abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151985426
Als Sigrid de laatste getuige was geweest, zou zij aangifte gedaan hebben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151985468
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:11 schreef El_Matador het volgende:
Als Sigrid de laatste getuige was geweest, zou zij aangifte gedaan hebben.
Sigrid zag ze om 13.10 uur 1 april vertrekken
Eileen en Feliciano deden de ontdekking van vermissing op 2 april ergens tussen 8 en 10 uur 's ochtends
pi_151985580
Ik vraag me ook af of Ingrid ook direct op 2 april in ingelicht en wat de communicatie was tussen Feliciano/Eileen en haar.
pi_151985684
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:57 schreef StaceySinger het volgende:
Kris and Lisanne planned their trips on Tuesday morning at the Language School. They spoke with a German girl named Eileen and asked for nice trips around Boquete. They found "El Pianista" in a folder and looked up additional info on the computer at the Language School. They planned to take the Coffee Tour with Eileen and Feliciano the next day.
Time was "around 11 o' clock" in the morning.

Source: De Volkskrant, Een Fatale Wandeling

but if Eileen knew, how come the initial searches were in the wrong area's because it wasn't clear where they went exactly. And how come Eileen didn't tell anyone how late they left the school and that they planned to start that trail so early.
Something isn't right here.

http://www.websleuths.com(...)hp/t-252115-p-3.html
Dit stuk plus het stuk dat Lisanne met Miriam sprak op 31 maart dat ze nog geen plannen hebben is de reden, en onderdeel van mijn scenario, dat Kris en Lisanne Feliciano wel spraken op 1 april en hun excursies bij hem boekten op dat moment en niet al op 31 maart.
pi_151986005
"Voor mij is ze contact met me twee meisjes die werken op de school Spanish by the River. Een Duitse en een Nederlandse oproep Eileen genoemd Mariolane. Ik spreek goed Engels, ik heb 58 jaar oud en duurde 14 jaar om een ​​gids in de paden van Boquete zijn, "Gonzalez zei toe te voegen dat de kosten $ 25 voor iedere toerist.

"Eileen vertelde me om Spaans te gaan door de rivier Op woensdag 2 april om 08:00 op zoek naar hen. Op dat moment kwam ik en daarmee wachtte een half uur naar het Nederlands. De tijd verstreek en het kwam niet. We hebben besloten om samen te gaan naar het huis waar ze verbleven. Aangekomen antwoordde niet en dachten dat ze in slaap waren. Dus we belde de dame van het huis. "

Omdat 10:00 de eigenaar van het pand bevoegd hen om een ​​moersleutel in de tuin van het huis te zoeken, zodat de toegang tot de kamer.

Bij binnenkomst Feliciano gedachten dat met Eileen zag de destendidas bedden, sommige rugzakken en kabels voor het opladen van mobiele.

"De gastvrouw vertelde me dat zelfs maakte hen ontbijt denken ze waren laat thuis gekomen," vervolgde zijn verhaal.

"Niet om het alarm iedereen," Eileen en Feliciano werden gescheiden en niet hervat tot 17:00 contact, denken dat misschien de Nederlanders werden rond het dorp lopen.

"Als ze niet verschijnen, om 7:30 uur hebben we besloten om naar de politie en vertelde dat er op dat moment had geen personeel beschikbaar. Gelet geen exacte gegevens meisjes, keerde terug naar de kamer waar we een kaart gevonden, "zei de gids.

Vervolgens, samen met Eileen, die slechts drie dagen van het leven in Boquete en gegaan naar Panama was, ging naar de Spaanse By The River waar ze gevonden op het computerbedrijf volledige gegevens.

Kort voor 21:30, beide terug naar de politie en zette de klacht.

De gallotes

Op donderdag 3 april Feliciano hekelde de verdwijning van Kris en Lisanne op het hoofdkantoor van SINAPROC van Boquete, bij 07:30 Een uur later deed hetzelfde in de gemeentelijke status van deze gemeenschap.

In de namiddag, de gids ging naar de DIJ te diligence herhalen.

"Behalve de politie, alle klachten die ik maakte, alleen maar omdat Duitsland spreekt geen Spaans", zei ze.

"Ze vertelde me dat ze dacht dat de Nederlanders zouden gaan om het pad The Pianist lopen. Op school, hoorde hij en zie een kaart van deze kaart. Hoewel de Duitse, vertelde me dat hij begreep hen, omdat hij studeerde toerisme in Amsterdam ", vervolgde Feliciano, verduidelijken dat dagen na de verdwijning, Eileen verliet Panama.

Begeleidende ouders Kris hield een wake woensdagavond in Boquete, Feliciano zei op zaterdag 5 april vergezeld van een commissie DIJ om dit pad te bewandelen.

"Helaas hebben we niets vinden. Twee dagen later ging ik naar SINAPROC noch de vondst. In feite, tijdens de twee tours zagen we veel gallotes in een gebied dat niet normaal vliegen. Toen gingen we naar die sites vond niets ", bevestigt dat" de orde van de autoriteiten en familieleden van verdwenen voor alles wat je nodig hebt. "
++

“A mí me contactaron las dos chicas que trabajan en la escuela Spanish by the River. Una alemana llamada Eileen y una holandesa llamada Mariolane. Yo hablo bien inglés, tengo 58 años de edad y llevo 14 años siendo guía en los senderos de Boquete”, indicó González precisando que cobra 25 dólares por cada turista.

“Eileen me dijo que fuera a Spanish by The River el miércoles 2 de abril a las 8:00 a.m. para buscarlas. A esa hora llegué y junto a ella esperé media hora a las holandesas. Pasó el tiempo y no llegaron. Decidimos ir juntos a la casa donde se estaban quedando. Al llegar no contestaron y pensamos que estaban dormidas. Por eso, llamamos por teléfono a la dueña de la casa”.

Siendo las 10:00 a.m. la propietaria del inmueble los autorizó a buscar una llave en el jardín de la vivienda para que así ingresaran al cuarto.

Al entrar, Feliciano cuenta que junto con Eileen vio las camas destendidas, algunas mochilas y cables para cargar celulares.

“La dueña de la casa me dijo que incluso les hizo el desayuno pensando que habían llegado tarde a casa”, continuó su relato.

“Para no alarmar a nadie”, Eileen y Feliciano se separaron y no retomaron contacto hasta las 5:00 p.m., pensando que quizás las holandesas estaban paseando por el pueblo.

“Como no aparecieron, a las 7:30 p.m. decidimos ir a la Policía y nos dijeron que en ese momento no tenían funcionarios disponibles. Al no tener los datos exactos de las muchachas, regresamos de nuevo al cuarto donde encontramos un carné”, indicó el guía.

A continuación, junto con Eileen quien tenía solo tres días de vivir en Boquete y ya se fue de Panamá, fueron a Spanish By The River donde encontraron en la computadora de la empresa los datos completos.

Poco antes de las 9:30 p.m., ambos regresaron a la Policía y pusieron la denuncia.

Los gallotes

El jueves 3 de abril Feliciano denunció la desaparición de Kris y Lisanne en la sede del Sinaproc de Boquete, a las 7:30 a.m. Una hora más tarde hizo lo propio en la personería municipal de esta comunidad.

Ya en la tarde, el guía fue a la DIJ para repetir la diligencia.

“Salvo en la Policía, todas las denuncias las puse yo, solo porque la alemana no habla español”, contó.

“Ella me dijo que creía que las holandesas iban a ir a caminar por el sendero El Pianista. En la escuela las escuchó hablar y ver un mapa de este sendero. Aunque es alemana, me dijo que les entendió porque estudió turismo en Amsterdam”, prosiguió Feliciano, aclarando que días después de la desaparición, Eileen abandonó Panamá.

Acompañando a los padres de Kris en una vigilia realizada la noche del pasado miércoles, en Boquete, Feliciano indicó que el sábado 5 de abril acompañó a una comisión de la DIJ a caminar por este sendero.

“Lastimosamente no encontramos nada. A los dos días acompañé al Sinaproc y tampoco las hallamos. De hecho, durante los dos recorridos vimos muchos gallotes en una zona donde normalmente no vuelan. Cuando fuimos a esos sitios no encontramos nada”, ratificando que “está a la orden de las autoridades y de los familiares de las desaparecidas para cualquier cosa que necesiten”.

BÚsqueda se extiende a las calles de Boquete

Por primera vez desde que se inició el proceso de rastreo de las turistas en Boquete, ayer el equipo de voluntarios traído de Holanda inspeccionó las calles de la parte alta de esta comunidad.

Con la ayuda de perros y acompañados por las autoridades locales, los equipos inspeccionaron la entrada de viviendas y fincas particulares buscando indicios de Lisanne, quien es psicóloga, y de Kris, que estudió bellas artes.

En nombre de los familiares de las dos jóvenes, Hans Kramers, padre de Kris, recordó que la recompensa ofrecida por información que lleve al paradero de su hija y su amiga es de 30 mil dólares.

Un programa de televisión holandés prometió, además, abonar otros 10 mil dólares a la recompensa en caso de que las chicas sean encontradas.

Los padres de Lisanne Froon en este momento se encuentran en Holanda.

Durante la segunda semana de mayo, Peter y Diny Froon estuvieron en Boquete participando en las labores de búsqueda tanto de su hija, como de su amiga Kris.

Para hoy se espera que continúe la búsqueda, nuevamente en la parte alta de Boquete.

++

http://impresa.prensa.com(...)as_0_3946855284.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 24 april 2015 @ 12:27:33 #181
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151986090
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:15 schreef jackie12 het volgende:
Ik vraag me ook af of Ingrid ook direct op 2 april in ingelicht en wat de communicatie was tussen Feliciano/Eileen en haar.
Ja, dat was ze zeker.
Ze is op 2 april gebeld door de stagiaire dat de meiden niet thuis waren gekomen, Ingid heeft toen de stagiaire verzocht om de politie, het agentschap en de familie te bellen. Lijkt me toch ook geen taak voor een stagiaire....

bron, interview met Ingrid
http://www.misdaadjournal(...)ichtig-manoeuvreren/
pi_151986451
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:58 schreef schuschuho het volgende:

[..]

domme post, ik zeg juist links ligt een Vicks papiertje, lezen! En niet zo bij de hand, aub.
Iets met een balk en een splinter...
domme post, ik zeg juist links ligt een Vicks papiertje, lezen! En niet zo bij de hand, aub.
Iets met een balk en een splinter...

Hoor die nieuwkomers eens. In plaats van dom reageren is het voor jullie misschien erg handig om van het begin alles hééééééél goed door te lezen. Hoeven wij niet in herhaling te vallen. Waar waren we ook al weer gebleven? Niet bij de foto's, snoeppapiertjes en drinkflesjes ieg.
Alles even doorlezen is nu 205 x 300 posts = 61.500 posts.

Niet zelden werpen nieuwe vragen over hetzelfde onderwerp nieuw licht op een zaak. Beschouw de nieuwkomers maar als 'cold case team'. Inlezen kan overigens geen kwaad!
pi_151986551
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 10:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom heeft F daar gezag?
Eh . . hij weet daar letterlijk en figuurlijk de weg, is een hele normale man en heeft enig bezit opgebouwd. Lijkt me een verdienste binnen een relatief kleine gemeenschap.
  vrijdag 24 april 2015 @ 12:46:22 #184
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151986761
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:40 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Eh . . hij weet daar letterlijk en figuurlijk de weg, is een hele normale man en heeft enig bezit opgebouwd. Lijkt me een verdienste binnen een relatief kleine gemeenschap.
Maar is dat een feit of een aanname, dat hij aanzien heeft.
Daar in Panama hadden mensen een aantal jaren geleden om hele andere redenen aanzien, en dat was niet altijd positief. Dus vandaar de vraag.

En hoe heeft zijn zijn bezit opgebouwd?

Voordat men hier weer begint te stuiteren:
De dictator had een riant optrekje in Boquete,

http://nl.wikipedia.org/wiki/Manuel_Noriega

edit: en tja het is toch een kleine gemeenschap ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door ootjekatootje op 24-04-2015 12:56:51 ]
pi_151987638
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_151988939
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

jij loopt ook pas mee sinds 5 augustus :7
:N :N :N Al vanaf dat fok.nl bestond! Tussendoor wel telkens even vertrokken van hier. (ja ik ben oud)
pi_151990894
Tip> bekijk deze film >
A Perfect Getaway
pi_151995724
ze rijden daar gewoon dwars door de rivier beddingen

pi_151996334
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:19 schreef StaceySinger het volgende:
Tip> bekijk deze film >
A Perfect Getaway
Idd, moest ik ook een beetje aan denken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 24 april 2015 @ 19:50:57 #190
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151997424
De Panama-borrel is overmorgen, zondag 26 april, vanaf 16:30 in Utrecht.
Eten en drinken wordt geregeld. Als je wil komen stuur dan even een DM naar MeloD of naar mij.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_151997641
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
De Panama-borrel is overmorgen, zondag 26 april, vanaf 16:30 in Utrecht.
Eten en drinken wordt geregeld. Als je wil komen stuur dan even een DM naar MeloD of naar mij.
wat een tijd en dag man
dan is het ongelooflijk druk in Utrecht en iedereen is bezopen w/ *O*
  vrijdag 24 april 2015 @ 20:13:01 #192
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151998058
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

wat een tijd en dag man
Het wordt gezellig ja w/
  vrijdag 24 april 2015 @ 21:05:15 #193
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_151999813
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

wat een tijd en dag man
ach, je moet maar zo denken, heeft men dat ook eens meegemaakt

ik ga die film (A Perfect Getaway) zo maar eens bekijken
pi_152000172
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:05 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

ach, je moet maar zo denken, heeft men dat ook eens meegemaakt

ik ga die film (A Perfect Getaway) zo maar eens bekijken
In die film zie je hoeveel gestoorde gekken er in de jungle en rond die trails lopen
Mensen die zich schuil houden voor justitie,mensen die totaal verwilderen.
Er overleven is een makkie ,want er is genoeg te eten
pi_152000246
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:14 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

In die film zie je hoeveel gestoorde gekken er in de jungle en rond die trails lopen
Mensen die zich schuil houden voor justitie,mensen die totaal verwilderen.
Er overleven is een makkie ,want er is genoeg te eten
Precies...
  vrijdag 24 april 2015 @ 21:18:50 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152000318
In Predator huist er ook wat engs in de jungle.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152003681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dus je durft te bewezen dat jullie niets over het hoofd zien en alles juist geïnterpreteerd hebben?
Dan ben je hier toch klaar?
Er is zeker weten van alles om te worden herzien.

Men is teveel gericht geweest op twee meiden die foute beslissingen zouden hebben genomen en daardoor de weg zijn kwijt geraakt.

Als tweede mogelijkheid moeten ze een valpartij maken met alle gevolgen van dien.

Een misdrijf moet zeker veel meer de aandacht gaan krijgen. Het gaat wel over TWEE jonge meiden.
pi_152004051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:08 schreef gynaika het volgende:

[..]

Er is zeker weten van alles om te worden herzien.

Men is teveel gericht geweest op twee meiden die foute beslissingen zouden hebben genomen en daardoor de weg zijn kwijt geraakt.

Als tweede mogelijkheid moeten ze een valpartij maken met alle gevolgen van dien.

Een misdrijf moet zeker veel meer de aandacht gaan krijgen. Het gaat wel over TWEE jonge meiden.
Ik ben het helemaal met je eens.
Naar mijn mening is er zoveel onduidelijkheid en eigenaardigheden over zoveel dingen dat er eens vanaf een andere kant alles bekeken moeten worden.
pi_152004614
In Hart van Nederland om half 11 vanavond een item over Annette Herfkens die in 1992 in Vietnam als enige een ongeluk met het vliegtuig overleefde. Na 8 dagen in de jungle werd ze gevonden.
Tot mijn verbazing laat SBS6 op een gegeven moment beelden van Boquete en de Mirador zien.

http://www.hartvannederla(...)etnam-schrijft-boek/
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  zaterdag 25 april 2015 @ 00:13:20 #200
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152005019
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:53 schreef Lutalo het volgende:
In Hart van Nederland om half 11 vanavond een item over Annette Herfkens die in 1992 in Vietnam als enige een ongeluk met het vliegtuig overleefde. Na 8 dagen in de jungle werd ze gevonden.
Tot mijn verbazing laat SBS6 op een gegeven moment beelden van Boquete en de Mirador zien.

http://www.hartvannederla(...)etnam-schrijft-boek/
Scherp opgemerkt Lutalo.
Het is niet ongewoon dat oud beeldmateriaal wordt hergebruikt. HVN wil even de jungle laten zien maar heeft blijkbaar geen eigen beeldmateriaal van de jungle in Vietnam. Dan maar een opname van een andere jungle. Niemand ziet het verschil behalve jij ;)
Ik ken dit verhaal overigens niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')