Goed gezien. Bizar verhaal ook van deze vrouw.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:53 schreef Lutalo het volgende:
In Hart van Nederland om half 11 vanavond een item over Annette Herfkens die in 1992 in Vietnam als enige een ongeluk met het vliegtuig overleefde. Na 8 dagen in de jungle werd ze gevonden.
Tot mijn verbazing laat SBS6 op een gegeven moment beelden van Boquete en de Mirador zien.
http://www.hartvannederla(...)etnam-schrijft-boek/
Ze is in elke talkshow geweest afgelopen week: een vandaag en rtl late night ook. Interessant hoe ze vertelt over haar ervaringen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt Lutalo.
Het is niet ongewoon dat oud beeldmateriaal wordt hergebruikt. HVN wil even de jungle laten zien maar heeft blijkbaar geen eigen beeldmateriaal van de jungle in Vietnam. Dan maar een opname van een andere jungle. Niemand ziet het verschil behalve jij
Ik ken dit verhaal overigens niet.
Film gezien. Prachtige beelden. Leuke thriller. Gestoorde gekken kom je overal tegen, niet alleen in de jungle.Op vakantie valt het alleen meer op, omdat je weg van huis bent.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
In die film zie je hoeveel gestoorde gekken er in de jungle en rond die trails lopen
Mensen die zich schuil houden voor justitie,mensen die totaal verwilderen.
Er overleven is een makkie ,want er is genoeg te eten
Bizar dat de reddingshelikopter ook neerstortte, 7 doden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:22 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ze is in elke talkshow geweest afgelopen week: een vandaag en rtl late night ook. Interessant hoe ze vertelt over haar ervaringen.
een vogelpoepje hoeft in elk geval niet serieus genomen te wordenquote:Op donderdag 23 april 2015 04:21 schreef Perico het volgende:
Het object van img_542 is veel te rechtvormig om zomaar iets te zijn. Een schroefhaak voor rotsbeklimming komt op mij wel plausibel over:
[ afbeelding ]
Daarom is het goed het verhaal van K en L opnieuw te laten afspelen en opnieuw te analyseren.quote:Op zaterdag 25 april 2015 07:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bizar dat de reddingshelikopter ook neerstortte, 7 doden.
Maar zij bleef gewond in de jungle wel in leven, en is niet aangevallen door dieren.
Yes! Laten we even helemaal opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:29 schreef gynaika het volgende:
[..]
Daarom is het goed het verhaal van K en L opnieuw te laten afspelen en opnieuw te analyseren.
Dit kan in zeer verkorte vorm.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:43 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Yes! Laten we even helemaal opnieuw beginnen.
Topicreeks: Twee Nederlandse vriendinnen vermist in Panama
Ik denk Martina en Oliva.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:17 schreef StaceySinger het volgende:
in dit artikel staat dat er 2 getuigen zin die ze op het P pad hebben gezien
https://fbcdn-sphotos-g-a(...)99629057676894_o.jpg
dat is dus vreemdquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk Martina en Oliva.
Zij zagen ze echter na 15.00 uur
quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk Martina en Oliva.
Zij zagen ze echter na 15.00 uur
Die zouden inderdaad bedoeld kunnen worden maar zeker vreemd wat de tijd betreft.quote:
Zo vreemd is het niet, na de laatste dagfoto terug lopen en richting dorp op 1 april.quote:
Duidelijk, ik ga geheel mee in jouw uiteenzetting.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo vreemd is het niet, na de laatste dagfoto terug lopen en richting dorp op 1 april.
Het enige wat vreemd is, is dat dat niet past in een verdwaallijn.
De telefoons hebben geen contact gemaakt tot 16:39 uur.
Is een aanname dat die meiden zelf achter de cd waren.
Is ook een aanname dat die meiden zelf 911 gebeld hebben,en dat dit achter de cd gebeurt is.
Dat de resten achter de cd gevonden zijn in juni is een feit. Dat die er later neergelegd zijn is net zo plausibel als een ongeluk of verdwaling. Bronnen genoeg die melden dat en in en rond Boquete met regelmaat storingen zijn met de telefoonnetwerken. Duren soms dagen.
Het is toch niet te vervatten dat op zo'n klein stuk, niets maar dan ook helemaal niets gevonden is. En vervolgens vinden ze na 5 maanden een bal modder, met een rest huid erin....
Nee, nog steeds niet overtuigd van een ongeluk/verdwaling.
Zou Physsic al resultaten hebben uit haar onderzoek?
Dat de resten achter de cd gevonden zijn in juni is een feitquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat de resten achter de cd gevonden zijn in juni is een feit
Helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
tja hoe betrouwbaar is dat ?
De resten kunnen er ook neer geplant zijn en ergens anders gevonden.jmo
Die mogelijkheid is er ook.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
tja hoe betrouwbaar is dat ?
De resten kunnen er ook neer geplant zijn en ergens anders gevonden.jmo
Ik heb me gestort op het verleden en de geschiedenis van Panama, en van de ene link val ik in de andere, erg interessant. Met name de houding en bemoeienissen van de VS en de buurlanden. Ook de Mara's die vanuit het noorden CR en panama ingedreven werden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:43 schreef StaceySinger het volgende:
E is eigenlijk geen enkele foto waarin een aanwijzing te vinden is wat er mogelijk gebeurd zou kunnen zijn.
Wat ik zou doen als ik mogelijk aan het verdwalen zou is foto's maken van herkenningspunten om later de weg terug te kunnen vinden.
Als je tegen je zin in meegenomen wordt maak je ook foto's zodra dat maar even kan of je gebruikt de voice recorder.
Mensen zijn creatief als het overleven aankomt .
Als ze b.v. al direct na Q1 hun vrijheid kwijtraakten dan zullen ze niet de mogelijkheid hebben gehad om nog te fotograferen of op een andere manier creatief te zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:43 schreef StaceySinger het volgende:
E is eigenlijk geen enkele foto waarin een aanwijzing te vinden is wat er mogelijk gebeurd zou kunnen zijn.
Wat ik zou doen als ik mogelijk aan het verdwalen zou is foto's maken van herkenningspunten om later de weg terug te kunnen vinden.
Als je tegen je zin in meegenomen wordt maak je ook foto's zodra dat maar even kan of je gebruikt de voice recorder.
Mensen zijn creatief als het overleven aankomt .
De mara's ontvoeren buitenlanders, deze leveren 300-2000 dollar op,quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:14 schreef gynaika het volgende:
[..]
Als ze b.v. al direct na Q1 hun vrijheid kwijtraakten dan zullen ze niet de mogelijkheid hebben gehad om nog te fotograferen of op een andere manier creatief te zijn.
N.a.v. van jouw post ben ik over de mara's gaan lezen. Vele criminele bezigheden en inderdaad ook het ontvoeren van buitenlanders. Tuig!quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De mara's ontvoeren buitenlanders, deze leveren 300-2000 dollar op,
Ontstaan in LA en ze worden met bussen vol teruggestuurd naar land van herkomst na een misdrijf in de VS. Zo komen de grootste gangs in CR en Panama. Zij kennen de wegen en de personen in de VS.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef gynaika het volgende:
[..]
N.a.v. van jouw post ben ik over de mara's gaan lezen. Vele criminele bezigheden en inderdaad ook het ontvoeren van buitenlanders. Tuig!
Heb je ook meer gedetailleerde bronnen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb me gestort op het verleden en de geschiedenis van Panama, en van de ene link val ik in de andere, erg interessant. Met name de houding en bemoeienissen van de VS en de buurlanden. Ook de Mara's die vanuit het noorden CR en panama ingedreven werden.
Ik zie nu de routes ten noorden van David die illegalen en bendes gebruiken om Panama door te reizen. Ook Boquete ligt op deze routes. Zij hebben schuilhutten op en nabij trails en transporteren mensen (handel), drugs en wapens.
Er zijn 2 grote bendes en deze zorgen voor veel onrust in de regio. Ze zijn meedogenloos, arm en hebben geen toekomst of angst.
Ook de politieke geschiedenis is heel interessant. De invloed van Noriega en daarvoor onderdeel van Colombia, VS en de Spanjaarden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef gynaika het volgende:
[..]
N.a.v. van jouw post ben ik over de mara's gaan lezen. Vele criminele bezigheden en inderdaad ook het ontvoeren van buitenlanders. Tuig!
Gezien de bedragen lijkt het me eerder een soort 'veredelde' belastingheffing en vergoeding voor logies dan een echt losgeld. Wat is hier echt aan de hand?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De mara's ontvoeren buitenlanders, deze leveren 300-2000 dollar op,
Ja ik zoek ze even voor je op, zelfs op Google maps zijn wegen te vinden, dan heb ik het nog niet over wandelpaden en zandpadenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:20 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Heb je ook mer gedetailleerde bronnen?
Ten noorden van David lopen vrijwel geen verbindingen oost - west. Ten noorden van de CD loopt bijna helemaal niets. alleen voetpaden.
Gezien het verleden een strijd tussen arm/rijk, vs/panama, pro Noriega en tegen, diverse belangen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:22 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Gezien de bedragen lijkt het me eerder een soort 'veredelde' belastingheffing en vergoeding voor logies dan een echt losgeld. Wat is hier echt aan de hand?
Ja , op GM en allerlei kaarten zijn wel wegen, maar er is een noordelijke oost - west verbinding die van belang is en enkele zuidelijke, maar niet boven David. Daar is het hele landschap doorploegd met noord - zuid structuren. Veel te duur en te complex (aardbevingen) om daar een weg aan te leggen. Wandelen of vervoer met dieren is traag en moeizaam en je komt door gebied waar iedereen elkaar kent. Op een oerwoudpad als de pianista voorbij de CD doe je hemelsbreed ca. 1 km per uur.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja ik zoek ze even voor je op, zelfs op Google maps zijn wegen te vinden, dan heb ik het nog niet over wandelpaden en zandpaden
Zijn jullie nu verdachten aan het zoeken om een misdrijf aannemelijk te maken?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef gynaika het volgende:
[..]
Er behoeft niets geforceerd te worden. Er moet helemaal niets.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:17 schreef agter het volgende:
[..]
Zijn jullie nu verdachten aan het zoeken om een misdrijf aannemelijk te maken?
Dat er drugs lijnen lopen van Colombia en de VS is een gegeven, dat dit niet gaat via de normale routes en dat hier arme jongens voor ingezet worden ook. Juist die locals kennen de paden/wegen. Ik zorg voor een uitgebreide kaart.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:32 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ja , op GM en allerlei kaarten zijn wel wegen, maar er is een noordelijke oost - west verbinding die van belang is en enkele zuidelijke, maar niet boven David. Daar is het hele landschap doorploegd met noord - zuid structuren. Veel te duur en te complex (aardbevingen) om daar een weg aan te leggen. Wandelen of vervoer met dieren is traag en moeizaam en je komt door gebied waar iedereen elkaar kent. Op een oerwoudpad als de pianista voorbij de CD doe je hemelsbreed ca. 1 km per uur.
Anders gezegd: hoe waarschijnlijk is het dat er een belangrijke doorvoerverbinding ligt in de buurt van Boquete? En dan met name aan de noordkant van de CD?
Nee hoor, das een kortzichtige gedachte. Zoals anderen hier posten over films, post ik hier over de geschiedenis en de politiek van een land. Niet meer en niet minder. Ik kan je vertellen dat ze een hele complexe geschiedenis hebben, dan mag je blij zijn dat je wieg niet in panama stond. Maar daar moet een persoon wel interesse in hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:17 schreef agter het volgende:
[..]
Zijn jullie nu verdachten aan het zoeken om een misdrijf aannemelijk te maken?
Waar wordt de mogelijkheid voor een misdrijf genegeerd?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef gynaika het volgende:
[..]
Er behoeft niets geforceerd te worden. Er moet helemaal niets.
Verdwalen en valpartijen lijkt mij niet aannemelijk.
Een misdrijf blijft over maar dat wordt hier nu eenmaal genegeerd. En waarom, is voor mij de grote vraag. Waarom is die optie er voor een aantal niet?
Jammer dat hierdoor aan K en L tekort wordt gedaan.
Ah, dus jij maakt er een soort "Panama, geschiedenis en misdrijven" topic van.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, das een kortzichtige gedachte. Zoals anderen hier posten over films, post ik hier over de geschiedenis en de politiek van een land. Niet meer en niet minder. Ik kan je vertellen dat ze een hele complexe geschiedenis hebben, dan mag je blij zijn dat je wieg niet in panama stond. Maar daar moet een persoon wel interesse in hebben.
Ik ben benieuwd naar de achtergrond van alle dode jonge mannen en de reactie van de overheid hierop. Waar komt die houding vandaan en wie heeft er de touwtje in handen? En waarom moesten de ouders en F en anderen zo strijden voor een redelijk onderzoek? Waarom zijn er zoveel fouten gemaakt? Waar zijn die andere drie mannen?
Dat heeft een oorzaak en daar ben ik nu naar aan het kijken.
En nee ik zoek geen dader
Nee, je benadert het echt verkeerd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:48 schreef agter het volgende:
[..]
Waar wordt de mogelijkheid voor een misdrijf genegeerd?
Het zijn vnl misdrijf-denkers die hier nog posten.
Zoekend naar drugsbendes, gidsen en familieleden, om een misdrijf aannemelijk te maken.
Ja. Het blijft mysterieus.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:53 schreef gynaika het volgende:
[..]
Nee, je benadert het echt verkeerd.
Je bent het toch wel met mij eens dat het een heel mysterieus gebeuren is geweest?
Dan ben je niet klaar met verdwalen of een val van BEIDEN in een afgrond.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:51 schreef agter het volgende:
[..]
Ah, dus jij maakt er een soort "Panama, geschiedenis en misdrijven" topic van.
Wat is precies de toegevoegde waarde voor k&l, als ik vragen mag? Hoop je iets in die richting te ontdekken?
Waarom reageert de president wel op de zaak van K&L en niet op de andere vermissingen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:51 schreef agter het volgende:
[..]
Ah, dus jij maakt er een soort "Panama, geschiedenis en misdrijven" topic van.
Wat is precies de toegevoegde waarde voor k&l, als ik vragen mag? Hoop je iets in die richting te ontdekken?
Voor iemand die hier moord en brand schreeuwde dat het belachelijk was en vervolgens haar handje komt ophouden?quote:Op zondag 26 april 2015 00:02 schreef agter het volgende:
[..]
En hoe zit het met je beloofde bijdrage aan de expeditie?
De vraag voor mij is of er derden bij zijn betrokken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:56 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Het blijft mysterieus.
Vandaar mijn vraag: zijn jullie nu verdachten aan het zoeken bij deze zaak om een misdrijf aannemelijk te maken?
Oh, het gaat niet om mij. Dacht je dat?quote:Op zondag 26 april 2015 00:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Voor iemand die hier moord en brand schreeuwde dat het belachelijk was en vervolgens haar handje komt ophouden?![]()
nee meisje voor jou 10 anderen
Inderdaad, goed plan en ik doneer. Ik heb geen goed plan gekregen, dus geen donatie.quote:Op zondag 26 april 2015 00:05 schreef agter het volgende:
[..]
Oh, het gaat niet om mij. Dacht je dat?
Ik kom gewoon informeren hoe het zit met daad bij woord.
Je vond het plan wat gepresenteerd is op diverse meets niet goed genoeg? Nooit iets van vernomen.quote:Op zondag 26 april 2015 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad, goed plan en ik doneer. Ik heb geen goed plan gekregen, dus geen donatie.
Wat snap je hier niet aan?
Agter leurt weer om geld/vraag naar de sponsoring van de expeditie, dit werd door de vorige mod niet op prijs gesteld. Maar ik wil wel even on topic op haar reageren, ik was namelijk heel serieus.quote:Op zondag 26 april 2015 00:07 schreef Fogel het volgende:
Was het plan niet dat de expeditie in april plaats zou vinden?
Het was ¤ 1000,-quote:Op zondag 26 april 2015 00:07 schreef agter het volgende:
[..]
Je vond het plan wat gepresenteerd is op diverse meets niet goed genoeg? Nooit iets van vernomen.
Jammer dat je er zo in staat.
700 euro ging je toch doneren?
Er is nooit een concrete datum of maand afgegeven op fok.quote:Op zondag 26 april 2015 00:07 schreef Fogel het volgende:
Was het plan niet dat de expeditie in april plaats zou vinden?
Het is nog steeds zo dat de expeditie niet aan FOK! gekoppeld moet worden. Maar op het niveau waar het nu op ter sprake is, is het wat mij betreft vooralsnog OK. Maar maak er geen vete van.quote:Op zondag 26 april 2015 00:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Agter leurt weer om geld/vraag naar de sponsoring van de expeditie, dit werd door de vorige mod niet op prijs gesteld. Maar ik wil wel even on topic op haar reageren, ik was namelijk heel serieus.
Nee, daarvoor heb je PM en DM, zit bovenin bij elke postquote:Op zondag 26 april 2015 00:12 schreef agter het volgende:
[..]
Er is nooit een concrete datum of maand afgegeven op fok.
Je zou toch niet willen dat men in panama precies weet wanneer men het vliegtuig uit Holland kan verwachten..en als je uitgaat van een mogelijk misdrijf, wil je al helemaal niet dat men daar weet wanneer men daar gaat landen.
Vandaar ook mijn vraagteken, ik weet niet meer zeker of het een streefdatum was, ooit. Maar inderdaad, in de "BNW-spirit" is het beter als mensen zo min mogelijk wetenquote:Op zondag 26 april 2015 00:12 schreef agter het volgende:
[..]
Je zou toch niet willen dat men in panama precies weet wanneer men het vliegtuig uit Holland kan verwachten..en als je uitgaat van een mogelijk misdrijf, wil je al helemaal niet dat men daar weet wanneer men daar gaat landen.
De expeditie is zeker niet uit naam van fok, of aan fok te koppelen.quote:Op zondag 26 april 2015 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is nog steeds zo dat de expeditie niet aan FOK! gekoppeld moet worden. Maar op het niveau waar het nu op ter sprake is, is het wat mij betreft vooralsnog OK. Maar maak er geen vete van.
Als er een expeditie komt, is dat op zich interessant voor dit topic, maar vragen om een sponsor te krijgen en dat soort dingen moeten achterwege blijven. Vragen hoe het met de expeditie zit, tja, waarom niet?
Er wordt nu gevraagd waarom ik niet sponsor, dit heb ik uitgelegd en is terug te lezen vanaf januari. Wat mij betreft is dit niet interessant voor het topic K&L. En stoort dit de gesprekken. Het is namelijk al de 8 ste keer dat hierover begonnen wordt.quote:Op zondag 26 april 2015 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is nog steeds zo dat de expeditie niet aan FOK! gekoppeld moet worden. Maar op het niveau waar het nu op ter sprake is, is het wat mij betreft vooralsnog OK. Maar maak er geen vete van.
Als er een expeditie komt, is dat op zich interessant voor dit topic, maar vragen om een sponsor te krijgen en dat soort dingen moeten achterwege blijven. Vragen hoe het met de expeditie zit, tja, waarom niet?
Inderdaad: zoals de afspraak was en is, goed plan en ¤1000,-quote:Op zondag 26 april 2015 00:15 schreef agter het volgende:
[..]
De expeditie is zeker niet uit naam van fok, of aan fok te koppelen.
Wel is het zo dat bepaalde mensen hier geroepen hebben om bij te dragen. En daar spreek ik ze nu even op aan.
Maar jullie gaan toch niet uit van een misdrijf? Alles is toch veilig daar?quote:Op zondag 26 april 2015 00:12 schreef agter het volgende:
[..]
Daarom vraag ik een goed plan, ik stuur geen geld om dadelijk via de media te vernemen dat er 4 Nederlanders vermist worden.quote:Op zondag 26 april 2015 00:19 schreef gynaika het volgende:
[..]
Maar jullie gaan toch niet uit van een misdrijf? Alles is toch veilig daar?
Het staat een ieder vrij om wel of niet te doneren.quote:Op zondag 26 april 2015 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er wordt nu gevraagd waarom ik niet sponsor, dit heb ik uitgelegd en is terug te lezen vanaf januari. Wat mij betreft is dit niet interessant voor het topic K&L. En stoort dit de gesprekken. Het is namelijk al de 8 ste keer dat hierover begonnen wordt.
Willen ze geld, dan wil ik een goed plan, uitgewerkt en wanneer het mijn uitkomt. Zo gaat het in IRL ook. Ik ga niet smeken op te betalen, die is gek. De meet morgen komt mij wederom niet uit. Ik draai mijn zaak op zaterdag en zondag. Dus wat op een meet besproken wordt is voor mij niet interessant,
Het is natuurlijk wel zaak dat die Pianista met een gids wordt gedaan...quote:Op zondag 26 april 2015 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom vraag ik een goed plan, ik stuur geen geld om dadelijk via de media te vernemen dat er 4 Nederlanders vermist worden.
edit: ik ben juist heel benieuwd naar een overtuigend bewijs dat er bv een kloof is.
Nope. Alles is open. MeloD hangt richting misdrijf, Domni richting natuurlijk gevaar (slangenbeet etc), en ik vind het scenario van Frank plausibel. Maar geen van alles sluit een ander scenario uit (gelukkig!).quote:Op zondag 26 april 2015 00:19 schreef gynaika het volgende:
[..]
Maar jullie gaan toch niet uit van een misdrijf? Alles is toch veilig daar?
Goed lezen meisje, kom met een goed plan en ik doneer.quote:Op zondag 26 april 2015 00:22 schreef agter het volgende:
[..]
Het staat een ieder vrij om wel of niet te doneren.
Maar van iemand die zo haar mond vol daarvan had, valt het mij gewoon tegen, als puntje bij paaltje komt.
Dat zegt toch wat over de persoon. Juist jij die de 'snuffmovies' van de zoon zo als argument aanvoerde...ik had je hoger zitten.
En nee, het gaat niet om mij.
Maar prima, als je terug komt op je woord. Niets menselijk is ons vreemd..
Laat me weten wat je precies gedekt wil hebben in een plan. Wat wil je zien? Het globale plan is er, en ook uitgedeeld aan mensen.quote:Op zondag 26 april 2015 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goed lezen meisje, kom met een goed plan en ik doneer.
Ik heb geen goed plan gezien of gehoord.
Je weet dat je niet mag leuren om geld ontopic, stuur me je plannen via DM en dan praten we verder, doe je bij een bank/subsidie aanvraag ook.quote:Op zondag 26 april 2015 00:29 schreef agter het volgende:
[..]
Laat me weten wat je precies gedekt wil hebben in een plan. Wat wil je zien? Het globale plan is er, en ook uitgedeeld aan mensen.
Dit.quote:Op zondag 26 april 2015 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag leuren om geld ontopic, stuur me je plannen via DM en dan praten we verder, doe je bij een bank/subsidie aanvraag ook.
Oh nee, het is een "pleasant day hike".quote:Op zondag 26 april 2015 00:25 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zaak dat die Pianista met een gids wordt gedaan...
Yep.quote:Op zondag 26 april 2015 00:48 schreef gynaika het volgende:
[..]
Oh nee, het is een "pleasant day hike".
Je weet dat je loopt te zieken en zuigen.quote:Op zondag 26 april 2015 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag leuren om geld ontopic, stuur me je plannen via DM en dan praten we verder, doe je bij een bank/subsidie aanvraag ook.
Ja, ik weet dat jij dat denkt.quote:Op zondag 26 april 2015 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je weet dat je loopt te zieken en zuigen.
Ah, en als het 'onafhankelijk onderzoek' jou niet zint, trek je je bijdrage is. En je geeft van te voren niet aan wat er dan wel in moet komen. Is dat de manier waarop je samenwerking zoekt?quote:Op zondag 26 april 2015 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een DM en een plan.quote:Op zondag 26 april 2015 01:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ah, en als het 'onafhankelijk onderzoek' jou niet zint, trek je je bijdrage is. En je geeft van te voren niet aan wat er dan wel in moet komen. Is dat de manier waarop je samenwerking zoekt?
Geef dan aan wat er in 'het plan' moet komen, zodat we kunnen samenwerken.
Leuren om een bijdrage denk ikquote:Op zondag 26 april 2015 01:27 schreef jackie12 het volgende:
Ik vraag me af welk doel de "Panama-borrel" morgen heeft
Wat maakt jou dat uit? Jij gaat toch niet?quote:Op zondag 26 april 2015 01:27 schreef jackie12 het volgende:
Ik vraag me af welk doel de "Panama-borrel" morgen heeft
? Omdat ik niet kan mag ik dat niet vragen?quote:Op zondag 26 april 2015 01:28 schreef agter het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat uit? Jij gaat toch niet?
Tuurlijk mag je dat vragen. En het antwoord is: dan moet je er bij zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 01:29 schreef jackie12 het volgende:
[..]
? Omdat ik niet kan mag ik dat niet vragen?
lekker bezig!quote:Op zondag 26 april 2015 01:28 schreef agter het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat uit? Jij gaat toch niet?
Jij bent er wel bij?quote:Op zondag 26 april 2015 01:31 schreef agter het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vragen. En het antwoord is: dan moet je er bij zijn.
heel prive.quote:Op zondag 26 april 2015 01:32 schreef agter het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe?
Ik vind het privé wie er wel of niet komen.
Zat er een deadline aan je aanbod dan?quote:Op zondag 26 april 2015 01:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
heel prive.
Jij gaat niet zoals ik heb gegrepen?
Komt dat plan nu nog via DM of moet het nog uitgeschreven worden?
Jackie, heb jij meer info over het Regime van Noriega?quote:
Via Dm, geen geleur op het topic!quote:Op zondag 26 april 2015 01:36 schreef agter het volgende:
[..]
Zat er een deadline aan je aanbod dan?
En wat zijn de overige voorwaarden?
Ja, het lijkt me ook vervelend als mensen je aanspreken op je beloften.quote:Op zondag 26 april 2015 01:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Via Dm, geen geleur op het topic!
Ik weet niet hoe dom je bent, of dat jij niet weet hoe dit werkt.quote:Op zondag 26 april 2015 01:39 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook vervelend als mensen je aanspreken op je beloften.
Wat mijn betreft plannen we die dadelijk nog in, maar wel wanneer de meesten kunnen en inderdaad serieus zonder borrel.quote:Op zondag 26 april 2015 01:46 schreef jackie12 het volgende:
Ik zal zeggen wat ik denk.
Morgen komen met name mensen die denken aan verdwalen/ongeluk.
Zij noemen het daarom ook "borrel" . Ze zijn wel nieuwsgierig of er een val-plek is en naar de werkelijke situatie daar maar waarschijnlijk was het wel een ongeluk/verdwalen.
Ik denk dan ook dat geldwerving een onderdeel is van de bijeenkomst.
Voor de mensen die denken aan een misdrijf ligt het anders. Die zouden het ook geen "borrel" noemen maar zouden juist bij een bijeenkomst alles van A tot Z gezamenlijk op tafel gooien om te kijken wat te kunnen doen om tot "de waarheid" te komen.
Zo'n bijeenkomst zou ook eerder 3 dagen duren dan 3 uurtjes.
De bijeenkomst van morgen vind ik verder prima. Was er ook bij geweest als ik kon.
Hoop ook dat er snel een volgende bijeenkomst komt waar ook meer mensen komen die een misdrijf zeer aannemelijk achten
lol, kom met een uitgewerkt plan en ik sponsor! Mij zie je daar niet!quote:Op zondag 26 april 2015 01:49 schreef jackie12 het volgende:
Als Ootje bereid is om 1000 euro te sponsoren dan is het niet meer dan terecht dat ze een redelijk uitgewerkt plan wil zien.
Ik heb in een eerder stadium ook gezegd dat ik wel wil sponsoren. Staat niet meer.
Ik ga (en ik zeg niet wanneer) zelf naar Panama.
jaquote:Op zondag 26 april 2015 02:51 schreef vronie het volgende:
Deze vond ik nog.
http://translate.google.n(...)s-Panama&prev=search
Wapen bezit is gewoon toegestaan.
Wie is er rijk geworden van die invasie VS-expats vanaf 2005?quote:Op zondag 26 april 2015 08:27 schreef StaceySinger het volgende:
De man die toeristen wegwijs maakt Boquete is Roger Imerman (G him)
[ afbeelding ]
Hij doet dat in een hotelletje op zondag ochtend
Toeristen die tijd over hebben mogen bij hem thuis films komen kijken
(We have a comfortable 74 inch screen in a home theater with DMX surround sound. Plus! for a dollar more get a glass of coke and bowl of popcorn. Enjoy in the comfort of a sofa and audience showing old classics and the newest releases. An original value for those living or visiting Boquete.)
Hij was de ex (?) compagnon van Ozzie
Imerman
http://www.wayn.com/profiles/Roger-1510
http://www.boqueteguide.com/?s=Roger+Imerman+
hij is ook betrokken bij (samen met Gene Robinson)een sterilisatie kliniek in Boquete
Roger Imerman (from Boquete) and Gene Robinson who did the shaving and pre-op cleaning of the animals; >http://www.spaypanama-chiriqui.org/Sixth.html
Ozzie
http://nv.findacase.com/r(...)25_0000032.NV.htm/qx
http://boquete.ning.com/f(...)-thinks-crime-doesnt
Interessante post!quote:Op zondag 26 april 2015 02:51 schreef vronie het volgende:
Deze vond ik nog.
http://translate.google.n(...)s-Panama&prev=search
Wapen bezit is gewoon toegestaan.
Inderdaad, gezien de verhoudingen hier en de desinteresse in de denkwijzes van anderen. Heb ik er een hard hoofd in.quote:Op zondag 26 april 2015 00:18 schreef Perico het volgende:
Voor sponsoring lijkt het me wel evident, dat er enige transparantie is. Want als de expeditiedatum geheim is, er omwille van Panamese pottenkijkers niets gepost wordt ter plekke..
Dan moet je wel erg van goeder trouw zijn om dan te doneren, zonder dat je "bewijs" hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |