Macquote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mac
Laatste keer in de melkweg niet heen gegaan, nu nog spijt van.
Serieus? Goeie tip.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:39 schreef BoerBert het volgende:
Jeej, kaartjes voor Sufjan. Ze verkopen al via Carrés site.
Shitquote:Op donderdag 23 april 2015 10:04 schreef Heufd het volgende:
Daar bij Carré gaat iemand op z'n kop krijgen.
Dat vind ik wel een beetje eng, hoorquote:Op donderdag 23 april 2015 11:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Alsnog geregeld. Ik dank BoerBert voor zijn oplettendheid. Hoewel ik mijn internetanonimiteit ontzettend koester, maak ik nu een uitzondering en bied ik je bij deze een biertje aan bij PITCH of Sufjan, Bert.
We kunnen ook afspreken dat ik een biertje ergens op de bar klaar laat zetten, het in dit topic vermeld, en dat jij het kunt oppikken. Dan wordt ons internetautisme niet aangetast.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje eng, hoor.
Dan zorg ik er ook voor dat iemand anders 'm voor mij even op wil pikken.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:27 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
We kunnen ook afspreken dat ik een biertje ergens op de bar klaar laat zetten, het in dit topic vermeld, en dat jij het kunt oppikken. Dan wordt ons internetautisme niet aangetast.
En ik laat een willekeurige voorbijganger het biertje afrekenen.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dan zorg ik er ook voor dat iemand anders 'm voor mij even op wil pikken.
Ik wist niet dat jij zo'n autis.....anonieme internetter was. Jij samen met Tchockyquote:Op donderdag 23 april 2015 11:27 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
We kunnen ook afspreken dat ik een biertje ergens op de bar klaar laat zetten, het in dit topic vermeld, en dat jij het kunt oppikken. Dan wordt ons internetautisme niet aangetast.
Ik doe gewoon lekker mysterieus, zodat niemand erachter komt wat voor ongelooflijke loser ik in het dagelijks leven ben.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n autis.....anonieme internetter was. Jij samen met Tchocky
Destijds verkocht Eindhoven ook in een aantal minuten uit geloof ik. Volgens mij is hij al tijden zo popiquote:Op donderdag 23 april 2015 12:20 schreef DO2 het volgende:
Ik had niet verwacht dat Sufjan zo snel zou gaan, trouwens. Toch al behoorlijk populair, blijkbaar.
http://www.podiuminfo.nl/(...)samen_in_de_Melkweg/quote:Jazztrio Badbadnotgood en Wu-Tang-rapper Ghostface Killah komen voor een gezamenlijk optreden naar de Melkweg in Amsterdam. De show op 17 mei zal in het teken staan van hun album Sour Soul, dat onlangs verscheen. Later in het jaar staat het gezelschap ook nog op Best Kept Secret.
Ik heb meerdere keren koffie gedronken met mensen van FOK!. Ik doe alleen autistisch óp FOK!.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n autis.....anonieme internetter was. Jij samen met Tchocky
quote:Op donderdag 23 april 2015 11:53 schreef Z het volgende:
Ooit waren er 5 fokkers ofzo uit dit topic bij Pinback in de Ekko(?) die dat van elkaar wisten maar anoniem bleven. Ik was daar één van.
Geen geld bedoel je denk ik?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 15:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond het eerst wat downig maar kan het nu erg waarderen
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef methodmich het volgende:
Zo, geteld.
26 verschillende nummers genoemd, dit is de top 5.
1 The Golden Age 14
2 Loser 13
3 Devil's Haircut 12
= Sexx Laws 12
= The New Pollution 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Mooie lijst hierboven. Eigenlijk gewoon 'Odelay' volledig, klassieker. Niet te missen daarvan: 'Devils Haircut', 'Jack-Ass', 'The New Pollution', 'Diskobox', 'Hotwax', 'Where It's At'. The Dust Brothers op hun 'Paul's Boutique'-toer.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:27 schreef methodmich het volgende:
Mensen! Na het overweldigende succes van de Prince-compilatie en die van PJ Harvey, ben ik nu gevraagd om een compilatie van slechts tien nummers van Beck te maken. Loser hoeft er niet op, dat is het enige nummer dat de opdrachtgever kent.
Maar welke tien dan wel? Alle suggesties zijn welkom om tot een ultieme compilatie te komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |