Dit.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Uitstraling, uitstraling, uitstraling. Grote kans dat je meer vrouwen krijgt omdat je meer zelfverzekerd bent en dat dus ook uitstraalt.
Dit, maar dat eerste geldt natuurlijk wel voor het héle pakketje qua uiterlijk. Dus breed en lang zijn kan (als man) in je voordeel werken, maar een knap gezicht, een goede houding, een sympathieke en/of zelfverzekerde uitstraling en mooie kleding net zo goed. Verder heb je dan nog dingen als je stem en je geur die een rol kunnen spelen.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:29 schreef CyberTijn het volgende:
Bij het leggen van het eerste contact is het zeker een pré. Daarna maakt het niet zo gek veel meer uit, dan is het voornamelijk de persoonlijkheid die doorslaggevend is of je aantrekkelijk bent voor een vrouw.
OK, chill man. Maar geld is belangrijker....quote:Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Vroeger (tot mijn zestiende) was ik 'iets' voller dan mijn leeftijdsgenoten. Ik baalde vaak en dacht dat ik nooit kans zou maken op een meisje. Tegenwoordig is alles gelukkig anders. Ben nu slank, heb van mezelf een brede bouw (daarnaast doe ik ook veel krachttraining) en vreemd genoeg ben ik het afgelopen halfjaar, op 21-jarige leeftijd, nog twee centimeter gegroeid. Nu heb ik geen problemen meer om aan een meid te komen. Oké, er zullen wel meer zaken meespelen (ouder gezicht, kaaklijn enz) maar vaak heb ik het idee dat ik zonder fitness of een goede groeispurt een stuk minder kans had gemaakt dan nu
Lengte is wel belangrijk ja. Ook voor de man, vormt toch een grote graadmeter voor zijn zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Een aantal vrienden van mij zijn tussen de 1.75 - 1.80 en/of heel mager gebouwd en zeggen wel eens dat ze wel wat meer mijn lichaam zouden willen hebben. Ze weten echter niet dat ik constant op mijn eten moet letten om niet dik te worden, maar die pech heb ik nou eenmaal. Tevens beweren ze dat ze ooit worden afgewezen omdat ze te klein/dun zijn. Misschien verbeelden ze zich dit, maar ze denken dat dat de reden is.
Mijn mening: nee. Totaal niet. Mijn ervaring is dat vrouwen vooral kijken naar zelfverzekerdheid, charisma en uitstraling. Daarna komt pas uiterlijk en je beurs.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is het echt zo pre om als man groot en/of breed te zijn om aan een dame te komen?
Jamaar de vrouwen kijken eerst naar de combi zelfvertrouwen/charisma/uitstraling en dan pas daadwerkelijk naar hoe dik of slank of breed of afgetraind iemand is.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:27 schreef Teydelyk het volgende:
Oja, flikker even op met dat gezemel over zelfvertrouwen, daar gaat de vraag niet over. Een man met een goed lijf met zelfvertrouwen wint het altijd van een papzak met zelfvertrouwen
Zal wel iets van oerinstinct zijn inderdaad. Weet nog dat ik na maanden een vriendin weer zag. In de tussentijd had ik veel gesport en ze was wel onder de indruk van m'n nieuwe lichaam. Ook al had ze al een vriend, ze kon het niet laten om af en toe aan m'n arm te zitten. Maar na het uiterlijk, komt altijd het innerlijk (bij de normale meisjes dan). En als dat niet goed zit, kan je het wel vergeten (op misschien een one night stand na dan). Ik had zelf ook ooit een date met een heel mooi meisje. Destijds nog geregeld via Hyves (quote:Op woensdag 22 april 2015 16:29 schreef CyberTijn het volgende:
Bij het leggen van het eerste contact is het zeker een pré. Daarna maakt het niet zo gek veel meer uit, dan is het voornamelijk de persoonlijkheid die doorslaggevend is of je aantrekkelijk bent voor een vrouw.
quote:Op donderdag 23 april 2015 00:27 schreef Teydelyk het volgende:
Oja, flikker even op met dat gezemel over zelfvertrouwen, daar gaat de vraag niet over. Een man met een goed lijf met zelfvertrouwen wint het altijd van een papzak met zelfvertrouwen
Misselijk ja?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
Een man moet lang zijn. Ben het zelf nml ook. Graag minimaal 1.85. Liefst nog langer.
Zijn lichaam graag niet dun. Maar het gaat mij er vooral om dat ze breed zijn. Dat kan ook zonder die lelijke blokjes en opgepompte spieren. Ik voel soms bewondering voor het lichaam van een man.
Ik word zelf misselijk van kleine mannen. Dat ziet er zo niet lekker uit. Daarnaast die dunne sloompjes die je vaak onder Nederlanders ziet. En dan dat houterige.
Ook belangrijk: zelfvertrouwen. Niet houterig.
Zeg dat nou niet, dan zijn al die uren in de sportschool ineens voor niets geweest.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:56 schreef Re het volgende:
zolang mannen hun uiterlijk vertoon nodig hebben om toch vooral indruk te maken op henzelf lijkt me dat dat geen pluspunt is, maar goed
Dat was toch alleen maar vrijetijdsbesteding in overbrugging naar een vriendin.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dan zijn al die uren in de sportschool ineens voor niets geweest.
Hoezo niet? Op wie kan je beter indruk maken? Als je 's ochtends, voor je uit huis stapt, in de spiegel kan kijken en denken "ziet er goed uit", is het juist goed vind ik. Daarom hangt er een spiegel bij mijn voordeur.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:56 schreef Re het volgende:
zolang mannen hun uiterlijk vertoon nodig hebben om toch vooral indruk te maken op henzelf lijkt me dat dat geen pluspunt is, maar goed
Als je s'ochtends uit huis stapt zonder in een spiegel te hebben gekeken en toch denkt ''ik zie er goed uit'', doe je het net effe wat beter.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:14 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Hoezo niet? Op wie kan je beter indruk maken? Als je 's ochtends, voor je uit huis stapt, in de spiegel kan kijken en denken "ziet er goed uit", is het juist goed vind ik. Daarom hangt er een spiegel bij mijn voordeur.
Is alleen te beoordelen met pics.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Vroeger (tot mijn zestiende) was ik 'iets' voller dan mijn leeftijdsgenoten. Ik baalde vaak en dacht dat ik nooit kans zou maken op een meisje. Tegenwoordig is alles gelukkig anders. Ben nu slank, heb van mezelf een brede bouw (daarnaast doe ik ook veel krachttraining) en vreemd genoeg ben ik het afgelopen halfjaar, op 21-jarige leeftijd, nog twee centimeter gegroeid. Nu heb ik geen problemen meer om aan een meid te komen. Oké, er zullen wel meer zaken meespelen (ouder gezicht, kaaklijn enz) maar vaak heb ik het idee dat ik zonder fitness of een goede groeispurt een stuk minder kans had gemaakt dan nu
Een aantal vrienden van mij zijn tussen de 1.75 - 1.80 en/of heel mager gebouwd en zeggen wel eens dat ze wel wat meer mijn lichaam zouden willen hebben. Ze weten echter niet dat ik constant op mijn eten moet letten om niet dik te worden, maar die pech heb ik nou eenmaal. Tevens beweren ze dat ze ooit worden afgewezen omdat ze te klein/dun zijn. Misschien verbeelden ze zich dit, maar ze denken dat dat de reden is.
Wat ik me nu afvraag, is het echt zo pre om als man groot en/of breed te zijn om aan een dame te komen? Op Fok wordt vaak gepraat over lengte enz door mannen, maar wat denken vrouwen daar nu van? Kijken vrouwen echt zo naar lichaam? Of zijn het alleen de mannen die dit zo erg doen.
Ik heb nog een lange weg te gaan.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je s'ochtends uit huis stapt zonder in een spiegel te hebben gekeken en toch denkt ''ik zie er goed uit'', doe je het net effe wat beter.
Dat is echt zo'n argument bedacht door onzekere lange slungelsquote:Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef Snepar het volgende:
[..]
Lengte is wel belangrijk ja. Ook voor de man, vormt toch een grote graadmeter voor zijn zelfvertrouwen.
Maargoed, je kunt zo wel door blijven redeneren. Ik ken ook jongens die lang, whatever zijn maar ook saai/verlegen,burgerlijk enz. Deze hebben dan ook meestal een matige vriendin (uiterlijk en innerlijk).
De lekkerste vrouwen voelen zich nog altijd aangetrokken tot foute (spannende) jongens/mannen met vaak ook veel geld/status.
Ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:25 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Klopt, maar als jij daar misselijkheid door ervaart ben jij nog raarder.
Hoe ging dat bij chocobear toen je zn piemel zag?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Myrr het volgende:
Ik ben oppervlakkig wat dat betreft. Ken een jongen en we klikten zo ontzettend goed, zijn persoonlijkheid is geweldig. Heel veel meisjes helemaal weg van hem, en op persoonlijkheid zouden we meteen kunnen trouwen, maar hij is denk ik even klein of zelfs kleiner dan ik, dus daar hield het op. Lukte me niet om meer dan vriendschap te voelen voor hem, al heb ik dat wel geprobeerd. Kletsen en lachen wel nog steeds de sterren van de hemel af af en toe.
Andere jongen waar ik drie maanden mee ben geweest. Die zag ik na twee en een halve maand voor het eerst in zijn boxer, en toen was de verliefdheid ook meteen over. Ontiegelijke spillebenen. De horror.
Sindsdien staat dat samen met een slecht gebit op afknapper nummer 1 (ook als je lang en breed bent, trouwens) en verder heb ik nooit met kleine jongens/mannen gedatet. Ik val er gewoon niet op.
Dus eccies, ga gewoon sporten. Net als dat vrouwen slank moeten zijn met kont en tieten, moeten jullie gewoon sporten. Hoeven geen kasten te zijn en ook niet droog getraind (droog is niet mooi), maar hoe a.u.b. iets.
Awwwwwwquote:Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb m'n lengte iig niet nodig om zelfvertrouwen te hebben.
Woooooo 2 cm!!!!quote:vreemd genoeg ben ik het afgelopen halfjaar, op 21-jarige leeftijd, nog twee centimeter gegroeid. Nu heb ik geen problemen meer om aan een meid te komen.
Interessant, maar leg je de lat niet te hoog? Als in: wanneer ben je zelf voor het laatst afgevuld?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Myrr het volgende:
Ik ben oppervlakkig wat dat betreft. Ken een jongen en we klikten zo ontzettend goed, zijn persoonlijkheid is geweldig. Heel veel meisjes helemaal weg van hem, en op persoonlijkheid zouden we meteen kunnen trouwen, maar hij is denk ik even klein of zelfs kleiner dan ik, dus daar hield het op. Lukte me niet om meer dan vriendschap te voelen voor hem, al heb ik dat wel geprobeerd. Kletsen en lachen wel nog steeds de sterren van de hemel af af en toe.
Andere jongen waar ik drie maanden mee ben geweest. Die zag ik na twee en een halve maand voor het eerst in zijn boxer, en toen was de verliefdheid ook meteen over. Ontiegelijke spillebenen. De horror.
Sindsdien staat dat samen met een slecht gebit op afknapper nummer 1 (ook als je lang en breed bent, trouwens) en verder heb ik nooit met kleine jongens/mannen gedatet. Ik val er gewoon niet op.
Dus eccies, ga gewoon sporten. Net als dat vrouwen slank moeten zijn met kont en tieten, moeten jullie gewoon sporten. Hoeven geen kasten te zijn en ook niet droog getraind (droog is niet mooi), maar hoe a.u.b. iets.
Mannen van 1.60. Daar zeg je ook watquote:
Ik val op allochtonen.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:08 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mannen van 1.60. Daar zeg je ook wat![]()
Hoeveel mannen in Nederland zijn nou 1.60?
Ja, jongens van 10. Maar vrijwel iedere man in Nederland is boven de 1.60 en zelfs boven de 1.75. Tenzij je Roel van Velzen heet.
Vanochtend. Gisteravond, de avond daarvoor, verder hou ik niet echt een schema bij.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Interessant, maar leg je de lat niet te hoog? Als in: wanneer ben je zelf voor het laatst afgevuld?
Door het psychologische halo effect word je sneller als zelfverzekerd, charismatisch en als het hebben van uitstraling gezien als je een goed uiterlijk hebt. Dus je uiterlijk is zeker wel belangrijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mijn mening: nee. Totaal niet. Mijn ervaring is dat vrouwen vooral kijken naar zelfverzekerdheid, charisma en uitstraling. Daarna komt pas uiterlijk en je beurs.
Door je training ben je niet meer vet maar gespierd en dat geeft je zelfverzekerdheid waarschijnlijk en dat zal meegespeeld hebben in het vinden van een vriendin.
Ik durf gerust te stellen als je net zo zelfverzekerd was toen je nog een vette aap was dat je ook gewoon een leuke vriendin had kunnen scoren.
Maargoed, ik ben een man; wat weer ik er nou helemaal van![]()
Ergens tussen 1.80 en 1.83.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:05 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Allochtone reuzin ja? Cool. Hoe lang ben je precies eigenlijk?
Yeah sure. Als ik in de kroeg sta ga ik eerst iemands gedrag bestuderen om te bekijken of hij overkomt alsof hij zelfvertrouwen heeft en daarna ga ik zijn uiterlijk pas checkenquote:Op donderdag 23 april 2015 00:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar de vrouwen kijken eerst naar de combi zelfvertrouwen/charisma/uitstraling en dan pas daadwerkelijk naar hoe dik of slank of breed of afgetraind iemand is.
Althans de vrouwen met een beetje inhoud zegmaar. Dat domme neuksnolletjes zo oppervlakkig zijn en alleen maar een brede gast willen scoren zal me aan mn ballen jeuken eerlijk gezegd.
Familie. Alleen ben ik de enige vrouw die echt zo lang is.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:31 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]![]()
Zit dat in de familie of ben je een uitschieter (hèhè)?
Wat een sullige koppen allemaal.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Moet je al deze ontzettend zelfverzekerde jongons eens zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, gewoon een random greep van foto's van 1 of ander hardcorefeest.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:17 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Wat een sullige koppen allemaal.![]()
Heb je ze daarop uitgekozen?
Ik ben gewoon oud en versleten geloof ik inmiddels, maar toen ik 18 was waren de enige lui in de sportschool de crimineeltjes zeg maar.. Nu lijkt het erop dat praktisch iedereen van die leeftijd bezig is met krachttraining en anabolen..quote:Op donderdag 23 april 2015 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb altijd een beetje het idee dat mannen het trainen vooral voor elkaar doen.
Het is eigenlijk heel feministisch. Want waar vrouwen elkaar eeuwen lang het leven zuur hebben gemaakt door elkaar te blijven wijzen op lichamelijke imperfecties en het belang dat daar aan gehecht zou moeten worden, haken mannen de laatste jaren ook ineens aan.
Boeiende ontwikkeling.
Ja.. Is erg lastig. Mijn aanbod is beperkt idd. Daarnaast val ik op mannen met bijv echt gitzwart haar etc dus er valt al heel veel af.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel met al je eisen![]()
Zeker qua lengte.
Ag. Op ieder potje past een dekseltjequote:Op donderdag 23 april 2015 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.. Is erg lastig. Mijn aanbod is beperkt idd. Daarnaast val ik op mannen met bijv echt gitzwart haar etc dus er valt al heel veel af.
Mijn vriend is langer dan 1.90mquote:Op donderdag 23 april 2015 14:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ag. Op ieder potje past een dekseltje
Wat dacht je van gewoon fit blijven en goed voor jezelf zorgen?quote:Op donderdag 23 april 2015 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb altijd een beetje het idee dat mannen het trainen vooral voor elkaar doen.
Het is eigenlijk heel feministisch. Want waar vrouwen elkaar eeuwen lang het leven zuur hebben gemaakt door elkaar te blijven wijzen op lichamelijke imperfecties en het belang dat daar aan gehecht zou moeten worden, haken mannen de laatste jaren ook ineens aan.
Boeiende ontwikkeling.
Die onderstequote:Op donderdag 23 april 2015 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer je de tijd die je in de sportschool doorbrengt, hardlopend of zelfs wandelend doorbrengt word/blijf je net zo gezond en fit.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:09 schreef Dside het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon fit blijven en goed voor jezelf zorgen?
Is dat wat jullie elkaar vertellen als je gezamenlijk in de spiegel kijkt van de sportschool?quote:Op donderdag 23 april 2015 14:09 schreef Dside het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon fit blijven en goed voor jezelf zorgen?
quote:Op donderdag 23 april 2015 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is dat wat jullie elkaar vertellen als je gezamenlijk in de spiegel kijkt van de sportschool?
Ik?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:11 schreef hondebrokje het volgende:
Ik app nu met jongen met kei lekker lichaam.
Wat is je afkomst dan precies?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Familie. Alleen ben ik de enige vrouw die echt zo lang is.
Moederskant is klein, ik heb papa's genen
Ik doe het puur voor mezelf en voor mijn gezondheid. Maar mannen gedragen zich al duizenden jaren als haantjes, dus zo nieuw vind ik het niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boeiende ontwikkeling.
En al ontmaagd mattie?quote:Op donderdag 23 april 2015 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
sinds ik aan de fitness doe is mn gezicht/kaak voller geworden lijkt wel
mn lichaam straalt ook veel meer potentie uit o.a. door ziekelijke v-taper
zie regelmatig meisjes mirin'
Thank you Zyzz - Son of Zeus, Brother of Hercules
Een beltegoed kaart of dubbele cheeseburger heeft hetzelfde effect.quote:
Haha, goed punt. Maar ben nou eens eerlijk, als ze beide evenveel zelfvertrouwen hadden zou geen enkele vrouw voor de papzak kiezen.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die onderste moest betalen voor seks.
Puur op uiterlijk zou ik ze allebei eerlijk gezegd links laten liggen...quote:Op donderdag 23 april 2015 16:08 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Haha, goed punt. Maar ben nou eens eerlijk, als ze beide evenveel zelfvertrouwen hadden zou geen enkele vrouw voor de papzak kiezen.
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 23 april 2015 16:10 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Puur op uiterlijk zou ik ze allebei eerlijk gezegd links laten liggen...
Wat ben jij dan, een Victoria Secret model?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:10 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Puur op uiterlijk zou ik ze allebei eerlijk gezegd links laten liggen...
Nope, niet mee eens.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:08 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Haha, goed punt. Maar ben nou eens eerlijk, als ze beide evenveel zelfvertrouwen hadden zou geen enkele vrouw voor de papzak kiezen.
Waarom vraag je dat?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:10 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Wat ben jij dan, een Victoria Secret model?
Jij bent dik zeker?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nope, niet mee eens.
''Geen enkele'' is echt zwaar overdreven lijkt me.
Nee, slank zelfs.quote:
Middelbare school praktijkenquote:Op donderdag 23 april 2015 16:16 schreef Teydelyk het volgende:
http://foxhoundstudio.com(...)ant-guys-want-to-be/
Een normaal, niet vol-geolied lichaam vinden we ook prima, hoor.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:16 schreef Teydelyk het volgende:
http://foxhoundstudio.com(...)ant-guys-want-to-be/
Jij wel, maar jij hebt wellicht zelf ook geen aantrekkelijk lichaam dus kun je ook geen eisen stellen.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:20 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Een normaal, niet vol-geolied lichaam vinden we ook prima, hoor.
Obvious troll is obvious.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:22 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Jij wel, maar jij hebt wellicht zelf ook geen aantrekkelijk lichaam dus kun je ook geen eisen stellen.
Ken een paar vrouwen die zeggen niet van gespierde lijven te houden maar hun ogen er toch niet vanaf kunnen houden.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:24 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik heb het idee dat het ook een beetje onzekerheid van de kant van de vrouw is, wanneer ze per se niet een man wil die heel erg met zijn lichaam bezig is.
Net als brandwondenslachtoffers, zeg maar.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:25 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ken een paar vrouwen die zeggen niet van gespierde lijven te houden maar hun ogen er toch niet vanaf kunnen houden.
Haha, nee.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Net als brandwondenslachtoffers, zeg maar.
Kun je zelf je ogen er vanaf houden ? Of sta je elke dag een paar uur in de spiegel naar je eigen mannenlichaam te staren? Mits je gespierd bent uiteraard.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:25 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ken een paar vrouwen die zeggen niet van gespierde lijven te houden maar hun ogen er toch niet vanaf kunnen houden.
Minstens 2 uur per dag in de spiegel kijken natuurlijk. En 3 uur naar een foto van marky mark, no homo.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kun je zelf je ogen er vanaf houden ? Of sta je elke dag een paar uur in de spiegel naar je eigen mannenlichaam te staren? Mits je gespierd bent uiteraard.
quote:Op donderdag 23 april 2015 16:27 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Minstens 2 uur per dag in de spiegel kijken natuurlijk. En 3 uur naar een foto van marky mark, no homo.
Ik denk niet dat er heel veel vrouwen zijn die PER SE geen gespierde man willen. Als het een leuke kerel is die goed bij je past en die je aantrekkelijk vindt, waarom niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:24 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik heb het idee dat het ook een beetje onzekerheid van de kant van de vrouw is, wanneer ze per se niet een man wil die heel erg met zijn lichaam bezig is.
Nou ja, kom je nu met nuance?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:30 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel vrouwen zijn die PER SE geen gespierde man willen. Als het een leuke kerel is die goed bij je past en die je aantrekkelijk vindt, waarom niet.
Maar gespierd staat niet meteen gelijk aan kleren van lijf willen scheuren. Net zoals niet gespierd dat ook niet staat.
Mag dat niet?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou ja, kom je nu met nuance?
Ik zei niet gespierd, maar heel erg met zijn lichaam bezig. Daar koos ik heel bewust voor.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:30 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel vrouwen zijn die PER SE geen gespierde man willen. Als het een leuke kerel is die goed bij je past en die je aantrekkelijk vindt, waarom niet.
Maar gespierd staat niet meteen gelijk aan kleren van lijf willen scheuren. Net zoals niet gespierd dat ook niet staat.
Misschien moet je eens stoppen met dat generaliseren de hele tijd, er zal een wereld voor je open gaan.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:59 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik zei niet gespierd, maar heel erg met zijn lichaam bezig. Daar koos ik heel bewust voor.
Maar jij geeft bijvoorbeeld aan dat je de man op de foto, die gewoon een prima fysiek heeft, op basis van uiterlijk links zou laten liggen. Dat vind ik op zijn minst opmerkelijk te noemen.
Het is trouwens iets dat ik bij heel veel veel vrouwen tegenkom: het prefereren van een buikje, "hij moet niet langer voor de spiegel staan dan ik hoor" en dat soort sentimenten.
Waar veel mannen het liefst iemand lijken te willen die door iedereen nagestaard wordt, omdat ze zo knap is, lijken veel vrouwen toch liever iemand te willen die ook niet al te veel aandacht van anderen krijgt.
alsof niet minimaal net zo veel mannen " een vrouw met vormen " willenquote:Op donderdag 23 april 2015 16:59 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik zei niet gespierd, maar heel erg met zijn lichaam bezig. Daar koos ik heel bewust voor.
Maar jij geeft bijvoorbeeld aan dat je de man op de foto, die gewoon een prima fysiek heeft, op basis van uiterlijk links zou laten liggen. Dat vind ik op zijn minst opmerkelijk te noemen.
Het is trouwens iets dat ik bij heel veel veel vrouwen tegenkom: het prefereren van een buikje, "hij moet niet langer voor de spiegel staan dan ik hoor" en dat soort sentimenten.
Waar veel mannen het liefst iemand lijken te willen die door iedereen nagestaard wordt, omdat ze zo knap is, lijken veel vrouwen toch liever iemand te willen die ook niet al te veel aandacht van anderen krijgt.
Jij vindt dat hij een prima fysiek lichaam heeft. Ik vind (= mening!) zijn armen bijvoorbeeld een beetje uit verhouding, niet mooi, dus ja, PUUR OP UITERLIJK... nee. Gewoon een mening, hoor. Niks persoonlijks.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:59 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik prefereer helemaal geen buikje. Waar heb je dat nou weer gelezen. Hoe lang die voor de spiegel staat mag hij zelf weten, als hij mij er maar niet mee lastig valt.quote:Het is trouwens iets dat ik bij heel veel veel vrouwen tegenkom: het prefereren van een buikje
Mijn vriend krijgt genoeg aandacht. Vind ik overigens geen probleem, ik snap de dames wel.quote:Waar veel mannen het liefst iemand lijken te willen die door iedereen nagestaard wordt, omdat ze zo knap is, lijken veel vrouwen toch liever iemand te willen die ook niet al te veel aandacht van anderen krijgt.
Dit hele onderwerp draait natuurlijk een beetje om generalisatie. Natuurlijk is er voor elk type iemand te vinden, maar heeft geen zin om op de uitzonderingen te focussen.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens stoppen met dat generaliseren de hele tijd, er zal een wereld voor je open gaan.
Vormen bij de buik ja? Of op zeer specifieke plekken?quote:Op donderdag 23 april 2015 17:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
alsof niet minimaal net zo veel mannen " een vrouw met vormen " willen
Ik zeg niet dat jij een buikje prefereert, of hem voor de spiegel gaat timen. Slechts dat je met die uitspraak de ingeving naar boven bracht en dat ik de houding veel vaker bemerk bij vrouwen dan bij mannen.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:15 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij een prima fysiek lichaam heeft. Ik vind (= mening!) zijn armen bijvoorbeeld een beetje uit verhouding, niet mooi, dus ja, PUUR OP UITERLIJK... nee. Gewoon een mening, hoor. Niks persoonlijks.
[..]
Ik prefereer helemaal geen buikje. Waar heb je dat nou weer gelezen. Hoe lang die voor de spiegel staat mag hij zelf weten, als hij mij er maar niet mee lastig valt.
[..]
Mijn vriend krijgt genoeg aandacht. Vind ik overigens geen probleem, ik snap de dames wel.
Het zijn natuurlijk ook geen uitzonderingen....quote:Op donderdag 23 april 2015 17:40 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Dit hele onderwerp draait natuurlijk een beetje om generalisatie. Natuurlijk is er voor elk type iemand te vinden, maar heeft geen zin om op de uitzonderingen te focussen.
Ik ben uitermate bekend met de manlet struggles. Het is een zwaar leven.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:10 schreef fs180 het volgende:
breed hoeft niet, maar als je klein bent, succes!
Kijk een van de weinige eerlijke dames hier.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:50 schreef bloodyhell het volgende:
Wij meiden houden van lange, gespierde jongens. Mooie kaaklijn enzo. heel veel meiden willen een knap vriendje om dat aan andere mensen te laten showen, en sommige meiden willen gewoon een verzorgd vriendje en een goed hart. Maar ik denk dat je nu absoluut geen zorgen hoef te maken.
waarheidquote:Op donderdag 23 april 2015 18:50 schreef bloodyhell het volgende:
Wij meiden houden van lange, gespierde jongens. Mooie kaaklijn enzo. heel veel meiden willen een knap vriendje om dat aan andere mensen te laten showen, en sommige meiden willen gewoon een verzorgd vriendje en een goed hart
Dit herken ik totaal nietquote:Op donderdag 23 april 2015 16:59 schreef TorroFernandes het volgende:
Nou ja, knap, gewoon aantrekkelijk voor haar. Ik zie genoeg ziekelijk lelijke mannen in een langdurige relatie.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:35 schreef Forbry het volgende:
De meesten vrouwen willen een vriend die én knap is én een goed hart heeft. Alsof dat niet samen kan gaan.![]()
Echter, "knap" staat veelal niet gelijk aan "sportschooltype"...
met evenredig ziekelijk lelijke vriendinnen?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, knap, gewoon aantrekkelijk voor haar. Ik zie genoeg ziekelijk lelijke mannen in een langdurige relatie.
Deze man weetquote:Op donderdag 23 april 2015 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
sinds ik aan de fitness doe is mn gezicht/kaak voller/strakker geworden lijkt wel
mn lichaam straalt ook veel meer potentie uit o.a. door ziekelijke v-taper
zie regelmatig meisjes mirin'
Thank you Zyzz - Son of Zeus, Brother of Hercules
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:15 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
met evenredig ziekelijk lelijke vriendinnen?
Tja, smaken verschillen. Nog los van het feit dat "knap zijn/vinden" sowieso al in heel veel verschillende dingen kan zitten (wat hierboven ook al een paar keer is aangestipt). Verder is er ook nog zoiets als "league"...quote:Op donderdag 23 april 2015 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, knap, gewoon aantrekkelijk voor haar. Ik zie genoeg ziekelijk lelijke mannen in een langdurige relatie.
En die mannen kunnen uit een gigantische vijver vissen, dus dan moet je zelf ook het totaalplaatje zijn. Ook dat is weer een klein vijvertje vrouwen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mannen die over het totaalpakket beschikken (knap, interessant, slim, grappig, sympathiek, etc.) bestaan wel, maar als je daar op zoek naar bent, zit je wel per definitie in een veel kleinere vijver te vissen natuurlijk...
Ook al kijk je niet naar karakter (want daarvan stel je dat dat hetzelfde zou zijn), dan nog kan ik niet zeggen dat ik die onderste per definitie aantrekkelijker vindquote:
Hoezo? Mannen, net als vrouwen, die alleen maar met hun lichaam/uiterlijk bezig zijn, zijn vaak onzeker (vandaar de obsessie) en nog vaker oppervlakkig omdat al hun tijd opgaat aan hun uiterlijk. Dus wat moet of kun je daar nou mee, tenzij je zelf ook zo bent? Helemaal niets.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:24 schreef TorroFernandes het volgende:
Dit is eigenlijk een behoorlijk goede samenvatting van mijn post hierbovenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:53 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hoezo? Mannen, net als vrouwen, die alleen maar met hun lichaam/uiterlijk bezig zijn, zijn vaak onzeker (vandaar de obsessie) en nog vaker oppervlakkig omdat al hun tijd opgaat aan hun uiterlijk. Dus wat moet of kun je daar nou mee, tenzij je zelf ook zo bent? Helemaal niets.
Je ziet het ook aan de koppies op de foto's. De kans dat daar een interessant gesprek mee te voeren valt is vrij gering", maar god wat zien ze er 'mooi' uit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een behoorlijk goede samenvatting van mijn post hierboven![]()
Die sportschooltypes trekken veelal ook oppervlakkige, domme, snollerige, ordinair uitziende vrouwen aan. Zegt mij al voldoende...
Vind dit echt een vrouweneigenschap. Ze veronderstellen van alles. Alsof een goed gezond lichaam coherent is aan obsessief met uiterlijk bezig zijn. Alsof magere gasten intelligenter en creatiever zijn. Al dat soort kul. Volgens mij alleen maar excuses vanuit eigen onzekerheid.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:44 schreef Forbry het volgende:
Die onderste straalt vooral uit dat hij dag en nacht met zijn lijf (en hoogstwaarschijnlijk ook op een storende/irritante manier met voeding) bezig is en daardoor veel minder aan de -in mijn ogen- nuttigere/interessantere/leukere dingen van het leven toekomt, waardoor er uiteindelijk alsnog een veel minder aantrekkelijk persoon overblijft.
het is dat je veelal schrijft...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die sportschooltypes trekken veelal ook oppervlakkige, domme, snollerige, ordinair uitziende vrouwen aan. Zegt mij al voldoende...
Naja, het zijn generalisaties die toch vaak gewoon kloppen? Sportschool lichamen vragen veel investering en onderhoud, omdat het nou niet bepaald natuurlijke vormen zijn die je kweekt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:59 schreef ssebass het volgende:
[..]
Vind dit echt een vrouweneigenschap. Ze veronderstellen van alles. Alsof een goed gezond lichaam coherent is aan obsessief met uiterlijk bezig zijn. Alsof magere gasten intelligenter en creatiever zijn. Al dat soort kul. Volgens mij alleen maar excuses vanuit eigen onzekerheid.
Dunne armen is volgens mij wel echt een afknapper voor vrouwen. Heb ze dat vaak horen zeggen.
Ook niet waar. Macho gedrag wel naar mijn idee. Ze uiten het alleen op een andere manier. Daarnaast, de meeste gasten die ik vanuit de sportschool ken, zijn gewoon academisch geschoold.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
De lichamen waar we het nu even over hebben veréisen dat je obsessief met je lichaam bezig bent. Dat staat los van het feit dat de meeste vrouwen dunne armen idd wel onaantrekkelijk(er) vinden (dat vind ik ook)...quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:59 schreef ssebass het volgende:
[..]
Vind dit echt een vrouweneigenschap. Ze veronderstellen van alles. Alsof een goed gezond lichaam coherent is aan obsessief met uiterlijk bezig zijn. Alsof magere gasten intelligenter en creatiever zijn. Al dat soort kul. Volgens mij alleen maar excuses vanuit eigen onzekerheid.
Dunne armen is volgens mij wel echt een afknapper voor vrouwen. Heb ze dat vaak horen zeggen.
Er is uiteraard een tijdsinvestering, maar andere sporten kosten al snel meer tijd. Met teamsporten was ik altijd veel meer tijd kwijt. Het is ook een investering in je gezondheid. Krachttraining is vaak kort en je hebt ook veel herstel nodig om te groeien. Dus de tijd in de sportschool is redelijk beperkt. Al heb je gasten die er altijd zijn. Geen idee wat die daar al die tijd doen. Volgens mij is dat voor hen meer een social hang out.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Naja, het zijn generalisaties die toch vaak gewoon kloppen? Sportschool lichamen vragen veel investering en onderhoud, omdat het nou niet bepaald natuurlijke vormen zijn die je kweekt.
Er zijn altijd uitzonderingen, ook in dit geval.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
het is dat je veelal schrijft...
Tuurlijk kosten andere sporten ook tijd, en soms meer tijd. Maar het grote verschil voor mij is toch dat in de sportschool spieren en fit zijn echt een doel op zich zijn, terwijl bij echte sporten die fitheid en spieren meer middelen zijn om de sport in kwestie beter te kunnen beoefenen. Of je krijgt ze er 'toevallig bij' terwijl je je bewkaamt in iets totaal anders.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:06 schreef ssebass het volgende:
[..]
Er is uiteraard een tijdsinvestering, maar andere sporten kosten al snel meer tijd. Met teamsporten was ik altijd veel meer tijd kwijt. Het is ook een investering in je gezondheid. Krachttraining is vaak kort en je hebt ook veel herstel nodig om te groeien. Dus de tijd in de sportschool is redelijk beperkt. Al heb je gasten die er altijd zijn. Geen idee wat die daar al die tijd doen. Volgens mij is dat voor hen meer een social hang out.
Van die laatste ken ik er (zowaarquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:03 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ook niet waar. Macho gedrag wel naar mijn idee. Ze uiten het alleen op een andere manier. Daarnaast, de meeste gasten die ik vanuit de sportschool ken, zijn gewoon academisch geschoold.
Ja, dit dus en heb het idd over de laatste categorie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:22 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Tuurlijk kosten andere sporten ook tijd, en soms meer tijd. Maar het grote verschil voor mij is toch dat in de sportschool spieren en fit zijn echt een doel op zich zijn, terwijl bij echte sporten die fitheid en spieren meer middelen zijn om de sport in kwestie beter te kunnen beoefenen. Of je krijgt ze er 'toevallig bij' terwijl je je bewkaamt in iets totaal anders.
In de sportschool beoefen je in dat opzicht niet echt iets. En ik vind het nog wel een verschil of je daar dan komt voor de cardio of komt voor de spieromvang. Ik krijg de indruk dat Forbry en ik het over de laatste categorie hebben.
Nou ja, binnen bepaalde grenzen (een beetje aandacht voor het uiterlijk vind ik toch wel prettig, maar dat kan dan ook wel zonder problemen met andere zaken worden gecombineerd) hebben mannen met zo'n instelling op mij wel een streepje voor (zoals ik hierboven al schreef en zie ook die eerste foto van Christian Bale)...quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:27 schreef Ferdinand67 het volgende:
Vrouwen zijn gewoon moeilijke wezens en mannen passen zich hier steeds meer op aan door allemaal dingen te ondernemen waardoor ze aantrekkelijker worden voor vrouwen.
Een echte man geeft geen flikker ongeacht hoe die eruit ziet.
Ja klopt. Het is op zich niet nodig als je gewoon een vast eetpatroon en trainingstijden hebt. Het is natuurlijk voor velen echter een hobby waar ze het liefst zo veel mogelijk mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, dit dus en heb het idd over de laatste categorie.
Ook al zou krachttraining uiteindelijk minder tijd in beslag nemen dan andere vormen van sport, dan nog is mijn ervaring/indruk, dat er obsessief mee om wordt gegaan. Ook op de momenten dat ze niet daadwerkelijk aan het sporten zijn, zijn ze overdreven met hun lichaam en met voeding bezig. Dat is ook niet gek, want in heel veel gevallen is een "mooi" lijf immers ook het doel ervan.
U riep?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:47 schreef Forbry het volgende:
Mannen die over het totaalpakket beschikken (knap, interessant, slim, grappig, sympathiek, etc.) bestaan wel, maar als je daar op zoek naar bent, zit je wel per definitie in een veel kleinere vijver te vissen natuurlijk...
Ben al (jaren) voorzien van een man die -in mijn ogen- over zo'n totaalpakket beschiktquote:
En zo veel mogelijk over praten. Sommige mensen verlenen echt hun ego eraan en daar zou ik eerlijk gezegd dus echt wel moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja klopt. Het is op zich niet nodig als je gewoon een vast eetpatroon en trainingstijden hebt. Het is natuurlijk voor velen echter een hobby waar ze het liefst zo veel mogelijk mee bezig zijn.
En toch sta je hier bekend als sneuneus 1e klasse.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:58 schreef artelligence het volgende:
Ik ben zelf ook lang en breed. Eigenlijk niet eerlijk t.o.v. die kleine mannetjesMaar ja, het leven is oneerlijk.
Want veel met je lichaam bezig zijn kost natuurlijk zoveel tijd dat je geen andere interesses kan hebben. Ik heb respect voor zelfverbetering en streven naar perfectie (al is het nooit te bereiken). Idealiter doe je dat op zoveel mogelijk vlakken, lichamelijke verzorging is daar gewoon één van.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:53 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hoezo? Mannen, net als vrouwen, die alleen maar met hun lichaam/uiterlijk bezig zijn, zijn vaak onzeker (vandaar de obsessie) en nog vaker oppervlakkig omdat al hun tijd opgaat aan hun uiterlijk. Dus wat moet of kun je daar nou mee, tenzij je zelf ook zo bent? Helemaal niets.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:35 schreef fathank het volgende:
[..]
En toch sta je hier bekend als sneuneus 1e klasse.
Hahahaquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:35 schreef fathank het volgende:
[..]
En toch sta je hier bekend als sneuneus 1e klasse.
Zo verlang je ernaar mijn lichaam te zien.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:55 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Zo verlang je ernaar mijn lichaam te zien.
Is het zo bijzonder danquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:55 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Zo verlang je ernaar mijn lichaam te zien.
Om jezelf te gaan vergelijken met jouw vrienden vind ik toch wel karig en je komt daarmee nogal onzeker over. Maar goed, ieder zijn bezigheid.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:08 schreef James_R het volgende:
Nog steeds merk ik met het uitgaan dat ik veel meer aandacht krijg van vrouwen dan vrienden die een stuk kleiner zijn dan ik, ook al vind ik zelf dat zij opjectief gezien een knapper gezicht hebben dan ik....
Ze gaan niet zonder kleding uit. Sta maar eens een paar uur in een warme tent non-stop te hakken (eventueel in combinatie met middelengebruik). Dan snap je wel waar de behoefte om je shirt uit te doen vandaan komt. Ik denk dat de wens om een gespierd torso te kunnen tonen daar in veel gevallen juist op volgt en niet aan vooraf gaat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:45 schreef Obsolete94 het volgende:
Mannen die zich afvragen of hun uiterlijk wel in orde is en in welke mate dit van belang is, vind ik zo ontzettend karig. Vooral die leeghoofden van de hierboven geposte foto's die kennelijk zonder kleding uitgaan, vind ik een enorme afknapper. Uiterlijk is pas van belang wanneer ik de persoon ken en ik ken TS niet en hij vertelt niet wat hem bezighoudt, welke opleiding hij volgt of welk werk hij doet. Dus ja, wat moet je er dan mee.
Gezien de context waarin dit dus gebeurt zoals jij die schetst, vind ik het nog een grotere afknapper dan ik dat al vond. Trouwens, ontdoen ze zich van hun shirt omdat het warm is of omdat ze de wens hebben om hun gespierde torso te tonen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:51 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ze gaan niet zonder kleding uit. Sta maar eens een paar uur in een warme tent non-stop te hakken (eventueel in combinatie met middelengebruik). Dan snap je wel waar de behoefte om je shirt uit te doen vandaan komt. Ik denk dat de wens om een gespierd torso te kunnen tonen daar in veel gevallen juist op volgt en niet aan vooraf gaat.
Omdat het warm is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:19 schreef Obsolete94 het volgende:
[..]
Gezien de context waarin dit dus gebeurt zoals jij die schetst, vind ik het nog een grotere afknapper dan ik dat al vond. Trouwens, ontdoen ze zich van hun shirt omdat het warm is of omdat ze de wens hebben om hun gespierde torso te tonen?
quote:
Klinkt alsof die warmte ongelegen en ongewenst om de hoek komt kijken en ze daarom genoodzaakt zijn zich van hun kleding te ontdoen. Want het was echt niet bewust hun wens om een gespierde torso te tonen, toch?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:51 schreef TorroFernandes het volgende:
Ze gaan niet zonder kleding uit. Sta maar eens een paar uur in een warme tent non-stop te hakken (eventueel in combinatie met middelengebruik). Dan snap je wel waar de behoefte om je shirt uit te doen vandaan komt.
quote:Ik denk dat de wens om een gespierd torso te kunnen tonen daar in veel gevallen juist op volgt en niet aan vooraf gaat.
Snap je nou echt niet wat daar staat of doe je jezelf dommer voor?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:49 schreef Obsolete94 het volgende:
[..]
[..]
Klinkt alsof die warmte ongelegen en ongewenst om de hoek komt kijken en ze daarom genoodzaakt zijn zich van hun kleding te ontdoen. Want het was echt niet bewust hun wens om een gespierde torso te tonen, toch?
[..]
Je doet voorkomen alsof die redenen logisch op elkaar volgen. Dan moet je ook geen discreet antwoord geven als "omdat het warm is". De zogenaamde "wens" om hun torso te tonen is totaal overbodig en daarmee een drogreden aangezien ze al ontbloot zijn omwille van de warmte. Bovendien gaat een wens ergens aan vooraf terwijl jij beweert dat de het tonen van je torso ergens op volgt. Dan is het dus sowieso geen wens.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:53 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet wat daar staat of doe je jezelf dommer voor?
Waarom lopen mensen zonder shirt op het strand? Doen ze dat omdat ze hun lichaam willen showen, of toch voornamelijk vanwege andere factoren (zoals de warmte, de wens om bruin te worden en dat men wil gaan zwemmen)?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:20 schreef Obsolete94 het volgende:
[..]
Je doet voorkomen alsof die redenen logisch op elkaar volgen. Dan moet je ook geen discreet antwoord geven als "omdat het warm is". De zogenaamde "wens" om hun torso te tonen is totaal overbodig en daarmee een drogreden aangezien ze al ontbloot zijn omwille van de warmte. Bovendien gaat een wens ergens aan vooraf terwijl jij beweert dat de het tonen van je torso ergens op volgt. Dan is het dus sowieso geen wens.
De vergelijking zit hem in de vraag of je het echt niet snapt of eigenlijk wel. Als je het eigenlijk wel snapt, maar doet alsof je het niet begrijpt, doe je je dus dommer voor dan je eigenlijk bent. Daarvoor hoef ik jouw gangbare niveau niet te kennen, het was namelijk een vraag.quote:Dommer voordoen impliceert een vergelijking. Blijkbaar ken je mij en mijn gangbare niveau om te kunnen concluderen dat ik me nu dommer voordoe. Dommer dan wat of wanneer?
Ik wilde alleen een grapje maken waar ik zelf om kon lachen hoor. Bits pleasequote:Op vrijdag 24 april 2015 17:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ben al (jaren) voorzien van een man die -in mijn ogen- over zo'n totaalpakket beschikt![]()
Alleen dan wel zonder echt breed te zijn, dus:
Mocht je een kloon zijn van meneer Forbry (en met kloon bedoel ik echt in álles hetzelfde zijn), maar dan breder en op de één of andere manier in een andere tijdsdimensie levend (zonder dat ik daar last van heb) waardoor je naast al je huidige bezigheden óók nog dat lijf kan onderhouden én dat bredere lijf vervolgens geen enkele verandering in jouw persoonlijkheid of in ons leven samen teweegbrengt... in dát geval heb je wel mijn aandacht![]()
![]()
Het maakt me niet echt uit wat jij vindt eigenlijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:48 schreef Obsolete94 het volgende:
[..]
Om jezelf te gaan vergelijken met jouw vrienden vind ik toch wel karig en je komt daarmee nogal onzeker over. Maar goed, ieder zijn bezigheid.
Dat zeg niet. Ik zeg alleen dat het mij opvalt dat mensen die daar veel mee bezig zijn die andere interesses vaak niet hebben. Maar het kan zeker.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:49 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Want veel met je lichaam bezig zijn kost natuurlijk zoveel tijd dat je geen andere interesses kan hebben. Ik heb respect voor zelfverbetering en streven naar perfectie (al is het nooit te bereiken). Idealiter doe je dat op zoveel mogelijk vlakken, lichamelijke verzorging is daar gewoon één van.
Joh, ga alsnog een soort van serieus lopen doenquote:Op zaterdag 25 april 2015 00:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik wilde alleen een grapje maken waar ik zelf om kon lachen hoor. Bits please
Dat je daarnaast hélemaal geen andere interesses/bezigheden kan hebben is idd natuurlijk onzin, maar het gaat áltijd wel wát ten koste van andere dingen en dan heb ik persoonlijk gewoon veel liever dat iemand zich (meer) op andere dingen richt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:49 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Want veel met je lichaam bezig zijn kost natuurlijk zoveel tijd dat je geen andere interesses kan hebben. Ik heb respect voor zelfverbetering en streven naar perfectie (al is het nooit te bereiken). Idealiter doe je dat op zoveel mogelijk vlakken, lichamelijke verzorging is daar gewoon één van.
ook mijn ervaring/indruk. Zal niet voor niks zijn denk ik dan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:41 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat zeg niet. Ik zeg alleen dat het mij opvalt dat mensen die daar veel mee bezig zijn die andere interesses vaak niet hebben. Maar het kan zeker.
Onzin. Je kunt je ook luchtig kleden zonder meteen al je bovenkleding uit te doen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:51 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ze gaan niet zonder kleding uit. Sta maar eens een paar uur in een warme tent non-stop te hakken (eventueel in combinatie met middelengebruik). Dan snap je wel waar de behoefte om je shirt uit te doen vandaan komt. Ik denk dat de wens om een gespierd torso te kunnen tonen daar in veel gevallen juist op volgt en niet aan vooraf gaat.
Ik ben die onderste vandaag tegen gekomen, wat een toevalquote:Op donderdag 23 april 2015 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige dat oppervlakkig is ben jij.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:53 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lees je eigen post nou nog eens een keer terug.quote:Op maandag 27 april 2015 23:37 schreef InformaQ het volgende:
[..]
Het enige dat oppervlakkig is ben jij.
Nog nooit van the best of both worlds gehoord? Ik doe elke dag krachttraining, en let op mijn voeding, dat wil niet zeggen dat ik een leeghoofd ben, nooit uitga of mijn vriendin in de steek laat. Het gaat allemaal om prioriteiten.
Een gezonde geest in een gezond lichaam is waar het voor mij om gaat, krachttraining toont discipline, volharding, ambitie en elke vrouwelijke walrus die dat niet begrijpt mag voor mijn part een andere man aanspreken.
Heel goed knul, ga jij maar lekker krachttrainen. Als dat jou ambitie is in het leven, dan wens ik je oprecht het allerbeste.quote:Op maandag 27 april 2015 23:37 schreef InformaQ het volgende:
[..]
Het enige dat oppervlakkig is ben jij.
Nog nooit van the best of both worlds gehoord? Ik doe elke dag krachttraining, en let op mijn voeding, dat wil niet zeggen dat ik een leeghoofd ben, nooit uitga of mijn vriendin in de steek laat. Het gaat allemaal om prioriteiten.
Een gezonde geest in een gezond lichaam is waar het voor mij om gaat, krachttraining toont discipline, volharding, ambitie en elke vrouwelijke walrus die dat niet begrijpt mag voor mijn part een andere man aanspreken.
Toen ik in die scene zat, jaren 90 zeg maar, werd je uitgelachen als je zonder shirt rondliep.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:47 schreef TorroFernandes het volgende:
Zo kun je het ook zien bij mensen op hardcore- en hardstylefeesten. Omdat het ontiegelijk warm wordt lopen veel mensen er rond in hun blote bast (ook dikke en iele mensen). Als je je dus in die scène begeeft kun je eraan gewend raken dat je op feesten zonder shirt rondloopt.
Ik heb in het verleden ook heel wat uurtjes/nachten op de dansvloer doorgebracht en nooit de behoefte gehad om mijn kleding uit te trekken. Deze jongens hebben het blijkbaar nogal snel (te) warm, misschien zijn ze niet zo fit?quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toen ik in die scene zat, jaren 90 zeg maar, werd je uitgelachen als je zonder shirt rondliep.
Ik heb in de meest hete locaties staan hakken, mét shirt.
Als je het topic vluchtig door had gekeken dan had je gezien dat deze jongens alles behalve niet fit zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden ook heel wat uurtjes/nachten op de dansvloer doorgebracht en nooit de behoefte gehad om mijn kleding uit te trekken. Deze jongens hebben het blijkbaar nogal snel (te) warm, misschien zijn ze niet zo fit?
Oke laat ik het zo zeggen, ik zou het zelf niet doen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef Fera het volgende:
Leven en laten leven. Waarom moet je meteen iets wel of niet goedkeuren?
Vandaar ook mijn "quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het topic vluchtig door had gekeken dan had je gezien dat deze jongens alles behalve niet fit zijn.
Niet dat ik het goedkeur dat ze er zo bij gaan lopen, beetje popijopi met ontbloot bovenlijf rondhuppelen
Cardio zorgt voor minder gains, snap dat dan....quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:21 schreef Forbry het volgende:
.
[..]
Vandaar ook mijn ""
![]()
Alleen, ergens ben ik ook wel een tikkeltje serieus hoor. Zo'n lichaam wil niet per definitie zeggen dat je daadwerkelijk fit bent, zeker over de hele linie bekeken niet. Sterker nog: heb de indruk dat best een behoorlijk aantal van die "krachttrainingsfreaks" juist (relatief) ongezond (bezig) is...
Ken genoeg mensen, die een stuk minder gespierd zijn, maar die toch een stuk fitter/gezonder overkomen (en dan heb ik het natuurlijk niet over deze jongens, want die ken ik niet, maar in vergelijking met de sportschooltypes die ik wél ken en gevalletjes van "hearsay").
Al een paar keer meegemaakt (en dit zal meer luiheid dan fitheid zijn, maar in beide gevallen behoorlijk triest vind ik) : wel uren in de sportschool staan, maar een keertje een paar meter (verder) met boodschappen moeten sjouwen of een keertje iets op de fiets doen.... no way, veels te veel moeite...![]()
Collega van mijn vriend die veel aan krachttraining doet en ook helemaal in van die speciale voeding zit.... zo'n beetje het vaakst ziek van iedereen...![]()
En zo zou ik eigenlijk nog wel meer voorbeelden kunnen geven...
Mijn idee: het is vooral een hoop uiterlijk vertoon... juist daar waar het echt om fitheid/gezondheid gaat kan ik het ook wel waarderen. Een beetje sporten/in beweging blijven is iedereen ook wel sterk aan te raden, natuurlijk. Dat heeft, naar mijn idee, hiermee echter nog maar weinig mee van doen.
Ik snap het volgens mij maar al te goed (helaas)...quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Cardio zorgt voor minder gains, snap dat dan....
Dat is mijn ervaring ook wel. Al denk ik wel dat vrouwen het uiterlijk úiteindelijk wel minder belangrijk vinden en dat "aantrekkelijk vinden" bij vrouwen wel in relatief grote mate óók in dingen zit die niet zozeer (direct) op het fysieke plaatje gebaseerd zijn. Meer dan dat veel mannen dat doorgaans hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:47 schreef Gray het volgende:
Ergens heb ik altijd wel het idee gehad dat mannen en vrouwen helemaal niet zo anders kijken. Een vrouw kan even verlekkerd kijken naar een goed stuk mannenvlees als een man een damessnoepje waardeert.
Volgens mij zeggen mannen dat meer omdat ze het gevoel hebben dat het mannelijk is om zoiets te zeggen, dan dat het echt waar is. Er zijn meer onaantrekkelijke mensen dan aantrekkelijke, zeker qua uiterlijk. En gezien de uitslagen van vele polls, staan het gezicht, uitstraling en humor bovenaan in de voorkeur van mannen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring ook wel. Al denk ik wel dat vrouwen het uiterlijk úiteindelijk wel minder belangrijk vinden en dat "aantrekkelijk vinden" bij vrouwen wel in relatief grote mate óók in dingen zit die niet zozeer (direct) op het fysieke plaatje gebaseerd zijn. Meer dan dat veel mannen dat doorgaans hebben.
Ja, daar heb je eigenlijk dan ook wel weer gelijk in denk ik, goed punt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen mannen dat meer omdat ze het gevoel hebben dat het mannelijk is om zoiets te zeggen, dan dat het echt waar is. Er zijn meer onaantrekkelijke mensen dan aantrekkelijke, zeker qua uiterlijk. En gezien de uitslagen van vele polls, staan het gezicht, uitstraling en humor bovenaan in de voorkeur van mannen.
Die grens is eigenlijk enorm groot, want die termen hebben niets met elkaar van doen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:18 schreef tharealmb het volgende:
TS is vooral een opscheppraatje over hoe geweldig knap je jezelf vind in vergelijking met jezelf en je vrienden. Volgens mij knappen veel vrouwen daar ook wel op af. Er zit een erg dunne grens tussen zelfverzekerd, en egocentrisch.
Narcisten liggen anders erg goed in de markt bij het vrouwelijke geslacht.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:18 schreef tharealmb het volgende:
TS is vooral een opscheppraatje over hoe geweldig knap je jezelf vind in vergelijking met jezelf en je vrienden. Volgens mij knappen veel vrouwen daar ook wel op af. Er zit een erg dunne grens tussen zelfverzekerd, en egocentrisch.
Toe maar, wat een eisenpakket zeg...quote:Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
Een man moet lang zijn. Ben het zelf nml ook. Graag minimaal 1.85. Liefst nog langer.
Zijn lichaam graag niet dun. Maar het gaat mij er vooral om dat ze breed zijn. Dat kan ook zonder die lelijke blokjes en opgepompte spieren. Ik voel soms bewondering voor het lichaam van een man.
Ik word zelf misselijk van kleine mannen. Dat ziet er zo niet lekker uit. Daarnaast die dunne sloompjes die je vaak onder Nederlanders ziet. En dan dat houterige.
Nee dat begrijp ik. Maar je wordt pas verliefd op een persoon als die aan jouw eisen voldoet. Nou toe maar, het is te hopen dat jij geen kleine mannen tegenkomt want dan word je misselijk of ga je liggen te kotsen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor, je wordt niet verliefd op die eisen maar op een persoon. Dus het valt mee.
Dacht al: butthurt want kleine vent. Voel je niet aangevallen, hoor. Vind ze gewoon erg lelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:51 schreef Overheid het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Maar je wordt pas verliefd op een persoon als die aan jouw eisen voldoet. Nou toe maar, het is te hopen dat jij geen kleine mannen tegenkomt want dan word je misselijk of ga je liggen te kotsen.
Dus ik ben weer niet voldoende met m'n 1.85m en 75kg? Altijd meer, meer, meer... Gelukkig loop ik niet meer op de universiteit rond waar ik altijd dit soort oppervlakkige types tegenkwam.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dacht al: butthurt want kleine vent. Voel je niet aangevallen, hoor. Vind ze gewoon erg lelijk.
Je kunt niet over mijn oppervlakkigheid oordelen op basis van enkele zinnen. Maar dat is op de één of andere wijze ook wel erg typisch voor mensen die op de één of andere manier graag willen benadrukken dat ze de universiteit hebben afgerond.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:00 schreef Overheid het volgende:
[..]
Dus ik ben weer niet voldoende met m'n 1.85m en 75kg? Altijd meer, meer, meer... Gelukkig loop ik niet meer op de universiteit rond waar ik altijd dit soort oppervlakkige types tegenkwam.
Zo beetje aangebrand. Je zei toch zelf dat mannen die niet breed gespierd zijn om te kotsen zijn? En ja, oppervlakkige meiden trof ik aan aan de universiteit. Wat moet ik dan zeggen? Dat ik ze op het mbo of hbo heb ontmoet, terwijl daar nooit ben geweest?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kunt niet over mijn oppervlakkigheid oordelen op basis van enkele zinnen. Maar dat is op de één of andere wijze ook wel erg typisch voor mensen die op de één of andere manier graag willen benadrukken dat ze de universiteit hebben afgerond.
Wat wil je horen? Goed gedaan?
Daarnaast kun je beter lezen. Zoals ik al zei val ik niet voor eisen, maar nog altijd voor de persoon zelf en is het niet erg dat die persoon niet breed gespierd is. Sommige eisen laat je makkelijk varen.
waar lees jij dat ik dat heb van mannen die niet breed gespierd zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:07 schreef Overheid het volgende:
[..]
Zo beetje aangebrand. Je zei toch zelf dat mannen die niet breed gespierd zijn om te kotsen zijn? En ja, oppervlakkige meiden trof ik aan aan de universiteit. Wat moet ik dan zeggen? Dat ik ze op het mbo of hbo heb ontmoet, terwijl daar nooit ben geweest?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waar lees jij dat ik dat heb van mannen die niet breed gespierd zijn?
Die eisen heb je zelf genoemd, nou niet terugkrabbelen. Je mag er best vooruit komen, maar kom dan niet met van die halfslachtige zinnen als:quote:Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
Tuurlijk word je niet verliefd op die eisen, anders zou er sprake zijn van een bepaalde fetisj.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
Nee hoor, je wordt niet verliefd op die eisen maar op een persoon. Dus het valt mee.
Ik word misselijk van kleine mannen, ja. Dus?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:14 schreef Overheid het volgende:
[..]
[..]
Die eisen heb je zelf genoemd, nou niet terugkrabbelen. Je mag er best vooruit komen, maar kom dan niet met van die halfslachtige zinnen als:
[..]
Tuurlijk word je niet verliefd op die eisen, anders zou er sprake zijn van een bepaalde fetisj.
Dan weer een eis aanhalen, dan weer ontkennen... Doe niet omzichtig en halfslachtig.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word misselijk van kleine mannen, ja. Dus?
Ok.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:23 schreef Overheid het volgende:
[..]
Dan weer een eis aanhalen, dan weer ontkennen... Doe niet omzichtig en halfslachtig.
De mijne ook. Ik weet vanaf nu dat ik met m'n 1.85m en 75kg bepaalde vrouwen kotsmisselijk maak.quote:
Ik krijg met mijn 190 en 90 kg en 11% vet alleen maar oppervlakkige lekker uitziende studerende vrouwen achter me aan. Just my luck.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:23 schreef Overheid het volgende:
[..]
De mijne ook. Ik weet vanaf nu dat ik met m'n 1.85m en 75kg andere vrouwen kotsmisselijk maak.
Niet per se met je lengte en bouw. Wel met je manier van discussieren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:23 schreef Overheid het volgende:
[..]
De mijne ook. Ik weet vanaf nu dat ik met m'n 1.85m en 75kg andere vrouwen kotsmisselijk maak.
Overheid is jaloers op je hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:24 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik krijg met mijn 190 en 90 kg en 11% vet alleen maar oppervlakkige lekker uitziende studerende vrouwen achter me aan. Just my luck.
Ik ben niet jaloers op zo'n oppervlakkig wicht als jij. Jouw manier van discussiëren bestaat uit het aanhalen en dan weer ontkennen van je vastomlijnde eisenpakket. Is inderdaad om misselijk van te worden.quote:
Ach iedereen heeft zo zijn afwijkingen. Eerst maar eens benieuwd of jij door MIJN keuring komt. Vertel es. Lengte, gewicht... komt u maar.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val daarnaast op mannen met zwart haar en Arabische uiterlijk. Dus helaas.
Ik zou niet op jou vallen, hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:26 schreef Overheid het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op zo'n oppervlakkig wicht als jij. Jouw manier van discussiëren bestaat uit het aanhalen en dan weer ontkennen van je vastomlijnde eisenpakket. Is inderdaad om misselijk van te worden.
Like I care.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:28 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft zo zijn afwijkingen. Eerst maar eens benieuwd of jij door MIJN keuring komt. Vertel es. Lengte, gewicht... komt u maar.
Als je eisen wil stellen, dan sta je ook bloot aan eisen van anderen. Helaas blijk je dan toch niet zo tof als je je voordoet.quote:
Dat weet ik. Ik ben al goedgekeurd dus dat is goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:31 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Als je eisen wil stellen, dan sta je ook bloot aan eisen van anderen. Helaas.
Je bent zeker niet goedgekeurd. We wachten op simpele zaken als gewicht en lengte en dan zijn we er nog niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik ben al goedgekeurd dus dat is goed.
Mijn partner heeft dat reeds gedaan en die vindt mijn dikke reet primaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:32 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Je bent zeker niet goedgekeurd. We wachten op simpele zaken als gewicht en lengte en dan zijn we er nog niet.
Ik ben blij dat je iemand hebt gevonden aan wiens eisen je voldoet. Maar dat zegt me niks. Veel zware lelijke vrouwen hebben kerels.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn partner heeft dat reeds gedaan en die vindt mijn dikke reet prima
Ik heb kort paars haar, ben 1.85 lang en weeg 100 kilo. Daarnaast heb ik een echte Hollandse figuur, dus dikke brede heupen en loop ik lomp.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:34 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je iemand hebt gevonden aan wiens eisen je voldoet. Maar dat zegt me niks. Veel zware lelijke vrouwen hebben kerels.
Mijn droomvrouw, ik hoor het alquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb kort paars haar, ben 1.85 lang en weeg 100 kilo. Daarnaast heb ik een echte Hollandse figuur, dus dikke brede heupen en loop ik lomp.
Gelijk halen bij jou? Over jouw nietszeggende en inconsequente eisen? Wat een grap...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou niet op jou vallen, hoorJe komt over als een kneus die per se zijn gelijk wil halen.
[..]
Like I care.
Moet even kotsen, brb.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:03 schreef Overheid het volgende:
[..]
Gelijk halen bij jou? Over jouw nietszeggende en inconsequente eisen? Wat een grap...
Zal je wel vaker overkomen, niet? Gemiddelde lengte in Nederland is 1.83m, dus meer dan de helft van de tijd zie je "kleine mannen" en sta je te kotsen gezien jouw eisen. Succes ermee...quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:07 schreef Overheid het volgende:
[..]
Zal je wel vaker overkomen, niet? Gemiddelde lengte in Nederland is 1.83m, dus meer dan de helft van de tijd zie je "kleine mannen" en sta je te kotsen gezien jouw eisen. Succes ermee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |