abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151928404
Vroeger (tot mijn zestiende) was ik 'iets' voller dan mijn leeftijdsgenoten. Ik baalde vaak en dacht dat ik nooit kans zou maken op een meisje. Tegenwoordig is alles gelukkig anders. Ben nu slank, heb van mezelf een brede bouw (daarnaast doe ik ook veel krachttraining) en vreemd genoeg ben ik het afgelopen halfjaar, op 21-jarige leeftijd, nog twee centimeter gegroeid. Nu heb ik geen problemen meer om aan een meid te komen. Oké, er zullen wel meer zaken meespelen (ouder gezicht, kaaklijn enz) maar vaak heb ik het idee dat ik zonder fitness of een goede groeispurt een stuk minder kans had gemaakt dan nu :P

Een aantal vrienden van mij zijn tussen de 1.75 - 1.80 en/of heel mager gebouwd en zeggen wel eens dat ze wel wat meer mijn lichaam zouden willen hebben. Ze weten echter niet dat ik constant op mijn eten moet letten om niet dik te worden, maar die pech heb ik nou eenmaal. Tevens beweren ze dat ze ooit worden afgewezen omdat ze te klein/dun zijn. Misschien verbeelden ze zich dit, maar ze denken dat dat de reden is.

Wat ik me nu afvraag, is het echt zo pre om als man groot en/of breed te zijn om aan een dame te komen? Op Fok wordt vaak gepraat over lengte enz door mannen, maar wat denken vrouwen daar nu van? Kijken vrouwen echt zo naar lichaam? Of zijn het alleen de mannen die dit zo erg doen.
  woensdag 22 april 2015 @ 16:22:39 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_151928522
Het is toch zo dat vanuit de oertijd de man in staat moest zijn om de vrouw te verdedigen en daarom groot, breed en sterk moest zijn, dus ja daar word (onbewust) naar gekeken.

Net als dat mannen het aantrekkelijker vind als een vrouw een wat dikkere bips heeft, dat is een teken van vruchtbaarheid en dat speelt vanuit ons oerinstinct mee.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 22 april 2015 @ 16:24:07 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151928590
Ik ben ook echt kei lekker. Super relaxed.
pi_151928813
Lange en brede mannen zullen eerder opvallen dan kleinere, smallere mannen die zich ook nog eens onzeker voelen. Als ze niet goed in hun vel zitten is het misschien lekker makkelijk te wijten aan die oppervlakkige vrouwen, maar ondertussen zijn de sporters wel bezig om voor zichzelf te zorgen. Iets wat o.a. op discipline en doorzettingsvermogen wijst en dat is vaak toch aantrekkelijker dan zich miskend voelende mannetjes die ongewild single zijn.
Kijk om je heen, voor vrijwel alles is een markt.
pi_151928839
Bij het leggen van het eerste contact is het zeker een pré. Daarna maakt het niet zo gek veel meer uit, dan is het voornamelijk de persoonlijkheid die doorslaggevend is of je aantrekkelijk bent voor een vrouw.
pi_151929010
Uitstraling, uitstraling, uitstraling. Grote kans dat je meer vrouwen krijgt omdat je meer zelfverzekerd bent en dat dus ook uitstraalt.
pi_151929748
Vrouwen zijn net zo oppervlakkig als mannen tegenwoordig, dus zeker wel.
pi_151929851
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Uitstraling, uitstraling, uitstraling. Grote kans dat je meer vrouwen krijgt omdat je meer zelfverzekerd bent en dat dus ook uitstraalt.
Dit.

TS, peper je vrienden wat zelfvertrouwen in en het komt met hen ook goed :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_151930140
Als dikkerdje was je onzeker, nu wat minder.

Dat heeft meer impact dan de bouw van je lichaam...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151932185
Lengte en een brede bouw hebben is inderdaad een behoorlijke pre. Ik heb niet eens een heel knap hoofd ( ook niet lelijk), maar ben wel 1,97 en ben al zeg ik het zelf behoorlijk breed gebouwd.

Ben van mijzelf erg slecht met vrouwen, maar gelukkig zijn er in de afgelopen jaren vrouwen geweest die zich zodanig op mij stortte dat ik er nauwelijks meer onderuit kon. Daardoor heb ik mijn eerste ervaringen met vrouwen opgedaan, en nu gaat het allemaal wel beter. Nog steeds merk ik met het uitgaan dat ik veel meer aandacht krijg van vrouwen dan vrienden die een stuk kleiner zijn dan ik, ook al vind ik zelf dat zij opjectief gezien een knapper gezicht hebben dan ik....
pi_151934506
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:29 schreef CyberTijn het volgende:
Bij het leggen van het eerste contact is het zeker een pré. Daarna maakt het niet zo gek veel meer uit, dan is het voornamelijk de persoonlijkheid die doorslaggevend is of je aantrekkelijk bent voor een vrouw.
Dit, maar dat eerste geldt natuurlijk wel voor het héle pakketje qua uiterlijk. Dus breed en lang zijn kan (als man) in je voordeel werken, maar een knap gezicht, een goede houding, een sympathieke en/of zelfverzekerde uitstraling en mooie kleding net zo goed. Verder heb je dan nog dingen als je stem en je geur die een rol kunnen spelen.

Het is ook maar net welke van die elementen een vrouw het belangrijkste (meest aantrekkelijke) vind en alles is uiteindelijk ook altijd een kwestie van smaak. Immers, niet iedereen vindt hetzelfde mooi/aantrekkelijk. Dat geldt ook als het om lang en breed zijn gaat.

Ik denk dat de meeste vrouwen wel -heel "ouderwets"- vallen op een man die hen een beschermend gevoel geeft en lang en breed zijn past doorgaans wel goed in dat plaatje.

Voorbij dat eerste contact is het inderdaad gewoon vooral je persoonlijkheid/karakter wat telt. Binnen bepaalde grenzen, maakt je fysiek dan eigenlijk nog maar weinig uit. Mannen die aardig, intelligent en grappig zijn. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 22-04-2015 19:36:30 ]
Tails tell tales
pi_151939790
Een man moet lang zijn. Ben het zelf nml ook. Graag minimaal 1.85. Liefst nog langer.

Zijn lichaam graag niet dun. Maar het gaat mij er vooral om dat ze breed zijn. Dat kan ook zonder die lelijke blokjes en opgepompte spieren. Ik voel soms bewondering voor het lichaam van een man.

Ik word zelf misselijk van kleine mannen. Dat ziet er zo niet lekker uit. Daarnaast die dunne sloompjes die je vaak onder Nederlanders ziet. En dan dat houterige.

Ook belangrijk: zelfvertrouwen. Niet houterig.
pi_151939810
Ik ben oppervlakkig wat dat betreft. Ken een jongen en we klikten zo ontzettend goed, zijn persoonlijkheid is geweldig. Heel veel meisjes helemaal weg van hem, en op persoonlijkheid zouden we meteen kunnen trouwen, maar hij is denk ik even klein of zelfs kleiner dan ik, dus daar hield het op. Lukte me niet om meer dan vriendschap te voelen voor hem, al heb ik dat wel geprobeerd. Kletsen en lachen wel nog steeds de sterren van de hemel af af en toe.

Andere jongen waar ik drie maanden mee ben geweest. Die zag ik na twee en een halve maand voor het eerst in zijn boxer, en toen was de verliefdheid ook meteen over. Ontiegelijke spillebenen. De horror. :o

Sindsdien staat dat samen met een slecht gebit op afknapper nummer 1 (ook als je lang en breed bent, trouwens) en verder heb ik nooit met kleine jongens/mannen gedatet. Ik val er gewoon niet op.

Dus eccies, ga gewoon sporten. Net als dat vrouwen slank moeten zijn met kont en tieten, moeten jullie gewoon sporten. Hoeven geen kasten te zijn en ook niet droog getraind (droog is niet mooi), maar hoe a.u.b. iets.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2015 21:33:21 ]
pi_151940474
Heb nog nooit een topic van jou gelezen zonder dat je meldt hoe je bouw is geloof ik :D wow ik kan je dromen nu.

Brede en lange mannen zijn in mijn ogen sowieso een pre :)
pi_151941731
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Vroeger (tot mijn zestiende) was ik 'iets' voller dan mijn leeftijdsgenoten. Ik baalde vaak en dacht dat ik nooit kans zou maken op een meisje. Tegenwoordig is alles gelukkig anders. Ben nu slank, heb van mezelf een brede bouw (daarnaast doe ik ook veel krachttraining) en vreemd genoeg ben ik het afgelopen halfjaar, op 21-jarige leeftijd, nog twee centimeter gegroeid. Nu heb ik geen problemen meer om aan een meid te komen. Oké, er zullen wel meer zaken meespelen (ouder gezicht, kaaklijn enz) maar vaak heb ik het idee dat ik zonder fitness of een goede groeispurt een stuk minder kans had gemaakt dan nu :P

OK, chill man. Maar geld is belangrijker....
  woensdag 22 april 2015 @ 22:25:11 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151941777
Maakt allemaal niks uit als je een dikke portemonnee hebt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 22 april 2015 @ 22:37:59 #17
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151942353
Het is niet zo moeilijk:

1. Wees knap.
2. Wees niet lelijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_151942908
quote:

Een aantal vrienden van mij zijn tussen de 1.75 - 1.80 en/of heel mager gebouwd en zeggen wel eens dat ze wel wat meer mijn lichaam zouden willen hebben. Ze weten echter niet dat ik constant op mijn eten moet letten om niet dik te worden, maar die pech heb ik nou eenmaal. Tevens beweren ze dat ze ooit worden afgewezen omdat ze te klein/dun zijn. Misschien verbeelden ze zich dit, maar ze denken dat dat de reden is.
Lengte is wel belangrijk ja. Ook voor de man, vormt toch een grote graadmeter voor zijn zelfvertrouwen.

Maargoed, je kunt zo wel door blijven redeneren. Ik ken ook jongens die lang, whatever zijn maar ook saai/verlegen,burgerlijk enz. Deze hebben dan ook meestal een matige vriendin (uiterlijk en innerlijk).

De lekkerste vrouwen voelen zich nog altijd aangetrokken tot foute (spannende) jongens/mannen met vaak ook veel geld/status.
pi_151943021
Voor mij is alles goed, zolang ik er maar met goed fatsoen naast kan lopen.

Een afgetraind lichaam is een soort van bonusje waar ik heel blij van kan worden als ik er mee in bed lig, maar zeker geen vereiste om er mee in bed te belanden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151943988
Mijn vorige post was meer in het algemeen gesteld. Persoonlijk vind ik lengte dan toch wel belangrijk, weet niet of ik voor iemand zou kunnen vallen die kleiner is dan ik ben en zo zijn er eigenlijk nog wel wat meer (mogelijke) "deal breakers" qua uiterlijk vrees ik...

Het is wel zo dat ik uiteindelijk véél liever wat heb met iemand met een wat minder uiterlijk, dan met iemand met wat een minder karakter. Met alleen een mooi uiterlijk kan ik niks.

Breed vind ik dan weer geen must, maar is wel een bonus. Maar dan bedoel ik eigenlijk meer dat brede wat sommige mannen al van nature hebben. Dat echte opgepompte met "six packs" en al, dat vind ik doorgaans juist (erg) onaantrekkelijk.
Tails tell tales
pi_151944317
Lichaamsbouw lijkt wel een beetje een obsessie van jou, TS. Gaat het niet over de lichaamsbouw van jouzelf, dan gaat het wel over de lichaamsbouw van jouw (ex)-vriendin(nen)...
Tails tell tales
pi_151945634
quote:
Wat ik me nu afvraag, is het echt zo pre om als man groot en/of breed te zijn om aan een dame te komen?
Mijn mening: nee. Totaal niet. Mijn ervaring is dat vrouwen vooral kijken naar zelfverzekerdheid, charisma en uitstraling. Daarna komt pas uiterlijk en je beurs.

Door je training ben je niet meer vet maar gespierd en dat geeft je zelfverzekerdheid waarschijnlijk en dat zal meegespeeld hebben in het vinden van een vriendin.

Ik durf gerust te stellen als je net zo zelfverzekerd was toen je nog een vette aap was dat je ook gewoon een leuke vriendin had kunnen scoren.

Maargoed, ik ben een man; wat weer ik er nou helemaal van :') _O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 23 april 2015 @ 00:26:01 #23
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_151945660
Verschilt per vrouw natuurlijk.

Het hebben van een goed lijf blijft een pre. Sommige vrouwen houden van wat vollere mannen, anderen weer van afgetrainde mannen. Maar heel weinig vrouwen houden van mannen die eruit zien alsof ze net uit auswitsch zijn ontsnapt of dikke mannen.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 23 april 2015 @ 00:27:49 #24
431144 Teydelyk
pi_151945690
Oja, flikker even op met dat gezemel over zelfvertrouwen, daar gaat de vraag niet over. Een man met een goed lijf met zelfvertrouwen wint het altijd van een papzak met zelfvertrouwen
pi_151945729
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:27 schreef Teydelyk het volgende:
Oja, flikker even op met dat gezemel over zelfvertrouwen, daar gaat de vraag niet over. Een man met een goed lijf met zelfvertrouwen wint het altijd van een papzak met zelfvertrouwen
Jamaar de vrouwen kijken eerst naar de combi zelfvertrouwen/charisma/uitstraling en dan pas daadwerkelijk naar hoe dik of slank of breed of afgetraind iemand is.

Althans de vrouwen met een beetje inhoud zegmaar. Dat domme neuksnolletjes zo oppervlakkig zijn en alleen maar een brede gast willen scoren zal me aan mn ballen jeuken eerlijk gezegd.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 23 april 2015 @ 03:09:35 #26
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151946815
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:29 schreef CyberTijn het volgende:
Zal wel iets van oerinstinct zijn inderdaad. Weet nog dat ik na maanden een vriendin weer zag. In de tussentijd had ik veel gesport en ze was wel onder de indruk van m'n nieuwe lichaam. Ook al had ze al een vriend, ze kon het niet laten om af en toe aan m'n arm te zitten. Maar na het uiterlijk, komt altijd het innerlijk (bij de normale meisjes dan). En als dat niet goed zit, kan je het wel vergeten (op misschien een one night stand na dan). Ik had zelf ook ooit een date met een heel mooi meisje. Destijds nog geregeld via Hyves ( :') ). Maar wilde na 10 minuten al weer weg, omdat ze zo dom overkwam.
pi_151947440
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:27 schreef Teydelyk het volgende:
:')

Je ego gekrenkt?
pi_151947499
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
Een man moet lang zijn. Ben het zelf nml ook. Graag minimaal 1.85. Liefst nog langer.

Zijn lichaam graag niet dun. Maar het gaat mij er vooral om dat ze breed zijn. Dat kan ook zonder die lelijke blokjes en opgepompte spieren. Ik voel soms bewondering voor het lichaam van een man.

Ik word zelf misselijk van kleine mannen. Dat ziet er zo niet lekker uit. Daarnaast die dunne sloompjes die je vaak onder Nederlanders ziet. En dan dat houterige.

Misselijk ja? :') Aansteller.
  donderdag 23 april 2015 @ 08:56:59 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151947989
zolang mannen hun uiterlijk vertoon nodig hebben om toch vooral indruk te maken op henzelf lijkt me dat dat geen pluspunt is, maar goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_151948009
quote:
3s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:56 schreef Re het volgende:
zolang mannen hun uiterlijk vertoon nodig hebben om toch vooral indruk te maken op henzelf lijkt me dat dat geen pluspunt is, maar goed
Zeg dat nou niet, dan zijn al die uren in de sportschool ineens voor niets geweest.
  donderdag 23 april 2015 @ 09:01:51 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151948064
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet, dan zijn al die uren in de sportschool ineens voor niets geweest.
Dat was toch alleen maar vrijetijdsbesteding in overbrugging naar een vriendin.
The love you take is equal to the love you make.
pi_151948313
quote:
3s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:56 schreef Re het volgende:
Hoezo niet? Op wie kan je beter indruk maken? Als je 's ochtends, voor je uit huis stapt, in de spiegel kan kijken en denken "ziet er goed uit", is het juist goed vind ik. Daarom hangt er een spiegel bij mijn voordeur. *)
pi_151948385
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:14 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Hoezo niet? Op wie kan je beter indruk maken? Als je 's ochtends, voor je uit huis stapt, in de spiegel kan kijken en denken "ziet er goed uit", is het juist goed vind ik. Daarom hangt er een spiegel bij mijn voordeur. *)
Als je s'ochtends uit huis stapt zonder in een spiegel te hebben gekeken en toch denkt ''ik zie er goed uit'', doe je het net effe wat beter.
pi_151948829
quote:

Wat ik me nu afvraag, is het echt zo pre om als man groot en/of breed te zijn om aan een dame te komen? Op Fok wordt vaak gepraat over lengte enz door mannen, maar wat denken vrouwen daar nu van? Kijken vrouwen echt zo naar lichaam? Of zijn het alleen de mannen die dit zo erg doen.
Is alleen te beoordelen met pics.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_151948838
quote:
12s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als je s'ochtends uit huis stapt zonder in een spiegel te hebben gekeken en toch denkt ''ik zie er goed uit'', doe je het net effe wat beter.
Ik heb nog een lange weg te gaan.
  donderdag 23 april 2015 @ 10:01:44 #36
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_151949487
Ik houd totaal niet van magere scharminkels, dus ja doe mij maar een brede man.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 23 april 2015 @ 10:06:23 #37
157922 fathank
pi_151949632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef Snepar het volgende:

[..]

Lengte is wel belangrijk ja. Ook voor de man, vormt toch een grote graadmeter voor zijn zelfvertrouwen.

Maargoed, je kunt zo wel door blijven redeneren. Ik ken ook jongens die lang, whatever zijn maar ook saai/verlegen,burgerlijk enz. Deze hebben dan ook meestal een matige vriendin (uiterlijk en innerlijk).

De lekkerste vrouwen voelen zich nog altijd aangetrokken tot foute (spannende) jongens/mannen met vaak ook veel geld/status.
Dat is echt zo'n argument bedacht door onzekere lange slungels :').

"Ja maar ik ben 1.95 dus ik heb zelfvertrouwen"

Ga weg joh pannenlap
pi_151950106
quote:
18s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:17 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Misselijk ja? :') Aansteller.
Een man van 1.60m is raar.
pi_151950240
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:20 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Klopt, maar als jij daar misselijkheid door ervaart ben jij nog raarder.
pi_151950423
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:25 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Klopt, maar als jij daar misselijkheid door ervaart ben jij nog raarder.
Ja.
  donderdag 23 april 2015 @ 10:53:33 #41
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_151951018
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Myrr het volgende:
Ik ben oppervlakkig wat dat betreft. Ken een jongen en we klikten zo ontzettend goed, zijn persoonlijkheid is geweldig. Heel veel meisjes helemaal weg van hem, en op persoonlijkheid zouden we meteen kunnen trouwen, maar hij is denk ik even klein of zelfs kleiner dan ik, dus daar hield het op. Lukte me niet om meer dan vriendschap te voelen voor hem, al heb ik dat wel geprobeerd. Kletsen en lachen wel nog steeds de sterren van de hemel af af en toe.

Andere jongen waar ik drie maanden mee ben geweest. Die zag ik na twee en een halve maand voor het eerst in zijn boxer, en toen was de verliefdheid ook meteen over. Ontiegelijke spillebenen. De horror. :o

Sindsdien staat dat samen met een slecht gebit op afknapper nummer 1 (ook als je lang en breed bent, trouwens) en verder heb ik nooit met kleine jongens/mannen gedatet. Ik val er gewoon niet op.

Dus eccies, ga gewoon sporten. Net als dat vrouwen slank moeten zijn met kont en tieten, moeten jullie gewoon sporten. Hoeven geen kasten te zijn en ook niet droog getraind (droog is niet mooi), maar hoe a.u.b. iets.
Hoe ging dat bij chocobear toen je zn piemel zag?

quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb m'n lengte iig niet nodig om zelfvertrouwen te hebben *O*.
Awwwwww O+ kort jong gespot.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_151951326
quote:
vreemd genoeg ben ik het afgelopen halfjaar, op 21-jarige leeftijd, nog twee centimeter gegroeid. Nu heb ik geen problemen meer om aan een meid te komen.
Woooooo 2 cm!!!!
Dat is echt een wereld van verschil ja! :o :o

;(
pi_151951330
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Myrr het volgende:

Interessant, maar leg je de lat niet te hoog? Als in: wanneer ben je zelf voor het laatst afgevuld?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 23 april 2015 @ 11:05:55 #44
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_151951405
Net zoals mannen niet eens de moeite nemen naar vrouwen te kijken zonder enige vorm van borsten of kont, zo doen vrouwen dat dus ook bij mannen.

Als je net zoals ik 1.71 kort bent en op je 20e al erg kaal op je hoofd, moet je net even wat meer moeite doen.

Zo werkt het nu eenmaal.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_151951472
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:20 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mannen van 1.60. Daar zeg je ook wat ;(
Hoeveel mannen in Nederland zijn nou 1.60?
Ja, jongens van 10. Maar vrijwel iedere man in Nederland is boven de 1.60 en zelfs boven de 1.75. Tenzij je Roel van Velzen heet.
pi_151951772
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:08 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Mannen van 1.60. Daar zeg je ook wat ;(
Hoeveel mannen in Nederland zijn nou 1.60?
Ja, jongens van 10. Maar vrijwel iedere man in Nederland is boven de 1.60 en zelfs boven de 1.75. Tenzij je Roel van Velzen heet.
Ik val op allochtonen. :)
pi_151952208
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:03 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Interessant, maar leg je de lat niet te hoog? Als in: wanneer ben je zelf voor het laatst afgevuld?
Vanochtend. Gisteravond, de avond daarvoor, verder hou ik niet echt een schema bij.

Geen spillebenen, goede tanden, langer zijn dan ik en regelmatig sporten is overigens niet echt een hoge lat.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2015 11:38:49 ]
pi_151953226
Ik app nu met jongen met kei lekker lichaam.
pi_151953397
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:24 schreef Geralt het volgende:

[..]

Mijn mening: nee. Totaal niet. Mijn ervaring is dat vrouwen vooral kijken naar zelfverzekerdheid, charisma en uitstraling. Daarna komt pas uiterlijk en je beurs.

Door je training ben je niet meer vet maar gespierd en dat geeft je zelfverzekerdheid waarschijnlijk en dat zal meegespeeld hebben in het vinden van een vriendin.

Ik durf gerust te stellen als je net zo zelfverzekerd was toen je nog een vette aap was dat je ook gewoon een leuke vriendin had kunnen scoren.

Maargoed, ik ben een man; wat weer ik er nou helemaal van :') _O-
Door het psychologische halo effect word je sneller als zelfverzekerd, charismatisch en als het hebben van uitstraling gezien als je een goed uiterlijk hebt. Dus je uiterlijk is zeker wel belangrijk.
pi_151953550
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:05 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Allochtone reuzin ja? Cool. Hoe lang ben je precies eigenlijk?
Ergens tussen 1.80 en 1.83.
pi_151953762
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:30 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jamaar de vrouwen kijken eerst naar de combi zelfvertrouwen/charisma/uitstraling en dan pas daadwerkelijk naar hoe dik of slank of breed of afgetraind iemand is.

Althans de vrouwen met een beetje inhoud zegmaar. Dat domme neuksnolletjes zo oppervlakkig zijn en alleen maar een brede gast willen scoren zal me aan mn ballen jeuken eerlijk gezegd.

:)
Yeah sure. Als ik in de kroeg sta ga ik eerst iemands gedrag bestuderen om te bekijken of hij overkomt alsof hij zelfvertrouwen heeft en daarna ga ik zijn uiterlijk pas checken :')
pi_151953883
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ergens tussen 1.80 en 1.83.
_O_

Zit dat in de familie of ben je een uitschieter (hèhè)?
pi_151953957
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:31 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

_O_

Zit dat in de familie of ben je een uitschieter (hèhè)?
Familie. Alleen ben ik de enige vrouw die echt zo lang is.

Moederskant is klein, ik heb papa's genen 8-)
  donderdag 23 april 2015 @ 12:40:57 #54
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_151954107
Vrouwen zijn net zo oppervlakkig als mannen TS, correcte observatie.

Dus ja, die goed verzorgde kerel met zichtbare schouders en borstkas valt op, wordt bekeken en is potentieel interessant.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
pi_151954861
Moet je al deze ontzettend zelfverzekerde jongons eens zien:

pi_151954950
Ach. als ze maar haar hebben.
pi_151954962
Ik heb altijd een beetje het idee dat mannen het trainen vooral voor elkaar doen.

Het is eigenlijk heel feministisch. Want waar vrouwen elkaar eeuwen lang het leven zuur hebben gemaakt door elkaar te blijven wijzen op lichamelijke imperfecties en het belang dat daar aan gehecht zou moeten worden, haken mannen de laatste jaren ook ineens aan.

Boeiende ontwikkeling.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_151955086
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een sullige koppen allemaal. :o

Heb je ze daarop uitgekozen?
pi_151955126
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:17 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Wat een sullige koppen allemaal. :o

Heb je ze daarop uitgekozen?
Nee, gewoon een random greep van foto's van 1 of ander hardcorefeest.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb altijd een beetje het idee dat mannen het trainen vooral voor elkaar doen.

Het is eigenlijk heel feministisch. Want waar vrouwen elkaar eeuwen lang het leven zuur hebben gemaakt door elkaar te blijven wijzen op lichamelijke imperfecties en het belang dat daar aan gehecht zou moeten worden, haken mannen de laatste jaren ook ineens aan.

Boeiende ontwikkeling.
Ik ben gewoon oud en versleten geloof ik inmiddels, maar toen ik 18 was waren de enige lui in de sportschool de crimineeltjes zeg maar.. Nu lijkt het erop dat praktisch iedereen van die leeftijd bezig is met krachttraining en anabolen.. :') :D

Zie nu soms lui lopen die nog niet eens baardgroei hebben maar wel al armen zo groot als die van Schwarzenegger in zijn jonge jaren, lijkt me niet echt gezond.

edit: Zou het misschien te maken hebben met de huidige tijd van social media e.d.? ''Kijk mij eens even'' ?
pi_151955214
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_151956330
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:57 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Ik bedoel met al je eisen ;)
Zeker qua lengte.
Ja.. Is erg lastig. Mijn aanbod is beperkt idd. Daarnaast val ik op mannen met bijv echt gitzwart haar etc dus er valt al heel veel af.

:'(
pi_151956350
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja.. Is erg lastig. Mijn aanbod is beperkt idd. Daarnaast val ik op mannen met bijv echt gitzwart haar etc dus er valt al heel veel af.

:'(
Ag. Op ieder potje past een dekseltje ;)
pi_151956460
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:00 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ag. Op ieder potje past een dekseltje ;)
Mijn vriend is langer dan 1.90m :9
pi_151956589
quote:

Boeiende ontwikkeling.
Wat dacht je van gewoon fit blijven en goed voor jezelf zorgen?
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_151956607
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die onderste _O-
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_151956630
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:09 schreef Dside het volgende:

[..]

Wanneer je de tijd die je in de sportschool doorbrengt, hardlopend of zelfs wandelend doorbrengt word/blijf je net zo gezond en fit.
pi_151956759
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:09 schreef Dside het volgende:

[..]

Is dat wat jullie elkaar vertellen als je gezamenlijk in de spiegel kijkt van de sportschool?
pi_151957222
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is dat wat jullie elkaar vertellen als je gezamenlijk in de spiegel kijkt van de sportschool?
:D
  donderdag 23 april 2015 @ 14:53:29 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151957656
er zijn wat posts weg, mocht je die missen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 23 april 2015 @ 15:14:58 #70
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151958280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:11 schreef hondebrokje het volgende:
Ik app nu met jongen met kei lekker lichaam.
Ik? :o

quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Familie. Alleen ben ik de enige vrouw die echt zo lang is.

Moederskant is klein, ik heb papa's genen 8-)
Wat is je afkomst dan precies? :o

quote:

Boeiende ontwikkeling.
Ik doe het puur voor mezelf en voor mijn gezondheid. Maar mannen gedragen zich al duizenden jaren als haantjes, dus zo nieuw vind ik het niet. :)
  donderdag 23 april 2015 @ 15:52:15 #71
157922 fathank
pi_151959251
al die sportschoolhomo's met hun kniebuigen alsof je daar wat aan hebt in het dagelijks leven kun je beter gaan wandelen blijf je net zo gezond van
pi_151959387
sinds ik aan de fitness doe is mn gezicht/kaak voller/strakker geworden lijkt wel

mn lichaam straalt ook veel meer potentie uit o.a. door ziekelijke v-taper

zie regelmatig meisjes mirin'

Thank you Zyzz - Son of Zeus, Brother of Hercules

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2015 15:57:52 ]
  donderdag 23 april 2015 @ 15:57:47 #73
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_151959422
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
sinds ik aan de fitness doe is mn gezicht/kaak voller geworden lijkt wel

En al ontmaagd mattie?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_151959503
quote:
Een beltegoed kaart of dubbele cheeseburger heeft hetzelfde effect.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:04:43 #75
431144 Teydelyk
pi_151959581

pi_151959634
quote:
Die onderste moest betalen voor seks.
pi_151959637
Ik vind het geen pré om een of andere gespierde afgetrainde gast naast me te hebben. Iemand die elke dag in de sportschool hangt om zijn perfecte lichaam koste wat het kost te behouden past denk ik niet zo goed bij me qua karakter. Gewoon normaal sporten, normaal lichaam, liefst een paar spieren maar niet breed en afgetraind. Ook zeker niet ieler dan ik, maar goed, dat is als man niet zo heel moeilijk. ^O^ Paar vetjes word ik echt niet ongelukkig van.

Zelfvertrouwen is belangrijker dan spiermassa voor mij denk ik. (Zwaar) getrainde lichamen (foto's hierboven) word ik eigenlijk niet echt warm of koud van. :@
  donderdag 23 april 2015 @ 16:08:55 #78
431144 Teydelyk
pi_151959653
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die onderste moest betalen voor seks.
Haha, goed punt. Maar ben nou eens eerlijk, als ze beide evenveel zelfvertrouwen hadden zou geen enkele vrouw voor de papzak kiezen.
pi_151959681
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:08 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Haha, goed punt. Maar ben nou eens eerlijk, als ze beide evenveel zelfvertrouwen hadden zou geen enkele vrouw voor de papzak kiezen.
Puur op uiterlijk zou ik ze allebei eerlijk gezegd links laten liggen...
  donderdag 23 april 2015 @ 16:10:42 #80
431144 Teydelyk
pi_151959688
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:10 schreef blondetrien het volgende:

[..]

HAHAHAHAH
  donderdag 23 april 2015 @ 16:10:54 #81
431144 Teydelyk
pi_151959694
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:10 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Wat ben jij dan, een Victoria Secret model?
pi_151959742
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:08 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Nope, niet mee eens.

''Geen enkele'' is echt zwaar overdreven lijkt me.
pi_151959748
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:10 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Wat ben jij dan, een Victoria Secret model?
Waarom vraag je dat?
  donderdag 23 april 2015 @ 16:15:18 #84
431144 Teydelyk
pi_151959801
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nope, niet mee eens.

''Geen enkele'' is echt zwaar overdreven lijkt me.
Jij bent dik zeker?

99% dan.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:16:32 #85
431144 Teydelyk
pi_151959832
pi_151959841
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:15 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Jij bent dik zeker?

99% dan.
Nee, slank zelfs. *)

Nog altijd zwaar overdreven...

quote:
Middelbare school praktijken
  donderdag 23 april 2015 @ 16:18:34 #87
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_151959886
U mirin brah?
pi_151959915
quote:
Een normaal, niet vol-geolied lichaam vinden we ook prima, hoor.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:22:39 #89
431144 Teydelyk
pi_151959974
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:20 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Een normaal, niet vol-geolied lichaam vinden we ook prima, hoor.
Jij wel, maar jij hebt wellicht zelf ook geen aantrekkelijk lichaam dus kun je ook geen eisen stellen.
pi_151960008
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:22 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Jij wel, maar jij hebt wellicht zelf ook geen aantrekkelijk lichaam dus kun je ook geen eisen stellen.
Obvious troll is obvious.
pi_151960019
Ik heb het idee dat het ook een beetje onzekerheid van de kant van de vrouw is, wanneer ze per se niet een man wil die heel erg met zijn lichaam bezig is.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:25:14 #92
431144 Teydelyk
pi_151960043
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:24 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik heb het idee dat het ook een beetje onzekerheid van de kant van de vrouw is, wanneer ze per se niet een man wil die heel erg met zijn lichaam bezig is.
Ken een paar vrouwen die zeggen niet van gespierde lijven te houden maar hun ogen er toch niet vanaf kunnen houden.
  Eindredactie Games donderdag 23 april 2015 @ 16:26:06 #93
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_151960067
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:25 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Ken een paar vrouwen die zeggen niet van gespierde lijven te houden maar hun ogen er toch niet vanaf kunnen houden.
Net als brandwondenslachtoffers, zeg maar.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:26:23 #94
431144 Teydelyk
pi_151960076
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Net als brandwondenslachtoffers, zeg maar.
Haha, nee.
pi_151960079
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:25 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Kun je zelf je ogen er vanaf houden ? Of sta je elke dag een paar uur in de spiegel naar je eigen mannenlichaam te staren? Mits je gespierd bent uiteraard.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:27:26 #96
431144 Teydelyk
pi_151960110
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Kun je zelf je ogen er vanaf houden ? Of sta je elke dag een paar uur in de spiegel naar je eigen mannenlichaam te staren? Mits je gespierd bent uiteraard.
Minstens 2 uur per dag in de spiegel kijken natuurlijk. En 3 uur naar een foto van marky mark, no homo.
pi_151960172
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:27 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Minstens 2 uur per dag in de spiegel kijken natuurlijk. En 3 uur naar een foto van marky mark, no homo.
pi_151960181
quote:
Ik denk niet dat er heel veel vrouwen zijn die PER SE geen gespierde man willen. Als het een leuke kerel is die goed bij je past en die je aantrekkelijk vindt, waarom niet.

Maar gespierd staat niet meteen gelijk aan kleren van lijf willen scheuren. Net zoals niet gespierd dat ook niet staat.
pi_151960218
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:30 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er heel veel vrouwen zijn die PER SE geen gespierde man willen. Als het een leuke kerel is die goed bij je past en die je aantrekkelijk vindt, waarom niet.

Maar gespierd staat niet meteen gelijk aan kleren van lijf willen scheuren. Net zoals niet gespierd dat ook niet staat.
Nou ja, kom je nu met nuance?
pi_151960238
quote:
12s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nou ja, kom je nu met nuance?
Mag dat niet?
  Eindredactie Games donderdag 23 april 2015 @ 16:33:58 #101
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_151960262
Ik doe ook aan krachttraining. Niet voor m'n conditie, want dat zou nergens op slaan. Het is puur om wat meer volume te krijgen en het heeft een soort verslavende werking als er enige ontwikkeling zichtbaar is. Om te zeggen dat ik het ècht leuk vind als sport, neuh. Basketballen of voetballen is veel toffer.

Verder vind ik, hoe bevooroordeeld het ook moge klinken, "fitnessen" een typische simpleton-activiteit. Het zijn in ieder geval in mijn sportschool ook grotendeels ontzettend simpele zielen die daar rondlopen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_151960319
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:33 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Mag dat niet?
Maar natuurlijk wel!
pi_151960329
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar natuurlijk wel!
:D Waarvoor mijn dank.
pi_151960867
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:30 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ik zei niet gespierd, maar heel erg met zijn lichaam bezig. Daar koos ik heel bewust voor.

Maar jij geeft bijvoorbeeld aan dat je de man op de foto, die gewoon een prima fysiek heeft, op basis van uiterlijk links zou laten liggen. Dat vind ik op zijn minst opmerkelijk te noemen.

Het is trouwens iets dat ik bij heel veel veel vrouwen tegenkom: het prefereren van een buikje, "hij moet niet langer voor de spiegel staan dan ik hoor" en dat soort sentimenten.

Waar veel mannen het liefst iemand lijken te willen die door iedereen nagestaard wordt, omdat ze zo knap is, lijken veel vrouwen toch liever iemand te willen die ook niet al te veel aandacht van anderen krijgt.
pi_151960932
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:59 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Ik zei niet gespierd, maar heel erg met zijn lichaam bezig. Daar koos ik heel bewust voor.

Maar jij geeft bijvoorbeeld aan dat je de man op de foto, die gewoon een prima fysiek heeft, op basis van uiterlijk links zou laten liggen. Dat vind ik op zijn minst opmerkelijk te noemen.

Het is trouwens iets dat ik bij heel veel veel vrouwen tegenkom: het prefereren van een buikje, "hij moet niet langer voor de spiegel staan dan ik hoor" en dat soort sentimenten.

Waar veel mannen het liefst iemand lijken te willen die door iedereen nagestaard wordt, omdat ze zo knap is, lijken veel vrouwen toch liever iemand te willen die ook niet al te veel aandacht van anderen krijgt.
Misschien moet je eens stoppen met dat generaliseren de hele tijd, er zal een wereld voor je open gaan. :)
  donderdag 23 april 2015 @ 17:10:07 #106
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_151961119
breed hoeft niet, maar als je klein bent, succes _O- !
  donderdag 23 april 2015 @ 17:10:58 #107
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_151961136
quote:

[..]

alsof niet minimaal net zo veel mannen " een vrouw met vormen " willen
pi_151961259
quote:

[..]

Jij vindt dat hij een prima fysiek lichaam heeft. Ik vind (= mening!) zijn armen bijvoorbeeld een beetje uit verhouding, niet mooi, dus ja, PUUR OP UITERLIJK... nee. Gewoon een mening, hoor. Niks persoonlijks.

quote:
Het is trouwens iets dat ik bij heel veel veel vrouwen tegenkom: het prefereren van een buikje
Ik prefereer helemaal geen buikje. Waar heb je dat nou weer gelezen. Hoe lang die voor de spiegel staat mag hij zelf weten, als hij mij er maar niet mee lastig valt.

quote:
Mijn vriend krijgt genoeg aandacht. Vind ik overigens geen probleem, ik snap de dames wel. :P
pi_151961724
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Misschien moet je eens stoppen met dat generaliseren de hele tijd, er zal een wereld voor je open gaan. :)
Dit hele onderwerp draait natuurlijk een beetje om generalisatie. Natuurlijk is er voor elk type iemand te vinden, maar heeft geen zin om op de uitzonderingen te focussen.

quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:10 schreef fs180 het volgende:

[..]

alsof niet minimaal net zo veel mannen " een vrouw met vormen " willen
Vormen bij de buik ja? Of op zeer specifieke plekken?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:15 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Jij vindt dat hij een prima fysiek lichaam heeft. Ik vind (= mening!) zijn armen bijvoorbeeld een beetje uit verhouding, niet mooi, dus ja, PUUR OP UITERLIJK... nee. Gewoon een mening, hoor. Niks persoonlijks.

[..]

Ik prefereer helemaal geen buikje. Waar heb je dat nou weer gelezen. Hoe lang die voor de spiegel staat mag hij zelf weten, als hij mij er maar niet mee lastig valt.

[..]

Mijn vriend krijgt genoeg aandacht. Vind ik overigens geen probleem, ik snap de dames wel. :P
Ik zeg niet dat jij een buikje prefereert, of hem voor de spiegel gaat timen. Slechts dat je met die uitspraak de ingeving naar boven bracht en dat ik de houding veel vaker bemerk bij vrouwen dan bij mannen.

Op basis van je andere post had ik je zo ook niet ingeschat hoor. Maar zoals teydelyk post zie ik ze ook gewoon vaker. Aan de ene kant bij hoog en laag beweren dat ze er niet van houden, maar wel van hun stoel af glibberen. :P
pi_151961873
quote:
De bovenste is veel meer alpha. En dus aantrekkelijker.
pi_151962219
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:40 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Dit hele onderwerp draait natuurlijk een beetje om generalisatie. Natuurlijk is er voor elk type iemand te vinden, maar heeft geen zin om op de uitzonderingen te focussen.
Het zijn natuurlijk ook geen uitzonderingen....
  donderdag 23 april 2015 @ 18:04:42 #112
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151962236
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:10 schreef fs180 het volgende:
breed hoeft niet, maar als je klein bent, succes _O- !
Ik ben uitermate bekend met de manlet struggles. Het is een zwaar leven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_151963566
Wij meiden houden van lange, gespierde jongens. Mooie kaaklijn enzo. heel veel meiden willen een knap vriendje om dat aan andere mensen te laten showen, en sommige meiden willen gewoon een verzorgd vriendje en een goed hart. Maar ik denk dat je nu absoluut geen zorgen hoef te maken.
  donderdag 23 april 2015 @ 19:01:49 #114
431144 Teydelyk
pi_151963915
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:50 schreef bloodyhell het volgende:
Wij meiden houden van lange, gespierde jongens. Mooie kaaklijn enzo. heel veel meiden willen een knap vriendje om dat aan andere mensen te laten showen, en sommige meiden willen gewoon een verzorgd vriendje en een goed hart. Maar ik denk dat je nu absoluut geen zorgen hoef te maken.
Kijk een van de weinige eerlijke dames hier.
  donderdag 23 april 2015 @ 19:22:50 #115
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_151964573
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:50 schreef bloodyhell het volgende:
Wij meiden houden van lange, gespierde jongens. Mooie kaaklijn enzo. heel veel meiden willen een knap vriendje om dat aan andere mensen te laten showen, en sommige meiden willen gewoon een verzorgd vriendje en een goed hart
waarheid
pi_151965000
De meesten vrouwen willen een vriend die én knap is én een goed hart heeft. Alsof dat niet samen kan gaan. :')

Echter, "knap" staat veelal niet gelijk aan "sportschooltype"...
Tails tell tales
pi_151965710
quote:
Dit herken ik totaal niet :P Ook niet bij vrienden/kerels in mijn omgeving.
pi_151965973
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:35 schreef Forbry het volgende:
De meesten vrouwen willen een vriend die én knap is én een goed hart heeft. Alsof dat niet samen kan gaan. :')

Echter, "knap" staat veelal niet gelijk aan "sportschooltype"...
Nou ja, knap, gewoon aantrekkelijk voor haar. Ik zie genoeg ziekelijk lelijke mannen in een langdurige relatie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 23 april 2015 @ 20:15:24 #119
431144 Teydelyk
pi_151966170
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, knap, gewoon aantrekkelijk voor haar. Ik zie genoeg ziekelijk lelijke mannen in een langdurige relatie.
met evenredig ziekelijk lelijke vriendinnen?
pi_151967173
quote:
sinds ik aan de fitness doe is mn gezicht/kaak voller/strakker geworden lijkt wel

Deze man weet
pi_151970879
Ik ben zelf ook lang en breed. Eigenlijk niet eerlijk t.o.v. die kleine mannetjes :') Maar ja, het leven is oneerlijk.
pi_151971081
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:15 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

met evenredig ziekelijk lelijke vriendinnen?
  donderdag 23 april 2015 @ 22:24:10 #123
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151972073
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Arme rug
Oh.
pi_151972998
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Tja, smaken verschillen. Nog los van het feit dat "knap zijn/vinden" sowieso al in heel veel verschillende dingen kan zitten (wat hierboven ook al een paar keer is aangestipt). Verder is er ook nog zoiets als "league"...

Mannen die over het totaalpakket beschikken (knap, interessant, slim, grappig, sympathiek, etc.) bestaan wel, maar als je daar op zoek naar bent, zit je wel per definitie in een veel kleinere vijver te vissen natuurlijk...
Tails tell tales
pi_151978813
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:47 schreef Forbry het volgende:

[..]

Mannen die over het totaalpakket beschikken (knap, interessant, slim, grappig, sympathiek, etc.) bestaan wel, maar als je daar op zoek naar bent, zit je wel per definitie in een veel kleinere vijver te vissen natuurlijk...
En die mannen kunnen uit een gigantische vijver vissen, dus dan moet je zelf ook het totaalplaatje zijn. Ook dat is weer een klein vijvertje vrouwen.
pi_151981915
quote:
Ook al kijk je niet naar karakter (want daarvan stel je dat dat hetzelfde zou zijn), dan nog kan ik niet zeggen dat ik die onderste per definitie aantrekkelijker vind :N

Ten eerste vind IK ze beide niet eens zo veel verschillen in aantrekkelijkheid als je puur naar hun lichaam kijkt.

Die onderste is namelijk sowieso al niet mijn ideaalbeeld qua lichaam voor een man. Qua spieren mag het wel net een tandje minder en ik mis beharing.

Die bovenste is misschien "papzakkerig", maar ik vind dat niet zo lelijk eigenlijk. Heb ik in ieder geval liever dan mager of óverdreven gespierd.

Verder hecht ik überhaupt relatief weinig belang aan iemands lijf als het om aantrekkelijkheid gaat. Ik vind iemands hoofd, uitstraling, etc. vele malen belangrijker. Kijk bijvoorbeeld naar die foto's die PBateman1978 plaatste. Die lui hebben op zich misschien best een mooi lijf, maar zien er alsnog énorm onaantrekkelijk uit. Ik durf zelfs te stellen dat het bij dit soort gastjes aantrekkelijker zou zijn als ze níet zo'n lijf hadden...

Weer even terug naar die twee foto's van Christian Bale:

Die eerste heeft de uitstraling van "het maakt me geen fuck uit hoe ik eruit zie en vrouwen neuken doe ik toch wel. Ik besteed mijn tijd wel aan nuttigere/interessantere/leukere dingen dan aan spieren kweken". Dat maakt hem -voor mij- echt véle malen aantrekkelijker dan (allleen) een gespierd lijf aantrekkelijk maakt.

Die onderste straalt vooral uit dat hij dag en nacht met zijn lijf (en hoogstwaarschijnlijk ook op een storende/irritante manier met voeding) bezig is en daardoor veel minder aan de -in mijn ogen- nuttigere/interessantere/leukere dingen van het leven toekomt, waardoor er uiteindelijk alsnog een veel minder aantrekkelijk persoon overblijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 24-04-2015 11:17:05 ]
Tails tell tales
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:53:56 #127
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_151982271
quote:
Hoezo? Mannen, net als vrouwen, die alleen maar met hun lichaam/uiterlijk bezig zijn, zijn vaak onzeker (vandaar de obsessie) en nog vaker oppervlakkig omdat al hun tijd opgaat aan hun uiterlijk. Dus wat moet of kun je daar nou mee, tenzij je zelf ook zo bent? Helemaal niets.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_151982421
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:53 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Hoezo? Mannen, net als vrouwen, die alleen maar met hun lichaam/uiterlijk bezig zijn, zijn vaak onzeker (vandaar de obsessie) en nog vaker oppervlakkig omdat al hun tijd opgaat aan hun uiterlijk. Dus wat moet of kun je daar nou mee, tenzij je zelf ook zo bent? Helemaal niets.
Dit is eigenlijk een behoorlijk goede samenvatting van mijn post hierboven :P

Die sportschooltypes trekken veelal ook oppervlakkige, domme, snollerige, ordinair uitziende vrouwen aan. Zegt mij al voldoende...
Tails tell tales
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:59:21 #129
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_151982503
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:57 schreef Forbry het volgende:

[..]

Die sportschooltypes trekken veelal ook oppervlakkige, domme, snollerige, ordinair uitziende vrouwen aan. Zegt mij al voldoende...
Je ziet het ook aan de koppies op de foto's. De kans dat daar een interessant gesprek mee te voeren valt is vrij gering", maar god wat zien ze er 'mooi' uit.

pi_151982516
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:44 schreef Forbry het volgende:

Die onderste straalt vooral uit dat hij dag en nacht met zijn lijf (en hoogstwaarschijnlijk ook op een storende/irritante manier met voeding) bezig is en daardoor veel minder aan de -in mijn ogen- nuttigere/interessantere/leukere dingen van het leven toekomt, waardoor er uiteindelijk alsnog een veel minder aantrekkelijk persoon overblijft.
Vind dit echt een vrouweneigenschap. Ze veronderstellen van alles. Alsof een goed gezond lichaam coherent is aan obsessief met uiterlijk bezig zijn. Alsof magere gasten intelligenter en creatiever zijn. Al dat soort kul. Volgens mij alleen maar excuses vanuit eigen onzekerheid.

Dunne armen is volgens mij wel echt een afknapper voor vrouwen. Heb ze dat vaak horen zeggen.
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:01:17 #131
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151982584
quote:

[..]

het is dat je veelal schrijft...
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:02:13 #132
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_151982624
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:59 schreef ssebass het volgende:

[..]

Vind dit echt een vrouweneigenschap. Ze veronderstellen van alles. Alsof een goed gezond lichaam coherent is aan obsessief met uiterlijk bezig zijn. Alsof magere gasten intelligenter en creatiever zijn. Al dat soort kul. Volgens mij alleen maar excuses vanuit eigen onzekerheid.

Dunne armen is volgens mij wel echt een afknapper voor vrouwen. Heb ze dat vaak horen zeggen.
Naja, het zijn generalisaties die toch vaak gewoon kloppen? Sportschool lichamen vragen veel investering en onderhoud, omdat het nou niet bepaald natuurlijke vormen zijn die je kweekt.

pi_151982685
quote:

[..]

Ook niet waar. Macho gedrag wel naar mijn idee. Ze uiten het alleen op een andere manier. Daarnaast, de meeste gasten die ik vanuit de sportschool ken, zijn gewoon academisch geschoold.
pi_151982735
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:59 schreef ssebass het volgende:

[..]

De lichamen waar we het nu even over hebben veréisen dat je obsessief met je lichaam bezig bent. Dat staat los van het feit dat de meeste vrouwen dunne armen idd wel onaantrekkelijk(er) vinden (dat vind ik ook)...

EDIT: het gaat er om dat de meeste mannen die dunne(re) armen dan wel compenseren met dingen die ik uiteindelijk aantrekkelijker vind... Sowieso, binnen bepaalde grenzen heeft een man die niet zo met zijn uiterlijk bezig is, eigenlijk -bij mij- bij vóórbaat al een streepje voor...

Voor de rest bewijst de praktijk het één en ander gewoon. :Y Dat heeft in de verste verte niets met onzekerheid te maken (ja, tenzij je het over de onzekerheid van die sportschooltypes hebt :') ).

[ Bericht 7% gewijzigd door Forbry op 24-04-2015 11:16:11 ]
Tails tell tales
pi_151982771
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:02 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Naja, het zijn generalisaties die toch vaak gewoon kloppen? Sportschool lichamen vragen veel investering en onderhoud, omdat het nou niet bepaald natuurlijke vormen zijn die je kweekt.
Er is uiteraard een tijdsinvestering, maar andere sporten kosten al snel meer tijd. Met teamsporten was ik altijd veel meer tijd kwijt. Het is ook een investering in je gezondheid. Krachttraining is vaak kort en je hebt ook veel herstel nodig om te groeien. Dus de tijd in de sportschool is redelijk beperkt. Al heb je gasten die er altijd zijn. Geen idee wat die daar al die tijd doen. Volgens mij is dat voor hen meer een social hang out.
pi_151983127
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

het is dat je veelal schrijft...
Er zijn altijd uitzonderingen, ook in dit geval. :)
Tails tell tales
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:22:11 #137
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_151983300
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:06 schreef ssebass het volgende:

[..]

Er is uiteraard een tijdsinvestering, maar andere sporten kosten al snel meer tijd. Met teamsporten was ik altijd veel meer tijd kwijt. Het is ook een investering in je gezondheid. Krachttraining is vaak kort en je hebt ook veel herstel nodig om te groeien. Dus de tijd in de sportschool is redelijk beperkt. Al heb je gasten die er altijd zijn. Geen idee wat die daar al die tijd doen. Volgens mij is dat voor hen meer een social hang out.
Tuurlijk kosten andere sporten ook tijd, en soms meer tijd. Maar het grote verschil voor mij is toch dat in de sportschool spieren en fit zijn echt een doel op zich zijn, terwijl bij echte sporten die fitheid en spieren meer middelen zijn om de sport in kwestie beter te kunnen beoefenen. Of je krijgt ze er 'toevallig bij' terwijl je je bewkaamt in iets totaal anders.

In de sportschool beoefen je in dat opzicht niet echt iets. En ik vind het nog wel een verschil of je daar dan komt voor de cardio of komt voor de spieromvang. Ik krijg de indruk dat Forbry en ik het over de laatste categorie hebben.

pi_151983508
Vrouwen zijn gewoon moeilijke wezens en mannen passen zich hier steeds meer op aan door allemaal dingen te ondernemen waardoor ze aantrekkelijker worden voor vrouwen.
Een echte man geeft geen flikker ongeacht hoe die eruit ziet.
pi_151983620
Ik was vroeger een magere eckto, maar tegenwoordig is dat compleet anders, zonder dat ik ooit naar de sportschool ben geweest.

Bij mij is het na mijn 25ste langzaam goedgekomen, uitgegroeid en langzaam wat breder en zwaarder geworden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_151983928
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:03 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ook niet waar. Macho gedrag wel naar mijn idee. Ze uiten het alleen op een andere manier. Daarnaast, de meeste gasten die ik vanuit de sportschool ken, zijn gewoon academisch geschoold.
Van die laatste ken ik er (zowaar :P ) ook een paar en dat is zeker een pre ^O^ , maar die lui hebben (helaas dan) toch wel weer iets anders wat ik niet aantrekkelijk aan ze vind... Als was het maar omdat ik ze bijvoorbeeld erg oppervlakkig vind, iets wat ze eigenlijk al bewijzen door zo veel met hun uiterlijk bezig te zijn i.p.v. met andere dingen...
Tails tell tales
pi_151984208
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:22 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Tuurlijk kosten andere sporten ook tijd, en soms meer tijd. Maar het grote verschil voor mij is toch dat in de sportschool spieren en fit zijn echt een doel op zich zijn, terwijl bij echte sporten die fitheid en spieren meer middelen zijn om de sport in kwestie beter te kunnen beoefenen. Of je krijgt ze er 'toevallig bij' terwijl je je bewkaamt in iets totaal anders.

In de sportschool beoefen je in dat opzicht niet echt iets. En ik vind het nog wel een verschil of je daar dan komt voor de cardio of komt voor de spieromvang. Ik krijg de indruk dat Forbry en ik het over de laatste categorie hebben.
Ja, dit dus en heb het idd over de laatste categorie.

Ook al zou krachttraining uiteindelijk minder tijd in beslag nemen dan andere vormen van sport, dan nog is mijn ervaring/indruk, dat er obsessief mee om wordt gegaan. Ook op de momenten dat ze niet daadwerkelijk aan het sporten zijn, zijn ze overdreven met hun lichaam en met voeding bezig. Dat is ook niet gek, want in heel veel gevallen is een "mooi" lijf immers ook het doel ervan.
Tails tell tales
pi_151984617
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:27 schreef Ferdinand67 het volgende:
Vrouwen zijn gewoon moeilijke wezens en mannen passen zich hier steeds meer op aan door allemaal dingen te ondernemen waardoor ze aantrekkelijker worden voor vrouwen.
Een echte man geeft geen flikker ongeacht hoe die eruit ziet.
Nou ja, binnen bepaalde grenzen (een beetje aandacht voor het uiterlijk vind ik toch wel prettig, maar dat kan dan ook wel zonder problemen met andere zaken worden gecombineerd) hebben mannen met zo'n instelling op mij wel een streepje voor (zoals ik hierboven al schreef en zie ook die eerste foto van Christian Bale)...
Tails tell tales
pi_151987568
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:45 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, dit dus en heb het idd over de laatste categorie.

Ook al zou krachttraining uiteindelijk minder tijd in beslag nemen dan andere vormen van sport, dan nog is mijn ervaring/indruk, dat er obsessief mee om wordt gegaan. Ook op de momenten dat ze niet daadwerkelijk aan het sporten zijn, zijn ze overdreven met hun lichaam en met voeding bezig. Dat is ook niet gek, want in heel veel gevallen is een "mooi" lijf immers ook het doel ervan.
Ja klopt. Het is op zich niet nodig als je gewoon een vast eetpatroon en trainingstijden hebt. Het is natuurlijk voor velen echter een hobby waar ze het liefst zo veel mogelijk mee bezig zijn.
  vrijdag 24 april 2015 @ 14:14:21 #144
387458 12
Nee ik ben niet 12
pi_151989130
Als je er gewoon een beetje goed bijloopt maak je wel kans. Niet te dik, niet te dun, niet te gespierd, gewoon gezond. Ik heb meelij met alle kleine gasten, want dat maakt dit alles toch een stuk moeilijker. Ik vind het persoonlijk niet erg als een vrouw langer is dan ik. Ik ben 1.80 m en zie het vaak genoeg. Ben daarnaast dan ook niet iel ofzo, dus ik denk dat dat er ook wel mee te maken heeft.
Omdat het kan
pi_151991071
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:47 schreef Forbry het volgende:
U riep?
pi_151993603
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:29 schreef Gray het volgende:

[..]

U riep?
Ben al (jaren) voorzien van een man die -in mijn ogen- over zo'n totaalpakket beschikt O+
Alleen dan wel zonder echt breed te zijn, dus:

Mocht je een kloon zijn van meneer Forbry (en met kloon bedoel ik echt in álles hetzelfde zijn), maar dan breder en op de één of andere manier in een andere tijdsdimensie levend (zonder dat ik daar last van heb) waardoor je naast al je huidige bezigheden óók nog dat lijf kan onderhouden én dat bredere lijf vervolgens geen enkele verandering in jouw persoonlijkheid of in ons leven samen teweegbrengt... in dát geval heb je wel mijn aandacht :o :P
Tails tell tales
pi_151995079
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 13:16 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja klopt. Het is op zich niet nodig als je gewoon een vast eetpatroon en trainingstijden hebt. Het is natuurlijk voor velen echter een hobby waar ze het liefst zo veel mogelijk mee bezig zijn.
En zo veel mogelijk over praten. Sommige mensen verlenen echt hun ego eraan en daar zou ik eerlijk gezegd dus echt wel moeite mee hebben.

Zou het niet een veel groter voordeel zijn zo´n breed en getraind postuur te hebben in de gayscene? Mannen zijn volgens mij veel meer visueel ingesteld dan vrouwen.
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:35:54 #148
157922 fathank
pi_151995204
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:58 schreef artelligence het volgende:
Ik ben zelf ook lang en breed. Eigenlijk niet eerlijk t.o.v. die kleine mannetjes :') Maar ja, het leven is oneerlijk.
En toch sta je hier bekend als sneuneus 1e klasse.
pi_151995570
quote:

[..]

Want veel met je lichaam bezig zijn kost natuurlijk zoveel tijd dat je geen andere interesses kan hebben. Ik heb respect voor zelfverbetering en streven naar perfectie (al is het nooit te bereiken). Idealiter doe je dat op zoveel mogelijk vlakken, lichamelijke verzorging is daar gewoon één van.
pi_151995669
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:35 schreef fathank het volgende:

[..]

_O-
pi_151995750
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Hahaha :D geen idee wie je bent.
pi_151995765
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:52 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

_O-
Wanneer post je weer in S&G? :)
pi_151995787
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:54 schreef artelligence het volgende:

[..]

Wanneer post je weer in S&G? :)
Zo verlang je ernaar mijn lichaam te zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2015 18:56:47 ]
pi_151995892
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:55 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

:Y Mag ook in DM bby :$
  vrijdag 24 april 2015 @ 19:37:10 #155
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_151996976
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:55 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Is het zo bijzonder dan
pi_151997237
Mannen die zich afvragen of hun uiterlijk wel in orde is en in welke mate dit van belang is, vind ik zo ontzettend karig. Vooral die leeghoofden van de hierboven geposte foto's die kennelijk zonder kleding uitgaan, vind ik een enorme afknapper. Uiterlijk is pas van belang wanneer ik de persoon ken en ik ken TS niet en hij vertelt niet wat hem bezighoudt, welke opleiding hij volgt of welk werk hij doet. Dus ja, wat moet je er dan mee.
pi_151997349
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:08 schreef James_R het volgende:
Nog steeds merk ik met het uitgaan dat ik veel meer aandacht krijg van vrouwen dan vrienden die een stuk kleiner zijn dan ik, ook al vind ik zelf dat zij opjectief gezien een knapper gezicht hebben dan ik....
Om jezelf te gaan vergelijken met jouw vrienden vind ik toch wel karig en je komt daarmee nogal onzeker over. Maar goed, ieder zijn bezigheid.
pi_151997447
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:45 schreef Obsolete94 het volgende:
Mannen die zich afvragen of hun uiterlijk wel in orde is en in welke mate dit van belang is, vind ik zo ontzettend karig. Vooral die leeghoofden van de hierboven geposte foto's die kennelijk zonder kleding uitgaan, vind ik een enorme afknapper. Uiterlijk is pas van belang wanneer ik de persoon ken en ik ken TS niet en hij vertelt niet wat hem bezighoudt, welke opleiding hij volgt of welk werk hij doet. Dus ja, wat moet je er dan mee.
Ze gaan niet zonder kleding uit. Sta maar eens een paar uur in een warme tent non-stop te hakken (eventueel in combinatie met middelengebruik). Dan snap je wel waar de behoefte om je shirt uit te doen vandaan komt. Ik denk dat de wens om een gespierd torso te kunnen tonen daar in veel gevallen juist op volgt en niet aan vooraf gaat.
pi_151997564
Toen ik nog naar de sportschool ging deed ik dat vooral omdat ik het prettig vond om fysiek sterk te zijn, om fitter te zijn bij normale sporten en als sociale bezigheid met vrienden. Een mooi lichaam erbij krijgen was vooral een mooie bonus.
pi_151998257
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:51 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Ze gaan niet zonder kleding uit. Sta maar eens een paar uur in een warme tent non-stop te hakken (eventueel in combinatie met middelengebruik). Dan snap je wel waar de behoefte om je shirt uit te doen vandaan komt. Ik denk dat de wens om een gespierd torso te kunnen tonen daar in veel gevallen juist op volgt en niet aan vooraf gaat.
Gezien de context waarin dit dus gebeurt zoals jij die schetst, vind ik het nog een grotere afknapper dan ik dat al vond. Trouwens, ontdoen ze zich van hun shirt omdat het warm is of omdat ze de wens hebben om hun gespierde torso te tonen?
pi_151998480
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:19 schreef Obsolete94 het volgende:

[..]

Gezien de context waarin dit dus gebeurt zoals jij die schetst, vind ik het nog een grotere afknapper dan ik dat al vond. Trouwens, ontdoen ze zich van hun shirt omdat het warm is of omdat ze de wens hebben om hun gespierde torso te tonen?
Omdat het warm is.
pi_151999198
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:26 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Omdat het warm is.
quote:
Ze gaan niet zonder kleding uit. Sta maar eens een paar uur in een warme tent non-stop te hakken (eventueel in combinatie met middelengebruik). Dan snap je wel waar de behoefte om je shirt uit te doen vandaan komt.
Klinkt alsof die warmte ongelegen en ongewenst om de hoek komt kijken en ze daarom genoodzaakt zijn zich van hun kleding te ontdoen. Want het was echt niet bewust hun wens om een gespierde torso te tonen, toch?
quote:
Ik denk dat de wens om een gespierd torso te kunnen tonen daar in veel gevallen juist op volgt en niet aan vooraf gaat.
pi_151999359
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:49 schreef Obsolete94 het volgende:

[..]

[..]

Klinkt alsof die warmte ongelegen en ongewenst om de hoek komt kijken en ze daarom genoodzaakt zijn zich van hun kleding te ontdoen. Want het was echt niet bewust hun wens om een gespierde torso te tonen, toch?

[..]

Snap je nou echt niet wat daar staat of doe je jezelf dommer voor?
pi_152002338
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:53 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Snap je nou echt niet wat daar staat of doe je jezelf dommer voor?
Je doet voorkomen alsof die redenen logisch op elkaar volgen. Dan moet je ook geen discreet antwoord geven als "omdat het warm is". De zogenaamde "wens" om hun torso te tonen is totaal overbodig en daarmee een drogreden aangezien ze al ontbloot zijn omwille van de warmte. Bovendien gaat een wens ergens aan vooraf terwijl jij beweert dat de het tonen van je torso ergens op volgt. Dan is het dus sowieso geen wens.

Dommer voordoen impliceert een vergelijking. Blijkbaar ken je mij en mijn gangbare niveau om te kunnen concluderen dat ik me nu dommer voordoe. Dommer dan wat of wanneer?
pi_152003141
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:20 schreef Obsolete94 het volgende:

[..]

Je doet voorkomen alsof die redenen logisch op elkaar volgen. Dan moet je ook geen discreet antwoord geven als "omdat het warm is". De zogenaamde "wens" om hun torso te tonen is totaal overbodig en daarmee een drogreden aangezien ze al ontbloot zijn omwille van de warmte. Bovendien gaat een wens ergens aan vooraf terwijl jij beweert dat de het tonen van je torso ergens op volgt. Dan is het dus sowieso geen wens.
Waarom lopen mensen zonder shirt op het strand? Doen ze dat omdat ze hun lichaam willen showen, of toch voornamelijk vanwege andere factoren (zoals de warmte, de wens om bruin te worden en dat men wil gaan zwemmen)?

In mijn optiek zijn de andere factoren daarin doorslaggevend, want ook ongetrainde mensen lopen er zonder shirt. Toch is het zo dat best veel mensen gaan trainen, omdat ze er goed uit willen zien op het strand.

Zo kun je het ook zien bij mensen op hardcore- en hardstylefeesten. Omdat het ontiegelijk warm wordt lopen veel mensen er rond in hun blote bast (ook dikke en iele mensen). Als je je dus in die scène begeeft kun je eraan gewend raken dat je op feesten zonder shirt rondloopt. Van daaruit zal sneller de wens ontstaan om te gaan trainen, zodat je er beter uit ziet zonder shirt.

quote:
Dommer voordoen impliceert een vergelijking. Blijkbaar ken je mij en mijn gangbare niveau om te kunnen concluderen dat ik me nu dommer voordoe. Dommer dan wat of wanneer?
De vergelijking zit hem in de vraag of je het echt niet snapt of eigenlijk wel. Als je het eigenlijk wel snapt, maar doet alsof je het niet begrijpt, doe je je dus dommer voor dan je eigenlijk bent. Daarvoor hoef ik jouw gangbare niveau niet te kennen, het was namelijk een vraag.
pi_152004879
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:22 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ben al (jaren) voorzien van een man die -in mijn ogen- over zo'n totaalpakket beschikt O+
Alleen dan wel zonder echt breed te zijn, dus:

Mocht je een kloon zijn van meneer Forbry (en met kloon bedoel ik echt in álles hetzelfde zijn), maar dan breder en op de één of andere manier in een andere tijdsdimensie levend (zonder dat ik daar last van heb) waardoor je naast al je huidige bezigheden óók nog dat lijf kan onderhouden én dat bredere lijf vervolgens geen enkele verandering in jouw persoonlijkheid of in ons leven samen teweegbrengt... in dát geval heb je wel mijn aandacht :o :P
Ik wilde alleen een grapje maken waar ik zelf om kon lachen hoor. Bits please :{w
pi_152004951
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:48 schreef Obsolete94 het volgende:

[..]

Om jezelf te gaan vergelijken met jouw vrienden vind ik toch wel karig en je komt daarmee nogal onzeker over. Maar goed, ieder zijn bezigheid.
Het maakt me niet echt uit wat jij vindt eigenlijk :)
  zaterdag 25 april 2015 @ 09:41:40 #168
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_152007879
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:49 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Want veel met je lichaam bezig zijn kost natuurlijk zoveel tijd dat je geen andere interesses kan hebben. Ik heb respect voor zelfverbetering en streven naar perfectie (al is het nooit te bereiken). Idealiter doe je dat op zoveel mogelijk vlakken, lichamelijke verzorging is daar gewoon één van.
Dat zeg niet. Ik zeg alleen dat het mij opvalt dat mensen die daar veel mee bezig zijn die andere interesses vaak niet hebben. Maar het kan zeker.

zaterdag 25 april 2015 @ 10:07:58 #169
365231 Fera
Fire & Blood
pi_152008163
Ik heb meer mannen gedate onder de 1.80 dan niet. Zelf ben ik 1.71. :)

Qua vorm verschilde het. Chubby, mager, gespierd. Het maakt me uiteindelijk weinig uit.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_152008443
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2015 00:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik wilde alleen een grapje maken waar ik zelf om kon lachen hoor. Bits please :{w
Joh, ga alsnog een soort van serieus lopen doen :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:49 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Dat je daarnaast hélemaal geen andere interesses/bezigheden kan hebben is idd natuurlijk onzin, maar het gaat áltijd wel wát ten koste van andere dingen en dan heb ik persoonlijk gewoon veel liever dat iemand zich (meer) op andere dingen richt.

Edit: O ja, en dit is
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 09:41 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Dat zeg niet. Ik zeg alleen dat het mij opvalt dat mensen die daar veel mee bezig zijn die andere interesses vaak niet hebben. Maar het kan zeker.
ook mijn ervaring/indruk. Zal niet voor niks zijn denk ik dan.

Verder is mijn ervaring/indruk dat sporten/trainen met het oog op spieren kweken zo goed als altijd met obsessief en overdreven ijdel gedrag gepaard gaat (zelfs met mijn vriend meegemaakt toen hij ook eens een periode wat meer aan krachttraining deed :') ).

Wat door veel sportschooltypes als "perfectie" wordt gezien, wordt door veel vrouwen trouwens écht niet (zo) aantrekkelijk gevonden. Ook puur esthetisch bekeken bedoel ik dan.

Maar hey, zonder afbreuk te doen aan wat ik verder in dit topic allemaal heb geschreven, wil ik best toegeven hoor, dat ik in veel gevallen ook wel :9~ doe bij beelden van -vérder ook knappe!- mannen die duidelijk zorg aan hun lijf hebben besteed. Indien niet TE gespierd (een six pack vind ik eigenlijk al "too much") vind ik dat vaak echt wel mooi/sexy om te zien. Puur fysiek bekeken in ieder geval wel. :)

Maar úiteindelijk, als puntje bij paaltje komt, maakt het mij gewoon echt niet zoveel uit. Zolang het binnen de grenzen blijft van "niet te mager, veels te dik of te gespierd en wel een béétje vorm" vind ik het lichaam van een man al snel goed/mooi en werkt een "/care"-houding juist wel erotiserend. Als het bijvoorbeeld om iemands gezicht gaat heb ik dat al weer veel minder...

Maar ik hou er over op, heb er al veels te veel over gezegd voor iemand die het eigenlijk niet zo veel uitmaakt :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 25-04-2015 10:38:04 ]
Tails tell tales
  maandag 27 april 2015 @ 10:38:49 #171
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_152064665
quote:

[..]

Onzin. Je kunt je ook luchtig kleden zonder meteen al je bovenkleding uit te doen.
Je ziet toch ook geen vrouwen in hun bh rondhollen?

Het zijn toch meestal bepaalde types... Ook mannen met bierbuik hebben die neiging en het zijn vaak niet de meest intelligente type's. Ergste is nog dat je met grote drukte langs dat lichaam moet of er tegen aan wordt gedrukt. :r
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 27 april 2015 @ 11:29:52 #172
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_152065751
De tering wat een Paashaastopic,

Ik zelf ben 150kg bij 1.55m met O beentjes en daarbij ik heb een levende vulkanen gezicht en beharing over mijn lijf net zoals Bokito

En ik vind het een genot om zomers om mijn lichaam op het naaktstrand te showen, en dan zo dicht bij in de buurt van vrouwen te liggen want die hebben toch niet in de gaten wat er onder dat afdakje gebeurt.
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 27 april 2015 @ 18:30:14 #173
395284 tetouaribo
expectations
pi_152076529
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik ben die onderste vandaag tegen gekomen, wat een toeval :D
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_152085894
quote:

[..]

Het enige dat oppervlakkig is ben jij.

Nog nooit van the best of both worlds gehoord? Ik doe elke dag krachttraining, en let op mijn voeding, dat wil niet zeggen dat ik een leeghoofd ben, nooit uitga of mijn vriendin in de steek laat. Het gaat allemaal om prioriteiten.

Een gezonde geest in een gezond lichaam is waar het voor mij om gaat, krachttraining toont discipline, volharding, ambitie en elke vrouwelijke walrus die dat niet begrijpt mag voor mijn part een andere man aanspreken.
  dinsdag 28 april 2015 @ 06:58:00 #175
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_152088318
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 23:37 schreef InformaQ het volgende:

[..]

Nog nooit van the best of both worlds gehoord? Ik doe elke dag krachttraining, en let op mijn voeding, dat wil niet zeggen dat ik een leeghoofd ben, nooit uitga of mijn vriendin in de steek laat. Het gaat allemaal om prioriteiten.

Een gezonde geest in een gezond lichaam is waar het voor mij om gaat, krachttraining toont discipline, volharding, ambitie en elke vrouwelijke walrus die dat niet begrijpt mag voor mijn part een andere man aanspreken.
Lees je eigen post nou nog eens een keer terug.
Je spreekt jezelf wel heel erg tegen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 28 april 2015 @ 08:46:28 #176
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_152088841
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 23:37 schreef InformaQ het volgende:

[..]

Heel goed knul, ga jij maar lekker krachttrainen. Als dat jou ambitie is in het leven, dan wens ik je oprecht het allerbeste.

pi_152088886
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:47 schreef TorroFernandes het volgende:
Zo kun je het ook zien bij mensen op hardcore- en hardstylefeesten. Omdat het ontiegelijk warm wordt lopen veel mensen er rond in hun blote bast (ook dikke en iele mensen). Als je je dus in die scène begeeft kun je eraan gewend raken dat je op feesten zonder shirt rondloopt.
Toen ik in die scene zat, jaren 90 zeg maar, werd je uitgelachen als je zonder shirt rondliep.

Ik heb in de meest hete locaties staan hakken, mét shirt.
pi_152091573
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Toen ik in die scene zat, jaren 90 zeg maar, werd je uitgelachen als je zonder shirt rondliep.

Ik heb in de meest hete locaties staan hakken, mét shirt.
Ik heb in het verleden ook heel wat uurtjes/nachten op de dansvloer doorgebracht en nooit de behoefte gehad om mijn kleding uit te trekken. Deze jongens hebben het blijkbaar nogal snel (te) warm, misschien zijn ze niet zo fit? :Y)
Tails tell tales
pi_152091965
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:41 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden ook heel wat uurtjes/nachten op de dansvloer doorgebracht en nooit de behoefte gehad om mijn kleding uit te trekken. Deze jongens hebben het blijkbaar nogal snel (te) warm, misschien zijn ze niet zo fit? :Y)
Als je het topic vluchtig door had gekeken dan had je gezien dat deze jongens alles behalve niet fit zijn. :)
Niet dat ik het goedkeur dat ze er zo bij gaan lopen, beetje popijopi met ontbloot bovenlijf rondhuppelen _O-
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:01:24 #180
365231 Fera
Fire & Blood
pi_152092022
Leven en laten leven. Waarom moet je meteen iets wel of niet goedkeuren? :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_152092060
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef Fera het volgende:
Leven en laten leven. Waarom moet je meteen iets wel of niet goedkeuren? :@
Oke laat ik het zo zeggen, ik zou het zelf niet doen. :)
pi_152095179
* sorry, was ff aan het kloten*
Tails tell tales
pi_152095191
.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Als je het topic vluchtig door had gekeken dan had je gezien dat deze jongens alles behalve niet fit zijn. :)
Niet dat ik het goedkeur dat ze er zo bij gaan lopen, beetje popijopi met ontbloot bovenlijf rondhuppelen _O-
Vandaar ook mijn " :Y) " ;)

Alleen, ergens ben ik ook wel een tikkeltje serieus hoor. Zo'n lichaam wil niet per definitie zeggen dat je daadwerkelijk fit bent, zeker over de hele linie bekeken niet. Sterker nog: heb de indruk dat best een behoorlijk aantal van die "krachttrainingsfreaks" juist (relatief) ongezond (bezig) is...

Ken genoeg mensen, die een stuk minder gespierd zijn, maar die toch een stuk fitter/gezonder overkomen (en dan heb ik het natuurlijk niet over deze jongens, want die ken ik niet, maar in vergelijking met de sportschooltypes die ik wél ken en gevalletjes van "hearsay").

Al een paar keer meegemaakt (en dit zal meer luiheid dan fitheid zijn, maar in beide gevallen behoorlijk triest vind ik) : wel uren in de sportschool staan, maar een keertje een paar meter (verder) met boodschappen moeten sjouwen of een keertje iets op de fiets doen.... no way, veels te veel moeite... :')

Collega van mijn vriend die veel aan krachttraining doet en ook helemaal in van die speciale voeding zit.... zo'n beetje het vaakst ziek van iedereen... :')

En zo zou ik eigenlijk nog wel meer voorbeelden kunnen geven...

Mijn idee: het is vooral een hoop uiterlijk vertoon... juist daar waar het echt om fitheid/gezondheid gaat kan ik het ook wel waarderen. Een beetje sporten/in beweging blijven is iedereen ook wel sterk aan te raden, natuurlijk. Dat heeft, naar mijn idee, hiermee echter nog maar weinig mee van doen.
Tails tell tales
pi_152095366
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:21 schreef Forbry het volgende:
.

[..]

Vandaar ook mijn " :Y) " ;)

Alleen, ergens ben ik ook wel een tikkeltje serieus hoor. Zo'n lichaam wil niet per definitie zeggen dat je daadwerkelijk fit bent, zeker over de hele linie bekeken niet. Sterker nog: heb de indruk dat best een behoorlijk aantal van die "krachttrainingsfreaks" juist (relatief) ongezond (bezig) is...

Ken genoeg mensen, die een stuk minder gespierd zijn, maar die toch een stuk fitter/gezonder overkomen (en dan heb ik het natuurlijk niet over deze jongens, want die ken ik niet, maar in vergelijking met de sportschooltypes die ik wél ken en gevalletjes van "hearsay").

Al een paar keer meegemaakt (en dit zal meer luiheid dan fitheid zijn, maar in beide gevallen behoorlijk triest vind ik) : wel uren in de sportschool staan, maar een keertje een paar meter (verder) met boodschappen moeten sjouwen of een keertje iets op de fiets doen.... no way, veels te veel moeite... :')

Collega van mijn vriend die veel aan krachttraining doet en ook helemaal in van die speciale voeding zit.... zo'n beetje het vaakst ziek van iedereen... :')

En zo zou ik eigenlijk nog wel meer voorbeelden kunnen geven...

Mijn idee: het is vooral een hoop uiterlijk vertoon... juist daar waar het echt om fitheid/gezondheid gaat kan ik het ook wel waarderen. Een beetje sporten/in beweging blijven is iedereen ook wel sterk aan te raden, natuurlijk. Dat heeft, naar mijn idee, hiermee echter nog maar weinig mee van doen.
Cardio zorgt voor minder gains, snap dat dan....
pi_152095461
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:28 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Cardio zorgt voor minder gains, snap dat dan....
Ik snap het volgens mij maar al te goed (helaas)... :P
Tails tell tales
pi_152095873
Ergens heb ik altijd wel het idee gehad dat mannen en vrouwen helemaal niet zo anders kijken. Een vrouw kan even verlekkerd kijken naar een goed stuk mannenvlees als een man een damessnoepje waardeert.
pi_152096055
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:47 schreef Gray het volgende:
Ergens heb ik altijd wel het idee gehad dat mannen en vrouwen helemaal niet zo anders kijken. Een vrouw kan even verlekkerd kijken naar een goed stuk mannenvlees als een man een damessnoepje waardeert.
Dat is mijn ervaring ook wel. Al denk ik wel dat vrouwen het uiterlijk úiteindelijk wel minder belangrijk vinden en dat "aantrekkelijk vinden" bij vrouwen wel in relatief grote mate óók in dingen zit die niet zozeer (direct) op het fysieke plaatje gebaseerd zijn. Meer dan dat veel mannen dat doorgaans hebben.
Tails tell tales
pi_152096354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:55 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat is mijn ervaring ook wel. Al denk ik wel dat vrouwen het uiterlijk úiteindelijk wel minder belangrijk vinden en dat "aantrekkelijk vinden" bij vrouwen wel in relatief grote mate óók in dingen zit die niet zozeer (direct) op het fysieke plaatje gebaseerd zijn. Meer dan dat veel mannen dat doorgaans hebben.
Volgens mij zeggen mannen dat meer omdat ze het gevoel hebben dat het mannelijk is om zoiets te zeggen, dan dat het echt waar is. Er zijn meer onaantrekkelijke mensen dan aantrekkelijke, zeker qua uiterlijk. En gezien de uitslagen van vele polls, staan het gezicht, uitstraling en humor bovenaan in de voorkeur van mannen.
pi_152096432
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Volgens mij zeggen mannen dat meer omdat ze het gevoel hebben dat het mannelijk is om zoiets te zeggen, dan dat het echt waar is. Er zijn meer onaantrekkelijke mensen dan aantrekkelijke, zeker qua uiterlijk. En gezien de uitslagen van vele polls, staan het gezicht, uitstraling en humor bovenaan in de voorkeur van mannen.
Ja, daar heb je eigenlijk dan ook wel weer gelijk in denk ik, goed punt. :)
Tails tell tales
pi_152096613
TS is vooral een opscheppraatje over hoe geweldig knap je jezelf vind in vergelijking met jezelf en je vrienden. Volgens mij knappen veel vrouwen daar ook wel op af. Er zit een erg dunne grens tussen zelfverzekerd, en egocentrisch.
pi_152097218
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:18 schreef tharealmb het volgende:
TS is vooral een opscheppraatje over hoe geweldig knap je jezelf vind in vergelijking met jezelf en je vrienden. Volgens mij knappen veel vrouwen daar ook wel op af. Er zit een erg dunne grens tussen zelfverzekerd, en egocentrisch.
Die grens is eigenlijk enorm groot, want die termen hebben niets met elkaar van doen.
pi_152097569
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:18 schreef tharealmb het volgende:
Narcisten liggen anders erg goed in de markt bij het vrouwelijke geslacht.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:22:49 #193
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152298704
quote:

Toe maar, wat een eisenpakket zeg...
pi_152304053
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:22 schreef Overheid het volgende:

[..]

Toe maar, wat een eisenpakket zeg...
Nee hoor, je wordt niet verliefd op die eisen maar op een persoon. Dus het valt mee.
pi_152304379
Natuurlijk vinden vrouwen een brede, gespierde man aantrekkelijk. Met mate, stierennek en opgepompt anabolengebeuren vinden maar weinig vrouwen mooi.

De belangrijkste vraag is echter of deze vrouwen ook klaar zijn voor de eisen die dan tegenovergesteld aan gezondheid/fitheid en trainen worden gesteld. :{

Ik denk overigens niet zozeer dat dunne, slungelige of dikke kerels niet aan de vrouw komen. De aanhouder wint vaak bij de dames en dat soort mannen vind vanzelf een leuke dame die zo onzeker is en aandachtsbehoevend dat dit prima werkt. Maar eens met voorgangers, dan moeten ze wel zelfvertrouwen uit gaan stralen!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 18:51:54 #196
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152305078
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee hoor, je wordt niet verliefd op die eisen maar op een persoon. Dus het valt mee.
Nee dat begrijp ik. Maar je wordt pas verliefd op een persoon als die aan jouw eisen voldoet. Nou toe maar, het is te hopen dat jij geen kleine mannen tegenkomt want dan word je misselijk of ga je liggen te kotsen.
pi_152305159
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:51 schreef Overheid het volgende:

[..]

Nee dat begrijp ik. Maar je wordt pas verliefd op een persoon als die aan jouw eisen voldoet. Nou toe maar, het is te hopen dat jij geen kleine mannen tegenkomt want dan word je misselijk of ga je liggen te kotsen.
Dacht al: butthurt want kleine vent. Voel je niet aangevallen, hoor. Vind ze gewoon erg lelijk.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:00:00 #198
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152305358
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dacht al: butthurt want kleine vent. Voel je niet aangevallen, hoor. Vind ze gewoon erg lelijk.
Dus ik ben weer niet voldoende met m'n 1.85m en 75kg? Altijd meer, meer, meer... Gelukkig loop ik niet meer op de universiteit rond waar ik altijd dit soort oppervlakkige types tegenkwam.
pi_152305549
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:00 schreef Overheid het volgende:

[..]

Dus ik ben weer niet voldoende met m'n 1.85m en 75kg? Altijd meer, meer, meer... Gelukkig loop ik niet meer op de universiteit rond waar ik altijd dit soort oppervlakkige types tegenkwam.
Je kunt niet over mijn oppervlakkigheid oordelen op basis van enkele zinnen. Maar dat is op de één of andere wijze ook wel erg typisch voor mensen die op de één of andere manier graag willen benadrukken dat ze de universiteit hebben afgerond.

Wat wil je horen? Goed gedaan?

Daarnaast kun je beter lezen. Zoals ik al zei val ik niet voor eisen, maar nog altijd voor de persoon zelf en is het niet erg dat die persoon niet breed gespierd is. Sommige eisen laat je makkelijk varen.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:07:19 #200
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152305624
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je kunt niet over mijn oppervlakkigheid oordelen op basis van enkele zinnen. Maar dat is op de één of andere wijze ook wel erg typisch voor mensen die op de één of andere manier graag willen benadrukken dat ze de universiteit hebben afgerond.

Daarnaast kun je beter lezen. Zoals ik al zei val ik niet voor eisen, maar nog altijd voor de persoon zelf en is het niet erg dat die persoon niet breed gespierd is. Sommige eisen laat je makkelijk varen.
Zo beetje aangebrand. Je zei toch zelf dat mannen die niet breed gespierd zijn om te kotsen zijn? En ja, oppervlakkige meiden trof ik aan aan de universiteit. Wat moet ik dan zeggen? Dat ik ze op het mbo of hbo heb ontmoet, terwijl daar nooit ben geweest?
pi_152305662
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:07 schreef Overheid het volgende:

[..]

Zo beetje aangebrand. Je zei toch zelf dat mannen die niet breed gespierd zijn om te kotsen zijn? En ja, oppervlakkige meiden trof ik aan aan de universiteit. Wat moet ik dan zeggen? Dat ik ze op het mbo of hbo heb ontmoet, terwijl daar nooit ben geweest?
waar lees jij dat ik dat heb van mannen die niet breed gespierd zijn?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:08:34 #202
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_152305667
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:04 schreef Stimorol- het volgende:

Ik word kotsmisselijk van wijven zoals jij.

6'4'' 105kg 8% bf checkin' in.
pi_152305702
Gymtopic is verderop, Jahroontje.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:14:43 #204
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152305900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

waar lees jij dat ik dat heb van mannen die niet breed gespierd zijn?
quote:

Die eisen heb je zelf genoemd, nou niet terugkrabbelen. Je mag er best vooruit komen, maar kom dan niet met van die halfslachtige zinnen als:
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
Tuurlijk word je niet verliefd op die eisen, anders zou er sprake zijn van een bepaalde fetisj.
pi_152305925
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:14 schreef Overheid het volgende:

[..]

[..]

Die eisen heb je zelf genoemd, nou niet terugkrabbelen. Je mag er best vooruit komen, maar kom dan niet met van die halfslachtige zinnen als:

[..]

Tuurlijk word je niet verliefd op die eisen, anders zou er sprake zijn van een bepaalde fetisj.
Ik word misselijk van kleine mannen, ja. Dus?
pi_152305956
DIt topic doet mijn ego goed :')
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:23:07 #207
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152306199
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik word misselijk van kleine mannen, ja. Dus?
Dan weer een eis aanhalen, dan weer ontkennen... Doe niet omzichtig en halfslachtig.
pi_152306215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:23 schreef Overheid het volgende:

[..]

Dan weer een eis aanhalen, dan weer ontkennen... Doe niet omzichtig en halfslachtig.
Ok.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:23:45 #209
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152306230
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:16 schreef The_Odd_One het volgende:
DIt topic doet mijn ego goed :')
De mijne ook. Ik weet vanaf nu dat ik met m'n 1.85m en 75kg bepaalde vrouwen kotsmisselijk maak.
pi_152306280
quote:

[..]

De mijne ook. Ik weet vanaf nu dat ik met m'n 1.85m en 75kg andere vrouwen kotsmisselijk maak.
Ik krijg met mijn 190 en 90 kg en 11% vet alleen maar oppervlakkige lekker uitziende studerende vrouwen achter me aan. Just my luck.
pi_152306284
quote:

[..]

De mijne ook. Ik weet vanaf nu dat ik met m'n 1.85m en 75kg andere vrouwen kotsmisselijk maak.
Niet per se met je lengte en bouw. Wel met je manier van discussieren.
pi_152306297
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:24 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik krijg met mijn 190 en 90 kg en 11% vet alleen maar oppervlakkige lekker uitziende studerende vrouwen achter me aan. Just my luck.
Overheid is jaloers op je hoor
pi_152306338
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waar blijft je nummer in mijn pm?
_O-
pi_152306365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:26 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Waar blijft je nummer in mijn pm?
_O-
Ik val daarnaast op mannen met zwart haar en Arabische uiterlijk. Dus helaas.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:26:43 #215
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152306366
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers op zo'n oppervlakkig wicht als jij. Jouw manier van discussiëren bestaat uit het aanhalen en dan weer ontkennen van je vastomlijnde eisenpakket. Is inderdaad om misselijk van te worden.
pi_152306428
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik val daarnaast op mannen met zwart haar en Arabische uiterlijk. Dus helaas.
Ach iedereen heeft zo zijn afwijkingen. Eerst maar eens benieuwd of jij door MIJN keuring komt. Vertel es. Lengte, gewicht... komt u maar.
pi_152306490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:26 schreef Overheid het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers op zo'n oppervlakkig wicht als jij. Jouw manier van discussiëren bestaat uit het aanhalen en dan weer ontkennen van je vastomlijnde eisenpakket. Is inderdaad om misselijk van te worden.
Ik zou niet op jou vallen, hoor :) Je komt over als een kneus die per se zijn gelijk wil halen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:28 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ach iedereen heeft zo zijn afwijkingen. Eerst maar eens benieuwd of jij door MIJN keuring komt. Vertel es. Lengte, gewicht... komt u maar.
Like I care.
pi_152306515
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:30 schreef Stimorol- het volgende:

Like I care.
Als je eisen wil stellen, dan sta je ook bloot aan eisen van anderen. Helaas blijk je dan toch niet zo tof als je je voordoet.
pi_152306533
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:31 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Als je eisen wil stellen, dan sta je ook bloot aan eisen van anderen. Helaas.
Dat weet ik. Ik ben al goedgekeurd dus dat is goed.
pi_152306572
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik ben al goedgekeurd dus dat is goed.
Je bent zeker niet goedgekeurd. We wachten op simpele zaken als gewicht en lengte en dan zijn we er nog niet.
pi_152306606
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:32 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Je bent zeker niet goedgekeurd. We wachten op simpele zaken als gewicht en lengte en dan zijn we er nog niet.
Mijn partner heeft dat reeds gedaan en die vindt mijn dikke reet prima :)
pi_152306640
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mijn partner heeft dat reeds gedaan en die vindt mijn dikke reet prima :)
Ik ben blij dat je iemand hebt gevonden aan wiens eisen je voldoet. Maar dat zegt me niks. Veel zware lelijke vrouwen hebben kerels.
pi_152306669
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:34 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je iemand hebt gevonden aan wiens eisen je voldoet. Maar dat zegt me niks. Veel zware lelijke vrouwen hebben kerels.
Ik heb kort paars haar, ben 1.85 lang en weeg 100 kilo. Daarnaast heb ik een echte Hollandse figuur, dus dikke brede heupen en loop ik lomp.
pi_152306693
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik heb kort paars haar, ben 1.85 lang en weeg 100 kilo. Daarnaast heb ik een echte Hollandse figuur, dus dikke brede heupen en loop ik lomp.
Mijn droomvrouw, ik hoor het al _O-

De wereld zal het wel jammer vinden dat jij al bezet bent. Ik zou zeggen hou elkaar lekker bezig :')
pi_152306720
En ik scheer mijn oksel en schaamdelen niet. Want we zijn lekker emancipated.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 20:03:10 #226
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152307774
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik zou niet op jou vallen, hoor :) Je komt over als een kneus die per se zijn gelijk wil halen.

[..]

Like I care.
Gelijk halen bij jou? Over jouw nietszeggende en inconsequente eisen? Wat een grap...
pi_152307804
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 20:03 schreef Overheid het volgende:

[..]

Gelijk halen bij jou? Over jouw nietszeggende en inconsequente eisen? Wat een grap...
Moet even kotsen, brb.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 20:07:34 #228
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152307973
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 20:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Moet even kotsen, brb.
Zal je wel vaker overkomen, niet? Gemiddelde lengte in Nederland is 1.83m, dus meer dan de helft van de tijd zie je "kleine mannen" en sta je te kotsen gezien jouw eisen. Succes ermee...
pi_152308029
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 20:07 schreef Overheid het volgende:

[..]

Zal je wel vaker overkomen, niet? Gemiddelde lengte in Nederland is 1.83m, dus meer dan de helft van de tijd zie je "kleine mannen" en sta je te kotsen gezien jouw eisen. Succes ermee...
Thanks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')