Ik heb neusspray (natriumcromoglicaat). Fijn spul!quote:Op woensdag 22 april 2015 16:46 schreef Stippelrientje het volgende:
Beetje de hooikoorts overleven momenteel. Zijn daar nog tips voor of beter gezegd tegen?
Gewoon even langs de HA gaan en aangeven dat je zwanger bent, er zijn vrij veel middeltjes die je gewoon mag gebruiken, van neussprays tot antihistaminica.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:46 schreef Stippelrientje het volgende:
en go!
Ik ben zelf voornamelijk in lurkstand na onze spannende aflevering "zwanger en nu..." naar het ziekenhuis. Gewoon alles maar op het gemakje en hier en daar een beetje knuffelen met mijn kleine neefje.
Beetje de hooikoorts overleven momenteel. Zijn daar nog tips voor of beter gezegd tegen?
Onder spoiler, want laat ik nou normaal nooit mijn poepverhalen met de hele wereld delen...quote:Op woensdag 22 april 2015 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Die aflevering van house![]()
Ik heb met angst de verhalen uit het vorige topic gelezen, plassen zal wel gaan, maar poepen.. Ik hoop dat ik met de bevalling zo hard pers dat ik een week niet meer hoef. Daarna zal het wel meevallen toch?
Verder.. Ik ben zwanger maar bevallen doe ik niet aan * Cassandra87 steekt haar hoofd nog even in het zand de komende 25 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag dan weer niet. Mijn kraamzorg dreigde op dag drie of vier met een klysma als ik niet ging poepen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb met angst de verhalen uit het vorige topic gelezen, plassen zal wel gaan, maar poepen.. Ik hoop dat ik met de bevalling zo hard pers dat ik een week niet meer hoef. Daarna zal het wel meevallen toch?
Verder.. Ik ben zwanger maar bevallen doe ik niet aan * Cassandra87 steekt haar hoofd nog even in het zand de komende 25 weken
je kunt beter binnen 1 of 2 dagen naar de wc moetenquote:Op woensdag 22 april 2015 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe weet ze dat? Staat ze ernaast dan of vraagt ze ernaar?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat mag dan weer niet. Mijn kraamzorg dreigde op dag drie of vier met een klysma als ik niet ging poepen.
Elke keer als je naar de wc gaat, controleert de kraam je wc na en dan mag je pas doortrekken.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:49 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Hoe weet ze dat? Staat ze ernaast dan of vraagt ze ernaar?
Ik dacht dat je dat in moest vullen in zo'n kraamboekje. En ze vroeg ernaar, als ze ontbijt kwam brengen: en nog gepoept?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:49 schreef Minarosa het volgende:
[..]
dat ja. en soms wegen ze het ookquote:Op woensdag 22 april 2015 17:51 schreef Skittles het volgende:
[..]
Elke keer als je naar de wc gaat, controleert de kraam je wc na en dan mag je pas doortrekken.
Klopt. En als het niet genoeg is dan krijg je alsnog een klysma. Het moet ook na een week minstens 10% meer zijn.quote:
Ja, je krijgt ineens vragen over dingen die he normaal gesproken liever ook niet met je partner deelt bijvoorbeeld. Dat vond ik eigenlijk het meest vervelende aan het hele zwangerschaps en bevallings avontuur. Controles bij vk heb ik mijn broek niet 1x naar beneden hoeven trekken, bevalling was goed te doen en je bent zo met jezelf bezig dat er geen ruimte voor schaamte is. Maar daarna ben je ineens publiek bezit met al je ontlasting en tepels en hechtingen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:49 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik had nog steeds maar twee tepels na de bevallingquote:Op woensdag 22 april 2015 17:56 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja, je krijgt ineens vragen over dingen die he normaal gesproken liever ook niet met je partner deelt bijvoorbeeld. Dat vond ik eigenlijk het meest vervelende aan het hele zwangerschaps en bevallings avontuur. Controles bij vk heb ik mijn broek niet 1x naar beneden hoeven trekken, bevalling was goed te doen en je bent zo met jezelf bezig dat er geen ruimte voor schaamte is. Maar daarna ben je ineens publiek bezit met al je ontlasting en tepels en hechtingen.
O, vandaar dat ze er zo over bezig bleef bij mijquote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik had nog steeds maar twee tepels na de bevalling
Oh ik vond dat echt niet meer boeiend na mijn bevalling. Ik trok nog net niet mijn broek naar beneden voor het kraambezoekquote:Op woensdag 22 april 2015 17:56 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja, je krijgt ineens vragen over dingen die he normaal gesproken liever ook niet met je partner deelt bijvoorbeeld. Dat vond ik eigenlijk het meest vervelende aan het hele zwangerschaps en bevallings avontuur. Controles bij vk heb ik mijn broek niet 1x naar beneden hoeven trekken, bevalling was goed te doen en je bent zo met jezelf bezig dat er geen ruimte voor schaamte is. Maar daarna ben je ineens publiek bezit met al je ontlasting en tepels en hechtingen.
ja dat schept fijner dan met zo'n diepvrieszakje in de wc.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:55 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ah nu snap ik ook waarom ze me een postoel aanraadde tijdens de intake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |