarn mag krijgen natuurlijk.
Roompot > Jumbo.quote:132. NED TEUNISSEN Mike 137 TEAM LOTTO NL - JUMBO 05h 26' 08'' + 17' 46''
133. NED HONIG Reinier 234 ROOMPOT ORANJE PELOTON 05h 26' 24'' + 18' 02''
quote:Op woensdag 22 april 2015 16:27 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Ubarhaupt Piepoli, door Boogerd het ''Wandelende lijk'' genoemd.
Piepoli en Simoni op de Zoncolan (en een jonge Mandy Schleck op 3)
Piepoli en Riccò op de Tre Cime di Lavaredo
Piepoli solo op de Santuario Nostra Signora della Guardia
De Giro van 2007 was puur genot! In 2008 ging Piepoli nog met Cobo Acebo op de Hautacam op stap, en snel daarna viel het doek voor Saunier Duval Prodir Scott American Beef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |