Vind je?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zeggen niet 118 nieuwe treinen maar 118 nieuwe modellen, dat klinkt als 118 treinen die allemaal onderling van elkaar verschillen volgens het befaamde concept van AnsaldoBreda
Definitie 3 lijkt me hier van toepassing, niet definitie 1.quote:mo·del (het; o; meervoud: modellen; verkleinwoord: modelletje)
1. voorbeeld waarnaar iets wordt gemaakt: model staan voor als voorbeeld dienen voor
2. voorbeeld waarnaar een kunstenaar werkt; iem. die poseert voor een schilder, voor foto's
3. vaststaande, voorgeschreven vorm: de nieuwste modellen auto's
4. nabootsing op kleinere schaal
Ik zeg alleen maar hoe ik en bork het interpreterenquote:Op donderdag 23 april 2015 09:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Definitie 3 lijkt me hier van toepassing, niet definitie 1.
118 modellen Golfjes betekent dus alle 118 verschillende VW Golfjes die er ooit zijn geweest. De nieuwste serie is namelijk één model.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Als je de Italiaanse methode aanhoudt is het 2quote:Op donderdag 23 april 2015 09:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Heeft te maken met de verbouwing waar ze over niet al te lange tijd fase 3, 4 en 5 op willen gaan leveren.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:56 schreef Blistering het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom de grote AH2GO aan de centrumzijde op Utrecht CS verdwenen is? Die zat echt op dé perfecte plek gewoon. Nu istie schijnbaar verhuisd naar de jaarbeurszijde..
Snap die beslissing dus echt niet hé.
Volle punten, goed antwoord.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft te maken met de verbouwing waar ze over niet al te lange tijd fase 3, 4 en 5 op willen gaan leveren.
de zelfservice shop is veel bazigerquote:Op donderdag 23 april 2015 09:56 schreef Blistering het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom de grote AH2GO aan de centrumzijde op Utrecht CS verdwenen is? Die zat echt op dé perfecte plek gewoon. Nu istie schijnbaar verhuisd naar de jaarbeurszijde..
Snap die beslissing dus echt niet hé.
Bij de grote had je ook gewoon allemaal zelfscankassa'squote:
Ik neem daar altijd een vierdubbele espresso voor de prijs van een enkele. Geef al genoeg uit aan Ahold en zelfscan moet weg want kost te veel werkgelegenheid.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:08 schreef James1988 het volgende:
Met elkaar koppelen kunnen ze wel (dankzij de Schaku), maar dat is bedoeld om een gestrand stel weg te slepen. Samen rijden zoals dat in België kan met klassiekjes en breaks (?) kan niet.
Hoe dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:36 schreef Yreal het volgende:
Met die wegwerpkaartjes vanuit België is trouwens knap te frauderen bedenk ik me net.
Ja ga jij in het appartementen blok wonen ja?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:12 schreef James1988 het volgende:
De voornaamste reden waarvoor ik de AH ToGo in Breda bezoek is om een bak cappuccino te halen voor onderweg. Aangezien ik straks zowat ín het station woon (van mijn voordeur tot op het perron is minder dan 1 minuut lopen), zet ik wel een espressomachine neer in mijn keuken.
Yep! Ik heb vorige maand de koopakte getekend, en de bank heeft inmiddels de laatste documenten voor de hypotheek in hun bezit.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja ga jij in het appartementen blok wonen ja?Cool!
40 seconden? Veel meer zal het niet zijn.quote:Hoe lang doe je erover naar het Eurolines perron?
het lijkt me dat ze de SFT in een beperkt deel van het land in gaan zetten, omdat het met 58 stuks een relatief kleine serie betreft.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:07 schreef Bitlord het volgende:
Goed vraagje: kunnen SNG, SLT en SFT onderling met elkaar koppelen? Weet het antwoord denk ik al (NEEN!) maar zou wel handig zijn.
ook gefeliciteerd met je verjaardag dan maar.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Yep! Ik heb vorige maand de koopakte getekend, en de bank heeft inmiddels de laatste documenten voor de hypotheek in hun bezit.
[..]
40 seconden? Veel meer zal het niet zijn.
Dankjewel!quote:Op donderdag 23 april 2015 10:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
ook gefeliciteerd met je verjaardag dan maar.
ik heb hele oude coupons die als gratis koffie scannen.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik neem daar altijd een vierdubbele espresso voor de prijs van een enkele. Geef al genoeg uit aan Ahold en zelfscan moet weg want kost te veel werkgelegenheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |