Hoezo, ben je stiekem een garnaal dan?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:15 schreef hoatzin het volgende:
[..]
hou je van schaal- en schelpdieren?
quote:Op woensdag 29 april 2015 16:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoezo, ben je stiekem een garnaal dan?
Nou ja, het hoeft er niet aan te liggen dat je denkbeelden fout of incoherent zijn. Het betekent gewoonlijk dat je zelf niet goed genoeg op de hoogte bent van de onderbouwing of samenhang van je denkbeelden. Dat lijkt me iets dat mensen over het algemeen graag zouden willen veranderen.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Blijkbaar liggen mijn denkbeelden aan diggelen...
Nee ik heb.....quote:Op woensdag 29 april 2015 16:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoezo, ben je stiekem een garnaal dan?
Oke, vraag me eens iets(anders)? Ik ga proberen uit te leggen.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou ja, het hoeft er niet aan te liggen dat je denkbeelden fout of incoherent zijn. Het betekent gewoonlijk dat je zelf niet goed genoeg op de hoogte bent van de onderbouwing of samenhang van je denkbeelden. Dat lijkt me iets dat mensen over het algemeen graag zouden willen veranderen.
Serieus, als je ooit denkt dat je iets onder de knie hebt, dan moet je het eens proberen uit te leggen. Zolang je dat niet kunt, begrijp je het zelf onvoldoende.
Hoe zit het met je vrouw? Heeft die een mossel? Zo'n zoute?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:24 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Nee ik heb.....
(maar dat kan een forse kreeft worden he?)
Anders krijg je te mooie kinderenquote:Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Nou dat was wel één van zijn pluspunten. Vergeet niet dat Salomo bad om wijsheid en dat ook kreeg van God. Dus als Salomo 1000 vrouwen nam moet dat haast wel een teken van wijsheid zijn....
Kijk zo praat je alles krom wat recht is he?
Knap/lelijk is voornamelijk subjectief. En verliefd worden heb je niet in de hand, dat overkomt je, of je nu wil of niet.
Ik val btw ook niet op fotomodellen.
Als de inhoud niet klopt kun je nog zo mooi zijn....quote:Op woensdag 29 april 2015 16:26 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Anders krijg je te mooie kinderen
Nou ja, ik weet niet zo goed wat ik moet vragen, want ik weet niet waarover jij twijfelt. Probeer eens uit te leggen waarom je over iets twijfelt. De makkelijkste manier om dat te doen is door eerst kort samen te vatten wat de stelling is waarover je twijfelt, welke opties je ziet, om vervolgens de voor- en tegenargumenten te geven die je kent.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Oke, vraag me eens iets(anders)? Ik ga proberen uit te leggen.
Ja, dat probleem hadden mijn ouders ook.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:26 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Anders krijg je te mooie kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk klopt jouw inhoud wel.....quote:Op woensdag 29 april 2015 16:28 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Als de inhoud niet klopt kun je nog zo mooi zijn....
Ik twijfel over veel, dus ik weet niet waar ik moet beginnen.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet zo goed wat ik moet vragen, want ik weet niet waarover jij twijfelt. Probeer eens uit te leggen waarom je over iets twijfelt. De makkelijkste manier om dat te doen is door eerst kort samen te vatten wat de stelling is waarover je twijfelt, welke opties je ziet, om vervolgens de voor- en tegenargumenten te geven die je kent.
Je kunt toch wel iets noemen...?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hopelijk klopt jouw inhoud wel.....
[..]
Ik twijfel over veel, dus ik weet niet waar ik moet beginnen.
Dit gaat ook nergens heen...
Tis allemaal ook zo persoonlijk. Haha!quote:Op woensdag 29 april 2015 17:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je kunt toch wel iets noemen...?
Met 1 draak is het natuurlijk eenvoudig, dat kan dan alleen die ene draak zijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, helaas. De beste tip is om het je eerst voor te stellen met één draak, dan twee draken, vervolgens drie draken, en dan kun je makkelijk de sprong maken naar 100 draken.
Jawel. Je moet goed in de gaten houden dat die draken elkaars oogkleur ook kennen.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Met 1 draak is het natuurlijk eenvoudig, dat kan dan alleen die ene draak zijn.
Maar met twee draken kan elk van die draken al niet meer weten of hij zelf groene ogen heeft, toch?
Ik het geval dat ze beide groene ogen hebben gebeurt er toch helemaal niks? Elk van die draken kan dan het idee handhaven dat hij zelf geen groene ogen heeft.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nu hebben ze allebei groene ogen. Draak 1 ziet groene ogen en draak 2 ziet groene ogen. Als draak 1 grijze ogen zou hebben zou draak 2 een conclusie kunnen trekken. Maar wat gebeurt er in dit geval?
Ja, inderdaad!quote:Op woensdag 29 april 2015 19:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Daar heb jij meer ruimte voor verbetering.
Tip: de luisterboeken van Herman Philipse. Met name de serie over godsdienstfilosofie.quote:
Ik heb de hele tijd ook zitten bedenken, maar ik ben benieuwd. Lijkt dit ook niet op "hoe oud is Sheryl"?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jawel. Je moet goed in de gaten houden dat die draken elkaars oogkleur ook kennen.
Stel dat één van de twee draken grijze ogen zou hebben. Je vertelt dat tenminste één draak groene ogen heeft. Draak 1 ziet groene ogen, draak 2 ziet grijze ogen. Dan kan draak 2 een duidelijke conclusie trekken: draak 1 heeft grijze ogen, één draak heeft groene ogen, dus dat moet ik zijn. Gevolg: die draak verandert om 24u in een mus.
Nu hebben ze allebei groene ogen. Draak 1 ziet groene ogen en draak 2 ziet groene ogen. Als draak 1 grijze ogen zou hebben zou draak 2 een conclusie kunnen trekken. Maar wat gebeurt er in dit geval?
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik het geval dat ze beide groene ogen hebben gebeurt er toch helemaal niks? Elk van die draken kan dan het idee handhaven dat hij zelf geen groene ogen heeft.
Nou, laat ik het eens persoonlijker maken:quote:Op woensdag 29 april 2015 19:48 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd ook zitten bedenken, maar ik ben benieuwd. Lijkt dit ook niet op "hoe oud is Sheryl"?
Hij is doof?quote:Op woensdag 29 april 2015 21:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[..]
Nou, laat ik het eens persoonlijker maken:
Stel, je zit met een vriend in het restaurant. De serveerster passeert en zegt tegen jullie: "één van jullie heeft een klodder mayo op z'n kin." Je kijkt naar je vriend en verhip, die heeft inderdaad een klodder mayo op zijn kin. Je vriend kijkt jou aan, een doet vervolgens niets. Hij begint niet te vegen of zo.
Wat zou er dan aan de hand zijn? Waarom zou jou vriend niets doen?
Ok, you are on to something.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[..]
Nou, laat ik het eens persoonlijker maken:
Stel, je zit met een vriend in het restaurant. De serveerster passeert en zegt tegen jullie: "één van jullie heeft een klodder mayo op z'n kin." Je kijkt naar je vriend en verhip, die heeft inderdaad een klodder mayo op zijn kin. Je vriend kijkt jou aan, een doet vervolgens niets. Hij begint niet te vegen of zo.
Wat zou er dan aan de hand zijn? Waarom zou jou vriend niets doen?
Nee, je vriend is niet doof. Hij spreekt gewoon Nederlands, hij heeft beide armen nog, en hij probeert je ook niet voor de gek te houden door een buikspreekact.quote:
Omdat hij denkt dat tenminste één maar een persoon is (en niet dat het ook kan duiden op meerdere) dus denkt hij dat alleen ik mayo heb...quote:Op woensdag 29 april 2015 21:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, je vriend is niet doof. Hij spreekt gewoon Nederlands, hij heeft beide armen nog, en hij probeert je ook niet voor de gek te houden door een buikspreekact.
Jullie weten alleen dat tenminste één van jullie mayo op z'n kin heeft, en hij probeert het niet af te vegen. Waarom zou hij dat niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |