Heb inmiddels al een verstelbare gevonden op gereedschapkopen.nlquote:Op woensdag 22 april 2015 12:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Website Hopmans:
https://www.hopmansfietsg(...)uefix-momentsleutel/
Oh wacht, deze is vast gecalibreerd. Ik heb zo'n hele BBB set ooit bij Hopmans gekocht voor 35 euro. Geen idee wat deze nu kost.
quote:Op woensdag 22 april 2015 12:49 schreef buzz1291 het volgende:
TVM reed al op magnesium frames met Shimano 7 speed toen Kano nog liquid was.
Dit vind ik echt een mooi fietskequote:Op woensdag 22 april 2015 13:20 schreef Gripper het volgende:
Ja hoi, ik heb ook een fiets met een kleurtje!
[ afbeelding ]
(Maar ook een zwarte en een witte)
Waar zijn je Schwalbes heen?quote:Op woensdag 22 april 2015 13:20 schreef Gripper het volgende:
Ja hoi, ik heb ook een fiets met een kleurtje!
[ afbeelding ]
(Maar ook een zwarte en een witte)
Wel bonussoigneepunten voor het maken van een foto van z'n witte fiets als er witte bloemen groeienquote:Op woensdag 22 april 2015 13:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een mooi fietske
Alleen jammer van het onkruid tussen de tegels
Heb jij al een foto neergezet van je nieuwe fiets helemaal af?quote:Op woensdag 22 april 2015 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel bonussoigneepunten voor het maken van een foto van z'n witte fiets als er witte bloemen groeien
Dit is een ouwe foto, toen ik de chinawielen net had. Ik heb er juist meestal vittoria's om omdat ze zo zalig bollen, maar omdat ik bang was dat ze niet opgewassen zouden zijn tegen de gruizige bergwegen op mallorca heb ik toen Schwalbes erom gelegd.quote:
Nee want die is op dit moment niet af. Tyfus kabel heb ik nog niet door dat klotegaatje gekregenquote:Op woensdag 22 april 2015 13:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Heb jij al een foto neergezet van je nieuwe fiets helemaal af?
Mijn vader is hier vorig jaar ook boven gekomen, dus ja een halve dagtaak maar top prestatie voor hemquote:Op woensdag 22 april 2015 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Boven komen moet iedereen wel lukken toch? Of je dat in KOM tijd doet of dat het een dagtaak is, is een tweede
Je bedoelt die vent die zaterdag meereed? "Gaan we niet te hard?" "Nee hoor, prima vol te houden hehehe"quote:Op woensdag 22 april 2015 13:37 schreef ddx het volgende:
[..]
Mijn vader is hier vorig jaar ook boven gekomen, dus ja een halve dagtaak maar top prestatie voor hem![]()
https://www.strava.com/activities/173527204#4046002125
Fok! BBQ klusquote:Op woensdag 22 april 2015 13:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dit is een ouwe foto, toen ik de chinawielen net had. Ik heb er juist meestal vittoria's om omdat ze zo zalig bollen, maar omdat ik bang was dat ze niet opgewassen zouden zijn tegen de gruizige bergwegen op mallorca heb ik toen Schwalbes erom gelegd.
En eigenlijk bollen die One'sbijna net zo lekker, dus ik laat ze er maar ff om.
Ja dat onkruid is altijd vechten tegen de bierkaai. Hoog grondwater bij ons, en je kan dus blijven plukken.
Misschien was een zandbed van 20 cm onder het terras ook wel een beter idee geweest dan slechts 10 cm. We moeten eigenlijk nog eens alles eruit halen, kuubje zand erin, trillertje eroverheen, en opnieuw leggen. maar ja. kutklus.
Bleef toch maar mooi in ons wielquote:Op woensdag 22 april 2015 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bedoelt die vent die zaterdag meereed? "Gaan we niet te hard?" "Nee hoor, prima vol te houden hehehe"![]()
Ik vond het wel bazig hoor.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:41 schreef ddx het volgende:
[..]
Bleef toch maar mooi in ons wiel
(had niet veel langer moeten duren denk, was wel met hartslag 165 ofzo)
Mijn pa van 64 word er door iedereen afgefietstquote:Op woensdag 22 april 2015 13:42 schreef iScream. het volgende:
Mijn pa van 67 fietst mij er nog steeds uitOuwe stugge bok
Mijn schoonpa van 63 fietst ook nog op de racefiets. Maar schiet niet meer op. En is bang om in het wiel te rijden. Dus daar heb ik meestal geen zin in.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:42 schreef iScream. het volgende:
Mijn pa van 67 fietst mij er nog steeds uitOuwe stugge bok
Mn pa heeft nog COPD ookquote:Op woensdag 22 april 2015 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn pa van 64 word er door iedereen afgefietst![]()
Nadat die 5 jaar terug een keer na een zware griep bewusteloos in de keuken lag en met de ambulance meemocht is het nooit echt goedgekomen met z'n conditie.
Moet je een keer langer dan 100 km met 'm fietsen. 42-44 gemiddeld is zeker op de wielerbaan?quote:Op woensdag 22 april 2015 13:49 schreef iScream. het volgende:
[..]
Mn pa heeft nog COPD ookFietst nog regelmatig rondjes met een trainingsgroepje met een gemiddelde van 42-44, komt altijd enigszins denigrerend over om er door zo'n oude bok afgefietst te worden
Mijn vade reen koga. Carbon. Zijn fiets was beter dan mijn ouwequote:
Dat is behoorlijk snel. Red ik niet elke dag.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:49 schreef iScream. het volgende:
[..]
Mn pa heeft nog COPD ookFietst nog regelmatig rondjes met een trainingsgroepje met een gemiddelde van 42-44, komt altijd enigszins denigrerend over om er door zo'n oude bok afgefietst te worden
42-44 gemiddeld op een rondje, right.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:49 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha nee, gewoon in het winderige Friesland. Uiteraard wel zonder kopwerk te verrichten, dat doet Douwe de Vries altijd in zn eentje, beestquote:Op woensdag 22 april 2015 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je een keer langer dan 100 km met 'm fietsen. 42-44 gemiddeld is zeker op de wielerbaan?
Volgens mij valt dat reuze mee (hier in Friesland in ieder geval), wegen zijn breed genoeg. Was afgelopen weekend rond de Posbank aan het fietsen, had het idee dat het daar veel "ruiger" aan toe gaat wat betreft trainingsgroepen die het hele fietspad gebruikenquote:Op woensdag 22 april 2015 13:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Stelletje teringlijers trouwens, die ouwe toerders. Wielrenners zijn al eikels, en helemaal als ze 60 zijn. Die verachtelijke babyboomers denken zeker "Ik heb dit land na de oorlog opgebouwd, dan mag ik ook overal zo hard rijen als ik zelf wil"
Koersen op de openbare weg met zulke snelheden, ga dan wedstrijden rijden!
Ik geloof er ook weinig van. DAn moet je echt non stop 45+ en eigenlijk tegen de 50 aan rijden. 1 keer stoppen bij het stoplicht en tegen de tijd dat je op gang bent zit je op 38 ipv 40 gemiddeld.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
42-44 gemiddeld op een rondje, right.![]()
Stelletje teringlijers trouwens, die ouwe toerders. Wielrenners zijn al eikels, en helemaal als ze 60 zijn. Die verachtelijke babyboomers denken zeker "Ik heb dit land na de oorlog opgebouwd, dan mag ik ook overal zo hard rijen als ik zelf wil"
Koersen op de openbare weg met zulke snelheden, ga dan wedstrijden rijden!
Dit geloof ik pas als het op strava staatquote:Op woensdag 22 april 2015 13:53 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha nee, gewoon in het winderige Friesland. Uiteraard wel zonder kopwerk te verrichten, dat doet Douwe de Vries altijd in zn eentje, beest
Prima meet reden we echt niet heletijd 45+quote:Op woensdag 22 april 2015 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geloof er ook weinig van. DAn moet je echt non stop 45+ en eigenlijk tegen de 50 aan rijden. 1 keer stoppen bij het stoplicht en tegen de tijd dat je op gang bent zit je op 38 ipv 40 gemiddeld.
Zo hard rijden kan wel, dat deden wij bij de primaverameet ook en tijdens de rvnh zijn er ook hele stukken met 40/45+ per uur gereden. Maar over het hele rondje had ik 34 ofzo omdat je ook moet stoppen enzo.
[..]
Dit geloof ik pas als het op strava staat
Nee op 't einde bedoel ik. Jeweetwel, nadat jij bijna huilend in de berm zatquote:Op woensdag 22 april 2015 14:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Prima meet reden we echt niet heletijd 45+
Niet bijna hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee op 't einde bedoel ik. Jeweetwel, nadat jij bijna huilend in de berm zat
"Gaan jullie maar, ik red mezelf wel" kon er met een laatste heroische energieuitspatting nog net vanaf.quote:
Ik zal 'm mijn fietscomputer eens meegevenquote:Op woensdag 22 april 2015 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geloof er ook weinig van. DAn moet je echt non stop 45+ en eigenlijk tegen de 50 aan rijden. 1 keer stoppen bij het stoplicht en tegen de tijd dat je op gang bent zit je op 38 ipv 40 gemiddeld.
Zo hard rijden kan wel, dat deden wij bij de primaverameet ook en tijdens de rvnh zijn er ook hele stukken met 40/45+ per uur gereden. Maar over het hele rondje had ik 34 ofzo omdat je ook moet stoppen enzo.
[..]
Geloof het ook niet. Wij koersen met gem 42/43 en op bochtig criterium rond 40-41. Dat ga je niet halen met een groepje toerfietsers.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ik had de weg ook nooit terug gevondenquote:Op woensdag 22 april 2015 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"Gaan jullie maar, ik red mezelf wel" kon er met een laatste heroische energieuitspatting nog net vanaf.
Gelukkig hielp het grippergelletje en daarna ging 't weer prima
Ik hoor het al. Als ik een volgende keer eventueel meegga, dan ga ik mooi bij leonos in het wiel zitten.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik had de weg ook nooit terug gevonden
GENOTquote:Op woensdag 22 april 2015 14:13 schreef iScream. het volgende:
Haha die Very
Ferry Passchier 4 uur geleden
Mijn werk heeft FOK!Forum geblokkeerd, want ik maakte het te gek
Maar welkom! Doe je ook mee aan de Classico Boretti toevallig? Want dat is in je achtertuin dan.
Nadeel van de Posbank is idd dat, zeker zodra het mooi weer wordt, de wegen van links tot en met rechts bezaaid zijn met groepen wielrenners. bolle toerders (ik mag dat zeggen, ik ben allroundfitquote:Op woensdag 22 april 2015 13:56 schreef iScream. het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat reuze mee (hier in Friesland in ieder geval), wegen zijn breed genoeg. Was afgelopen weekend rond de Posbank aan het fietsen, had het idee dat het daar veel "ruiger" aan toe gaat wat betreft trainingsgroepen die het hele fietspad gebruiken
Werd een paar jaar terug in de sprint nog goed te kakken gezet voor een ploeggenoot van me.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:53 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha nee, gewoon in het winderige Friesland. Uiteraard wel zonder kopwerk te verrichten, dat doet Douwe de Vries altijd in zn eentje, beest
Weet je hoe hard 42 gemiddeld is?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:04 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik zal 'm mijn fietscomputer eens meegevenOverigens hebben we hier geen stoplichten, 't grote voordeel van Friesland,
Enige waar ik soms voor moet stoppen is een brug die open gaat.
quote:Op woensdag 22 april 2015 14:13 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Als ik een volgende keer eventueel meegga, dan ga ik mooi bij leonos in het wiel zitten.
quote:Op woensdag 22 april 2015 14:13 schreef iScream. het volgende:
Haha die Very
Ferry Passchier 4 uur geleden
Mijn werk heeft FOK!Forum geblokkeerd, want ik maakte het te gek
Maar welkom! Doe je ook mee aan de Classico Boretti toevallig? Want dat is in je achtertuin dan.
Niet meer kunnen neuken zorgt zeker voor frustratie? Die kan je nu lekker wegtrappenquote:Op woensdag 22 april 2015 14:14 schreef Fretwork het volgende:
Bij de Primavera had ik in 2015 400 km gefietst. Sinds mijn vriendin naar Australië is 600 in twee weken
Moet mijn energie ergens op botvieren he?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:18 schreef kanovinnie het volgende:
Niet meer kunnen neuken zorgt zeker voor frustratie? Die kan je nu lekker wegtrappen
Kerstel als ik me niet vergis. En konden geen wielen van neutrale wagen monteren want de rest reed nog met Maillard 6 pionnen.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit echt aangeslagen mede door designfouten maar ook door gewicht van een totale fiets.
kan je niet een buitenkabel doorhalen en oppikken met een spaak vanaf de andere kant? Of gaat alleen de binnenkabel binnendoor?quote:Op woensdag 22 april 2015 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee want die is op dit moment niet af. Tyfus kabel heb ik nog niet door dat klotegaatje gekregen
Dat is een Kirk. Kestrel had 1 van de eerste carbon monocoque frames.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kerstel als ik me niet vergis. En konden geen wielen van neutrale wagen monteren want de rest reed nog met Maillard 6 pionnen.
Alleen de binnenkabel gaat erdoor. Die gaat dan door een stuk lining (kunststof buisje) wat blijkbaar nergens vast zitquote:Op woensdag 22 april 2015 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kan je niet een buitenkabel doorhalen en oppikken met een spaak vanaf de andere kant? Of gaat alleen de binnenkabel binnendoor?
Waarom heb je het eigenlijk los gehaald?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen de binnenkabel gaat erdoor. Die gaat dan door een stuk lining (kunststof buisje) wat blijkbaar nergens vast zit![]()
Smaller stuur en ze waren sowieso al wat aan de lange kant. Dus met dat smallere stuur moeten ze wel ingekort worden.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom heb je het eigenlijk los gehaald?
Hoe groot is het gat waar hij uiteindelijk uit moet komen? En hoelang is de weg die hij moet doorlopen?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen de binnenkabel gaat erdoor. Die gaat dan door een stuk lining (kunststof buisje) wat blijkbaar nergens vast zit![]()
Omdat ik het vanavond zelf nog even wil proberen. Als het dan nog niet lukt breng ik 'm inderdaad weg.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom ga je niet gewoon even bij een FM langs?
Paar mm. Gok 3/4. Die lining loopt tot en met het gat. Dus door m'n hele frame van voor bij mijn balhoofd tot achter bij mijn derrie.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoe groot is het gat waar hij uiteindelijk uit moet komen? En hoelang is de weg die hij moet doorlopen?
En die lining ligt nu los in je bovenbuis ofwa?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik het vanavond zelf nog even wil proberen. Als het dan nog niet lukt breng ik 'm inderdaad weg.
Ik heb het zelf verprutst dus wil het ook zelf oplossen.
[..]
Paar mm. Gok 3/4. Die lining loopt tot en met het gat. Dus door m'n hele frame van voor bij mijn balhoofd tot achter bij mijn derrie.
#rammeltjequote:Op woensdag 22 april 2015 14:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En die lining ligt nu los in je bovenbuis ofwa?
Je stopt de binnenkabel dus in de lining en schuift hem dan pak'em beet 1-1.5 meter door de lining?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik het vanavond zelf nog even wil proberen. Als het dan nog niet lukt breng ik 'm inderdaad weg.
Ik heb het zelf verprutst dus wil het ook zelf oplossen.
[..]
Paar mm. Gok 3/4. Die lining loopt tot en met het gat. Dus door m'n hele frame van voor bij mijn balhoofd tot achter bij mijn derrie.
Nee, die loopt door m'n onderbuis heen naar m'n derrie. Hij lag los, maar nu steekt die kabel er dus door, t/m de achterkant. Daar krijg ik 'm niet door het gat om de lus naar mijn derrie te maken.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En die lining ligt nu los in je bovenbuis ofwa?
Juist. En dan zit die lining dus los.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je stopt de binnenkabel dus in de lining en schuift hem dan pak'em beet 1-1.5 meter door de lining?
Ik snap geloof ik moet hij er dan uitkomen bij de liggende achtervork?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, die loopt door m'n onderbuis heen naar m'n derrie. Hij lag los, maar nu steekt die kabel er dus door, t/m de achterkant. Daar krijg ik 'm niet door het gat om de lus naar mijn derrie te maken.
gewonnen?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:49 schreef Oksel het volgende:
Etappe vandaag lag me 'iets' beter..
https://www.strava.com/activities/290337436
quote:Op woensdag 22 april 2015 14:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik snap geloof ik moet hij er dan uitkomen bij de liggende achtervork?
Zoiets ga ik proberen ja, bij gebrek aan een spaak een spijker.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:49 schreef kaasplankje het volgende:
mss kan je met een lampje en een spaak die lining oppikken, dan tegelijkertijd binnenkabel doorduwen?
Neuh daar is het allemaal te klein voor. Die kabel is 1.5 mm ofzo, lining zal 2 mm binnendiameter zijn, 4 buiten en die past niet door dat gat volgens mij.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:50 schreef Fretwork het volgende:
Kan je niet van papier, plastic vel, aluminiumfolie, platkopschroevendraaier oid een soort schotje/maken dat je van de buitenkant naar binnen steekt onder een hoek van 45 graden? Zodat je de draad daar tegenaan kan drukken en hij langs het schotje naar buiten loopt?
Balen.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh daar is het allemaal te klein voor. Die kabel is 1.5 mm ofzo, lining zal 2 mm binnendiameter zijn, 4 buiten en die past niet door dat gat volgens mij.
Bonuspunten voor creativiteit
Zaten die hplusson velgen standaard bij je fiets of?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Zoiets ga ik proberen ja, bij gebrek aan een spaak een spijker.
[ afbeelding ]
Zijn fiets was ook duurder dan de mijne. Totdat ik upgrades deed :p Is alleen wel een trekking fiets, dus telt niet echtquote:Op woensdag 22 april 2015 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn vade reen koga. Carbon. Zijn fiets was beter dan mijn ouwe
Mijn fiets is de oude van m'n pa, weg vanwege blessures... Toen ik veel ging fietsen kreeg hij weer goesting en kocht hij die Cube.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zijn fiets was ook duurder dan de mijne. Totdat ik upgrades deed :p Is alleen wel een trekking fiets, dus telt niet echt
Handig als je een kabel moet vervangen.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Zoiets ga ik proberen ja, bij gebrek aan een spaak een spijker.
[ afbeelding ]
nice manquote:Op woensdag 22 april 2015 14:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, was al kopgroep weg van 6 man. Voorin peloton gefinisht.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2015 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Handig als je een kabel moet vervangen.
quote:Op woensdag 22 april 2015 14:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Op de website van dacht ik bestbikes stond ook een vast tarief voor grote beurt met een * erachterquote:Op woensdag 22 april 2015 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Handig als je een kabel moet vervangen.
Oh, jij was de cube gast dus met de slecht schakelende achter derailleur.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mijn fiets is de oude van m'n pa, weg vanwege blessures... Toen ik veel ging fietsen kreeg hij weer goesting en kocht hij die Cube.
Kunnen er niks van, al werkt de fiets ook niet mee.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nu.nl/wielrenn(...)negatief-record.html
Jup, week erna kreeg ie een beurt en hij schakelt nu als een zonnetje.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
Oh, jij was de cube gast dus met de slecht schakelende achter derailleur.
Met die oltre is weinig mis toch?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kunnen er niks van, al werkt de fiets ook niet mee.
Keldermercx naar nieuwe ploeg rest naar pro conti.
Slechtste fiets van het peloton.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met die oltre is weinig mis toch?
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want dan mag je geen mening hebben over esthetiek in het profpeloton
Maar lelijk idd.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dit gewoon een hele rare en niet zo mooie kleurencombi
[ afbeelding ]
Zeker van een afstandje in een flits (lees: 99% van de tijd als je wielrennen kijkt), lijkt dat stuk rond cube op de liggende buis op een verfvlek.
Het lijkt wel veel op het nieuwe uittenue van Feyenoord elke door Adidas gesponsorde club.
[ afbeelding ]
Dus sindsdien vind ik het wel iets mooier.
Feyenoord zou eigenlijk net zoals Wanty ook niet op het hoogste niveau mogen uitkomen.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dit gewoon een hele rare en niet zo mooie kleurencombi
[ afbeelding ]
Zeker van een afstandje in een flits (lees: 99% van de tijd als je wielrennen kijkt), lijkt dat stuk rond cube op de liggende buis op een verfvlek.
Het lijkt wel veel op het nieuwe uittenue van Feyenoord
[ afbeelding ]
Dus sindsdien vind ik het wel iets mooier.
Barney.gifquote:Op woensdag 22 april 2015 15:34 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Feyenoord zou eigenlijk net zoals Wanty ook niet op het hoogste niveau mogen uitkomen.
En jij support?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:34 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Feyenoord zou eigenlijk net zoals Wanty ook niet op het hoogste niveau mogen uitkomen.
Heel netjes hoor, lijkt mij bijzonder pittig om meerdere dagen achtereen (zes toch?) zo te moeten knallen.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je hebt er wel verstand van dat zie ik alquote:Op woensdag 22 april 2015 15:39 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Niet off-topic gaan he!![]()
Nee, ik heb dit jaar makkelijk praten. Ik 'support' PSV.
Dan heb je het toch hopelijk over de bloeiende bloemetjes en het heldere blauwe weerquote:Op woensdag 22 april 2015 16:05 schreef buzz1291 het volgende:
Oh wat mooi, wen er maar vast aan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |