Dank dankquote:Op donderdag 23 april 2015 10:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Istie gewoon jarig vandaag ja? Gefeliciteerd eah!
Nee, sorry, ik heb m niet...quote:Op donderdag 23 april 2015 10:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
wegwerpkaartje met 100% nl vrij en dan zeggen dat mijn reis om 6.30 is begonnen.
Koop een kaartje Essen - Groningen met 100% gratis reizen in NL, en zeg bij controle dat je om 06:30 heusechtwaar in Essen bent ingestapt? Zoiets?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik heb m niet...
ja. Kost 1.30 en hoe gaat die knakker bewijzen dat het niet zo is? Als alternatief gebruik je zo om met dubbele chipkaart truck door poortjes te komen.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Koop een kaartje Essen - Groningen met 100% gratis reizen in NL, en zeg bij controle dat je om 06:30 heusechtwaar in Essen bent ingestapt? Zoiets?
Welke Knakker?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja. Kost 1.30 en hoe gaat die knakker bewijzen dat het niet zo is? Als alternatief gebruik je zo om met dubbele chipkaart truck door poortjes te komen.
ja. Maar als ik dus in de ochtendspits wil reizen, kan ik stellen dat mijn reis 6.30 in essen begon, niet 7.45 op laan v noiquote:Op donderdag 23 april 2015 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
alsof je dan in NL niet meer hoeft aan te tonen dat je 100 % vrij reizen hebt
Wat maakt dat uit als je altijdvrij hebt?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja. Maar als ik dus in de ochtendspits wil reizen, kan ik stellen dat mijn reis 6.30 in essen begon, niet 7.45 op laan v noi
gaat om Dal Vrijquote:Op donderdag 23 april 2015 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit als je altijdvrij hebt?
nee, dus daarom zou het kunnenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staan er in Essen incheckpalen dan?
En zo gaat het nog even door!quote:Jeroen:
Ben ik hier mijn loopbrug vergeten of is het seizoen voor fierljeppen weer begonnen? 'It kin net' zou een fries zeggen!
Nederlandse Spoorwegen:
Dag Jeroen,
Fierljeppen was in dit geval wel een heel creatieve oplossing geweest Is het uiteindelijk nog wel gelukt om de trein in te stappen?
Groetjes, Machteld
Jeroen:
Beste machteld,
Ik heb de bezem van jullie schoonmaker gebruikt en ben daarmee de trein in gesprongen. Waar kan ik mijn goude medaille ophalen?
Groetjes,
Jeroen
Nederlandse Spoorwegen:
Beste Jeroen,
Graag zie ik bewijsstukken hiervan naar ons toekomen in de vorm van duidelijk beeldmateriaal. Aan de hand daarvan kan beoordeeld worden of jouw sprong in aanmerking komt voor een medaille. Helaas krijg je wel aftrekpunten voor het gebruik van een bezem in plaats van een echte stok, dus goud zit er niet meer in.
Vriendelijke groet, Machteld
Je bedoelt klassiekjes en varkensneuzen:quote:Op donderdag 23 april 2015 10:08 schreef James1988 het volgende:
Met elkaar koppelen kunnen ze wel (dankzij de Schaku), maar dat is bedoeld om een gestrand stel weg te slepen. Samen rijden zoals dat in België kan met klassiekjes en breaks (?) kan niet.
De reizen met 2 kaarten truc is toch ook niet afgeschaft?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, als de conducteur je niet heeft zien instappen. EN als ze hier meelezen staan er morgen incheckpalen in Essen en anders volgende week wel en anders wordt DalVrij snel genoeg afgeschaft. Stelletje bijdehnate kleuters.
Net of ze hier meelezenquote:Op donderdag 23 april 2015 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker erover doorgaan inderdaad. Lever ze even NOG meer smoezen aan om die hoerenkaart NOG reizigersonvriendelijker te maken.
Wat wouden ze doen dan? bij ieder station ingangs controle om te kijken of je geen 2e kaart in je zakken hebt?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je echt zo naīef ja?Welterusten dan
In principe gebeurt dat altijd. Maar het kan zijn dat het extra stel ineens defect blijkt te zijnquote:Op donderdag 23 april 2015 11:47 schreef Blistering het volgende:
Weet niet wie hier gister beweerde dat de IC Enschede - Den Haag altijd koppelt in Deventer, maar zit nu ook gewoon weer in een viertje VIRM in ApeldoornAmateurs.
Of hij wordt gekoppeld in Amersfoort, wat ook gaat gebeuren. Er komt een zesje voor.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:47 schreef Blistering het volgende:
Weet niet wie hier gister beweerde dat de IC Enschede - Den Haag altijd koppelt in Deventer, maar zit nu ook gewoon weer in een viertje VIRM in ApeldoornAmateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |