Bijna 2 volledige 1e klas bakken!quote:Op donderdag 23 april 2015 13:39 schreef ReisT het volgende:
Het eerste ontwerp leek niet genoeg op een SLT?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh nou ineens weer wel he? Na dat eindeloze bussengeneuzel en dertig posts gezanik over de definitie van "model" schiet toch op manquote:Op donderdag 23 april 2015 14:51 schreef derLudolf het volgende:
Haha. Goed, het ging hier over treinen hè?
Denk om de bloeddrukquote:Op donderdag 23 april 2015 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ineens weer wel he? Na dat eindeloze bussengeneuzel en dertig posts gezanik over de definitie van "model" schiet toch op man
valt mee. Het zijn slechts acht vierzits in de trein. Ben wel met je eens dat het een tikkeltje veel isquote:Op donderdag 23 april 2015 14:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Bijna 2 volledige 1e klas bakken!
Ben eerder benieuwd hoe "eersteklas" die eerste klas is. Als het net zo gaat als bij SGM en SLT stelt het weinig voor. Kan je die bakken beter afstoten. Stoelen vervoeren waar toch niemand mag zitten heeft ook niet zo veel nut.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
valt mee. Het zijn slechts acht vierzits in de trein. Ben wel met je eens dat het een tikkeltje veel is
Ze gaan wel een aantal treinen verlengen, maar vermoedelijk niet allemaal. Het kan dus voor komen dat je zelfs niet meer in het bagagerek pastquote:Op donderdag 23 april 2015 14:51 schreef derLudolf het volgende:
Haha. Goed, het ging hier over treinen hè? Arriva heeft op de schermen staan dat ze een zaterdagdienstregeling rijden aanstaande maandag en dat ze geen extra treinen inzetten.
Betekent dat, dat de treinen enkel op de tijdstippen rijdt van een zaterdag of ook met dezelfde hoeveelheid materiaal?
Normaliter staat in het weekend de helft van het materiaal aan de kant, zeer handig om dat as maandag ook te doen
ben ik met je eens. Eerste klas zal wel een iets zachtere zit zijn en een ander kleur stof. Meer verschil is er waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd hoe "eersteklas" die eerste klas is. Als het net zo gaat als bij SGM en SLT stelt het weinig voor. Kan je die bakken beter afstoten. Stoelen vervoeren waar toch niemand mag zitten heeft ook niet zo veel nut.
En dat voor maar 160 % van een toch al torenhoog en ieder jaar stijgend tariefquote:Op donderdag 23 april 2015 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ben ik met je eens. Eerste klas zal wel een iets zachtere zit zijn en een ander kleur stof. Meer verschil is er waarschijnlijk niet.
Ik vind het eerste klas tarief in Thalys nog wel verantwoord, met onbeperkt bier, een een koffiejuf die bij een wissel koffie in je kruis schenktquote:Op donderdag 23 april 2015 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat voor maar 160 % van een toch al torenhoog en ieder jaar stijgend tarief
Nee maar ik ben serieus eigenlijk....(Ja dat is me een keer gebeurd , ja)quote:
79 euro voor 3 uur onbeperkt bier drinken, waar vind je dat nog!quote:Op donderdag 23 april 2015 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
In de TGV moest ik gewoon 5 eurie lappen voor een halve liter 1664 anders. Thalys zit altijd zo ramhoeresvol dat ik nooit naar de bar kan.
Ik nodig je van harte uit om hier voor ¤79 drie uur bier te komen zuipen. Nog enige voorkeur, staat nog Grolsch en Krombacher.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
79 euro voor 3 uur onbeperkt bier drinken, waar vind je dat nog!
Ohja en je hebt wifi, en een krant
Ah ok, dan is die tekening gelukkig fout. Zie daar de eerste 5 raampjes en de achterste 5 met een eerste klas streep.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
valt mee. Het zijn slechts acht vierzits in de trein. Ben wel met je eens dat het een tikkeltje veel is
Apeldoorn.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:47 schreef James1988 het volgende:
Wat is je vertrekpunt? NS International zal je waarschijnlijk over Arnhem sturen, terwijl het veel logischer kan zijn om via Venlo of zelfs Heerlen te reizen als je uit die regio komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |