abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151973021
Laurion gaat die 90% wel halen de komende 10 dagen: vanavond is er weer een kleine ¤10.000 bijgekomen.
pi_151973892
Zie net dat Symbid geen onderscheid meer maakt tussen beginnende en niet beginnende projecten. Financiering gaat echter wel erg traag. Ik ben benieuwd hoeveel van de projecten die er momenteel op staat vol komen.
pi_151975116
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:47 schreef Camogli het volgende:
Laurion gaat die 90% wel halen de komende 10 dagen: vanavond is er weer een kleine ¤10.000 bijgekomen.
Laurion gaat hard ja. In dit tempo gaat i de 100% ook misschien nog wel halen.
Wie niet tevreden is met wat hij heeft, zal ook niet tevreden zijn met wat hij krijgt!
  donderdag 23 april 2015 @ 23:50:04 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151975208
Nog geen antwoord van GvE op 2 uitstaande mails. Ben er nu wel klaar mee :{
pi_151975692
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Nog geen antwoord van GvE op 2 uitstaande mails. Ben er nu wel klaar mee :{
Zullen wel te druk zijn met handeling van foutgelopen projecten,... Dus geen tijd om jou mailtjes te beantwoorden... 😋
Wie niet tevreden is met wat hij heeft, zal ook niet tevreden zijn met wat hij krijgt!
pi_151977817
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:47 schreef Camogli het volgende:
Ja, duidelijk een spelletje wat ze spelen. Blijkbaar heeft hij of een aantal investeerders achter de hand of heeft hij een andere manier gevonden om het vol te krijgen maar duidelijk is wel dat dit van te voren geregeld is maar zoals ik al eerder gezegd heb het blijft speculeren. Maar dit weten we dan ook weer.
pi_151977830
Geenen Schoenen heeft blijkbaar niet veel haast. Ze hebben in ieder geval nog niet de moeite genomen om de vragen van de investeerders te beantwoorden.
pi_151978238
Meer vraag naar een collin mailsysteem?
జ్ఞ‌ా
pi_151978510
Ja!
pi_151979644
@Leo: Ik ook totaal geen antwoord op email.
Ik denk dat ze ons in de negeerstand hebben gezet.
Of we zijn te vervelend.....
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:43:26 #186
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_151979822
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 00:05 schreef Sirfundalot het volgende:

[..]

Zullen wel te druk zijn met handeling van foutgelopen projecten,... Dus geen tijd om jou mailtjes te beantwoorden... 😋
Ik denk eerder: er zijn zoveel mensen bijgekomen op dat kantoor, dat ze eerst met elkaar moeten overleggen wie wat gaat zeggen, welke dooddoeners nog wel en welke niet meer werken, welke moeilijke vragen genegeerd en welke beantwoord worden, hoe je antwoorden binnenskamers houdt en wat te doen met die fokkers die alles maar in de openbaarheid gooien. Kortom: hoe je ouderwets bankier kunt zijn met al die lastige dingen van internet enzo.
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:48:20 #187
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_151979982
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 06:42 schreef Horsemen het volgende:
Geenen Schoenen heeft blijkbaar niet veel haast. Ze hebben in ieder geval nog niet de moeite genomen om de vragen van de investeerders te beantwoorden.
Er is een reactie!
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:06:50 #189
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_151980574
quote:
Zielig, en dus 5.5%? Sorry, maar ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Het blijft tenslotte horeca. En geldt het gezegde 'in de brand, uit de brand' hier niet? Ik vind het persoonlijk namelijk knap dat KoM binnen 2 weken dit project op de site heeft. Is dan wel de onderste steen boven gekomen? Ik pas, maar ben tevens benieuwd in jullie mening.
pi_151980672
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:06 schreef Coelho het volgende:

[..]

Zielig, en dus 5.5%? Sorry, maar ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Het blijft tenslotte horeca. En geldt het gezegde 'in de brand, uit de brand' hier niet? Ik vind het persoonlijk namelijk knap dat KoM binnen 2 weken dit project op de site heeft. Is dan wel de onderste steen boven gekomen? Ik pas, maar ben tevens benieuwd in jullie mening.
helemaal mee eens. Dit riekt naar een persoonlijke band tussen KoM en de strandtent (mijn gevoel). Ik pas ook (want ook: horeca).
pi_151980711
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:06 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik ben het er ook mee eens, een dikke pas. 5,5% en horeca is sowieso niet goed voor mij.
pi_151980888
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:43 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Ik denk eerder: er zijn zoveel mensen bijgekomen op dat kantoor, dat ze eerst met elkaar moeten overleggen wie wat gaat zeggen, welke dooddoeners nog wel en welke niet meer werken, welke moeilijke vragen genegeerd en welke beantwoord worden, hoe je antwoorden binnenskamers houdt en wat te doen met die fokkers die alles maar in de openbaarheid gooien. Kortom: hoe je ouderwets bankier kunt zijn met al die lastige dingen van internet enzo.
hahaha zou dit een correcte weergave van het
Het team van GvE zijn?
:s) c_/ _O- 8)7 |:( :Y :N :O :X :|W O-) :?
pi_151980947
Jimm Bach is typisch iets voor crowdfunden vind ik. Er is op korte termijn geld nodig voor de start van het seizoen en bij een bank duurt dat ws te lang. Er is idd blijkbaar iets van een persoonlijke band met KoM maar daar wordt niet geheimzinnig over gedaan. Je kunt dat goed uit de pitch halen.

Wat ik me wel afvraag is of die A voor het risico terecht is. Er is sprake van brandstichting en de schade wordt niet volledig gedekt blijkt uit de pitch. Verzekeringsgelden kunnen lang op zich laten wachten en er kan een hoop gedoe over zijn met de verzekeraar. Daar kan een flink risico in schuilen volgens mij
pi_151981085
Al met al hebben we deze week nog maar een projectje via GvE langs gehad, van 30.000.
Daar kan de schoorsteen in Rhenen niet van roken, lijkt me.
pi_151981187
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef Justme7005 het volgende:
Jimm Bach is typisch iets voor crowdfunden vind ik. Er is op korte termijn geld nodig voor de start van het seizoen en bij een bank duurt dat ws te lang. Er is idd blijkbaar iets van een persoonlijke band met KoM maar daar wordt niet geheimzinnig over gedaan. Je kunt dat goed uit de pitch halen.

Wat ik me wel afvraag is of die A voor het risico terecht is. Er is sprake van brandstichting en de schade wordt niet volledig gedekt blijkt uit de pitch. Verzekeringsgelden kunnen lang op zich laten wachten en er kan een hoop gedoe over zijn met de verzekeraar. Daar kan een flink risico in schuilen volgens mij
Ik neem aan dat dat meegenomen wordt bij het bepalen van de risicoclassificatie, maar je kunt het altijd even vragen bij het project. Dat is wel een groot voordeel van KOM.

Ik heb het afgelopen jaar ofzo geen horeca meer gedaan, omdat ik het gevoelsmatig toch risicovoller vind dan het gemiddelde (goede) project, maar ik overweeg hier wel wat geld in te stoppen. Het gaat immers om een tent die al goed liep en echt getroffen is door rampspoed. De eigenaar heeft hierin geen schuld.
pi_151981620
Nieuwe op Collin: Zesty handel in oosterse specerijen

https://www.collincrowdfund.nl/
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:43:17 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151981867
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:35 schreef bleyenburg het volgende:
@Leo: Ik ook totaal geen antwoord op email.
Ik denk dat ze ons in de negeerstand hebben gezet.
Of we zijn te vervelend.....
Dan zal ik ook eens vervelend zijn en mijn komende 2 projecten die al volgeschreven zijn niet betalen.
pi_151981947
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:37 schreef Justme7005 het volgende:
Nieuwe op Collin: Zesty handel in oosterse specerijen

https://www.collincrowdfund.nl/
Mooie denk ik. Loopt ook weer hard. Iemand hier die instapt?
pi_151982078
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:45 schreef NB1908 het volgende:

[..]

Mooie denk ik. Loopt ook weer hard. Iemand hier die instapt?
Ziet er niet slecht uit nee. Is nu ook alweer 50% vol.
pi_151982447
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:49 schreef MSR het volgende:

[..]

Ziet er niet slecht uit nee. Is nu ook alweer 50% vol.
Niet mee eens. De bovenliggende holdings hebben beide per 31/12/14 een negatief eigen vermogen. Het eigen vermogen binnen Zesty BV is 19% van zes ton= ruim één ton. Dat is heel weinig voor een bedrijf wat 2 mio omzet. Ook de liquiditeit is laag. Ze hebben in 2013 al een hele dikke afschrijving moeten doen en geld moeten bijstorten in de vennootschap. Tel daarbij de handelsrisico's.......ik stapm er zeker niet in. En oh ja, ga er maar gerust vanuit dat de Rabo de pandrechten heeft.

Trouwens wel heel leuk en interessant hoe verschillend er hier op het forum soms tegen projecten aan wordt gekeken. Gelukkig mag ieder zijn/haar eigen afweging maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')