Dit.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Uitstraling, uitstraling, uitstraling. Grote kans dat je meer vrouwen krijgt omdat je meer zelfverzekerd bent en dat dus ook uitstraalt.
Dit, maar dat eerste geldt natuurlijk wel voor het héle pakketje qua uiterlijk. Dus breed en lang zijn kan (als man) in je voordeel werken, maar een knap gezicht, een goede houding, een sympathieke en/of zelfverzekerde uitstraling en mooie kleding net zo goed. Verder heb je dan nog dingen als je stem en je geur die een rol kunnen spelen.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:29 schreef CyberTijn het volgende:
Bij het leggen van het eerste contact is het zeker een pré. Daarna maakt het niet zo gek veel meer uit, dan is het voornamelijk de persoonlijkheid die doorslaggevend is of je aantrekkelijk bent voor een vrouw.
OK, chill man. Maar geld is belangrijker....quote:Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Vroeger (tot mijn zestiende) was ik 'iets' voller dan mijn leeftijdsgenoten. Ik baalde vaak en dacht dat ik nooit kans zou maken op een meisje. Tegenwoordig is alles gelukkig anders. Ben nu slank, heb van mezelf een brede bouw (daarnaast doe ik ook veel krachttraining) en vreemd genoeg ben ik het afgelopen halfjaar, op 21-jarige leeftijd, nog twee centimeter gegroeid. Nu heb ik geen problemen meer om aan een meid te komen. Oké, er zullen wel meer zaken meespelen (ouder gezicht, kaaklijn enz) maar vaak heb ik het idee dat ik zonder fitness of een goede groeispurt een stuk minder kans had gemaakt dan nu
Lengte is wel belangrijk ja. Ook voor de man, vormt toch een grote graadmeter voor zijn zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Een aantal vrienden van mij zijn tussen de 1.75 - 1.80 en/of heel mager gebouwd en zeggen wel eens dat ze wel wat meer mijn lichaam zouden willen hebben. Ze weten echter niet dat ik constant op mijn eten moet letten om niet dik te worden, maar die pech heb ik nou eenmaal. Tevens beweren ze dat ze ooit worden afgewezen omdat ze te klein/dun zijn. Misschien verbeelden ze zich dit, maar ze denken dat dat de reden is.
Mijn mening: nee. Totaal niet. Mijn ervaring is dat vrouwen vooral kijken naar zelfverzekerdheid, charisma en uitstraling. Daarna komt pas uiterlijk en je beurs.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is het echt zo pre om als man groot en/of breed te zijn om aan een dame te komen?
Jamaar de vrouwen kijken eerst naar de combi zelfvertrouwen/charisma/uitstraling en dan pas daadwerkelijk naar hoe dik of slank of breed of afgetraind iemand is.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:27 schreef Teydelyk het volgende:
Oja, flikker even op met dat gezemel over zelfvertrouwen, daar gaat de vraag niet over. Een man met een goed lijf met zelfvertrouwen wint het altijd van een papzak met zelfvertrouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |