Niks mis met clichés.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Plaatje voor SC ter verduidelijking
[ afbeelding ].
Ik vond het te cliché. Popstar goes country, denkt wat zal ik aantrekken? En trekt een cliché aan.quote:
Nou iddquote:Op woensdag 22 april 2015 10:18 schreef Bronson het volgende:
Godsamme het klinkt ook weer precies hetzelfde he.
Je bent er maar druk (haha, druk) mee.quote:
Ik wil Christina wel serieus nemen...quote:Op woensdag 22 april 2015 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond het te cliché. Popstar goes country, denkt wat zal ik aantrekken? En trekt een cliché aan.
Alsof ze anders niet serieus genomen zou worden ofzo.
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Je bent er maar druk (haha, druk) mee.
En gewoon door blijven rollen he? Dat je mss een collega dood rolt, maakt verder niets uit.quote:
denk dat je door die massa die rol niet eens tot stilstand krijgt binnen genoeg tijd. Dan kan je beter over hem heen rollen dan perongeluk hebben dat die rol "stil" komt te staan op z'n lichaam...quote:Op woensdag 22 april 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En gewoon door blijven rollen he? Dat je mss een collega dood rolt, maakt verder niets uit.
quote:Je bent een wolharige mammoet!Je bent zo uniek dat je technisch gezien uitgestorven bent, maar wetenschappers hopen je ooit te kunnen klonen.
quote:
quote:Je bent een komodovaraan!
Je bent zeer levenslustig en kunt in één keer een geit doorslikken.
Ik ben ook een komodovaraanquote:
Moet je na gaan hoe mijn mentale gezondheid was geweest zonder Fok!quote:Op woensdag 22 april 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.scientias.nl/o(...)oet-je-welzijn-goed/
quote:
Massive tentacle, ahuhquote:You're a giant squid!
You can achieve anything to which you put your mind and/or your massive tentacles.
Voor die van mij in ieder geval wel.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch vraag ik mij af of deze topic reeks wel goed is voor mijn mentale gezondheid...
Voor mij ook wel. Ben ik toch niet zo alleen thuis.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor die van mij in ieder geval wel.
RIP Jimmy's meisje.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:33 schreef Bronson het volgende:
Je bent een bidsprinkhaankreeft!
Je bent mysterieus, mooi en niet bang om je krachtige klauwen te gebruiken om prooidieren aan te vallen, te verdoven en in stukken te scheuren.
Ik moet zeggen dat jullie hier me de afgelopen 2,5 jaar (toen ik werkloos thuis zat) me vaak de dag door hielpen. Als ik Fok! niet had gehad was ik denk ik gillend gek geworden.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mij ook wel. Ben ik toch niet zo alleen thuis.
Met een aangepaste tas zeker?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:38 schreef Pandaplint het volgende:
Ben ik weer. Was even filmen in de stad
Wat een weertje hequote:
Was niets bijzonders. Slechts een onderzoek naar aardbevingsscheurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |