Hangt van het soort biet af en de tijd waarin je het drinkt. Tik je in een kwartier drie Kanon achterover dan is het beter niet te gaan rijdenquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan niet eens over de limiet.
eckte eckte proeven het verschilquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon een lading malt bier meenemen, moet je zien hoeveel van die pubertjes "dronken" gaan doen.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
Alsof je zo rijdt na drie biertjes
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Alleen boze schreeuwende ouders kan deze aflevering nog redden.
sommigen wel. Ken er wel een paarquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
Alsof je zo rijdt na drie biertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
mwha ik twijfel nog is het buiten schooltijd?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:42 schreef Mystikvm het volgende:
Bla bla. Deze aflevering is toch gewoon een uitgemaakte zaak?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:42 schreef WEST het volgende:
[..]
sommigen wel. Ken er wel een paar
Ken ook verschillenden die zonder bier zo rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de clipper is toch voor schoolquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:42 schreef gers het volgende:
[..]
mwha ik twijfel nog is het buiten schooltijd?
Het is onder verantwoordelijkheid van de school.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:42 schreef gers het volgende:
[..]
mwha ik twijfel nog is het buiten schooltijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |