quote:
Dat zie ik maar als een goed tekenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herkende je niet aan je UI...
[ afbeelding ]
Dat is maar hoe je het bekijkt.quote:
Typo gemacht? Ik heb hem overgenomen van een plaatje op internet, dus ik zou niet verbaasd zijnquote:Op woensdag 22 april 2015 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is maar hoe je het bekijkt.![]()
Wat je zeker moet bekijken is je ondertitel en dan met name het woord 'proosten' in de tijd...
'Proostten' met dubbel T is het, want verleden tijd...quote:Op woensdag 22 april 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Typo gemacht? Ik heb hem overgenomen van een plaatje op internet, dus ik zou niet verbaasd zijn
Ik heb hem aangepastquote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Proostten' met dubbel T is het, want verleden tijd...
Als het wel limegroen-paars wordt, zou ik proberen om er zo'n irritant patroon in te maken waarbij alle lijntjes door elkaar dansenquote:Op woensdag 22 april 2015 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoho TT, ik heb nog helemaal geen limegroen-paarse auto! Het kleurschema staat immers nog niet vast. Misschien wordt het wel oranje met blauw!
Kan deze niet in de OP trouwensquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:45 schreef MaJo het volgende:
Hier ook nog even mijn Noa meme
[ afbeelding ]
Ja maar dat misschien ofzo paste niet meer. Dit was al puzzelenquote:Op woensdag 22 april 2015 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoho TT, ik heb nog helemaal geen limegroen-paarse auto! Het kleurschema staat immers nog niet vast. Misschien wordt het wel oranje met blauw!
Noa in de OPquote:
Niet alleen bij Carbagerunnersquote:Op woensdag 22 april 2015 21:22 schreef wyccie het volgende:
Oranje met blauw vind ik ook mooi. Ik houd wel van die kleurencombi's
Uiteraard niet voor een mantelpakje, maar voor een Carbagerunauto is dat top.
quote:Op donderdag 23 april 2015 08:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als het wel limegroen-paars wordt, zou ik proberen om er zo'n irritant patroon in te maken waarbij alle lijntjes door elkaar dansen
Dan waardeer ik de moeitequote:Op donderdag 23 april 2015 08:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar dat misschien ofzo paste niet meer. Dit was al puzzelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Er heeft al wel eens een auto meegedaan die onder het kunstgras zat, maar die hadden een varken op het dak staan.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:22 schreef Puala het volgende:
Kun je hem niet gewoon met kunstgras bekleden en een zooitje kunstkoeien op het dak zetten?
Ohquote:Op donderdag 23 april 2015 12:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er heeft al wel eens een auto meegedaan die onder het kunstgras zat, maar die hadden een varken op het dak staan.
Oh. Jammer wel, mooie manier om medeweggebruikers te irriterenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]weet je hoe moeilijk dat is om goed te doen? De posterbekleding van vorig jaar kostte ook al veel te veel tijd, vandaar de wens om dit jaar iets eenvoudigers te doen. De tijgerstrepen van twee jaar terug waren vrij makkelijk en zagen er tof uit, dus zoek ik weer iets met zo'n goede moeite/resultaatratio. Vooral ook omdat we nou niet de meest artistieke types met vaste hand zijn
Dat kan op vrij veel manieren, waarvan de meeste verboden zijn. Je zou je haast gaan afvragen waarom.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh. Jammer wel, mooie manier om medeweggebruikers te irriteren
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
m'n huis is nu geheel leeggeruimd, dus ik heb deze zaterdag gewoon echt vrijEn een extra lang weekend t/m dinsdag
![]()
Oh en we hebben onze 2e keus voor een nieuwbouwwoning toegewezen gekregen, welke stiekem mijn eerste keuze was
ja, het nummer dat wij op 1 hadden staan. Dus nu zijn we geen vrienden meerquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:34 schreef Puala het volgende:
En hebben die ook een bouwnummer toegewezen gekregen?
Ik mag hopen dat daar meer voor nodig isquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, het nummer dat wij op 1 hadden staan. Dus nu zijn we geen vrienden meer
Ik hoorde dat ie in Idols heeft gezeten, maar niet iedereen die ooit in dat programma heeft gezeten is een toffe bink hequote:Op vrijdag 24 april 2015 22:26 schreef wyccie het volgende:
Die lul uit de FBTO-reclame is Erik uit Idols seizoen 1 (of 2?). Dat wist je toch wel, hč?
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie in Idols heeft gezeten, maar niet iedereen die ooit in dat programma heeft gezeten is een toffe bink he
quote:
Dat weet je toch wel?quote:
Oi!quote:
Hoe dat ineens?quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:15 schreef MaJo het volgende:
Vraagprijs van ons huis ligt 10k hoger dan verwacht
Speelt de staat van onderhoud nog een rol? Anders de ligging, tuin op het zuiden, dat soort werk? Wel een tegenvaller...quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:15 schreef MaJo het volgende:
Vraagprijs van ons huis ligt 10k hoger dan verwachtEn 15k hoger dan een identiek huis aan de overkant
We gaan nu ernstig twijfelen...
Echt geen flauw ideequote:
Ze zeggen dat ze puur kijken naar de ruimte en niet naar de staat. Maar ons huis is wel 5 jaar geleden helemaal gestuct, nieuwe keuken en nieuwe douche dus wellicht. Maar dat verklaart nog niet het grote verschil denk ik?quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Speelt de staat van onderhoud nog een rol? Anders de ligging, tuin op het zuiden, dat soort werk? Wel een tegenvaller...
Oh, eens kijken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de liefhebber heeft ibood een tafelmodel drankglobe in de aanbieding
quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:15 schreef MaJo het volgende:
Vraagprijs van ons huis ligt 10k hoger dan verwachtEn 15k hoger dan een identiek huis aan de overkant
We gaan nu ernstig twijfelen...
Ja best welquote:
Dat valt nog wel mee denk ik, het is wel een buurt die heel erg in opkomst is en heel gunstig ligt ten opzichte van het centrum. Alleen komen we zelf vooral in de problemen als het te duur wordtquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:39 schreef Puala het volgende:
Het klinkt alsof het niet slim is om te kopen. Hoe graag je ook wilt. Maar als je ooit moet verkopen leg je er zelf geld bij straks.
Ik ben inderdaad bang dat het vooral daarmee te maken heeft. Aan de andere kant heeft het ook een nadeel want je moet meer stoken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:17 schreef wyccie het volgende:
Een hoekhuis scheelt veel, lijkt me.
Erg jammer.
Ik hou jullie op de hoogte!quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:34 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Da's klote, MaJo. Maar zoals Wyccie al zegt: een hoekhuis scheelt inderdaad flink t.o.v. een middenhuis. Ben benieuwd wat de makelaar zegt.
Huizen in de buurt van dezelfde grootte gaan allemaal voor boven de 2 ton (vraagprijs van ons huis is 165k). Alleen is dit natuurlijk wel huur dus er moet wel wat aan gebeuren voor je aan die prijs komt. Al met al zal je er wel een goede winst op kunnen makenquote:Op zaterdag 25 april 2015 06:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Balen Majo![]()
Als je het vergelijkt met andere huizen uit de buurt (niet woningbouw ) hoe zit je dan qua prijs?
Foto?quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zie nu trouwens de TT en ik rij al ruim 2 jaar in een groen/paarse auto
quote:Op maandag 27 april 2015 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB: voor het geval je nog meeleest, hoeveel klopt hiervan?
quote:Op maandag 27 april 2015 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB: voor het geval je nog meeleest, hoeveel klopt hiervan?
LBquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk alleen niet eens met TitiaanEn moest hardop lachen om Putin
En bizar: ik lees niet echt mee, maar klokte toevallig even in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste huis waar we echt willen gaan kijken.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:09 schreef Etcetera het volgende:
GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste huis waar we echt willen gaan kijken.![]()
Mag ik meekijken via de funda link?
Dit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Mag ik meekijken via de funda link?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga het wel posten als we besluiten het te willen kopenik ben hard bezig om mezelf voor te houden dat de foto's altijd anders zijn dan werkelijkheid, dus ik mag niet te enthousiast worden
die putin inderdaad, het klopt ook nogquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk alleen niet eens met TitiaanEn moest hardop lachen om Putin
En bizar: ik lees niet echt mee, maar klokte toevallig even in!
Het heerst geloof ikquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:39 schreef MaJo het volgende:
Spannend etcie! We zijn wel massaal huizen aan het kopen he
Is dat net zo besmettelijk als het krijgen van kinderen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het heerst geloof ikeen bevriend stel heeft vorig jaar een huis gekocht, een ander stel is ook begonnen met zoeken
Ja jullie gaan je eigen huis kopen he? Relaxed!!quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:39 schreef MaJo het volgende:
Spannend etcie! We zijn wel massaal huizen aan het kopen he
Bij ons in de omgeving heeft iedereen inmiddels ook een huisquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het heerst geloof ikeen bevriend stel heeft vorig jaar een huis gekocht, een ander stel is ook begonnen met zoeken
Dat is wel het plan jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja jullie gaan je eigen huis kopen he? Relaxed!!
Dat wil ik ook wel vertellen door even kritisch te kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga het wel posten als we besluiten het te willen kopenik ben hard bezig om mezelf voor te houden dat de foto's altijd anders zijn dan werkelijkheid, dus ik mag niet te enthousiast worden
Bezichtiging is in elk geval geregeldquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel vertellen door even kritisch te kijken
Waar wonen jullie nu dan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Om het in evenwicht te houden ben ik nu even huisloos
Nicequote:Op dinsdag 28 april 2015 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bezichtiging is in elk geval geregeldvolgende week woensdagavond
In het huurappartement van m'n vriendinquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bezichtiging is in elk geval geregeldvolgende week woensdagavond
[..]
Waar wonen jullie nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |