RS klap hemquote:Op woensdag 22 april 2015 12:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik sla geen meisjes en autisten
W A A R O M ?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
Ik denk dat ik bij de 10.000 posts een ander account ga gebruiken.
Gewoon bij 10k uitloggen en niet meer terug komenquote:Op woensdag 22 april 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
heb jij pas zo weinig?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
Met alle plezier! (Ik ben auti en meisje hehequote:
Omdat RS een lelijke naam isquote:
okee laat ik het zo zeggenquote:
Dan weet ik niet wat ik moet doen in mijn vrije tijd.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon bij 10k uitloggen en niet meer terug komen
Nee.quote:
Ja. Paar jaar helemaal niet op FOK! gekomen en was merendeel een lurker/deed niet mee aan sc's.quote:
quote:
haha, heb geen andere. boeit me eigenlijk ook nicht zo.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
Politiekman is wel een klote username inderdaad.
WP relaxquote:Op woensdag 22 april 2015 12:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee laat ik het zo zeggen
als je mij met opzet pijn wilt doen dan kan het mij geen drol schelen of je autist of meid of weet ik veel wie bent
dan krijg je stoten terug
Dat is niet eerlijk.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee laat ik het zo zeggen
als je mij met opzet pijn wilt doen dan kan het mij geen drol schelen of je autist of meid of weet ik veel wie bent
dan krijg je stoten terug
quote:
Naar Eindhoven komen en mij vervelen.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat ik moet doen in mijn vrije tijd.
Dat ben je nu ook.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:08 schreef politiekman het volgende:
Maar als ik nu een andere aanmaak, lijk ik weer zo'n newbie
Ik ga niet tussen je benen hangen.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Naar Eindhoven komen en mij vervelen.
Waarom heet je eigenlijk politiekmanquote:Op woensdag 22 april 2015 12:08 schreef politiekman het volgende:
Maar als ik nu een andere aanmaak, lijk ik weer zo'n newbie
Watquote:Op woensdag 22 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ga niet tussen je benen hangen.
Wat betekent tussen je benen hangen nu weerquote:Op woensdag 22 april 2015 12:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Moet wel in mijn rol blijven tot de 10.000 posts
Je snapt er ook niks van hequote:Op woensdag 22 april 2015 12:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat betekent tussen je benen hangen nu weer
Hij draagt graag pakken, logisch dat ie niets van de wereld snapt.quote:
niks mis met pakkenquote:Op woensdag 22 april 2015 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij draagt graag pakken, logisch dat ie niets van de wereld snapt.
Er is maar 1 manier waarop je het kunt opvattenquote:Op woensdag 22 april 2015 12:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Welke vorm van seksuele interactie wordt er bedoeld RS. Zeg nu maar
goedzo.quote:
Voetbalshirtje en een wit vest vandaag.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij draagt graag pakken, logisch dat ie niets van de wereld snapt.
Ik snap er de ballen van.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier waarop je het kunt opvatten
zou er geen moeite mee hebben. maar bij mijn bedrijf zou ik best raar aangekeken wordenquote:
Ik verwarde jou eerst met die userquote:Op woensdag 22 april 2015 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Haha, amaranta zonder h staat ook in de top 500Hoe vaak wij wel niet door elkaar worden gehaald
Haha geloof ik wel jaquote:Op woensdag 22 april 2015 12:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik verwarde jou eerst met die user
Suit upquote:Op woensdag 22 april 2015 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou er geen moeite mee hebben. maar bij mijn bedrijf zou ik best raar aangekeken worden
Ja precies. Dacht eerst gek te zijn geworden, maar er bleken 2 amaranta's te zijn. Waarvan eentje met een hoofdletter en een h.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha geloof ik wel jaMaar ik ben met hoofdletter en een h.
Als ik dat wist van te voren dan had ik wel een andere naam gekozenquote:Op woensdag 22 april 2015 12:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja precies. Dacht eerst gek te zijn geworden, maar er bleken 2 amaranta's te zijn. Waarvan eentje met een hoofdletter en een h.
Precies.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik dat wist van te voren dan had ik wel een andere naam gekozenHeb nu geen zin meer om andere naam te nemen. De mensen die ons 'kennen' zien wel meteen welke Ama post
oh ja, die ui ken ik welquote:
2 van die bakjes en heb nog een halve zak chips voor later die avond. Krijg morgen weer geldquote:Op woensdag 22 april 2015 12:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat vult toch niet? Of neem je er 10?
Jij gaat echt honger krijgenquote:Op woensdag 22 april 2015 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 van die bakjes en heb nog een halve zak chips voor later die avond. Krijg morgen weer geld
dat is inderdaad wel pauperquote:Op woensdag 22 april 2015 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 van die bakjes en heb nog een halve zak chips voor later die avond. Krijg morgen weer geld
Ik kan ook wel veel etenquote:Op woensdag 22 april 2015 12:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij. Als ik dat eet heb ik over een uur weer honger
Maar je kan toch je hongergevoel niet sturen?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan ook wel veel etenMaar als het moet lukt het ook prima met wat minder.
Ik heb vooral 'honger' als ik allemaal lekkere dingen in huis heb. Ik heb dus nooit echt veel eetlust, vooral veel vreetkicklust.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:25 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar je kan toch je hongergevoel niet sturen?
quote:Op woensdag 22 april 2015 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vooral 'honger' als ik allemaal lekkere dingen in huis heb. Ik heb dus nooit echt veel eetlust, vooral veel vreetkicklust.
#stengelstrugglesquote:Op woensdag 22 april 2015 12:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij. Als ik dat eet heb ik over een uur weer honger
Ik vind het daarom ook wel kut dat ik soms zoveel eet 's avonds laat. Ik ben van mezelf helemaal geen grote eter eigenlijkquote:
heb nooit dat wanneer ik blow dat ik veel moet eten (huehue reserves) af en toe bakje nootjes ofzo that's itquote:Op woensdag 22 april 2015 12:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een periode gehad dat ik veel blowde. Nu blow ik maar één keer per maand ofzo. Veel beter eetpatroon.
ik kan me de laatste keer al niet meer herinnerenquote:Op woensdag 22 april 2015 12:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een periode gehad dat ik veel blowde. Nu blow ik maar één keer per maand ofzo. Veel beter eetpatroon.
Ik vind warm eten altijd helemaal de shit als ik stoned ben. Echt vers bord pasta of lasagna ofzoquote:Op woensdag 22 april 2015 12:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nooit dat wanneer ik blow dat ik veel moet eten (huehue reserves) af en toe bakje nootjes ofzo that's it
Gianniquote:Op woensdag 22 april 2015 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me de laatste keer al niet meer herinneren
tevens: hoi mono
deed dat toen ik regelmatig blowde nog wel eens 's avonds nog even eitje bakken of voor het avondeten even blowtje doenquote:Op woensdag 22 april 2015 12:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind warm eten altijd helemaal de shit als ik stoned ben. Echt vers bord pasta of lasagna ofzo
Maar is altijd teveel moeite om te maken zo laat op de avond. Dus meestal is het dan gewoon een broodje hamburger.
Natuurlijk. Stuur maar een linkjequote:Op woensdag 22 april 2015 12:31 schreef Flippiee het volgende:
Monoooo wil jij mijn enquête invullen? Als je dat nog niet gedaan hebt?
quote:Op woensdag 22 april 2015 12:31 schreef Flippiee het volgende:
Monoooo wil jij mijn enquête invullen? Als je dat nog niet gedaan hebt.
heb mijn moeder hem even gestuurdquote:Op woensdag 22 april 2015 12:31 schreef Flippiee het volgende:
Monoooo wil jij mijn enquête invullen? Als je dat nog niet gedaan hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2015 12:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind warm eten altijd helemaal de shit als ik stoned ben. Echt vers bord pasta of lasagna ofzo
Maar is altijd teveel moeite om te maken zo laat op de avond. Dus meestal is het dan gewoon een broodje hamburger.
Je moet van die zalmplakjes halen (gravat lach heet dat ofzo), een fles Sambasaus van Calvé en dan een beetje bieslook. Flikker dat op een amuse lepel ofzo, en je eet alsof je in de Librije zit. High class shit. (Hahahahaha, woordgarpje, snapje ?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
oh wraps met zalm was ook altijd goddelijk als ik geblowd had
oh haalde altijd gerookte zalm bij de visboer,quote:Op woensdag 22 april 2015 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet van die zalmplakjes halen (gravat lach heet dat ofzo), een fles Sambasaus van Calvé en dan een beetje bieslook. Flikker dat op een amuse lepel ofzo, en je eet alsof je in de Librije zit. High class shit. (Hahahahaha, woordgarpje, snapje ?)
Nice, dat klinkt als perfect stonervoer. Vergt voorbereiding, maar dat maakt het dubbel zo lekkerquote:Op woensdag 22 april 2015 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh haalde altijd gerookte zalm bij de visboer,
wrapje insmeren met kruidenkaas, wat zalm en sla erop, dichtvouwen, afdekken en dan uurtje in de koelkast
Dankquote:
Ja sorry ik moet echt respondenten hebbenquote:
Je bent een schatquote:Op woensdag 22 april 2015 12:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb mijn moeder hem even gestuurd
ik had hem ook al in ksc geplakt, daar hebben ook een paar mensen hem ingevuldquote:Op woensdag 22 april 2015 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dank
[..]
Ja sorry ik moet echt respondenten hebbenAl ben ik wel al over de helft
[..]
Je bent een schat
Aw, super van jequote:Op woensdag 22 april 2015 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had hem ook al in ksc geplakt, daar hebben ook een paar mensen hem ingevuld
zijn we toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 22 april 2015 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aw, super van je![]()
Ik heb door het aan mensen die ik ken te vragen en die het weer aan anderen vragen al ruim 70 respondentenen dankzij FOK! een stuk of 60
vraag me af hoeveel newbies nou echt bereiken met hun enquetespamquote:Op woensdag 22 april 2015 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aw, super van je![]()
Ik heb door het aan mensen die ik ken te vragen en die het weer aan anderen vragen al ruim 70 respondentenen dankzij FOK! een stuk of 60
Kun je me de link nog een keer sturen per DM? Zet ik hem ook ff door naar wat mensen die ik ken.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aw, super van je![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel newbies nou echt bereiken met hun enquetespam
Ik was degene zonder vrienden om spullen aan te adviseren.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aw, super van je![]()
Is een nummer van 'Doe Maar'quote:Op woensdag 22 april 2015 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heet je eigenlijk politiekman
Vergeet mij nietquote:Op woensdag 22 april 2015 13:04 schreef RadioSlut het volgende:
Ik ben geloof ik de enige hier die niet blowt
hahah outsiderquote:Op woensdag 22 april 2015 13:04 schreef RadioSlut het volgende:
ik ook al lang niet meerquote:Op woensdag 22 april 2015 13:04 schreef RadioSlut het volgende:
Definieer kutmuziekquote:Op woensdag 22 april 2015 13:08 schreef RadioSlut het volgende:
Iedereen helemaal gek van het schoolfeest kaartjes kopen enzo maar mij boeit het echt niks
met die kutmuziek
welke muziekquote:Op woensdag 22 april 2015 13:08 schreef RadioSlut het volgende:
Iedereen helemaal gek van het schoolfeest kaartjes kopen enzo maar mij boeit het echt niks
met die kutmuziek
ouwehoeren over de ruimte doe ik nooit als ik geblowd hebquote:Op woensdag 22 april 2015 13:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een recreatieve blower. Eens per maand als ik een goed weekend (eigenlijk minimaal 3 dagen vrij) heb. Dan probeer ik er ook wat van te maken. Wierook, telefoons uit, deken op de bank en je helemaal in een hoekje vrotten dat je echt lekker ligt enzo. Eten en drinken zo op tafel. Makkie en dan een beetje ouwehoeren over de ruimte en enzo.
ah okequote:Op woensdag 22 april 2015 13:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
[..]
Deephouse, techno, dat soort populaire crap.
Waar luister je zelf dan naarquote:Op woensdag 22 april 2015 13:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
[..]
Deephouse, techno, dat soort populaire crap.
quote:Op woensdag 22 april 2015 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ouwehoeren over de ruimte doe ik nooit als ik geblowd heb
meestal met vrienden praten over games en met 1 maat vooral over superhelden (stripboeken enz)
merk wel wanneer ik met jongens zit die pilletje gepopt hebben dat het dan echt maanmannetjes worden
ook gesprekken voeren over de ruimte enzo![]()
ben niet zo van de feestjes enzo dus zit liever thuis met guys die ik kenquote:Op woensdag 22 april 2015 13:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]Compleet anders dus
De tijd dat ik pillen en mdma deed was altijd op feesten. Dan wilde ik ook gewoon compleet uit mijn plaat gaan. Lekker dansen, mooie mensen kijken en genieten
![]()
![]()
Wel een keer pilletje gedaan met Moira bij haar thuis. Daarna in het donker door het bos lopen. Wat een waanzin. Doe ik ook nooit weer
ja, dat is natuurlijk niet slimquote:Op woensdag 22 april 2015 13:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]Compleet anders dus
De tijd dat ik pillen en mdma deed was altijd op feesten. Dan wilde ik ook gewoon compleet uit mijn plaat gaan. Lekker dansen, mooie mensen kijken en genieten
![]()
![]()
Wel een keer pilletje gedaan met Moira bij haar thuis. Daarna in het donker door het bos lopen. Wat een waanzin. Doe ik ook nooit weer
Verschilt. Tijdens uitgaan industrial hardcore, dnb en tekno, maar thuis darkwave, synthpop, space disco enzulksquote:
even opzetten dan maar.quote:
laat maar horenquote:Op woensdag 22 april 2015 13:58 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige die die mezelf opneemt om te luisteren hoe lelijk ik zing?
zet op youtube, misschien ben je wel de nieuwe esmee dentersquote:
jaquote:Op woensdag 22 april 2015 13:58 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige die die mezelf opneemt om te luisteren hoe lelijk ik zing?
deed je dat vroeger niet met my first sony?quote:
Nee, ik kreeg wel een rip off daarvan maar dat was puur zodat ik de cassettebandjes van mijn moeder kon stelen en beluisteren.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deed je dat vroeger niet met my first sony?
Doe One of These Daysquote:
had vandaag wel een 8.2 voor mijn rekentoets.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:28 schreef RadioSlut het volgende:
Wel jammer, moet nu 3 kwartier wachten tot die rekentoets.
beter dan die 4quote:Op woensdag 22 april 2015 14:29 schreef Crip het volgende:
[..]
had vandaag wel een 8.2 voor mijn rekentoets.
Ik skip de instructie en ga op het gras liggen Gquote:Op woensdag 22 april 2015 14:47 schreef RadioSlut het volgende:
Zit nu lekker binnen in het andere gebouw
Stoerquote:Op woensdag 22 april 2015 14:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik skip de instructie en ga op het gras liggen G
krijg je mini stengeltjesquote:Op woensdag 22 april 2015 15:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dank. Wil je je nu voortplanten met me?
Gaarne. Sinds ik jou ken rammelen mijn eierstokken bijna mn buik uit.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dank. Wil je je nu voortplanten met me?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:02 schreef RadioSlut het volgende:
Ik zou wel mini tl-buisjes willen. Amoeba zal ze vast weleens gezien hebben.
Goed fixen wequote:Op woensdag 22 april 2015 15:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gaarne. Sinds ik jou ken rammelen mijn eierstokken bijna mn buik uit.
Zie het linkje die ik heb gepost. Een street art character die ook weleens in Eindje te vinden is.quote:
Nog nooit gespot. Gisteren nog over de Berenkuil gekomen.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zie het linkje die ik heb gepost. Een street art character die ook weleens in Eindje te vinden is.
Laatste keer dat ik 'm had gespot was op een rode sticker in 2013 of 2014.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nog nooit gespot. Gisteren nog over de Berenkuil gekomen.
Ik vul vast een TL buis met mijn zaad voor je.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:07 schreef RadioSlut het volgende:
Iig zo zie ik eruit en zo zullen mijn kindjes eruit komen te zien
Heb je zelf geen TL-buis?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vul vast een TL buis met mijn zaad voor je.
zou volgen op instaquote:Op woensdag 22 april 2015 15:07 schreef RadioSlut het volgende:
https://instagram.com/p/1S-bk4y13d/?taken-by=dropdeadgorgeousnl
Dat lukt wel.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als ie maar lang en recht is
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:17 schreef Crip het volgende:
Als je kinderen maakt met Amoebe dan komen ze eruit met een blouse stropdas en blazer.
Die zijn cutequote:Op woensdag 22 april 2015 15:15 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Of worden dit onze kindjes moebs?
Dat zijn kleine amoebes
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:17 schreef Crip het volgende:
Als je kinderen maakt met Amoebe dan komen ze eruit met een blouse stropdas en blazer.
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 22 april 2015 15:23 schreef Crip het volgende:
Waarom is leuke schoenen vinden zo moeilijk?
ik vind het betalen meestal moeilijkerquote:Op woensdag 22 april 2015 15:23 schreef Crip het volgende:
Waarom is leuke schoenen vinden zo moeilijk?
Daar kan ik best mee leven. Tevens is het Amoeba. Aaaaaaquote:Op woensdag 22 april 2015 15:17 schreef Crip het volgende:
Voorbeeld?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:26 schreef Crip het volgende:
Ik wil van die aparte schoenen. Maar meestal worden die gemaakt door top designers. And I'm like oh no. Duizend euro voor paar schoenen
ja niet dusquote:
ripquote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja niet dus
en mensen die wel wiet hebben doen echt moeilijk over 1tje laten draaien
zelfs 5 euro aangeboden, nee je moet zelf maar halen
VRIEND JE MAAKT WINST OP DIE SHIT WAT IS HET PROBLEEM GUN EEN BROEDER
Valentinoquote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil deze.
http://www.valentino.com/us/pump_cod44817456ps.html
[ afbeelding ]
alles voor een fix broerquote:Op woensdag 22 april 2015 15:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben he
Ja omdat hun dan zelf ook weer heen moeten.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja niet dus
en mensen die wel wiet hebben doen echt moeilijk over 1tje laten draaien
zelfs 5 euro aangeboden, nee je moet zelf maar halen
VRIEND JE MAAKT WINST OP DIE SHIT WAT IS HET PROBLEEM GUN EEN BROEDER
smaken verschillenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil deze.
http://www.valentino.com/us/pump_cod44817456ps.html
[ afbeelding ]
das wel een goeie iddquote:Op woensdag 22 april 2015 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat hun dan zelf ook weer heen moeten.
Ik vind ze stoer. Alleen die prijsquote:Op woensdag 22 april 2015 15:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Valentino
Ze zien er goedkoop uit imo.
zij*quote:Op woensdag 22 april 2015 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja omdat hun dan zelf ook weer heen moeten.
Wellicht hoeven zij zonder die ene joint eraf niet eens naar de shop vandaagquote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zij*![]()
en dat snap ik maar ik 1 jointje kan er wel van af
en ben bereid mee te fietsen als ze halen maar om in mn eentje te fietsen is ook zo iets
met zijn alle is gewoon chiller kun je beetje kloten enzo
1000quote:Op woensdag 22 april 2015 15:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, wat was de prijs?
1075 eurquote:Op woensdag 22 april 2015 15:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, wat was de prijs?
ze hoeven sowieso niet naar de shop vandaagquote:Op woensdag 22 april 2015 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wellicht hoeven zij zonder die ene joint eraf niet eens naar de shop vandaag
vriend ik kan voor 1k 7-8 kicks halenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Voor 1k kan ik zeker 3 paar schoenen halen.
of een boel hazequote:Op woensdag 22 april 2015 15:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vriend ik kan voor 1k 7-8 kicks halen
Koop dan louboutinsquote:Op woensdag 22 april 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
Ik wil echt van die STATEMENT shoes. Dat mensen naar je schoenen kijken en denken van WOAH
doe niet zoquote:Op woensdag 22 april 2015 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Zo dadelijk maar even naar de shop wandelen.
Ziet er niet echt comfi uit zoals zij ze aan heeftquote:Op woensdag 22 april 2015 15:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Dees louboutins vind ik wel leuk.
Maar niet apart genoeg
En veeel te duur.
[ afbeelding ]
kroketje uit de muurquote:Op woensdag 22 april 2015 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is zoOp terugweg even kroketje ofzo uit de muur halen
Of iets anders.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kroketje uit de muur
krijg rillingen als ik er aan denk
gwn gta nadoenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:54 schreef Crip het volgende:
heb zo rijles om 4 maar ik heb echt een dip. volgensmij ga ik niet op lettenals ik op de weg ben ')
rij ff naar wp en breng hem ff naar de shoppaquote:Op woensdag 22 april 2015 15:54 schreef Crip het volgende:
heb zo rijles om 4 maar ik heb echt een dip. volgensmij ga ik niet op lettenals ik op de weg ben ')
is haram snap dat danquote:Op woensdag 22 april 2015 15:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
rij ff naar wp en breng hem ff naar de shoppa
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook lelijk. zie je zo een teen. HAHAH ik haat voeten
high fivequote:Op woensdag 22 april 2015 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook lelijk. zie je zo een teen. HAHAH ik haat voeten
zie je dat je wel kunt rekenenquote:
je capslock stond aanquote:Op woensdag 22 april 2015 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
VERKADE VERKADE VERKADE BITCH IK HOU VAN CHOCOLADE
yes but in english everything sounds better and tougherquote:Op woensdag 22 april 2015 16:46 schreef politiekman het volgende:
Wiet als 'weed' schrijven. We zijn toch gvd gewoon in Nederland.
Helaas wel.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:46 schreef politiekman het volgende:
Wiet als 'weed' schrijven. We zijn toch gvd gewoon in Nederland.
Dafuq is dezenquote:
zag op blank staanquote:
Ik heb het gisteren zelf even gevraagd! Ze had er van het weekend 5, maar 20 werd misschien wat lastig.quote:
Dit is gewoon rotzooiquote:Op woensdag 22 april 2015 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zag op blank staan
dacht eerst dat het majestics was
Orly?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
Nieuwe album van Blessed With Rage is uit surge
Tipblokjequote:Op woensdag 22 april 2015 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
witje is bang voor mijn tipblokje lel
heb liever tipblokjequote:Op woensdag 22 april 2015 17:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Tipblokje
Ik heb allemaal van die visitekaartjes van mensen die ik als tip gebruik.
5 om te beginnen is ook tof. Kost dat?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren zelf even gevraagd! Ze had er van het weekend 5, maar 20 werd misschien wat lastig.
2cb.quote:
Het idee dat ik een joint draai van een docent zijn visitekaartjequote:Op woensdag 22 april 2015 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb liever tipblokje
kost 50 cent en draait makkelijker
zitten ook geen kleuren aan dus in feite gezonder
wrmquote:Op woensdag 22 april 2015 17:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
5 om te beginnen is ook tof. Kost dat?
[..]
2cb.
whatever floats your boatquote:Op woensdag 22 april 2015 17:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het idee dat ik een joint draai van een docent zijn visitekaartje![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
whatever floats your boat
zijn ook mensen die hun joints draaien en die weggeefbijbel's als vloei gebruiken
Zou doen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:29 schreef Crip het volgende:
Wtf zelfs als ik naar de HM+ size modellen kijk denk ik van.. jouw schoonheid is gewoon unbelievable.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2015/4OT_0303_012R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[3656]&set=key[height],value[4275]&set=key[x],value[836]&set=key[y],value[141]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2015/4HT_0096_005R.jpg]&set=key[rotate],value[0.25]&set=key[width],value[3370]&set=key[height],value[3941]&set=key[x],value[915]&set=key[y],value[258]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |