Dat is me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:11 schreef Mshauri het volgende:
Niemand die het wat scheelt dat Erik echt iets van 13 topicnummers heeft overgeslagen?
Jou wel?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:11 schreef Mshauri het volgende:
Niemand die het wat scheelt dat Erik echt iets van 13 topicnummers heeft overgeslagen?
Ja. Ik DM wel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:02 schreef underground1009 het volgende:
Hier ook opgevallen.
Etsu, welke commissies had je nou voor gesolliciteerd dan?En wordt jij ook de 29e gebeld?
vertel ets, wat is een quasi-legaat.quote:Op woensdag 22 april 2015 08:39 schreef Etsu het volgende:
Goedemorgen. Alweer tijd voor ruzie maken met quasi-legaten.
ja als ik dat wilde opzoeken hoef ik het artikel nummer niet te weten. Deel gewoon je kennis eensquote:
Laten we eens beginnen met wat jij met je UI hebt gedaan.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja als ik dat wilde opzoeken hoef ik het artikel nummer niet te weten. Deel gewoon je kennis eens
Leuk héquote:Op woensdag 22 april 2015 13:33 schreef Etsu het volgende:
Zo, he, he. Legitimair tekort berekend. 5 A4tjes vol.
Dat is een overeenkomst waarvan de werking afhangt van het overlijden van een partij daarbij, zoals een schenking ter zake des doods. Die worden in 4:126 als legaat aangemerkt om te voorkomen dat mensen vermogen kunnen onttrekken aan bijvoorbeeld legitimarissen.quote:
Zoals een verblijvingsbeding in de akte van koop of een sommenverzekering.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is een overeenkomst waarvan de werking afhangt van het overlijden van een partij daarbij, zoals een schenking ter zake des doods. Die worden in 4:126 als legaat aangemerkt om te voorkomen dat mensen vermogen kunnen onttrekken aan bijvoorbeeld legitimarissen.
Daar ben ik ook mee bezig deze week. Irritant maar niet heel moeilijk tot nu toe.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals een verblijvingsbeding in de akte van koop of een sommenverzekering.
Daar gaat m'n casus over.En ik moet dus legitieme portie, legitimaire aanspraak en legitimair tekort van zo'n minderjarig kind berekenen (en de ouders waren niet getrouwd en er is geen testament).
Klinkt anders telang.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:33 schreef Etsu het volgende:
Zo, he, he. Legitimair tekort berekend. 5 A4tjes vol.
Klinkt als malware. Ik zou MalwareBytes even aanslingeren.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef Mshauri het volgende:
Krijgen jullie sinds kort ook van die wanstaltige pop-up ads als je op een willekeurige link klikt op fok?
hmquote:Op woensdag 22 april 2015 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klinkt als malware. Ik zou MalwareBytes even aanslingeren.
Ik kan aan een mooi setje kwaliteitsspeakers komen van B&W, boekenplank modelletje. Twijfel of ik het doe.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:20 schreef eriksd het volgende:
Toch opmerkelijk hoe zo'n stukje vinyl mooie stereoeffecten weet te produceren.
Wat deed je in het mortuarium?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:39 schreef Yreal het volgende:
Verzameling van alle corpsen in den haag vanavond. Wat een ellende zeg.
Corpora.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:39 schreef Yreal het volgende:
Verzameling van alle corpsen in den haag vanavond. Wat een ellende zeg.
oh, excuus. Irritante mensen. Ik werd verdomme nog gemeneerd door een meid die ouder was dan ikzelf.quote:
Nou en?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh, excuus. Irritante mensen. Ik werd verdomme nog gemeneerd door een meid die ouder was dan ikzelf.
dat is dan nog niet zo heel spannend, maar als ik gewoon half slapend in de tram zit heb ik geen zin in die lui. Alleen maar schreeuwen en de tram ophouden. Hoepel op.quote:
Ehm, volg het economische nieuws een beetje? Google parity en veel leesplezierquote:Op woensdag 22 april 2015 23:21 schreef Henrys het volgende:
Hoe the fuck is de dollar ineens meer waard dan de Euro? Wou wat importeren maar laat maar. Je zou verwachten dat dit wel wat uitgebreider in de media is geweest
Met alle respect, maar dat is echt héél erg veel in het nieuws geweest. De koers liep eerst zelf terug en toen is de Europese Centrale Bank staatsobligaties op gaan kopen om de koers nog verder te drukken. Dat laatste leverde een enorme politieke rel op vorige maand omdat niet alle EU-staten dat wilden en het niet helemaal zeker was of de ECB die bevoegdheid wel had. Daarnaast lees ik ook wekelijks artikelen over de gunstige effecten voor de export, landbouw en de algehele Nederlandse economie. Er schijnen zelfs hele volksstammen uit China te komen om hier goedkoop dure kleding te kopen.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:21 schreef Henrys het volgende:
Hoe the fuck is de dollar ineens meer waard dan de Euro? Wou wat importeren maar laat maar. Je zou verwachten dat dit wel wat uitgebreider in de media is geweest
Het probleem is dat veel van die krengen niet of nauwelijks drijven. Kun je ze moeilijk terugslepen.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:49 schreef eriksd het volgende:
Wat een gedoetje met die bootvluchtelingen zeg. Kunnen die boten niet terug naar de kust gesleept worden?
de rabobankquote:Op woensdag 22 april 2015 23:21 schreef Henrys het volgende:
Wat een koekwaus zeg. Ik had het geduld allang verloren als rechter.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:26 schreef Giku het volgende:
Ik heb me wel even vermaakt met deze video. Meneer wil niet aan een zitting meedoen voordat een rechter zich identificeert. Meneer gaat dan de rechter aanhouden.
Snap de advocaat hier ook niet trouwens. (Volgens mij is die vent in de Toga alleen gemachtigde)
Dit is toch gewoon een normale civiele procedure waarbij een advocaat verplicht is?quote:Op donderdag 23 april 2015 07:26 schreef Giku het volgende:
Ik heb me wel even vermaakt met deze video. Meneer wil niet aan een zitting meedoen voordat een rechter zich identificeert. Meneer gaat dan de rechter aanhouden.
Snap de advocaat hier ook niet trouwens. (Volgens mij is die vent in de Toga alleen gemachtigde)
quote:Op donderdag 23 april 2015 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pax
http://www.volkskrant.nl/(...)itieacties~a3976570/
Dat gaat nog leuk wordenquote:Verder roepen ze binnenkort de leden van de zogenoemde Openbare Orde Teams op om in de nacht van vrijdag op zaterdag twee uur lang het werk neer te leggen. Van 23.00 tot 01.00 uur zal er dan in uitgaansgebieden niet te voet worden gesurveilleerd.
O godquote:Op donderdag 23 april 2015 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pax
http://www.volkskrant.nl/(...)itieacties~a3976570/
ze lassen het gewoon af als de politie staakt. Lijkt mij.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
O god
Gelukkig is het geen Ajax - Feyenoord, maar van die idioten hebben alle clubs wel
Echt van dat tuig, dat zie je gelijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:26 schreef Giku het volgende:
Ik ben meer bang voor aftasting. Zo'n wedstrijd laten ze nooit doorgaan zonder politie, welke clubs er ook spelen.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
O god
Gelukkig is het geen Ajax - Feyenoord, maar van die idioten hebben alle clubs wel
Weet jij hoe ik die LED-notificaties weer werkend krijgen bij een 'locked' telefoon? Ik krijg alleen maar meldingen op het scherm zelf, die je dus alleen ziet als je op de homebutton druktquote:Op donderdag 23 april 2015 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben meer bang voor aftasting. Zo'n wedstrijd laten ze nooit doorgaan zonder politie, welke clubs er ook spelen.
In stock-Android kun je die notificaties helemaal niet uitzetten, dus dan is er iets raars. Ik zou zeggen, zoek een app om die led te customizen (zijn er talloze van in de Play Store, alleen even kijken dat je er een hebt die werkt zonder root access) en kijk of het dan werkt.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:19 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik die LED-notificaties weer werkend krijgen bij een 'locked' telefoon? Ik krijg alleen maar meldingen op het scherm zelf, die je dus alleen ziet als je op de homebutton drukt
Thanks. Zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
In stock-Android kun je die notificaties helemaal niet uitzetten, dus dan is er iets raars. Ik zou zeggen, zoek een app om die led te customizen (zijn er talloze van in de Play Store, alleen even kijken dat je er een hebt die werkt zonder root access) en kijk of het dan werkt.
Lekker voor je!quote:Op donderdag 23 april 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
Vandaag eerste werkdag gehad bij een groot advocatenkantoor op de Zuidas.
En voor iemand het vraagt, inderdaad koffie zetten en bier tappen.
Welk kantoortje?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank je. Chill werk en betaalt prima.
Ah leuk! Kun je wel goed opgaan in de sfeer en zo! De cultuur leren kennen bedoel ik dan.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
Vandaag eerste werkdag gehad bij een groot advocatenkantoor op de Zuidas.
En voor iemand het vraagt, inderdaad koffie zetten en bier tappen.
Tchock wordt helemaal kapotgemaakt door de lullo's aldaar.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah leuk! Kun je wel goed opgaan in de sfeer en zo!
Ik bedoelde dat ie dan gewoon leuk kan kijken hoe de sfeer is. Tchock lijkt me wel iemand die tegen een hoop bestand is.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tchock wordt helemaal kapotgemaakt door de lullo's aldaar.
Zo'n vol dienblaadje en dan laten struikelen. Dat soort fratsen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ie dan gewoon leuk kan kijken hoe de sfeer is. Tchock lijkt me wel iemand die tegen een hoop bestand is.
Wat is de leukste grquote:
Ik houd me prima staande tussen dat soort figuren hoor. Als het niet inhoudelijk juridisch is ten minste.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tchock wordt helemaal kapotgemaakt door de lullo's aldaar.
Gaat zo veel leedvermaak opleveren. Laat hem lekker hard met Wilders clashen als het even kan.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:52 schreef eriksd het volgende:
Kan niet wachten op Bram in de Tweede Kamer na deze week. Wat gaat dat lachen worden. Alle ingredienten zijn aanwezig
Bram is heerlijk te trollen. Drie keer onderbreken en je hebt al beet. Beetje uitlokken over de oorlog enzo.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gaat zo veel leedvermaak opleveren. Laat hem lekker hard met Wilders clashen als het even kan.
Beeld je die toespraken in met allemaal prachtige beeldspraak en archaïsch taalgebruik en dan in debat met Emile Roemerquote:Op donderdag 23 april 2015 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bram is heerlijk te trollen. Drie keer onderbreken en je hebt al beet. Beetje uitlokken over de oorlog enzo.
Van die ruw verstoorde vergezichtenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beeld je die toespraken in met allemaal prachtige beeldspraak en archaïsch taalgebruik en dan in debat met Emile Roemer
Nahh dat zal toch wel niet gebeuren? Zo'n groot evenement.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben meer bang voor aftasting. Zo'n wedstrijd laten ze nooit doorgaan zonder politie, welke clubs er ook spelen.
Heb z'n optreden bij Pauw even teruggekeken. Had niet verwacht dat hij zó mager zou zijn op de inhoud. Op die vraag van Pauw waar het geld vandaan moest komen (hij wilde 5 miljard extra naar leger en politie) begon ie zo te dwalen dat gelijk alle statuur weg was. Dan redt ie opeens bitter weinig meer met z'n retorische talent. Maakt een nogal potsierlijke en wanhopige indruk wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gaat zo veel leedvermaak opleveren. Laat hem lekker hard met Wilders clashen als het even kan.
Juist daarom pipoquote:Op donderdag 23 april 2015 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nahh dat zal toch wel niet gebeuren? Zo'n groot evenement.
Zal wel voldoende druk worden uitgeoefend. Het zijn altijd van die half-laffe acties (sirenes aan op vrijdagmiddag, een dag geen bonnen uitschrijven, in colonne over de snelweg).quote:
Zeg dat ie een lul isquote:Op donderdag 23 april 2015 23:19 schreef Yreal het volgende:
Jasper van dijk, woordvoerder van onderwijs en defensie. Herkenbaar hoofd heeft die man zeg
reist wel lekker eerste klas. Nep hoor, je zou verwachten dat zo'n man tussen het gewone volk zou zitten...quote:
Ja, tuurlijk ingaan op het verweer. Je kan toch niet doen alsof het 'er niet is' terwijl je juist kleine nuances kan plaatsen of juist uit kan diepen waar het verweer op is gericht.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:33 schreef Holograph het volgende:
Kan ik in mijn pleitnota al ingaan op wat mijn tegenpleitster in haar verweerschrift heeft geschreven, of moet ik het in de pleitnota nog in algemene bewoordingen laten (i.e. "De inspecteur stelt.." vs. "In theorie kan zich de tamelijk triviale vraag opdoen of..")
Het is vooral de bedoeling dat je ingaat op het verweerschrift. Een herhaling van zetten moet je zoveel mogelijk voorkomenquote:Op donderdag 23 april 2015 23:33 schreef Holograph het volgende:
Kan ik in mijn pleitnota al ingaan op wat mijn tegenpleitster in haar verweerschrift heeft geschreven, of moet ik het in de pleitnota nog in algemene bewoordingen laten (i.e. "De inspecteur stelt.." vs. "In theorie kan zich de tamelijk triviale vraag opdoen of..")
Wel voorkomen dat je in de groef van de tegenpartij gaat lopen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk ingaan op het verweer. Je kan toch niet doen alsof het 'er niet is' terwijl je juist kleine nuances kan plaatsen of juist uit kan diepen waar het verweer op is gericht.
Groetjes,
Kwaliteitsuser met immer hoge cijfers op oefenrechtbanken.
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel voorkomen dat je in de groef van de tegenpartij gaat lopen.
Jij vertegenwoordigt toch jouw client? Die jouw lapt? (je bent toch advocaat?)quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:01 schreef Holograph het volgende:
Nog een vraag, ik schrijf in mijn pleitnota steeds 'mijn cliënt', maar moet dat in fiscale zaken niet 'belanghebbende' zijn? Ik ben nu aan het twijfelen :p
quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jij vertegenwoordigt toch jouw client? Die jouw lapt? (je bent toch advocaat?)
quote:
Gewoon je cliënt ergens definiëren en die definitie gebruiken. Ben je van dat gezeik af.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:01 schreef Holograph het volgende:
Nog een vraag, ik schrijf in mijn pleitnota steeds 'mijn cliënt', maar moet dat in fiscale zaken niet 'belanghebbende' zijn? Ik ben nu aan het twijfelen :p
Iets als "de sukkel" werkt altijd wel goed.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gewoon je cliënt ergens definiëren en die definitie gebruiken. Ben je van dat gezeik af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of mag het ook zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de leidraad kan ik het niet zo snel vinden![]()
Bedankt voor de tip, dit wil ik ook terugzien.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:38 schreef Valid het volgende:
[..]
Heb z'n optreden bij Pauw even teruggekeken. Had niet verwacht dat hij zó mager zou zijn op de inhoud. Op die vraag van Pauw waar het geld vandaan moest komen (hij wilde 5 miljard extra naar leger en politie) begon ie zo te dwalen dat gelijk alle statuur weg was. Dan redt ie opeens bitter weinig meer met z'n retorische talent. Maakt een nogal potsierlijke en wanhopige indruk wat mij betreft.
Wordt nog vermakelijk als ie zo makkelijk in de problemen komt.
Ik heb een advies voor hem. Laat ie een boek schrijven waarin hij bepaalde mensen nog een trap na geeft.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:06 schreef Tchock het volgende:
Mijn conclusie is dat deze man geen flauw idee heeft wat hij anders moet doen.
Ik ben sinds 06:45 bezig met een retourtje Roffa, zelfs met lekker weer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:38 schreef Yreal het volgende:
Lekker weer. Mooi spijbelen van kantoor dus.
Zo hoort dat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:38 schreef Yreal het volgende:
Lekker weer. Mooi spijbelen van kantoor dus.
waarom zou je?quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben sinds 06:45 bezig met een retourtje Roffa, zelfs met lekker weer.
ik heb weer van die meereis en overgangskaartjesquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tandarts en kapper en deadlines. Dus even snel op en neer.
Allemaal slecht gepland.
Ik hoef ze niet, anders ga je weer 'Etsu' op de envelop schrijvenquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb weer van die meereis en overgangskaartjes
dan niet hoorquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet, anders ga je weer 'Etsu' op de envelop schrijven
Lief van je hoor, maar reis de komende 2 maanden heel weinig met de trein.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet, anders ga je weer 'Etsu' op de envelop schrijven
Hij wordt ook altijd zo snel chagrijnig hequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:06 schreef Tchock het volgende:
quote:Lau G., die donderdag werd veroordeeld tot levenslang voor een dubbele moord in 2006, is in de nacht van donderdag op vrijdag overleden in de gevangenis in Vught. Vermoedelijk heeft hij zelfmoord gepleegd.
Zijn lichaam werd in zijn cel aangetroffen. Dat zegt het ministerie van Veiligheid en Justitie.
G. zat in de Extra Beveiligde Inrichting omdat hij als vluchtgevaarlijk werd beschouwd. Over de omstandigheden van zijn overlijden is nog weinig bekend. Er wordt onderzoek gedaan door de schouwarts, de technische recherche en politie. De familie, de advocaat, de officier van justitie en de politie zijn direct geïnformeerd.
Ook de Inspectie Gezondheidszorg (IGZ) wordt ingelicht en zal een calamiteitenonderzoek verrichten. Dat is gebruikelijk als een gedetineerde in de gevangenis overlijdt.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:09 schreef Blistering het volgende:
Zo, 8 voor Kernvak Straf I en een 7,2 voor Kernvak Int. & Eur. Recht I![]()
![]()
![]()
Heerlijk om zo het weekend in te gaan.
Proost mannen, fijn weekend!
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:09 schreef Blistering het volgende:
![]()
![]()
Het gebeurt bepaald niet dagelijks dat een tot levenslang veroordeelde gevangene dezelfde dag nog zelfmoord pleegt in een zwaarbewaakte gevangenis?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:54 schreef Etsu het volgende:
RuG'gers:
Daarnaast hebben we het niet meer publiceren van de tentamenuitslagen in de Weberhal aan de kaak gesteld. Het bestuur heeft ons uitgelegd dat ze bezig zijn met een overstap naar een nieuwe versie van Progress. In deze versie zullen de nieuwe cijfers gelijk zichtbaar zijn na invoering en zullen ook de slagingspercentages te zien zijn. Op dit moment werkt het nieuwe systeem nog niet naar behoren, maar ze zijn druk bezig de problemen hieromtrent te verhelpen.
Zou godverdomme tijd worden zeg
Beetje de kant op wat de RU altijd al heeft zegmaar?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:54 schreef Etsu het volgende:
RuG'gers:
Daarnaast hebben we het niet meer publiceren van de tentamenuitslagen in de Weberhal aan de kaak gesteld. Het bestuur heeft ons uitgelegd dat ze bezig zijn met een overstap naar een nieuwe versie van Progress. In deze versie zullen de nieuwe cijfers gelijk zichtbaar zijn na invoering en zullen ook de slagingspercentages te zien zijn. Op dit moment werkt het nieuwe systeem nog niet naar behoren, maar ze zijn druk bezig de problemen hieromtrent te verhelpen.
Zou godverdomme tijd worden zeg
hoe kom je daar aan? overgang is wel chill!quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb weer van die meereis en overgangskaartjes
werden als reclame bezorgd bij de post. Dus ik heb wat restanten meegenomen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe kom je daar aan? overgang is wel chill!
Nice, gratis eerste klas reizen is dat toch?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
werden als reclame bezorgd bij de post. Dus ik heb wat restanten meegenomen.
Jup. Je moet gewoon een geldig vervoersbewijs voor de tweede klas hebben. Ik ben een keer met zo'n ding het halve land door gereisd in een privécoupeetjequote:Op vrijdag 24 april 2015 20:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nice, gratis eerste klas reizen is dat toch?
Lekker rustig en stopcontacten. Kan dat ook icm OV studentenreisproduct?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:09 schreef Blistering het volgende:
![]()
![]()
yesss.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nice, gratis eerste klas reizen is dat toch?
Lekker rustig en stopcontacten. Kan dat ook icm OV studentenreisproduct?
Thanks. 45 studiepuntjes nu, dus sowieso door naar het 2de jaar.quote:
Lekker!! Hier ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Thanks. 45 studiepuntjes nu, dus sowieso door naar het 2de jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat voelt alleen niet logisch aan. Ook de leidraad zegt niks hierover.![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:44 schreef Accursius het volgende:
[..]
Lekker!! Hier ook
Weet iemand hier hoe je verwijst naar een overweging / alineanummer van een annotatie bij een zaak van het Europees Hof? Ik heb het nu zogewoon verwijzen naar de noot zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat voelt alleen niet logisch aan. Ook de leidraad zegt niks hierover.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Je moet gewoon een geldig vervoersbewijs voor de tweede klas hebben. Ik ben een keer met zo'n ding het halve land door gereisd in een privécoupeetjeVan Antwerpen naar Den Haag
Facking nice. Ik moet ook een paar van die dingen fixen.quote:
is gewoon een reclame blaadje. Met nee/nee krijg je hem dus niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Facking nice. Ik moet ook een paar van die dingen fixen.
Enige kans dat abo houders van NS die dingen in de bus krijgen? Want dan krijgt iemand hier thuis die ook. En dat lijkt me nou intens genieten.
wanneer komt ie dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
is gewoon een reclame blaadje. Met nee/nee krijg je hem dus niet.
Is dat iets extra's naast het spoorquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
is gewoon een reclame blaadje. Met nee/nee krijg je hem dus niet.
Vrij potsierlijke vertoning, vooral zodra het enigszins inhoudelijk werd, vond je niet?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:06 schreef Tchock het volgende:
Viel mij ook zwaar tegen. Bram en de politiek gaat hem niet worden helaas.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:35 schreef Valid het volgende:
[..]
Vrij potsierlijke vertoning, vooral zodra het enigszins inhoudelijk werd, vond je niet?
is wat anders ja. Geen idee of ze aanvraagbaar zijn, moet je bij de ns wezen. Anders dm je maar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 08:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is dat iets extra's naast het spoormagazine met coupons? Want dat spoor magazine krijg ik wel opgestuurd, maar van die handige kaartjes dan weer niet. Kan je zeker ook niet als abonnee ergens aanvragen zeker?
Ik zit op kantoor m'n hoofd te breken over shit waar ik niet vrolijk van word. Maar het ziet ernaar uit dat ik het heb opgelostquote:
in welke hoek moeten we dat vraagstuk zoeken?quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor m'n hoofd te breken over shit waar ik niet vrolijk van word. Maar het ziet ernaar uit dat ik het heb opgelostVerder is het een druilerige dag, dus niet zo verschrikkelijk om maar wat werk af te maken.
Hoe gaat het met jou?
Doorwerking van de oprichtingsfictie in de VPB in de buitenlandse belastingplicht voor de VPB, verplaatsen van de feitelijke leiding van een vennootschap zodat het een dual resident vennootschap wordt, latere (liquidatie)uitkeringen en het bijbehorende verdragsrechtelijke verbod op extraterritoriale heffing en de vraag of dit laatste ook zo ruim moet worden opgevat dat het ziet op liquidaties die nationaalrechtelijk als fictieve vervreemding worden behandeld.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
in welke hoek moeten we dat vraagstuk zoeken?
Beetje algeheel meh gevoel. Lichamelijk slecht en mentaal gespannen.
Oh jezus hoe blijf jij wakkerquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doorwerking van de oprichtingsfictie in de VPB in de buitenlandse belastingplicht voor de VPB, verplaatsen van de feitelijke leiding van een vennootschap zodat het een dual resident vennootschap wordt, latere (liquidatie)uitkeringen en het bijbehorende verdragsrechtelijke verbod op extraterritoriale heffing en de vraag of dit laatste ook zo ruim moet worden opgevat dat het ziet op liquidaties die nationaalrechtelijk als fictieve vervreemding worden behandeld.
Ff kijken of we de cliënt een tonnetje kunnen besparen.
O, en je gevoel komt ook door het weer me dunkt.
Is toch prachtig om dit soort dingen te bedenken. In de kern komt het erop neer dat je de leiding van een vennootschap gaat verplaatsen om belasting te besparen.quote:
De kern lijkt me ook wel interessant maar de periferie niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Is toch prachtig om dit soort dingen te bedenken. In de kern komt het erop neer dat je de leiding van een vennootschap gaat verplaatsen om belasting te besparen.
Je zult al die factoren toch moeten uitzoeken om tot de kern (je advies / de uitvoering) te kunnen komen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kern lijkt me ook wel interessant maar de periferie niet.
Dat snap ik wel. En ook wel dat jij dit interessant vindt en ik ook misschien wel als ik me er beter in verdiep. Maar op dit moment moet ik er niet aan denken mijn zaterdag daaraan te besteden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je zult al die factoren toch moeten uitzoeken om tot de kern (je advies / de uitvoering) te kunnen komen.
is het positief als ik dit redelijk kan volgen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doorwerking van de oprichtingsfictie in de VPB in de buitenlandse belastingplicht voor de VPB, verplaatsen van de feitelijke leiding van een vennootschap zodat het een dual resident vennootschap wordt, latere (liquidatie)uitkeringen en het bijbehorende verdragsrechtelijke verbod op extraterritoriale heffing en de vraag of dit laatste ook zo ruim moet worden opgevat dat het ziet op liquidaties die nationaalrechtelijk als fictieve vervreemding worden behandeld.
Ff kijken of we de cliënt een tonnetje kunnen besparen.
O, en je gevoel komt ook door het weer me dunkt.
Hah, ja ik kan me ook leukere dingen bedenken dan mijn zaterdag hier aan te besteden. Zo geheel vrijwillig zit ik hier nou ook weer niet. Vanavond mezelf belonen met goede Gin Tonics.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. En ook wel dat jij dit interessant vindt en ik ook misschien wel als ik me er beter in verdiep. Maar op dit moment moet ik er niet aan denken mijn zaterdag daaraan te besteden.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
is het positief als ik dit redelijk kan volgen?
Naja, mijn keel ontsteekt nu echt om de week. Moeilijk waardeloos
Hoe lang moet je nog stage lopen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:16 schreef Yreal het volgende:
Beetje rel op stage. Men irriteert zich steeds meer aan me omdat ik de mening van de baas weiger op te schrijven
nog 2 maanden ofzo. Maar denk dat ik gewoon effe aankaart dat ik er ben als ik wat nodig heb en verder niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog stage lopen?
Toch knap dat je het zo weet te verpesten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
nog 2 maanden ofzo. Maar denk dat ik gewoon effe aankaart dat ik er ben als ik wat nodig heb en verder niet.
Het klinkt makkelijk om te zeggen, maar zorg ervoor dat je je tijd rustig uitzit zonder gekke fratsen uit te halen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
nog 2 maanden ofzo. Maar denk dat ik gewoon effe aankaart dat ik er ben als ik wat nodig heb en verder niet.
Serieuze vraag:quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Is toch prachtig om dit soort dingen te bedenken. In de kern komt het erop neer dat je de leiding van een vennootschap gaat verplaatsen om belasting te besparen.
hij blijf maar miepen dat ik zijn rendement met een of andere index moet vergelijken. Nadat ik hem jurisprudentie onder zijn neus schuif dat dat niet moet. Erg vervelend.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch knap dat je het zo weet te verpesten.
Vooralsnog geniet ik van het puzzelen. En in die zin vraag ik het me nooit echt af (althans, het staat me niet tegen) wat ik nou inhoudelijk aan het doen ben. Maar persoonlijk vraag ik het me wel eens af waarom ik hier (weer) in het weekend zit. Ik moet nu simpelweg werk afmaken waar ik door de week niet aan toe ben gekomen. Soms komt dat door de grote hoeveelheid werk, soms door m'n opleidingen, soms door laksheid, soms door extracurriculaire activiteiten. De enige conclusie is dan dat het erbij hoort in een dergelijke omgeving. De vraag die je je dan moet stellen is of je het wilt, en hoe lang je het wilt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Serieuze vraag:
Vraag je je bij dit soort dingen wel eens af wat je nou eigenlijk aan het doen bent? Dat je uren in het weekend opoffert om voor een of ander bedrijf geld te besparen. Schuiven met bestaande waarde zonder iets toe te voegen. Leiding (?) verplaatsen en weer wat tonnetjes gewonnen.
Kan me voorstellen dat het mooie puzzels kan opleveren als daar je interesses liggen, begrijp me niet verkeerd. En m'n vraag is natuurlijk zeker niet alleen van toepassing op fiscaliteit.
Wat heeft zo'n vent te schaften met jurisprudentie?quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
hij blijf maar miepen dat ik zijn rendement met een of andere index moet vergelijken. Nadat ik hem jurisprudentie onder zijn neus schuif dat dat niet moet. Erg vervelend.
Ook een paar mensen dood geloof ik.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:58 schreef Etsu het volgende:
Wat een enorme schade daar in Nepal. Werelderfgoed weg.
maarja, als hij loopt te mutsen dat ik geld kost zonder dat het hem direct wat oplever is het een kwestie van tijd voordat het echt mot is.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het klinkt makkelijk om te zeggen, maar zorg ervoor dat je je tijd rustig uitzit zonder gekke fratsen uit te halen.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ook een paar mensen dood geloof ik.
dat hij dus na het lezen van mijn stuk, waarin ik beschrijf dat rendement op iedere manier denkbaar niet het antwoord is inclusief die index, begint hij dat ik het over rendement moet hebben en vergelijken met de index.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heeft zo'n vent te schaften met jurisprudentie?
Helaas moet het nu in een mail.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:14 schreef Mshauri het volgende:
Leuke materie en tevens goed scriptievoer lijkt me
Ik snap hier geen hol van, allemachtig. En wat de rol van jurisprudentie in dit geheel is snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat hij dus na het lezen van mijn stuk, waarin ik beschrijf dat rendement op iedere manier denkbaar niet het antwoord is inclusief die index, begint hij dat ik het over rendement moet hebben en vergelijken met de index.
Geen hoge verwachtingen hebben, Erik.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap hier geen hol van, allemachtig. En wat de rol van jurisprudentie in dit geheel is snap ik ook niet.
En, aan welke studio heb je de rechten voor verfilming al verkocht voor veel geld?quote:
ja joh. Ik ga niet even op mijn mobiel mijn halve scriptie herschrijven.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap hier geen hol van, allemachtig. En wat de rol van jurisprudentie in dit geheel is snap ik ook niet.
Y, onze held wordt een nog grotere baasquote:
quote:Hoogleraar en vicerector Edgar du Perron van de UvA-HvA is per 1 april 2016 benoemd als raadsheer in de Hoge Raad. Du Perron is net op 20 april begonnen als vicerector om de hervormingsagenda te leiden. Voorlopig blijft hij dat gewoon doen. In een reactie laat hij weten dat zijn benoeming in het hoogste rechtscollege van het land zijn werk voor de UvA niet zal hinderen. ‘Sterker nog, omdat ik straks een andere baan heb, kan ik vrij en belangeloos de belangrijke klus voor het hoger onderwijs in Amsterdam afmaken.’
Du Perron (1965) begint 1 april 2016 in de zogeheten Civiele Kamer van de Hoge Raad. Hij is op dit moment naast vicerector hoogleraar privaatrecht aan de UvA en decaan van de juridische faculteit. Zijn tweede termijn als decaan loopt eind dit jaar af.
Moet je een juridische analyse maken? Dit is toch voor je bedrijfskundige gedoetje?quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja joh. Ik ga niet even op mijn mobiel mijn halve scriptie herschrijven.
Punt is dus, dat ik in mijn stuk zijn mening al heb ontkracht omdat er een hof uitspraak is waar zijn standpunt al eens is besproken en de rechter heeft gezegd "nee, niet met de index vergelijken". Die uitspraak heb ik uitvoerig besproken. En vervolgens komt hij dus weer langs en begint dat ik met de index moet vergelijken.
Als het nou nog duidelijker moet ga ik zo wel achter de computer typen.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Y, onze held wordt een nog grotere baas
[..]
Wat een engerd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom poseert hij in een struik?
Geen idee. Om je te verrassen met leuke colleges denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom poseert hij in een struik?
Sorry, zo in-crowd ben ik niet op de UvA. Of bij de Hoge Raad wat dat betreft.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:23 schreef Mshauri het volgende:
Dat was toch al een tijdje bekend?
Tenminste, de geruchten gingen al een tijdje
Kolkman?quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die man van P&F vind ik wel sympathiek
Oh dat kan wel, ik moet er nog erg veel terugkijkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is een baas.
Verstappen is wat minder, volgens mij verzorgt hij 1 college p&f
ja. Hier kon ik wat mee. Het alternatief was vastgoed taxeren.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet je een juridische analyse maken? Dit is toch voor je bedrijfskundige gedoetje?
Bedrijfskunde dus? Ik snap wel dat die man commercieel wellicht een andere invalshoek heeft dan jouw juridische analyse. Dat zijn twee verschillende werelden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja. Hier kon ik wat mee. Het alternatief was vastgoed taxeren.
klopt. Luisteren doet hij alleen niet. Vooral omdat hij zijn standpunten al eens aan de belastingdienst voorgelegd heeft en dat toen is afgewezen. Je zou dan zeggen dat je dan Open moet staan voor andere invalshoeken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bedrijfskunde dus? Ik snap wel dat die man commercieel wellicht een andere invalshoek heeft dan jouw juridische analyse. Dat zijn twee verschillende werelden.
das pas 6x gepost.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:51 schreef Boterbartje het volgende:
Yreal, ik heb net die kaartjes in de bus gekregen. Wat een troep, je kan ze niet eens op een doordeweekse dag gebruiken.
Weet ik veel, je hoeft niet gelijk als een immense lul te reagerenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:01 schreef Yreal het volgende:
Zo, toch weer 55¤ gecollecteerd voor het longfonds
moet toch ook wat over hebben voor andere.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]Wat doe jij in godsnaam allemaal op een dag
Eerst je eigen zaakjes op orde Yrealie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet toch ook wat over hebben voor andere.
ik word zo moe van mezelf, dus ga ik maar andere helpen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eerst je eigen zaakjes op orde Yrealie.
Voor andere wat?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet toch ook wat over hebben voor andere.
Andere wat ga je helpen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik word zo moe van mezelf, dus ga ik maar andere helpen.
Zo AVG maken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:54 schreef Etsu het volgende:
Ik eet nu echt iets lekkers
Verse pasta met ham, spekjes, italiaanse kruiden, champignons en ui
Absoluut, zie graag een sequel of prequel. Toffe western setting, leuke personages en voorspelbaar verhaal.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:19 schreef Tchock het volgende:
Red Dead Redemption is echt een leuk spel.
Ik schoot net op een of andere struikrover. Dacht hem wel te kunnen hebben. Rijden ze met drie man met hun paard over me heen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Absoluut, zie graag een sequel of prequel. Toffe western setting, leuke personages en voorspelbaar verhaal.
Hehe *wasted*quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schoot net op een of andere struikrover. Dacht hem wel te kunnen hebben. Rijden ze met drie man met hun paard over me heen.
Ik heb blijkbaar al het beste paard van het spel dus die mogen ze houden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hehe *wasted*Zit wel vol met bugs zo af en toe zie je een zwevende koets boven een rots of dan hoor je dat je door een bobcat aangevallen wordt, maar is dat ding incognito
voor de eerste paar seconden. GTA goes western, beetje paarden inpikken van anderen
Vervolgens hebben ze nog 10 werkdagen nodig om het allemaal te controleren.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:38 schreef Tchock het volgende:
Waarom in godsnaam moet ik voor een afstudeerverzoek aangeven welke vakken ik heb gehaald? Weet de universiteit dat niet?
Ik weet het. En in plaats dan even een berichtje te sturen naar het telefoonnummer of e-mailadres of postadres dat ze van je hebben (en wat je ook weer op je aanvraagformulier moet invullen) moet je zelf bellen om te vragen of ze al klaar zijnquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:41 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Vervolgens hebben ze nog 10 werkdagen nodig om het allemaal te controleren.
No joke
Ik ben trouwens nog steeds niet van mijn malware af. Heb zowel malwarebytes als Ad-aware een paar keer gedraaid (de eerste keer vond ie wel wat) maar dat biedt geen soelaas.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het. En in plaats dan even een berichtje te sturen naar het telefoonnummer of e-mailadres of postadres dat ze van je hebben (en wat je ook weer op je aanvraagformulier moet invullen) moet je zelf bellen om te vragen of ze al klaar zijn
Zelfde nog een keer doen maar dan terwijl je pc opgestart is in veilige modusquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog steeds niet van mijn malware af. Heb zowel malwarebytes als Ad-aware een paar keer gedraaid (de eerste keer vond ie wel wat) maar dat biedt geen soelaas.
Heb jij nog tips?
Levert niks op. Ik krijg bovendien in Safety Mode die verschrikkelijke ads.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfde nog een keer doen maar dan terwijl je pc opgestart is in veilige modus
bepleit.quote:Op zondag 26 april 2015 09:25 schreef Etsu het volgende:
'In de literatuur wordt gepleit dat de (...)'
Is het gepleit, of bepleit?Ik had gepleit, maar iemand anders zei dat het bepleit moest zijn.
Pff. Staat er een of andere vage addon aan in je browser?quote:Op zondag 26 april 2015 05:11 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Levert niks op. Ik krijg bovendien in Safety Mode die verschrikkelijke ads.
Hitmanpro?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog steeds niet van mijn malware af. Heb zowel malwarebytes als Ad-aware een paar keer gedraaid (de eerste keer vond ie wel wat) maar dat biedt geen soelaas.
Heb jij nog tips?
Niet toevallig door PostNL?quote:Op zondag 26 april 2015 13:47 schreef Yreal het volgende:
Vrijdag een bedrijvendiner. Uitgenodigd gebaseerd op mijn cv. Ik geloof er geen zak van...
Dat moet ook weer lachen worden.quote:Op zondag 26 april 2015 13:47 schreef Yreal het volgende:
Vrijdag een bedrijvendiner. Uitgenodigd gebaseerd op mijn cv. Ik geloof er geen zak van...
Mijn paarse das is kwijt. Ik verdenk mijn vriendin.quote:Op zondag 26 april 2015 14:13 schreef eriksd het volgende:
Ik zag trouwens laatst iemand met een paarse das op een zwart hemd.
Ze heeft hem hier laten liggen zie ik nu.quote:Op zondag 26 april 2015 14:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn paarse das is kwijt. Ik verdenk mijn vriendin.
Die met stippen? De snol...quote:Op zondag 26 april 2015 14:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze heeft hem hier laten liggen zie ik nu.
Dankje erik.quote:Op zondag 26 april 2015 14:25 schreef eriksd het volgende:
Geintje Yreal, ik vind het goed dat je zoveel doet en het werpt ook wel zijn vruchten af zo te zien. Probeer nou ook nog even die studietjes een zet te geven en je bent een heel eind. Aan je karakter zal het niet liggen.
nacht is kut tegenwoordig.quote:Op zondag 26 april 2015 17:41 schreef Etsu het volgende:
Zo, bijna 10 uur later: paper en opdracht af. In totaal 12 A4'tjes.
Ik kan rustig Koningsnacht en -dag vieren.
nu slapen en 24 uur doorhakkenquote:Op zondag 26 april 2015 17:59 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg opstaan en er is een hardstylefestival naast mijn woning
CCleanerquote:Op zondag 26 april 2015 17:40 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Thanks. Die vindt tenminste weer iets
Waar heb je precies last van?quote:Op zondag 26 april 2015 17:40 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Thanks. Die vindt tenminste weer iets
Nat eczeem.quote:
Op willekeurige momenten krijg ik van die spyware-achtige ads als ik op een link klik. Gek genoeg gebeurt dat het vaakst op fokquote:
Ik had laatst steeds dat willekeurige woorden linkjes werden, en ook als je op google zocht kwamen er steeds van die spyware dingenquote:Op zondag 26 april 2015 21:24 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Op willekeurige momenten krijg ik van die spyware-achtige ads als ik op een link klik. Gek genoeg gebeurt dat het vaakst op fok
Weet ik zo even niet. Ik klik ze meteen wegquote:Op zondag 26 april 2015 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had laatst steeds dat willekeurige woorden linkjes werden, en ook als je op google zocht kwamen er steeds van die spyware dingen
ads by macvx toevallig?
Bij mij was het in ieder geval een onbekende add-on van m'n browser die het veroorzaakte, heb je dat al gecheckt?quote:Op zondag 26 april 2015 21:32 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Weet ik zo even niet. Ik klik ze meteen weg
Hoe check je dat precies? Ik gebruik Chrome en bij de gebruikte extensies staat niks buitengewoons.quote:Op zondag 26 april 2015 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij mij was het in ieder geval een onbekende add-on van m'n browser die het veroorzaakte, heb je dat al gecheckt?
Heb niet alles gelezen maar download even MBam Malwarebytes (ofzo). Dat even draaien in veilig modus en dat zou de truuk moeten zijn! Heb er zelf ook last van gehad.quote:Op zondag 26 april 2015 21:47 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hoe check je dat precies? Ik gebruik Chrome en bij de gebruikte extensies staat niks buitengewoons.
chrome://extensions/quote:Op zondag 26 april 2015 21:47 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hoe check je dat precies? Ik gebruik Chrome en bij de gebruikte extensies staat niks buitengewoons.
Lang leve mobiel fokken, krijg je niks mee van de achtergrondquote:Op maandag 27 april 2015 10:05 schreef Blistering het volgende:
Wat een lelijke achtergrond.
Vandaag in verzetsmodus. Vive la republique.
democratie.quote:Op maandag 27 april 2015 10:05 schreef Blistering het volgende:
Wat een lelijke achtergrond.
Vandaag in verzetsmodus. Vive la republique.
quote:
't is Koningsdag.quote:Op maandag 27 april 2015 21:13 schreef Mshauri het volgende:
Koninginnedag blijft altijd vermoeiend op de een of andere manier
Koningsdag gaat er hier nog steeds niet in. Klinkt als een slap aftrekselquote:Op maandag 27 april 2015 21:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
't is Koningsdag.
Maar inderdaad. Komt omdat je vroeg aan het bier zit.
Willy moet eens kappen met z'n armen. Wat een achterlijk gezwaai, compleet onnatuurlijkquote:Op maandag 27 april 2015 21:33 schreef Joosie200 het volgende:
Koningsdag is geen hol aan, Koninginnedag gaf nog leedvermaak, dat is compleet afwezig en afgezworen. Gelukkig waren de prinsesjes er, met name Alexia die niet zo gedrilld stond te zwaaien, maar gewoon deed waar ze zin in had. En Maxima die op "ik vind je sexy als je danst" los gaat
Ik vind het ook altijd wel een mooi feest, maar ik vind het zo'n gekut met dat OV niet geldig is. Anders was ik vanavond nog snel naar Nijmegen gegaan, nu moet ik facking vroeg morgen.quote:Op maandag 27 april 2015 22:50 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zelf niet zoveel met het Koninklijk Huis, maar wel altijd in voor een feestje
Gisteravond, vannacht en hele middag en avond op de Grote Markt geweest, nu even rust want morgen gewoon colleges en deadlines te doen
quote:Op maandag 27 april 2015 23:27 schreef Yreal het volgende:
Gewoon willem totale macht geven. Wat een mooi landje zouden we dan zijn
Nationale pilsfeestdag.quote:Op maandag 27 april 2015 23:27 schreef Yreal het volgende:
Blanketwetquote:Op maandag 27 april 2015 23:27 schreef Yreal het volgende:
Waar?quote:Op maandag 27 april 2015 19:45 schreef Henrys het volgende:
Dat hardstyle festival gaat echt gewoon tot 02:00 door vannacht, denken die mensen die zo'n vergunning verstrekken wel na?
PVDA
quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
geen clowns als tiemen, Moskovisch, Wilders, brinkman of weet ik wie nog meer.
lekker toch? Je hoeft niks te kunnen, enkel een beetje populistisch blaten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind jou wel in dat rijtje passen eigenlijk.
Genieten is dat toch, dus laat ze vooral in de kamer. Verheug me nu al op debatten tussen Wilders en Moszkowiczquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
geen clowns als tiemen, Moskovisch, Wilders, brinkman of weet ik wie nog meer.
denk dat ik bij de gemeenteraadsverkiezing gewoon mee ga doen. Met 2000 stemmen moet ik er wel zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Genieten is dat toch, dus laat ze vooral in de kamer. Verheug me nu al op debatten tussen Wilders en Moszkowicz
ga naar een 5 mei feest.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb zin in nog een feestje.
En ik heb geen plannen voor 5 mei
Laten we maar eerst even mijn ritme in orde krijgen. Ik ben het helemaal kwijt welke dag het vandaag is. Het voelt zaterdag ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |