Niks mis met clichés.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Plaatje voor SC ter verduidelijking
[ afbeelding ].
Ik vond het te cliché. Popstar goes country, denkt wat zal ik aantrekken? En trekt een cliché aan.quote:
Nou iddquote:Op woensdag 22 april 2015 10:18 schreef Bronson het volgende:
Godsamme het klinkt ook weer precies hetzelfde he.
Je bent er maar druk (haha, druk) mee.quote:
Ik wil Christina wel serieus nemen...quote:Op woensdag 22 april 2015 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond het te cliché. Popstar goes country, denkt wat zal ik aantrekken? En trekt een cliché aan.
Alsof ze anders niet serieus genomen zou worden ofzo.
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Je bent er maar druk (haha, druk) mee.
En gewoon door blijven rollen he? Dat je mss een collega dood rolt, maakt verder niets uit.quote:
denk dat je door die massa die rol niet eens tot stilstand krijgt binnen genoeg tijd. Dan kan je beter over hem heen rollen dan perongeluk hebben dat die rol "stil" komt te staan op z'n lichaam...quote:Op woensdag 22 april 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En gewoon door blijven rollen he? Dat je mss een collega dood rolt, maakt verder niets uit.
quote:Je bent een wolharige mammoet!Je bent zo uniek dat je technisch gezien uitgestorven bent, maar wetenschappers hopen je ooit te kunnen klonen.
quote:
quote:Je bent een komodovaraan!
Je bent zeer levenslustig en kunt in één keer een geit doorslikken.
Ik ben ook een komodovaraanquote:
Moet je na gaan hoe mijn mentale gezondheid was geweest zonder Fok!quote:Op woensdag 22 april 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.scientias.nl/o(...)oet-je-welzijn-goed/
quote:
Massive tentacle, ahuhquote:You're a giant squid!
You can achieve anything to which you put your mind and/or your massive tentacles.
Voor die van mij in ieder geval wel.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch vraag ik mij af of deze topic reeks wel goed is voor mijn mentale gezondheid...
Voor mij ook wel. Ben ik toch niet zo alleen thuis.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor die van mij in ieder geval wel.
RIP Jimmy's meisje.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:33 schreef Bronson het volgende:
Je bent een bidsprinkhaankreeft!
Je bent mysterieus, mooi en niet bang om je krachtige klauwen te gebruiken om prooidieren aan te vallen, te verdoven en in stukken te scheuren.
Ik moet zeggen dat jullie hier me de afgelopen 2,5 jaar (toen ik werkloos thuis zat) me vaak de dag door hielpen. Als ik Fok! niet had gehad was ik denk ik gillend gek geworden.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mij ook wel. Ben ik toch niet zo alleen thuis.
Met een aangepaste tas zeker?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:38 schreef Pandaplint het volgende:
Ben ik weer. Was even filmen in de stad
Wat een weertje hequote:
Was niets bijzonders. Slechts een onderzoek naar aardbevingsscheurenquote:
Ik wilde net het zelfde gifje postenquote:
Heb je al een vraag?quote:
GMTAquote:Op woensdag 22 april 2015 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde net het zelfde gifje posten
Pandaplint, heeft hij nog een vraag gestuurd?quote:Op woensdag 22 april 2015 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
Oh shit een holy moly vraag vergeten te verzinnen
Oh well!
Hij is zijn comeback tour aan het plannen.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pandaplint, heeft hij nog een vraag gestuurd?
of is hij echt uitgerangeerd?
Tof nummerquote:
Stoppen op hoogtepunt.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pandaplint, heeft hij nog een vraag gestuurd?
of is hij echt uitgerangeerd?
Dat vindt mokkeltje niet leuk hoor als je dat doet...quote:
quote:
JAMMER JOH!quote:Op woensdag 22 april 2015 13:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben niet de Rolf die een luchtgitaar kreeg zojuist xD
welk scitprquote:Op woensdag 22 april 2015 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Paul herhaalt gewoon het script van vanaochtend.
twitter:coen3fm twitterde op woensdag 22-04-2015 om 14:06:31Ons laatste #3FM DJ-overleg! Toch wel een momentje hoor...we drinken ons verdriet maar weg. 🍸
reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op woensdag 22-04-2015 om 14:08:00@coen3fm maar jullie gaan eind mei toch pas weg???????????????????????????????/////////////////// reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op woensdag 22-04-2015 om 14:17:23@dj_wouter Dat mag. Ik vind het ook heavy. Maar kiezen voor het geld doen we echt niet. reageer retweet
Ik zag je al weer vloekend achter het bureau zitten.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op woensdag 22-04-2015 om 14:17:23@dj_wouter Dat mag. Ik vind het ook heavy. Maar kiezen voor het geld doen we echt niet. reageer retweet
.
