Hoarderquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon hier net twee jaar en heb twee bergingen en vrees het ergsteIk kan één berging niet eens meer in.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Iemand nog een salontafel, een ladenkastje, twee tv-meubels en twee boekenkasten nodig?
Te weinig weg gedaan danquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb al een heleboel wegegooid met de verbouwing, pas nog een hele zooi op de rommelmarkt verkocht, maar het blijft een bende.
Ja, maar ik vind het ook zonde om werkende spullen weg te flikkeren, ze eten geen brood, heb er ook niet echt last van...quote:
Ik heb een kleine berging c.q. hok in de achtertuin, en ik bewaar ik principe niets. Oké ik heb een hele grote zolder waar ik het een en ander op kwijt kan, maar ook daar bewaar ik op een paar niet al te grote dingen na niets. Ik ben niet van het bewaren, ik wil zo min mogelijk rommel in huis.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ook zonde om werkende spullen weg te flikkeren, ze eten geen brood, heb er ook niet echt last van...
Ja, in huis is het ook wel redelijk leeg. Maar de bergingen zijn buiten, 1 in mijn portiek en nog 1 beneden ergens.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb een kleine berging c.q. hok in de achtertuin, en ik bewaar ik principe niets. Oké ik heb een hele grote zolder waar ik het een en ander op kwijt kan, maar ook daar bewaar ik op een paar niet al te grote dingen na niets. Ik ben niet van het bewaren, ik wil zo min mogelijk rommel in huis.
Zet het op Fok!?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, in huis is het ook wel redelijk leeg. Maar de bergingen zijn buiten, 1 in mijn portiek en nog 1 beneden ergens.
En er staan gewoon dingen in die het nog doen, heel zijn etc. Heel af en toe geef ik wel eens iets weg, maar heb gewoon geen zin om het op te ruimen en op Marktplaats te zetten oid.
Ook teveel moeite, moeten er weer mensen langs komen etc. Ik heb het geld niet nodig ookquote:
Gewoon de hele bende verpatsen aan zo'n auction figuur van discovery.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook teveel moeite, moeten er weer mensen langs komen etc. Ik heb het geld niet nodig ook.
Ja, die bestaan wel idd, boedelopkopers, maar dan krijg je er weer geen fuck voor denk ik. En ik ben geen liefdadigheidsinstellingquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon de hele bende verpatsen aan zo'n auction figuur van discovery.
Sja nu kost het geldquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die bestaan wel idd, boedelopkopers, maar dan krijg je er weer geen fuck voor denk ik. En ik ben geen liefdadigheidsinstelling.
Eerder Shurgard.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die bestaan wel idd, boedelopkopers, maar dan krijg je er weer geen fuck voor denk ik. En ik ben geen liefdadigheidsinstelling.
Mwah, dat valt ook wel weer mee, bergingen zijn niet extra gehuurd ofzoquote:
Ho ho, in één berging ligt ook het kunstgras en tuinmeubels en bloembakken etc van m'n megabalkon en in de andere berging staan balen hooi en zaagsel en de vriezerquote:
Ik heb geen auto, dus dan houdt het opquote:
Ja maar dat is dus niet te betalen..quote:
Die is best ok, zou ik best willenquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Dit pareltje heb ik dus al ruim twee jaar staan, hij is enorm
Niet verkeerd, ook hier wel gewenstquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Dit pareltje heb ik dus al ruim twee jaar staan, hij is enorm
Gewoon met de pakketpost meequote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Nou kom maar halenJullie wonen allebei ook zo lekker om de hoek.
Had je laatst niet van alles geschilderd?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan gelukkig veel meubels meenemen, dat maakt het wel makkelijker.
Ja ik heb de vrije hand gekregenquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je laatst niet van alles geschilderd?
Ja, dat gaat het hem dus niet worden, heb al 5 jaar geen auto meerquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Nou kom maar halenJullie wonen allebei ook zo lekker om de hoek.
Vraag me af of het uberhaupt in een auto pastquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat gaat het hem dus niet worden, heb al 5 jaar geen auto meer.
Er paste verrassend veel in de 205quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of het uberhaupt in een auto past
Hij paste destijds in de Nissan Note van m'n vaderquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of het uberhaupt in een auto past
Ja sorry, die heb ik dan weer niet over.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet nodig eens een goede kledingkast kopen
Sorryquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je nou nog in Amersfoort woonde
Dat zeg ik dr nou ook altijdquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je nou nog in Amersfoort woonde
Als het ding in een panda past?quote:
Ik moet gewoon eens mijn ongebruikte kleding weggooien.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet nodig eens een goede kledingkast kopen
Panda's zijn verbazingwekkend groot. Je kan er prima een wasmachine in vervoeren. Die 107's zijn een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Als ie niet in mijn 107 past, past ie ook niet in een panda
Ligt aan welke panda he, die oude was niet zo groot, die halve busjes die nu rondrijden zijn idd groter.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Panda's zijn verbazingwekkend groot. Je kan er prima een wasmachine in vervoeren. Die 107's zijn een stuk kleiner.
Volgens mij is die nieuwe nieuwe (met zo'n brommermotortje) wel weer een stuk kleiner. Maar die waar ik in rijd is uit 2004 of zo.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt aan welke panda he, die oude was niet zo groot, die halve busjes die nu rondrijden zijn idd groter.
Onze is uit 2012 en past best wat inquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij is die nieuwe nieuwe (met zo'n brommermotortje) wel weer een stuk kleiner. Maar die waar ik in rijd is uit 2004 of zo.
Voor een klein boodschappenwagentje valt dat best mee iddquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onze is uit 2012 en past best wat in. Geen kast, maar genoeg.
Aankoop is goed te doen, andersquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook wel een andere auto gewild, maar ja
Nawwwquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Oeh lief vriendje is lief! Zit hij op zijn vrije dag, met prachtig weer, iets photoshopperigs te doen omdat ik er niet uitkom
M'n broer heeft een Volvo die niet eens zo oud is. Onderhoudquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt t over Volvo. Benzine vooral.
Je moet dan ook een oude Volvo hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer heeft een Volvo die niet eens zo oud is. Onderhoud
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
gaat niet in mijn autootje passen vrees ik
ben er bang voorquote:
Dat is ook nooit verkeerd om te doenquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet gewoon eens mijn ongebruikte kleding weggooien.
Echt he! Ik moet *(^$&*%# banners voor mijn werk maken, uiteraard super last minute en ik had al een mini mental breakdownquote:
Meer bier nodig.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:14 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben duizelig en licht in m'n hoofd...
Na mijn verjaardag kan beter even bierloos blijven denk ikquote:
Ik zeg al niets meerquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n huis zelf puilt ook wel een beetje uit eigenlijk.
Beetje voorzichtig met jezelf doen he, ouwequote:Op dinsdag 21 april 2015 13:14 schreef Barbusse het volgende:
Klinkt niet heel bestquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:14 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een bezoekje aan een dokter?quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat heb ik elke dag, maar ik spoor dan ook niet
Tsja, gereden wordt er alquote:
Nee joh heeft geen nut, proces allang al doorlopen. Ben afgeschreven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd voor een bezoekje aan een dokter?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee joh heeft geen nut, proces allang al doorlopen. Ben afgeschreven.
Ik heb niet terug gelezen. Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:27 schreef Juup© het volgende:
Maar even zere neus nu, het is i.d.d. dat iedereen zo pokke eind bij elkaar vandaan woont. Als het nu vanaf hier naar Utrecht en terug was kon ik het nog wel combineren met iets anders gaan doen, maar om half Nederland door te crossen
Kastje van de ene kant naar de andere kant van Nederland transporteren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb niet terug gelezen. Waar gaat het over?
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje voorzichtig met jezelf doen he, ouwe
Komt zomaar uit het niks opzetten....quote:
Oh pfffff, ik dacht even dat ik iets spannends dreigde te missenquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kastje van de ene kant naar de andere kant van Nederland transporteren.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe m'n best
[..]
Komt zomaar uit het niks opzetten....
Er schijnt ook nog een theepot vanuit Den Haag mijn richting op te gaanquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh pfffff, ik dacht even dat ik iets spannends dreigde te missen
't gaat.....quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt ook nog een theepot vanuit Den Haag mijn richting op te gaanOok zo'n interessante afstand.
Dude, dat klinkt echt niet goedquote:
Zou wel handig zijn jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kwam toch nog naar het strand toch? Double date?
Die theepotten moeten er alleen wel snel uit geloof ik he?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 21 april 2015 13:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die theepotten moeten er alleen wel snel uit geloof ik he?
Maar we zouden toch nog eens gaan stappen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:27 schreef Juup© het volgende:
Maar even zere neus nu, het is i.d.d. dat iedereen zo pokke eind bij elkaar vandaan woont. Als het nu vanaf hier naar Utrecht en terug was kon ik het nog wel combineren met iets anders gaan doen, maar om half Nederland door te crossen
Lekker met zo'n kast op je rugquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar we zouden toch nog eens gaan stappen?
Yup.quote:
Nope.quote:
Het enige dat mij dan helpt, is een shitload aan paracetamol innemen (al vertik ik dat vaak), de ruimte zo donker mogelijk maken, plat liggen en de rit uitzingen.quote:
Ik ben op m'n werk helaas.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het enige dat mij dan helpt, is een shitload aan paracetamol innemen (al vertik ik dat vaak), de ruimte zo donker mogelijk maken, plat liggen en de rit uitzingen.
Klinkt als iets wat ik nog wel een keer voor je zou kunnen regelen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt ook nog een theepot vanuit Den Haag mijn richting op te gaanOok zo'n interessante afstand.
Bestaat er niet zoiets als build-a-boyfriend?quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt he! Ik moet *(^$&*%# banners voor mijn werk maken, uiteraard super last minute en ik had al een mini mental breakdown
Klinkt als een migraine aanval, ik heb daar vroeger ook de nodige ervaring in verkregen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het enige dat mij dan helpt, is een shitload aan paracetamol innemen (al vertik ik dat vaak), de ruimte zo donker mogelijk maken, plat liggen en de rit uitzingen.
Sterkte Barbsquote:
Ms kan die van mij er één bouwenquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:05 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Bestaat er niet zoiets als build-a-boyfriend?
Liefjequote:
Ik ben bang dat dát toch meer jouw taak isquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms kan die van mij er één bouwen![]()
Deze krijg je niet iig
Mannen bouwen ja?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dát toch meer jouw taak is
Neeeee zou die van jou ook niet stelenquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms kan die van mij er één bouwen![]()
Deze krijg je niet iig
Ben er mee bekend, "gelukkig" is bij mij de knallende hoofdpijn vaak te verdragen (misschien ervaring in het "uitgaans"leven opgedaanquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:16 schreef RaXz het volgende:
[..]
Klinkt als een migraine aanval, ik heb daar vroeger ook de nodige ervaring in verkregen.
Uiteindelijk ben jij er 9 maanden mee bezig, terwijl de bijdrage van de man in 5 minuutjes gebeurd kan zijnquote:
De fan werkt goed HW, gpu van 82 tijdens gamen naar 63quote:
En af zijn ze nooitquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben jij er 9 maanden mee bezig, terwijl de bijdrage van de man in 5 minuutjes gebeurd kan zijn
Dat scheelt ff dan jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De fan werkt goed HW, gpu van 82 tijdens gamen naar 63
Yep, volgende stap is 2x 4 gb ddr2 op de kop tikken. Hier in NL niet zo makkelijk te vinden maar een zaak in de UK heeft ze. Dan kan de pc komende tijd weer meequote:
Nee, 4GB DDR2 heb ik ook niet in bakken liggenquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, volgende stap is 2x 4 gb ddr2 op de kop tikken. Hier in NL niet zo makkelijk te vinden maar een zaak in de UK heeft ze. Dan kan de pc komende tijd weer mee
96 gb, waar gaat het overquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, 4GB DDR2 heb ik ook niet in bakken liggen.
Wel inmiddels 96GB DDR3 voor mijn Mac klaarliggen.
Nergens over, maar het kan, waarom niet? Zit nu 32GB inquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
96 gb, waar gaat het over
Waarom is ddr2 4 gb eigenlijk moeilijk te vinden? 1 en 2 is overal te vinden.
Ja, als het kan zou ik het ook doen. Mijn moederbordje kan max 8 aan volgens google. Dus 2 keer 4 dan maar.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nergens over, maar het kan, waarom niet? Zit nu 32GB in.
In die tijd was 4GB net een beetje aan het opkomen als standaard, meeste PC's hadden 2x2....Het is er wel, maar prijzig dus...
Oh, dat scheelt idd nogal dan jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, als het kan zou ik het ook doen. Mijn moederbordje kan max 8 aan volgens google. Dus 2 keer 4 dan maar.
Kennelijk heb ik gister niet goed gezocht:
http://www.mycom.nl/compo(...)ddr2-400mhz-geheugen
Die zaak in de UK vroeg ruim 250 euro voor 2 stuks, scheelt nogal
Na K-day maar eens bestellenquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt idd nogal dan ja.
8 GB is ook meer dan zat, maar als ik het heb liggen stop ik het erin natuurlijk, in de kast doet het ook niets.
Het is volkomen nutteloos voor wat ik ermee doe maar idd, maakt het uitquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na K-day maar eens bestellen
Ja begrijpelijk, 96 GB zou ik ook niet in de kast laten liggen. You can never have too much power
Straks lekker buiten zitten voor het avondeten, zonnebrilletje opquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef Samzz het volgende:
Zo, dat weer. Straks op het strand rijden.
Ik ben wel superblij met de draadloze keyboard en muis. Stereo aan en hdmi op de tv en gamen is opeens een hele andere ervaringquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is volkomen nutteloos voor wat ik ermee doe maar idd, maakt het uit.
Ja, in de andere SC voornamelijk.quote:
Ach, die was toch al 40 he..quote:
Daar zal ik dus echt nooit heen gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:20 schreef CherryLips het volgende:
In de rij voor 's lands eerste kattencafé
Als je er geld voor moet betalen niet nee.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar zal ik dus echt nooit heen gaan.
Zat plekken waar ik gratis onder de kattenhaar kan komen zitten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er geld voor moet betalen niet nee.
Ja. Net wakker gemaakt door een collegaquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Net wakker gemaakt door een collega
je bent hier welkom hoorquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat plekken waar ik gratis onder de kattenhaar kan komen zitten.
Tis iets minder nu, maar nog niet helemaal 100quote:
Dat risico loop ik sowieso dagelijksquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat plekken waar ik gratis onder de kattenhaar kan komen zitten.
lol daar twijfel ik ook al jaren overquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:32 schreef Cue_ het volgende:
Twijfel of ik weer poging zal doen met sportschool
Het idee is leuk totdat ik thuis komquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
lol daar twijfel ik ook al jaren over
Iedere keer als ik mezelf de trap op sleep op werk denk ik, ik moet echt weer eens gaan sporten. Totdat ik thuis ben, op de bank zak en denk, van sporten word je moequote:
Leukquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:11 schreef Samzz het volgende:
4 mei mijn toekomstige hond ontmoeten. Yay.
Vooral het omkleden, fietsen, en dan weer terug. Eenmaal op dr sportschool vind ik niet super erg al heb ik er geen lol in dus kan beter 5x de trap op en af lopenquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedere keer als ik mezelf de trap op sleep op werk denk ik, ik moet echt weer eens gaan sporten. Totdat ik thuis ben, op de bank zak en denk, van sporten word je moe
quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:11 schreef Samzz het volgende:
4 mei mijn toekomstige hond ontmoeten. Yay.
Jaaquote:
quote:
Ga duimen voor jequote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa. Nu nog goed nieuws vwb m'n huis en dan ben ik een gelukkig meisje
.
[..].
Liefquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ga duimen voor je
Ik heb m'n jurkje vandaag binnen gekregen
Ik heb er alle vertrouwen in dat dat snel goed komtquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa. Nu nog goed nieuws vwb m'n huis en dan ben ik een gelukkig meisje
.
[..].
Ik nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat dat snel goed komt
Lang getwijfeld, maar toch voor eentje met bloemetjes gegaan. Zal wel even in DM laten zienquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lief. Ik denk dat 't wel goed zit.
Welke heb je besteld?
Bloemetjes zijn eigenlijk ook altijd goedquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Lang getwijfeld, maar toch voor eentje met bloemetjes gegaan. Zal wel even in DM laten zien
Je hebt DMquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bloemetjes zijn eigenlijk ook altijd goed.
Word er niet goed van... Zelfs m'n pa loopt te balen.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet niet meer in NWS komen. Dat xenofobe gehuil in de bootvluchtelingentopics doet me geen goed
Prachtig nummerquote:
En waarheid als een koe in relatie tot je eerdere post.quote:
Helaas welquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarheid als een koe in relatie tot je eerdere post.
Dat en er zullen er genoeg tussen zitten die aan het trollen zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:44 schreef Barbusse het volgende:
Helaas welIk kan niet zo goed tegen dat gepriviligeerd dom zijn
You evil womanquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:49 schreef Samzz het volgende:
Ik kan me er niet druk om maken. Ik ben een slecht mens.
Veel plezier daarmee.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:49 schreef Barbusse het volgende:
Mjah, tis goed met ze. Ik ga in bad Hemingway lezen en een glaasje wijn drinken terwijl Charles Aznavour opstaat. #elitairekloothommelmodus.
Mja, het is misschien slecht, maar ik heb andere dingen om me druk over te makenquote:
Ik snap het wel hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is misschien slecht, maar ik heb andere dingen om me druk over te maken.
Mja... Het is ook niet zo dat ik de domheid van anderen kan beïnvloeden, dus ik ga maar lekker Family Guy kijkenquote:
Ik zit ook FG te kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Het is ook niet zo dat ik de domheid van anderen kan beïnvloeden, dus ik ga maar lekker Family Guy kijken![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou haast een 419 scam kunnen zijn als ik het zo lees![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 09:22 schreef Juup© het volgende:
Het is dat dit bedrijf te vertrouwen is (heb er al eerder besteld en is altijd goed gegaan), maar aangezien ik mijn wachtwoord vergeten was en een nieuw wachtwoord aanvroeg kreeg ik deze e-mail:Lekker idd, zo'n Google Translate mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou haast een 419 scam kunnen zijn als ik het zo lees.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Zoiets dacht ik ookquote:Op woensdag 22 april 2015 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker idd, zo'n Google Translate mail.
quote:Op woensdag 22 april 2015 09:22 schreef Juup© het volgende:
Het is dat dit bedrijf te vertrouwen is (heb er al eerder besteld en is altijd goed gegaan), maar aangezien ik mijn wachtwoord vergeten was en een nieuw wachtwoord aanvroeg kreeg ik deze e-mail:Google translateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou haast een 419 scam kunnen zijn als ik het zo lees
Tap tap tap
Ik ben gewoon mezelf, net zo gek, irritant, onzeker, prettig gestoord, lomp, aardig (en vul de rest zelf maar in) als in het echte leven.quote:
Ik ben in het echt misschien wat meer onzekerquote:Op woensdag 22 april 2015 09:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, net zo gek, irritant, onzeker, prettig gestoord, lomp, aardig (en vul de rest zelf maar in) als in het echte leven.
Hmmm, daar heb jij eigenlijk wel een puntquote:Op woensdag 22 april 2015 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben in het echt misschien wat meer onzeker.
quote:Op woensdag 22 april 2015 09:41 schreef Juup© het volgende:
Ik ben gewoon mezelf, net zo gek, irritant, onzeker, prettig gestoord, lomp, aardig (en vul de rest zelf maar in) als in het echte leven.
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 22 april 2015 09:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb jij eigenlijk wel een punt
Mijn laptop ging wel meteen goed over de zeikquote:
Mijn pc ook, vandaarquote:Op woensdag 22 april 2015 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn laptop ging wel meteen goed over de zeik
HET LEVEN IS TRAAG!quote:
"Prettig gestoord". Dat is wel een beetje relatie planet libelle-achtig. "Lekker gek".quote:Op woensdag 22 april 2015 09:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2015 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Prettig gestoord". Dat is wel een beetje relatie planet libelle-achtig. "Lekker gek".
Hou je ook van humor?
Wat is normaal?quote:Op woensdag 22 april 2015 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ben je dan saaier dan normaal, of ben je gewoon normaal en dus saai?
Saaiquote:Op woensdag 22 april 2015 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij blijkbaar?
Dus vertel maar, hoe ben jij
Als niemand saai was, dan was niemand saai, kende we dat woord nietquote:Op woensdag 22 april 2015 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Maar wat als nou iedere niet saai was?
Dan is t niet saai zijn dus normaal... en daarmee eigenlijk ook behoorlijk standaard en dus wellicht saai.
OMG there is a glitch in the matrix!
Maar wat is saai? "Niet de norm"?quote:Op woensdag 22 april 2015 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als niemand saai was, dan was niemand saai, kende we dat woord niet
Maarja, niet iedereen is saai, enkelen wel, dus bestaat saaiheid
Saai is subjectief, dus niets concreets over te zegen, ja minder dan "normaal", maar normaal is ook weer subjectief. Dus onzinnige discussie ditquote:Op woensdag 22 april 2015 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Maar wat is saai? "Niet de norm"?
En als "niet saai" de norm wordt, is het dan ineens "saai"? Dat bedoel ik meer
Jezus. Wat saai.
NEXT!
Vliegenquote:Op woensdag 22 april 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Wat saai voor de 1 is is extreem spannend voor de ander. Ik ken mensen die vliegen nog steeds erg spannend vinden bijv.
En ik ken ook mensen die alleen door de jungle trekken saai vinden.
Die volg ik niet helemaal. Iets eng vinden heeft toch niets te maken met al dan niet saai zijn?quote:Op woensdag 22 april 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken mensen die vliegen nog steeds erg spannend vinden bijv.
Vliegen ansich is weinig leuks aan. Ja voor een uurtje misschien omdat je het zelden doet.quote:
Spannend is niet per se eng vinden toch? Spannend is tegenovergesteld van saai in dit geval danquote:Op woensdag 22 april 2015 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die volg ik niet helemaal. Iets eng vinden heeft toch niets te maken met al dan niet saai zijn?
M'n zus heeft vliegangstquote:Op woensdag 22 april 2015 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Net zo spannend als in de bus zitten. En nog minder aangenaam.
Mijn bestemming is meestal ver weg, zelden minder dan 10 uur vliegen, dan is de lol er wel af.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vliegen ansich is weinig leuks aan. Ja voor een uurtje misschien omdat je het zelden doet.
Denk dat eerder de bestemming leuk is
Ivm je tweede zin: Iemand die vliegen spannend vind, is die dan niet saai?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Spannend is niet per se eng vinden toch? Spannend is tegenovergesteld van saai in dit geval dan.
Nee, met de auto naar Frankrijk of Duitsland. Wat gevaarlijker is dan vliegen, maar dan denkt ze er nog een beetje controle over te hebbenquote:Op woensdag 22 april 2015 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker altijd naar de camping op de Veluwe, lekker veilig.
Ik vond zeven uur al langquote:Op woensdag 22 april 2015 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn bestemming is meestal ver weg, zelden minder dan 10 uur vliegen, dan is de lol er wel af.
Treinenquote:Op woensdag 22 april 2015 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond zeven uur al lang
Vorig jaar met de trein naar Berlijn, ook zes uur. 'Ik had al in NY kunnen zijn gvd!'
Ja! Treinen!quote:
In de lucht zitten doorgaans wat minder dronken idioten met opgevoerde voertuigen.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, met de auto naar Frankrijk of Duitsland. Wat gevaarlijker is dan vliegen, maar dan denkt ze er nog een beetje controle over te hebben
Dat is natuurlijk ook zo, al moet je dan wel je rijgedrag daar bewust op aanpassen, dus 'defensief rijden', niet jakkeren en jagen, netjes pauzeren, niet met de radio/navigatie/medepassagiers/whatever bezig zijn etc etc. Dat doet vrijwel geen mens echterquote:Op woensdag 22 april 2015 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, met de auto naar Frankrijk of Duitsland. Wat gevaarlijker is dan vliegen, maar dan denkt ze er nog een beetje controle over te hebben
Er wordt flink door getjept op veel vluchten hoor, maar meestal niet door de flight crewquote:Op woensdag 22 april 2015 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
In de lucht zitten doorgaans wat minder dronken idioten met opgevoerde voertuigen.
Het afgelopen jaar was niet echt bevorderlijk qua vliegtuigrampenquote:Op woensdag 22 april 2015 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
In de lucht zitten doorgaans wat minder dronken idioten met opgevoerde voertuigen.
Vlieg je zelf?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Over vliegtuigen gesproken, had ik al verteld dat ik vanavond naar Rome vlieg?
In je Airbusquote:Op woensdag 22 april 2015 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Over vliegtuigen gesproken, had ik al verteld dat ik vanavond naar Rome vlieg?
Dit wordt de allereerste keer dat ik in een vliegtuig ga zitten zonder zelf te (kunnen) sturenquote:
Spannendquote:Op woensdag 22 april 2015 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit wordt de allereerste keer dat ik in een vliegtuig ga zitten zonder zelf te (kunnen) sturen
Dat klinkt als Airwin's hippiebusjequote:
Heus nietquote:Op woensdag 22 april 2015 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond zeven uur al lang
Vorig jaar met de trein naar Berlijn, ook zes uur. 'Ik had al in NY kunnen zijn gvd!'
Was t geen beschermd monument?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:45 schreef CherryLips het volgende:
De laatste videotheek van het dorp gaat dicht
Nee, dat klopt. T was me t vliegjaar wel zeg.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het afgelopen jaar was niet echt bevorderlijk qua vliegtuigrampen
Nou ja, we moesten eerst naar Amersfoort, vervolgens had de trein ruim een half uur vertragingquote:Op woensdag 22 april 2015 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heus nietSowieso, als je baggage en jezelf inchecken, wachten en boarden en alles bij elkaar optelt ben je met vliegen ook nog heel wat tijd kwijt, stel je wil naar berlijn vliegen. Inmiddels de auto, trein en vliegtuig optie naar berlijn gedaan. De bus nog niet. Wel de goedkoopste
Maar ik vind treinen naar berlijn wel leuk. Sowieso treinen wel, als t geen NS is. Lekker uit t ramapje kijken, landschappen en zo. Ga met Pinksteren ook weer met de trein naar Berlijn.
Ik naar parijs!quote:Op woensdag 22 april 2015 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik vind treinen naar berlijn wel leuk. Sowieso treinen wel, als t geen NS is. Lekker uit t ramapje kijken, landschappen en zo. Ga met Pinksteren ook weer met de trein naar Berlijn.
En ik ga de hele weg Guus Meeuwis zingen! Kedeng kedeng! Oehhoe!quote:Op woensdag 22 april 2015 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik vind treinen naar berlijn wel leuk.
Hopen dat belgie niet staakt danquote:Op woensdag 22 april 2015 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik naar parijs!
En niet met pinksteren
Maar wel naar Parijs! Met de trein!
Waar gaan ze voor staken? meer hersencellen?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hopen dat belgie niet staakt dan
Met de trein naar parijs is ook fijn vind ik
En je hoofd uit t raam hangen bij de OEHHOE he!!quote:Op woensdag 22 april 2015 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik ga de hele weg Guus Meeuwis zingen! Kedeng kedeng! Oehhoe!
Geen idee. Op dot moment staken ze. En dus rijdt de Thalys ook niet vanuit NL.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar gaan ze voor staken? meer hersencellen?
Ik ben nog nooit in Parijs geweest. Of met een trein op reis.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hopen dat belgie niet staakt dan
Met de trein naar parijs is ook fijn vind ik
Oh dan zal dat dan wel weer over zijn. Ga pas eind meiquote:Op woensdag 22 april 2015 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Op dot moment staken ze. En dus rijdt de Thalys ook niet vanuit NL.
quote:Op woensdag 22 april 2015 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Parijs geweest. Of met een trein op reis.
Eigenlijk beneden mijn stand zoals je weet zo tussen de burgers. Maar nu wel erg makkelijk.
Dat neem ik dan ook wel aan van welquote:Op woensdag 22 april 2015 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dan zal dat dan wel weer over zijn. Ga pas eind mei
Alleen dat achterhaalde systeem dat je pas 3 maanden vooraf kan boeken. WTF echt!quote:Op woensdag 22 april 2015 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, als de prive jet dan net bij de APK staat dan moet je wel he.
Ik snap je twijfels, maar t is echt best prima te doenOok voor jou.
Parijs is prima.
Met de Thalys is ook prima.
Ook een keer gedaan met de trein, reed ie nietquote:Op woensdag 22 april 2015 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik naar parijs!
En niet met pinksteren
Maar wel naar Parijs! Met de trein!
O daar ben ik eigenlijk niet tegenaan gelopen. Misschien dat, toen we boekten, het al korter dag was.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen dat achterhaalde systeem dat je pas 3 maanden vooraf kan boeken. WTF echt!![]()
Fred Flintstone belde. Hij wilde zijn tijdperk terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |