abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151928404
Vroeger (tot mijn zestiende) was ik 'iets' voller dan mijn leeftijdsgenoten. Ik baalde vaak en dacht dat ik nooit kans zou maken op een meisje. Tegenwoordig is alles gelukkig anders. Ben nu slank, heb van mezelf een brede bouw (daarnaast doe ik ook veel krachttraining) en vreemd genoeg ben ik het afgelopen halfjaar, op 21-jarige leeftijd, nog twee centimeter gegroeid. Nu heb ik geen problemen meer om aan een meid te komen. Oké, er zullen wel meer zaken meespelen (ouder gezicht, kaaklijn enz) maar vaak heb ik het idee dat ik zonder fitness of een goede groeispurt een stuk minder kans had gemaakt dan nu :P

Een aantal vrienden van mij zijn tussen de 1.75 - 1.80 en/of heel mager gebouwd en zeggen wel eens dat ze wel wat meer mijn lichaam zouden willen hebben. Ze weten echter niet dat ik constant op mijn eten moet letten om niet dik te worden, maar die pech heb ik nou eenmaal. Tevens beweren ze dat ze ooit worden afgewezen omdat ze te klein/dun zijn. Misschien verbeelden ze zich dit, maar ze denken dat dat de reden is.

Wat ik me nu afvraag, is het echt zo pre om als man groot en/of breed te zijn om aan een dame te komen? Op Fok wordt vaak gepraat over lengte enz door mannen, maar wat denken vrouwen daar nu van? Kijken vrouwen echt zo naar lichaam? Of zijn het alleen de mannen die dit zo erg doen.
  woensdag 22 april 2015 @ 16:22:39 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_151928522
Het is toch zo dat vanuit de oertijd de man in staat moest zijn om de vrouw te verdedigen en daarom groot, breed en sterk moest zijn, dus ja daar word (onbewust) naar gekeken.

Net als dat mannen het aantrekkelijker vind als een vrouw een wat dikkere bips heeft, dat is een teken van vruchtbaarheid en dat speelt vanuit ons oerinstinct mee.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 22 april 2015 @ 16:24:07 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151928590
Ik ben ook echt kei lekker. Super relaxed.
pi_151928813
Lange en brede mannen zullen eerder opvallen dan kleinere, smallere mannen die zich ook nog eens onzeker voelen. Als ze niet goed in hun vel zitten is het misschien lekker makkelijk te wijten aan die oppervlakkige vrouwen, maar ondertussen zijn de sporters wel bezig om voor zichzelf te zorgen. Iets wat o.a. op discipline en doorzettingsvermogen wijst en dat is vaak toch aantrekkelijker dan zich miskend voelende mannetjes die ongewild single zijn.
Kijk om je heen, voor vrijwel alles is een markt.
pi_151928839
Bij het leggen van het eerste contact is het zeker een pré. Daarna maakt het niet zo gek veel meer uit, dan is het voornamelijk de persoonlijkheid die doorslaggevend is of je aantrekkelijk bent voor een vrouw.
pi_151929010
Uitstraling, uitstraling, uitstraling. Grote kans dat je meer vrouwen krijgt omdat je meer zelfverzekerd bent en dat dus ook uitstraalt.
pi_151929748
Vrouwen zijn net zo oppervlakkig als mannen tegenwoordig, dus zeker wel.
pi_151929851
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Uitstraling, uitstraling, uitstraling. Grote kans dat je meer vrouwen krijgt omdat je meer zelfverzekerd bent en dat dus ook uitstraalt.
Dit.

TS, peper je vrienden wat zelfvertrouwen in en het komt met hen ook goed :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_151930140
Als dikkerdje was je onzeker, nu wat minder.

Dat heeft meer impact dan de bouw van je lichaam...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151932185
Lengte en een brede bouw hebben is inderdaad een behoorlijke pre. Ik heb niet eens een heel knap hoofd ( ook niet lelijk), maar ben wel 1,97 en ben al zeg ik het zelf behoorlijk breed gebouwd.

Ben van mijzelf erg slecht met vrouwen, maar gelukkig zijn er in de afgelopen jaren vrouwen geweest die zich zodanig op mij stortte dat ik er nauwelijks meer onderuit kon. Daardoor heb ik mijn eerste ervaringen met vrouwen opgedaan, en nu gaat het allemaal wel beter. Nog steeds merk ik met het uitgaan dat ik veel meer aandacht krijg van vrouwen dan vrienden die een stuk kleiner zijn dan ik, ook al vind ik zelf dat zij opjectief gezien een knapper gezicht hebben dan ik....
pi_151934506
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:29 schreef CyberTijn het volgende:
Bij het leggen van het eerste contact is het zeker een pré. Daarna maakt het niet zo gek veel meer uit, dan is het voornamelijk de persoonlijkheid die doorslaggevend is of je aantrekkelijk bent voor een vrouw.
Dit, maar dat eerste geldt natuurlijk wel voor het héle pakketje qua uiterlijk. Dus breed en lang zijn kan (als man) in je voordeel werken, maar een knap gezicht, een goede houding, een sympathieke en/of zelfverzekerde uitstraling en mooie kleding net zo goed. Verder heb je dan nog dingen als je stem en je geur die een rol kunnen spelen.

Het is ook maar net welke van die elementen een vrouw het belangrijkste (meest aantrekkelijke) vind en alles is uiteindelijk ook altijd een kwestie van smaak. Immers, niet iedereen vindt hetzelfde mooi/aantrekkelijk. Dat geldt ook als het om lang en breed zijn gaat.

Ik denk dat de meeste vrouwen wel -heel "ouderwets"- vallen op een man die hen een beschermend gevoel geeft en lang en breed zijn past doorgaans wel goed in dat plaatje.

Voorbij dat eerste contact is het inderdaad gewoon vooral je persoonlijkheid/karakter wat telt. Binnen bepaalde grenzen, maakt je fysiek dan eigenlijk nog maar weinig uit. Mannen die aardig, intelligent en grappig zijn. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 22-04-2015 19:36:30 ]
Tails tell tales
pi_151939790
Een man moet lang zijn. Ben het zelf nml ook. Graag minimaal 1.85. Liefst nog langer.

Zijn lichaam graag niet dun. Maar het gaat mij er vooral om dat ze breed zijn. Dat kan ook zonder die lelijke blokjes en opgepompte spieren. Ik voel soms bewondering voor het lichaam van een man.

Ik word zelf misselijk van kleine mannen. Dat ziet er zo niet lekker uit. Daarnaast die dunne sloompjes die je vaak onder Nederlanders ziet. En dan dat houterige.

Ook belangrijk: zelfvertrouwen. Niet houterig.
pi_151939810
Ik ben oppervlakkig wat dat betreft. Ken een jongen en we klikten zo ontzettend goed, zijn persoonlijkheid is geweldig. Heel veel meisjes helemaal weg van hem, en op persoonlijkheid zouden we meteen kunnen trouwen, maar hij is denk ik even klein of zelfs kleiner dan ik, dus daar hield het op. Lukte me niet om meer dan vriendschap te voelen voor hem, al heb ik dat wel geprobeerd. Kletsen en lachen wel nog steeds de sterren van de hemel af af en toe.

Andere jongen waar ik drie maanden mee ben geweest. Die zag ik na twee en een halve maand voor het eerst in zijn boxer, en toen was de verliefdheid ook meteen over. Ontiegelijke spillebenen. De horror. :o

Sindsdien staat dat samen met een slecht gebit op afknapper nummer 1 (ook als je lang en breed bent, trouwens) en verder heb ik nooit met kleine jongens/mannen gedatet. Ik val er gewoon niet op.

Dus eccies, ga gewoon sporten. Net als dat vrouwen slank moeten zijn met kont en tieten, moeten jullie gewoon sporten. Hoeven geen kasten te zijn en ook niet droog getraind (droog is niet mooi), maar hoe a.u.b. iets.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2015 21:33:21 ]
pi_151940474
Heb nog nooit een topic van jou gelezen zonder dat je meldt hoe je bouw is geloof ik :D wow ik kan je dromen nu.

Brede en lange mannen zijn in mijn ogen sowieso een pre :)
pi_151941731
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Vroeger (tot mijn zestiende) was ik 'iets' voller dan mijn leeftijdsgenoten. Ik baalde vaak en dacht dat ik nooit kans zou maken op een meisje. Tegenwoordig is alles gelukkig anders. Ben nu slank, heb van mezelf een brede bouw (daarnaast doe ik ook veel krachttraining) en vreemd genoeg ben ik het afgelopen halfjaar, op 21-jarige leeftijd, nog twee centimeter gegroeid. Nu heb ik geen problemen meer om aan een meid te komen. Oké, er zullen wel meer zaken meespelen (ouder gezicht, kaaklijn enz) maar vaak heb ik het idee dat ik zonder fitness of een goede groeispurt een stuk minder kans had gemaakt dan nu :P

OK, chill man. Maar geld is belangrijker....
  woensdag 22 april 2015 @ 22:25:11 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151941777
Maakt allemaal niks uit als je een dikke portemonnee hebt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 22 april 2015 @ 22:37:59 #17
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151942353
Het is niet zo moeilijk:

1. Wees knap.
2. Wees niet lelijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_151942908
quote:

Een aantal vrienden van mij zijn tussen de 1.75 - 1.80 en/of heel mager gebouwd en zeggen wel eens dat ze wel wat meer mijn lichaam zouden willen hebben. Ze weten echter niet dat ik constant op mijn eten moet letten om niet dik te worden, maar die pech heb ik nou eenmaal. Tevens beweren ze dat ze ooit worden afgewezen omdat ze te klein/dun zijn. Misschien verbeelden ze zich dit, maar ze denken dat dat de reden is.
Lengte is wel belangrijk ja. Ook voor de man, vormt toch een grote graadmeter voor zijn zelfvertrouwen.

Maargoed, je kunt zo wel door blijven redeneren. Ik ken ook jongens die lang, whatever zijn maar ook saai/verlegen,burgerlijk enz. Deze hebben dan ook meestal een matige vriendin (uiterlijk en innerlijk).

De lekkerste vrouwen voelen zich nog altijd aangetrokken tot foute (spannende) jongens/mannen met vaak ook veel geld/status.
pi_151943021
Voor mij is alles goed, zolang ik er maar met goed fatsoen naast kan lopen.

Een afgetraind lichaam is een soort van bonusje waar ik heel blij van kan worden als ik er mee in bed lig, maar zeker geen vereiste om er mee in bed te belanden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151943988
Mijn vorige post was meer in het algemeen gesteld. Persoonlijk vind ik lengte dan toch wel belangrijk, weet niet of ik voor iemand zou kunnen vallen die kleiner is dan ik ben en zo zijn er eigenlijk nog wel wat meer (mogelijke) "deal breakers" qua uiterlijk vrees ik...

Het is wel zo dat ik uiteindelijk véél liever wat heb met iemand met een wat minder uiterlijk, dan met iemand met wat een minder karakter. Met alleen een mooi uiterlijk kan ik niks.

Breed vind ik dan weer geen must, maar is wel een bonus. Maar dan bedoel ik eigenlijk meer dat brede wat sommige mannen al van nature hebben. Dat echte opgepompte met "six packs" en al, dat vind ik doorgaans juist (erg) onaantrekkelijk.
Tails tell tales
pi_151944317
Lichaamsbouw lijkt wel een beetje een obsessie van jou, TS. Gaat het niet over de lichaamsbouw van jouzelf, dan gaat het wel over de lichaamsbouw van jouw (ex)-vriendin(nen)...
Tails tell tales
pi_151945634
quote:
Wat ik me nu afvraag, is het echt zo pre om als man groot en/of breed te zijn om aan een dame te komen?
Mijn mening: nee. Totaal niet. Mijn ervaring is dat vrouwen vooral kijken naar zelfverzekerdheid, charisma en uitstraling. Daarna komt pas uiterlijk en je beurs.

Door je training ben je niet meer vet maar gespierd en dat geeft je zelfverzekerdheid waarschijnlijk en dat zal meegespeeld hebben in het vinden van een vriendin.

Ik durf gerust te stellen als je net zo zelfverzekerd was toen je nog een vette aap was dat je ook gewoon een leuke vriendin had kunnen scoren.

Maargoed, ik ben een man; wat weer ik er nou helemaal van :') _O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 23 april 2015 @ 00:26:01 #23
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_151945660
Verschilt per vrouw natuurlijk.

Het hebben van een goed lijf blijft een pre. Sommige vrouwen houden van wat vollere mannen, anderen weer van afgetrainde mannen. Maar heel weinig vrouwen houden van mannen die eruit zien alsof ze net uit auswitsch zijn ontsnapt of dikke mannen.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 23 april 2015 @ 00:27:49 #24
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_151945690
Oja, flikker even op met dat gezemel over zelfvertrouwen, daar gaat de vraag niet over. Een man met een goed lijf met zelfvertrouwen wint het altijd van een papzak met zelfvertrouwen
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_151945729
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:27 schreef Teydelyk het volgende:
Oja, flikker even op met dat gezemel over zelfvertrouwen, daar gaat de vraag niet over. Een man met een goed lijf met zelfvertrouwen wint het altijd van een papzak met zelfvertrouwen
Jamaar de vrouwen kijken eerst naar de combi zelfvertrouwen/charisma/uitstraling en dan pas daadwerkelijk naar hoe dik of slank of breed of afgetraind iemand is.

Althans de vrouwen met een beetje inhoud zegmaar. Dat domme neuksnolletjes zo oppervlakkig zijn en alleen maar een brede gast willen scoren zal me aan mn ballen jeuken eerlijk gezegd.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')