.
.
Kwaltijdtwitter:dj_wouter twitterde op woensdag 22-04-2015 om 14:13:06@coen3fm jullie grooste fout ooit.. Voor het geld gaan ipv kwaltijd
jammer reageer retweet
Bieber op z'n valse blokfluit...quote:Op woensdag 22 april 2015 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
Paul blijft het maar proberen met dit nummer
Iddquote:Op woensdag 22 april 2015 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
Paul blijft het maar proberen met dit nummer
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:31 schreef wolfrolf het volgende:
Schiedam, dat wordt echt een topshow in 2016
http://www.dichtbij.nl/wa(...)-op-glazen-huis.aspx
En dan op de Koemarkt of het stadserf.quote:
Wageningen heeft meer cafés op de markt. Veel meer.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dan op de Koemarkt of het stadserf.
Er is daar nauwelijks horeca!
ja 2 cafeetjes en een Bram Ladage.!!!!!!!!
Vent zoeken en huismoeder wordenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarschuwing een lief dagboek post.
Dus ik ben aan het nadenken over wat ik in de toekomst wil gaan doen. Of een MSc diploma mij gelukkiger gaat maken. Waarop ik dus eigenlijk nee kan zeggen. Wetenschap is niets voor mij, ik heb ontzettend veel moeite om wetenschappelijke teksten te produceren en laat daar nou het grootste gedeelte van mij toekomstig baan uit gaan bestaan.
Vorig jaar vooral praktisch bezig geweest in Portugal en dat vond ik dus heel erg leuk. Ook omgang met mensen. Simpelweg ben ik eigenlijk veel meer een moederpersoon dan een werkend persoon.
Als ik kijk wat ik op dit moment zou willen doen is kleding ontwerpen en maken, en dan natuur erbij
doen als hobby/vrijwilligerswerk.
Wat ik wil doen staat helaas niet gelijk aan brood op de plank hebben.
Wat zuigt het toch ontzettend dat je bijna 28 bent en nog niet weet wat je wilt en je leven nog zo'n puinhoop is.
ja maar wageningen lopen allemaal van die studenten die "studeren"quote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wageningen heeft meer cafés op de markt. Veel meer.
Schiedam is een beetje het Almere van Rotterdam. Of is dat Capelle?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja maar wageningen lopen allemaal van die studenten die "studeren"
Schiedam is in de ruimtste zin van het woord geen flikker te beleven. Of je moet de hoogste windmolens van Europa keitof vinden en horeca die om 1 uur sluit.Schiedam
Het is een Genevergat.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schiedam is een beetje het Almere van Rotterdam. Of is dat Capelle?
Gelukkig woon je nu wel in een toffe stadquote:Op woensdag 22 april 2015 15:39 schreef wolfrolf het volgende:
Maar ik heb er jarenlang prima gewoond verder hoor
Godverdommequote:Op woensdag 22 april 2015 15:31 schreef wolfrolf het volgende:
Schiedam, dat wordt echt een topshow in 2016
http://www.dichtbij.nl/wa(...)-op-glazen-huis.aspx
Maar mocht ik ooit mijn papiertje binnen hebben dan is zelfs daar geen baangarantie mee te krijgen.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vent zoeken en huismoeder worden
Dat laatste ken ik wel. Nou is mijn leven geen puinhoop, maar denk regelmatig: is dit nou echt het vakgebied waarin ik m'n hele leven wil werken? Dit werk maakt me niet gelukkig.
Maar ja, er moet geld op de plank blijven komen (zeker met een koophuis) maar als ik diep in m'n hart kijk ga ik liever de creatievere kant op qua werk, muziek, productie, audio/video editor enzo... Totaal niet voor gestudeerd, enkel m'n hobby-matige ervaring...
/liefdagboek
waar ligt rip srquote:Op woensdag 22 april 2015 15:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Godverdomme.
2017 Waddinxveen
2018 Nijkerk
2019 Tweede Exloërmond
2020 RIP SR
Je moet't misschien niet zo negatief bekijken en er vanuit gaan dat het hopeloos gaat worden...quote:Op woensdag 22 april 2015 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar mocht ik ooit mijn papiertje binnen hebben dan is zelfs daar geen baangarantie mee te krijgen.
Het is gewoon hopeloos en ik ben een beetje moe met energie in stoppen wat zo hopeloos is.
Tegen die tijd is het Markermeer ingepolderd. RIP SR wordt de hoofdstadquote:
Ik herken dit volledig.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben aan het nadenken over wat ik in de toekomst wil gaan doen. Of een MSc diploma mij gelukkiger gaat maken. Waarop ik dus eigenlijk nee kan zeggen. Wetenschap is niets voor mij, ik heb ontzettend veel moeite om wetenschappelijke teksten te produceren en laat daar nou het grootste gedeelte van mij toekomstig baan uit gaan bestaan.
Vorig jaar vooral praktisch bezig geweest in Portugal en dat vond ik dus heel erg leuk. Ook omgang met mensen. Simpelweg ben ik eigenlijk veel meer een moederpersoon dan een werkend persoon.
Als ik kijk wat ik op dit moment zou willen doen is kleding ontwerpen en maken, en dan natuur erbij
Wat zuigt het toch ontzettend dat je bijna 28 bent en nog niet weet wat je wilt en je leven nog zo'n puinhoop is.
Bos!quote:
FTFYquote:
quote:
quote:
quote:
Het was zo'n voor de hand liggend grapje dat ik het niet kon latenquote:
Ik zag het ook, maar ik kon mijn vingers nog op tijd tegen houden.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was zo'n voor de hand liggend grapje dat ik het niet kon laten
Dudequote:Op woensdag 22 april 2015 15:46 schreef JDude het volgende:
[..]
http://goo.gl/maps/oRXMB. Laatste r was een tikfout.
Ik zou reageren.... "naaien"quote:Op woensdag 22 april 2015 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus datingsite profiel:
Leuke meid van 27 op zoek naar man om gezin mee te stichten om huisvrouw te zijn.
Kwaliteiten: schoonmaken, koken, verzorgend, naaien, haken.
Dadelijk krijg je allemaal kerels die vragen om geld over te maken achter je aan.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus datingsite profiel:
Leuke meid van 27 op zoek naar man om gezin mee te stichten om huisvrouw te zijn.
Jij niet Bossiequote:
Hoe goed ben je in (stof)zuigen??quote:Op woensdag 22 april 2015 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus datingsite profiel:
Dan antwoord ik met: "Hoe kan ik geld overmaken als ik geen geld heb?"quote:Op woensdag 22 april 2015 16:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dadelijk krijg je allemaal kerels die vragen om geld over te maken achter je aan.
quote:Op woensdag 22 april 2015 16:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij niet Bossie![]()
Ik kom overmorgen weer door je stad getreind.
Kan je ook goed soppen?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus datingsite profiel:
Ik zal ff zwaaien danquote:
In beide gevallen is het spoor een beetje uit de richting...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 22 april 2015 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Eten![]()
Ik moet zo ook ergens eten, want werken tussen 6 en half 9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Niels Hoogland wordt adjunct bij FunX. Samen met Wilbert Mutsaers wordt hij verantwoordelijk voor het zendermanagement van FunX. Hoogland was al dj bij de zender.
Eerder was Hoogland Station Director van Radio Veronica. Verschillende dj's moesten toen het veld ruimen. Hij kreeg de opdracht om het station te verjongen. Volgens zijn opvolger Erik de Zwart was dit een onmogelijke taak omdat het kavel van Veronica hier geen ruimte voor biedt.
Eerder was hij bij Radio 538 naast dj ook music director en later programmadirecteur. Bij 538 stond hij tevens aan de basis van Juize.FM en was hier programmaleider en dj. Ook bij 538 moest hij gedwongen vertrekken.
Naast Hoogland zijn er meer veranderingen bij FunX. Reinout van Gendt wordt de nieuwe zenderproducer en Eric van Holland wordt de muzieksamensteller. Van Holland werkt momenteel bij Radio 6 en Van Gendt werkt al bij FunX.
Vervelend is dat hetquote:Op woensdag 22 april 2015 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Je leeft nogquote:Op donderdag 23 april 2015 07:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vervelend is dat het
Daarom ga ik dus voordat ik aan een master begin een andere studie doen. Gelukkig ben ik pas 22.
quote:Op donderdag 23 april 2015 07:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Al die Pandaplinten...
Ik had een productief weekendquote:Op donderdag 23 april 2015 07:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Al die Pandaplinten...
Okequote:Op donderdag 23 april 2015 08:59 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
FOei! De nieuwe plannen van de PO
Ik was allemaal kekke interviewtjes aan het afnemen. Echt een topshow. Dus geen radio aan afgelopen dagen.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je leeft nog
Tevens goedemorgen mensen
Als woonstad kan het nog wel, maar voor het GH? Het idee is dan om Rotterdam te kiezen en omdat daar geen ruimte is naar Schiedam te gaan zeker? Maar ja...quote:
Heeft Roffa zich kandidaat gesteld dan?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als woonstad kan het nog wel, maar voor het GH? Het idee is dan om Rotterdam te kiezen en omdat daar geen ruimte is naar Schiedam te gaan zeker? Maar ja...
Nee, zal wel het idee van Schiedam zijn geweest, "wij trekken alles uit Rotterdam mee want daar is toch nooit ruimte".quote:Op donderdag 23 april 2015 10:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeft Roffa zich kandidaat gesteld dan?
QFTquote:
Op het stadhuisplein is toch ruimte zat zou ik denken, of Schouwburgplein.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, zal wel het idee van Schiedam zijn geweest, "wij trekken alles uit Rotterdam mee want daar is toch nooit ruimte".
Ik vind het juist andersom. Het is niet eens dat het zo'n matig liedje is, het is gewoon echt dat je hem veel te teringvaak hoort.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Het is niet eens dat je Dotan te vaak hoort (doen we ook wel), maar het is gewoon ook echt een kutplaat...
Bij blaak eerder.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op het stadhuisplein is toch ruimte zat zou ik denken, of Schouwburgplein.
Ik vind het echt een draak van een plaat... zeker Home... Hungry is dan qua gitaar nog wel geinig.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het juist andersom. Het is niet eens dat het zo'n matig liedje is, het is gewoon echt dat je hem veel te teringvaak hoort.
schouwburgplein is vlakbij centraal station en dus veel hendigerquote:Op donderdag 23 april 2015 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij blaak eerder.
Naast de markthal genot.
Fall vind ik echt de ergste.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het echt een draak van een plaat... zeker Home... Hungry is dan qua gitaar nog wel geinig.
Blaak is dichter bij het stationquote:Op donderdag 23 april 2015 10:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
schouwburgplein is vlakbij centraal station en dus veel hendiger
Ik vind Fall & Home enorm op elkaar lijken, dus ben het met je eensquote:Op donderdag 23 april 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fall vind ik echt de ergste.
schiedam ownagequote:Op donderdag 23 april 2015 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blaak is dichter bij het station
alleen dan niet centraal, maar boeiend. Centraal
quote:
Voetjes van de vloer hier!quote:Op donderdag 23 april 2015 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan gooien we er nog zo'n feestknaller er in van Coldplay.
Michiel heeft een keelontsteking.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom presenteert Paul eigenlijk?
Oei, lelijk. Die jongen heeft het niet echt ideaal de laatste maanden he.quote:
Ik had in Portugal constant ruzie met iemand, het hielp ook niet dat ze echt totaal fan was van Coldplay en U2. Ik kon haar alleen daarom al niet serieus nemen.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
Jezus H. Christ
wat blijft dit toch een ongelooflijke zeikplaat... misschien wel nog erger dan Viva La Vida
Mensen die fan zijn van U2 niet serieus nemen.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had in Portugal constant ruzie met iemand, het hielp ook niet dat ze echt totaal fan was van Coldplay en U2. Ik kon haar alleen daarom al niet serieus nemen.
Ik ben dus serieus een keer weggegaan bij de afwas omdat ze Coldplay draaide.
En tevens, de eerste 2 albums van Coldplay blijven gewoon heel goed.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had in Portugal constant ruzie met iemand, het hielp ook niet dat ze echt totaal fan was van Coldplay en U2. Ik kon haar alleen daarom al niet serieus nemen.
Die paar goeie platen die ze hebben?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mensen die fan zijn van U2 niet serieus nemen.
Goeie.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die paar goeie platen die ze hebben?
Ik krijg ook bepaald geen Bonor van die muziek van U2 hoor.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
En tevens, de eerste 2 albums van Coldplay blijven gewoon heel goed.
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik krijg ook bepaald geen Bonor van die muziek van U2 hoor.
Mad.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verdomme.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik krijg ook bepaald geen Bonor van die muziek van U2 hoor.
#livegezien.quote:
Je relatie daar van af laten hangen.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Een relatie zou bij mij ook direct mislopen als ik er achter kom dat hij fan is van Coldplay.
Ik zou heavy metal en heftige dance muziek kunnen acepteren, maar Coldplay echt niet.
Ik vind muziek een belangrijk aspect in mijn leven.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je relatie daar van af laten hangen.
Zou ik het uit moeten maken met m'n vriendin, die houdt van van die singer songwriter aids.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Een relatie zou bij mij ook direct mislopen als ik er achter kom dat hij fan is van Coldplay.
Ik zou heavy metal en heftige dance muziek kunnen acepteren, maar Coldplay echt niet.
Kijk dat is liefdequote:Op donderdag 23 april 2015 10:58 schreef JDude het volgende:
Thuis ligt nog ergens een stapeltje CD's die dubbel waren toen we onze collecties samenvoegden.
Een vriendin zoeken die houdt van shoegaze en black metal is wel wat lastig..quote:Op donderdag 23 april 2015 10:58 schreef JDude het volgende:
Thuis ligt nog ergens een stapeltje CD's die dubbel waren toen we onze collecties samenvoegden.
Mja, daar zullen weinig pepper profielen van zijn ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een vriendin zoeken die houdt van shoegaze en black metal is wel wat lastig..
Stoer van jou dat je de liefde voor laat gaanquote:Op donderdag 23 april 2015 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ik het uit moeten maken met m'n vriendin, die houdt van van die singer songwriter aids.
Gewoon geen muziek aanzettenquote:Op donderdag 23 april 2015 11:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stoer van jou dat je de liefde voor laat gaan
quote:Op donderdag 23 april 2015 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon geen muziek aanzetten
of 3fm, want daar draaien ze toch constant Dotan.
Ik heb het ooit uitgemaakt omdat zij Mr. Blue van René Klijn het allerbeste liedje ooit vond. Ik sta nog steeds voor de volle 100% achter die beslissing.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je relatie daar van af laten hangen.
Dat is hier een beetje een guilty pleasurequote:Op donderdag 23 april 2015 11:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het ooit uitgemaakt omdat zij Mr. Blue van René Klijn het allerbeste liedje ooit vond. Ik sta nog steeds voor de volle 100% achter die beslissing.
Je hebt mijn moeder gedatet?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het ooit uitgemaakt omdat zij Mr. Blue van René Klijn het allerbeste liedje ooit vond. Ik sta nog steeds voor de volle 100% achter die beslissing.
Tsja, toen was ik net geboren.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:09 schreef Sersjee het volgende:
Nou moet ik er wel bij zeggen dat het 1993 was en die plaat vaker op de radio was dan Dotan en Kensington bij elkaar.
Dan is ze vreemd gegaan, want in 1993 was ze getrouwd en had ze 3 rot blagen rond huppelen.quote:
Weet je eindelijk wie je vader isquote:
In 1993 was ik 6. Dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weet je eindelijk wie je vader is
hij draagt spaanse sloffen
oquote:Op donderdag 23 april 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In 1993 was ik 6. Dus ik denk het niet.
En in 1987 was ik nog niet sexueel actief.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In 1993 was ik 6. Dus ik denk het niet.
quote:Op donderdag 23 april 2015 11:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En in 1987 was ik nog niet sexueel actief.
Althans, niet met anderen.
Dit was toen een hit:quote:
Is dat al zo oud?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit was toen een hit:
Echt, ik trok 'em er zowat af.
Jij en relaties?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Keiharde pornoquote:Op donderdag 23 april 2015 11:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit was toen een hit:
Zeker als je verder alleen de catalogussen van Wehkamp en Neckermann gewend bent.quote:
Gewoon in de woonkamer ja?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit was toen een hit:
Ik kreeg voor m'n verjaardag een tv op m'n kamer!quote:
Dat is een gouden uitkomst.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kreeg voor m'n verjaardag een tv op m'n kamer!
Ik ben groot Seinfeld fan geworden omdat het altijd werd uitgezonden op mijn uitvalskanaal (volgende onder de afstandsbediening) als ik 's avonds de "spannende softporn" van SBS6 enzo zat te kijkenquote:Op donderdag 23 april 2015 11:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat is een gouden uitkomst.
Ik moest eerst maar stiekem voor de tv 's nachts leuke filmpjes op fox8 kijken, en dan weer terug naar mn bedje en met mn fantasie aan de gang gaan.![]()
Geen internet hebben gehad om porno te kijkenquote:Op donderdag 23 april 2015 11:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker als je verder alleen de catalogussen van Wehkamp en Neckermann gewend bent.
Vergeet de PABO nietquote:Op donderdag 23 april 2015 11:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker als je verder alleen de catalogussen van Wehkamp en Neckermann gewend bent.
wat hebben al die leraressen daarmee te maken? xdquote:
hihaho bakkertje jij garperquote:Op donderdag 23 april 2015 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat hebben al die leraressen daarmee te maken? xd
Met hun "discreet verzonden pakketjes". Toen ik nog bij de post werkte wist iedereen bij "afzender postbus zoveel 4560AG Hulst" al genoegquote:
goeie he!quote:Op donderdag 23 april 2015 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hihaho bakkertje jij garper
[ afbeelding ]
Ik vind het echt een aidsreclame.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Van al die Bolletje reclame krijg ik zin in beschuitjes met boter en suiker en die dan dippen in de thee
"je denkt niet aan beschuit, je denkt niet aan beschuit"quote:Op donderdag 23 april 2015 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het echt een aidsreclame.
Ik ben fan van de Profile Tyrecenter BETERRUH BEHNDEN reclamequote:Op donderdag 23 april 2015 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LE SUD ZOMERDAGquote:Op donderdag 23 april 2015 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
language!quote:Op donderdag 23 april 2015 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah de verkrachting door Bastille.
Zeg Wolf als we roddelen over iemand, is het de bedoeling dat die persoon daar zo min mogelijk van af weet.quote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 23 april 2015 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja, deze verkrachtingmanmanman
poeh heequote:Op donderdag 23 april 2015 12:08 schreef Bronson het volgende:
Godsamme de tyfus.
Waarom hebben ze deze aids weer van zolder gehaald.
Verdomme, dan ben ik betrapt.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Met hun "discreet verzonden pakketjes". Toen ik nog bij de post werkte wist iedereen bij "afzender postbus zoveel 4560AG Hulst" al genoeg.
Ik was pakketchauffeur in m'n studententijd en idd... discreet verpakt uit Hulstquote:Op donderdag 23 april 2015 11:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Met hun "discreet verzonden pakketjes". Toen ik nog bij de post werkte wist iedereen bij "afzender postbus zoveel 4560AG Hulst" al genoeg.
quote:
Ik ben gisteren niet gegaan, was helemaal kapotquote:
Halloquote:
Nee hoor. Het is pas de 2e keer deze maand dat ik ga.quote:
Ik ga ook liever s middags. Lekker rustig. Ik zag dat het vanavond al helemaal vol zit op enkele kloteplaatsen na.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben gisteren niet gegaan, was helemaal kapot
morgenochtend 10:30Lege zaal
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga ook liever s middags. Lekker rustig. Ik zag dat het vanavond al helemaal vol zit op enkele kloteplaatsen na.
Die in Almere zeker?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:18 schreef JDude het volgende:
Er wordt een bios gebouwd op fietsafstand van m'n huis. Dan ga ik misschien ook weer een wat vaker.
Relaxed!quote:
Hebben ze in Breda nog geen bios dan?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:18 schreef JDude het volgende:
Er wordt een bios gebouwd op fietsafstand van m'n huis. Dan ga ik misschien ook weer eens wat vaker.
Jawel, Pathé Breda.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze in Breda nog geen bios dan?
Money for Nothing heeft wel een geil gitaarloopje. Zowaar 2 goede LBsquote:Op donderdag 23 april 2015 12:17 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Mr. Brightside - The Killers
Man In The Mirror - Michael Jackson
Lunchbox 2
Cool Kids - Echosmith
Money For Nothing - Dire Straits
LB1. Duh.
Jawel, in het centrum, met betaald parkeren en shit. Maar ik woon in de suburbs dus dat is veel te ver fietsen natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze in Breda nog geen bios dan?
Ja dat weet ik hansie, die zit tegenover mijn opleiding.quote:
NHTV?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat weet ik hansie, die zit tegenover mijn opleiding.
Niet aan de Claudius Prinsenlaan wonenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Jawel, in het centrum, met betaald parkeren en shit. Maar ik woon in de suburbs dus dat is veel te ver fietsen natuurlijk.
Daar ja.quote:
ik woon daar nietquote:Op donderdag 23 april 2015 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet aan de Claudius Prinsenlaan wonen
Ik zelf ook niet.quote:
wtf is dat nou weerquote:Op donderdag 23 april 2015 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Bios in Wageningen 9 fokking euro. En 10 euro voor als de film langer dan 140 minuten duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |