Dit.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Uitstraling, uitstraling, uitstraling. Grote kans dat je meer vrouwen krijgt omdat je meer zelfverzekerd bent en dat dus ook uitstraalt.
Dit, maar dat eerste geldt natuurlijk wel voor het héle pakketje qua uiterlijk. Dus breed en lang zijn kan (als man) in je voordeel werken, maar een knap gezicht, een goede houding, een sympathieke en/of zelfverzekerde uitstraling en mooie kleding net zo goed. Verder heb je dan nog dingen als je stem en je geur die een rol kunnen spelen.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:29 schreef CyberTijn het volgende:
Bij het leggen van het eerste contact is het zeker een pré. Daarna maakt het niet zo gek veel meer uit, dan is het voornamelijk de persoonlijkheid die doorslaggevend is of je aantrekkelijk bent voor een vrouw.
OK, chill man. Maar geld is belangrijker....quote:Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Vroeger (tot mijn zestiende) was ik 'iets' voller dan mijn leeftijdsgenoten. Ik baalde vaak en dacht dat ik nooit kans zou maken op een meisje. Tegenwoordig is alles gelukkig anders. Ben nu slank, heb van mezelf een brede bouw (daarnaast doe ik ook veel krachttraining) en vreemd genoeg ben ik het afgelopen halfjaar, op 21-jarige leeftijd, nog twee centimeter gegroeid. Nu heb ik geen problemen meer om aan een meid te komen. Oké, er zullen wel meer zaken meespelen (ouder gezicht, kaaklijn enz) maar vaak heb ik het idee dat ik zonder fitness of een goede groeispurt een stuk minder kans had gemaakt dan nu
Lengte is wel belangrijk ja. Ook voor de man, vormt toch een grote graadmeter voor zijn zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Een aantal vrienden van mij zijn tussen de 1.75 - 1.80 en/of heel mager gebouwd en zeggen wel eens dat ze wel wat meer mijn lichaam zouden willen hebben. Ze weten echter niet dat ik constant op mijn eten moet letten om niet dik te worden, maar die pech heb ik nou eenmaal. Tevens beweren ze dat ze ooit worden afgewezen omdat ze te klein/dun zijn. Misschien verbeelden ze zich dit, maar ze denken dat dat de reden is.
Mijn mening: nee. Totaal niet. Mijn ervaring is dat vrouwen vooral kijken naar zelfverzekerdheid, charisma en uitstraling. Daarna komt pas uiterlijk en je beurs.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is het echt zo pre om als man groot en/of breed te zijn om aan een dame te komen?
Jamaar de vrouwen kijken eerst naar de combi zelfvertrouwen/charisma/uitstraling en dan pas daadwerkelijk naar hoe dik of slank of breed of afgetraind iemand is.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:27 schreef Teydelyk het volgende:
Oja, flikker even op met dat gezemel over zelfvertrouwen, daar gaat de vraag niet over. Een man met een goed lijf met zelfvertrouwen wint het altijd van een papzak met zelfvertrouwen
Zal wel iets van oerinstinct zijn inderdaad. Weet nog dat ik na maanden een vriendin weer zag. In de tussentijd had ik veel gesport en ze was wel onder de indruk van m'n nieuwe lichaam. Ook al had ze al een vriend, ze kon het niet laten om af en toe aan m'n arm te zitten. Maar na het uiterlijk, komt altijd het innerlijk (bij de normale meisjes dan). En als dat niet goed zit, kan je het wel vergeten (op misschien een one night stand na dan). Ik had zelf ook ooit een date met een heel mooi meisje. Destijds nog geregeld via Hyves (quote:Op woensdag 22 april 2015 16:29 schreef CyberTijn het volgende:
Bij het leggen van het eerste contact is het zeker een pré. Daarna maakt het niet zo gek veel meer uit, dan is het voornamelijk de persoonlijkheid die doorslaggevend is of je aantrekkelijk bent voor een vrouw.
quote:Op donderdag 23 april 2015 00:27 schreef Teydelyk het volgende:
Oja, flikker even op met dat gezemel over zelfvertrouwen, daar gaat de vraag niet over. Een man met een goed lijf met zelfvertrouwen wint het altijd van een papzak met zelfvertrouwen
Misselijk ja?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
Een man moet lang zijn. Ben het zelf nml ook. Graag minimaal 1.85. Liefst nog langer.
Zijn lichaam graag niet dun. Maar het gaat mij er vooral om dat ze breed zijn. Dat kan ook zonder die lelijke blokjes en opgepompte spieren. Ik voel soms bewondering voor het lichaam van een man.
Ik word zelf misselijk van kleine mannen. Dat ziet er zo niet lekker uit. Daarnaast die dunne sloompjes die je vaak onder Nederlanders ziet. En dan dat houterige.
Ook belangrijk: zelfvertrouwen. Niet houterig.
Zeg dat nou niet, dan zijn al die uren in de sportschool ineens voor niets geweest.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:56 schreef Re het volgende:
zolang mannen hun uiterlijk vertoon nodig hebben om toch vooral indruk te maken op henzelf lijkt me dat dat geen pluspunt is, maar goed
Dat was toch alleen maar vrijetijdsbesteding in overbrugging naar een vriendin.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dan zijn al die uren in de sportschool ineens voor niets geweest.
Hoezo niet? Op wie kan je beter indruk maken? Als je 's ochtends, voor je uit huis stapt, in de spiegel kan kijken en denken "ziet er goed uit", is het juist goed vind ik. Daarom hangt er een spiegel bij mijn voordeur.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:56 schreef Re het volgende:
zolang mannen hun uiterlijk vertoon nodig hebben om toch vooral indruk te maken op henzelf lijkt me dat dat geen pluspunt is, maar goed
Als je s'ochtends uit huis stapt zonder in een spiegel te hebben gekeken en toch denkt ''ik zie er goed uit'', doe je het net effe wat beter.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:14 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Hoezo niet? Op wie kan je beter indruk maken? Als je 's ochtends, voor je uit huis stapt, in de spiegel kan kijken en denken "ziet er goed uit", is het juist goed vind ik. Daarom hangt er een spiegel bij mijn voordeur.
Is alleen te beoordelen met pics.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:19 schreef TheMechanic het volgende:
Vroeger (tot mijn zestiende) was ik 'iets' voller dan mijn leeftijdsgenoten. Ik baalde vaak en dacht dat ik nooit kans zou maken op een meisje. Tegenwoordig is alles gelukkig anders. Ben nu slank, heb van mezelf een brede bouw (daarnaast doe ik ook veel krachttraining) en vreemd genoeg ben ik het afgelopen halfjaar, op 21-jarige leeftijd, nog twee centimeter gegroeid. Nu heb ik geen problemen meer om aan een meid te komen. Oké, er zullen wel meer zaken meespelen (ouder gezicht, kaaklijn enz) maar vaak heb ik het idee dat ik zonder fitness of een goede groeispurt een stuk minder kans had gemaakt dan nu
Een aantal vrienden van mij zijn tussen de 1.75 - 1.80 en/of heel mager gebouwd en zeggen wel eens dat ze wel wat meer mijn lichaam zouden willen hebben. Ze weten echter niet dat ik constant op mijn eten moet letten om niet dik te worden, maar die pech heb ik nou eenmaal. Tevens beweren ze dat ze ooit worden afgewezen omdat ze te klein/dun zijn. Misschien verbeelden ze zich dit, maar ze denken dat dat de reden is.
Wat ik me nu afvraag, is het echt zo pre om als man groot en/of breed te zijn om aan een dame te komen? Op Fok wordt vaak gepraat over lengte enz door mannen, maar wat denken vrouwen daar nu van? Kijken vrouwen echt zo naar lichaam? Of zijn het alleen de mannen die dit zo erg doen.
Ik heb nog een lange weg te gaan.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je s'ochtends uit huis stapt zonder in een spiegel te hebben gekeken en toch denkt ''ik zie er goed uit'', doe je het net effe wat beter.
Dat is echt zo'n argument bedacht door onzekere lange slungelsquote:Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef Snepar het volgende:
[..]
Lengte is wel belangrijk ja. Ook voor de man, vormt toch een grote graadmeter voor zijn zelfvertrouwen.
Maargoed, je kunt zo wel door blijven redeneren. Ik ken ook jongens die lang, whatever zijn maar ook saai/verlegen,burgerlijk enz. Deze hebben dan ook meestal een matige vriendin (uiterlijk en innerlijk).
De lekkerste vrouwen voelen zich nog altijd aangetrokken tot foute (spannende) jongens/mannen met vaak ook veel geld/status.
Ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:25 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Klopt, maar als jij daar misselijkheid door ervaart ben jij nog raarder.
Hoe ging dat bij chocobear toen je zn piemel zag?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Myrr het volgende:
Ik ben oppervlakkig wat dat betreft. Ken een jongen en we klikten zo ontzettend goed, zijn persoonlijkheid is geweldig. Heel veel meisjes helemaal weg van hem, en op persoonlijkheid zouden we meteen kunnen trouwen, maar hij is denk ik even klein of zelfs kleiner dan ik, dus daar hield het op. Lukte me niet om meer dan vriendschap te voelen voor hem, al heb ik dat wel geprobeerd. Kletsen en lachen wel nog steeds de sterren van de hemel af af en toe.
Andere jongen waar ik drie maanden mee ben geweest. Die zag ik na twee en een halve maand voor het eerst in zijn boxer, en toen was de verliefdheid ook meteen over. Ontiegelijke spillebenen. De horror.
Sindsdien staat dat samen met een slecht gebit op afknapper nummer 1 (ook als je lang en breed bent, trouwens) en verder heb ik nooit met kleine jongens/mannen gedatet. Ik val er gewoon niet op.
Dus eccies, ga gewoon sporten. Net als dat vrouwen slank moeten zijn met kont en tieten, moeten jullie gewoon sporten. Hoeven geen kasten te zijn en ook niet droog getraind (droog is niet mooi), maar hoe a.u.b. iets.
Awwwwwwquote:Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb m'n lengte iig niet nodig om zelfvertrouwen te hebben.
Woooooo 2 cm!!!!quote:vreemd genoeg ben ik het afgelopen halfjaar, op 21-jarige leeftijd, nog twee centimeter gegroeid. Nu heb ik geen problemen meer om aan een meid te komen.
Interessant, maar leg je de lat niet te hoog? Als in: wanneer ben je zelf voor het laatst afgevuld?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef Myrr het volgende:
Ik ben oppervlakkig wat dat betreft. Ken een jongen en we klikten zo ontzettend goed, zijn persoonlijkheid is geweldig. Heel veel meisjes helemaal weg van hem, en op persoonlijkheid zouden we meteen kunnen trouwen, maar hij is denk ik even klein of zelfs kleiner dan ik, dus daar hield het op. Lukte me niet om meer dan vriendschap te voelen voor hem, al heb ik dat wel geprobeerd. Kletsen en lachen wel nog steeds de sterren van de hemel af af en toe.
Andere jongen waar ik drie maanden mee ben geweest. Die zag ik na twee en een halve maand voor het eerst in zijn boxer, en toen was de verliefdheid ook meteen over. Ontiegelijke spillebenen. De horror.
Sindsdien staat dat samen met een slecht gebit op afknapper nummer 1 (ook als je lang en breed bent, trouwens) en verder heb ik nooit met kleine jongens/mannen gedatet. Ik val er gewoon niet op.
Dus eccies, ga gewoon sporten. Net als dat vrouwen slank moeten zijn met kont en tieten, moeten jullie gewoon sporten. Hoeven geen kasten te zijn en ook niet droog getraind (droog is niet mooi), maar hoe a.u.b. iets.
Mannen van 1.60. Daar zeg je ook watquote:
Ik val op allochtonen.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:08 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mannen van 1.60. Daar zeg je ook wat![]()
Hoeveel mannen in Nederland zijn nou 1.60?
Ja, jongens van 10. Maar vrijwel iedere man in Nederland is boven de 1.60 en zelfs boven de 1.75. Tenzij je Roel van Velzen heet.
Vanochtend. Gisteravond, de avond daarvoor, verder hou ik niet echt een schema bij.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Interessant, maar leg je de lat niet te hoog? Als in: wanneer ben je zelf voor het laatst afgevuld?
Door het psychologische halo effect word je sneller als zelfverzekerd, charismatisch en als het hebben van uitstraling gezien als je een goed uiterlijk hebt. Dus je uiterlijk is zeker wel belangrijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mijn mening: nee. Totaal niet. Mijn ervaring is dat vrouwen vooral kijken naar zelfverzekerdheid, charisma en uitstraling. Daarna komt pas uiterlijk en je beurs.
Door je training ben je niet meer vet maar gespierd en dat geeft je zelfverzekerdheid waarschijnlijk en dat zal meegespeeld hebben in het vinden van een vriendin.
Ik durf gerust te stellen als je net zo zelfverzekerd was toen je nog een vette aap was dat je ook gewoon een leuke vriendin had kunnen scoren.
Maargoed, ik ben een man; wat weer ik er nou helemaal van![]()
Ergens tussen 1.80 en 1.83.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:05 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Allochtone reuzin ja? Cool. Hoe lang ben je precies eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |