Hoarderquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon hier net twee jaar en heb twee bergingen en vrees het ergsteIk kan één berging niet eens meer in.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Iemand nog een salontafel, een ladenkastje, twee tv-meubels en twee boekenkasten nodig?
Te weinig weg gedaan danquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb al een heleboel wegegooid met de verbouwing, pas nog een hele zooi op de rommelmarkt verkocht, maar het blijft een bende.
Ja, maar ik vind het ook zonde om werkende spullen weg te flikkeren, ze eten geen brood, heb er ook niet echt last van...quote:
Ik heb een kleine berging c.q. hok in de achtertuin, en ik bewaar ik principe niets. Oké ik heb een hele grote zolder waar ik het een en ander op kwijt kan, maar ook daar bewaar ik op een paar niet al te grote dingen na niets. Ik ben niet van het bewaren, ik wil zo min mogelijk rommel in huis.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ook zonde om werkende spullen weg te flikkeren, ze eten geen brood, heb er ook niet echt last van...
Ja, in huis is het ook wel redelijk leeg. Maar de bergingen zijn buiten, 1 in mijn portiek en nog 1 beneden ergens.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb een kleine berging c.q. hok in de achtertuin, en ik bewaar ik principe niets. Oké ik heb een hele grote zolder waar ik het een en ander op kwijt kan, maar ook daar bewaar ik op een paar niet al te grote dingen na niets. Ik ben niet van het bewaren, ik wil zo min mogelijk rommel in huis.
Zet het op Fok!?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, in huis is het ook wel redelijk leeg. Maar de bergingen zijn buiten, 1 in mijn portiek en nog 1 beneden ergens.
En er staan gewoon dingen in die het nog doen, heel zijn etc. Heel af en toe geef ik wel eens iets weg, maar heb gewoon geen zin om het op te ruimen en op Marktplaats te zetten oid.
Ook teveel moeite, moeten er weer mensen langs komen etc. Ik heb het geld niet nodig ookquote:
Gewoon de hele bende verpatsen aan zo'n auction figuur van discovery.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook teveel moeite, moeten er weer mensen langs komen etc. Ik heb het geld niet nodig ook.
Ja, die bestaan wel idd, boedelopkopers, maar dan krijg je er weer geen fuck voor denk ik. En ik ben geen liefdadigheidsinstellingquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon de hele bende verpatsen aan zo'n auction figuur van discovery.
Sja nu kost het geldquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die bestaan wel idd, boedelopkopers, maar dan krijg je er weer geen fuck voor denk ik. En ik ben geen liefdadigheidsinstelling.
Eerder Shurgard.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die bestaan wel idd, boedelopkopers, maar dan krijg je er weer geen fuck voor denk ik. En ik ben geen liefdadigheidsinstelling.
Mwah, dat valt ook wel weer mee, bergingen zijn niet extra gehuurd ofzoquote:
Ho ho, in één berging ligt ook het kunstgras en tuinmeubels en bloembakken etc van m'n megabalkon en in de andere berging staan balen hooi en zaagsel en de vriezerquote:
Ik heb geen auto, dus dan houdt het opquote:
Ja maar dat is dus niet te betalen..quote:
Die is best ok, zou ik best willenquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Dit pareltje heb ik dus al ruim twee jaar staan, hij is enorm
Niet verkeerd, ook hier wel gewenstquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Dit pareltje heb ik dus al ruim twee jaar staan, hij is enorm
Gewoon met de pakketpost meequote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Nou kom maar halenJullie wonen allebei ook zo lekker om de hoek.
Had je laatst niet van alles geschilderd?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan gelukkig veel meubels meenemen, dat maakt het wel makkelijker.
Ja ik heb de vrije hand gekregenquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je laatst niet van alles geschilderd?
Ja, dat gaat het hem dus niet worden, heb al 5 jaar geen auto meerquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Nou kom maar halenJullie wonen allebei ook zo lekker om de hoek.
Vraag me af of het uberhaupt in een auto pastquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat gaat het hem dus niet worden, heb al 5 jaar geen auto meer.
Er paste verrassend veel in de 205quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of het uberhaupt in een auto past
Hij paste destijds in de Nissan Note van m'n vaderquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of het uberhaupt in een auto past
Ja sorry, die heb ik dan weer niet over.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet nodig eens een goede kledingkast kopen
Sorryquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je nou nog in Amersfoort woonde
Dat zeg ik dr nou ook altijdquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je nou nog in Amersfoort woonde
Als het ding in een panda past?quote:
Ik moet gewoon eens mijn ongebruikte kleding weggooien.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet nodig eens een goede kledingkast kopen
Panda's zijn verbazingwekkend groot. Je kan er prima een wasmachine in vervoeren. Die 107's zijn een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Als ie niet in mijn 107 past, past ie ook niet in een panda
Ligt aan welke panda he, die oude was niet zo groot, die halve busjes die nu rondrijden zijn idd groter.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Panda's zijn verbazingwekkend groot. Je kan er prima een wasmachine in vervoeren. Die 107's zijn een stuk kleiner.
Volgens mij is die nieuwe nieuwe (met zo'n brommermotortje) wel weer een stuk kleiner. Maar die waar ik in rijd is uit 2004 of zo.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt aan welke panda he, die oude was niet zo groot, die halve busjes die nu rondrijden zijn idd groter.
Onze is uit 2012 en past best wat inquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij is die nieuwe nieuwe (met zo'n brommermotortje) wel weer een stuk kleiner. Maar die waar ik in rijd is uit 2004 of zo.
Voor een klein boodschappenwagentje valt dat best mee iddquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onze is uit 2012 en past best wat in. Geen kast, maar genoeg.
Aankoop is goed te doen, andersquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook wel een andere auto gewild, maar ja
Nawwwquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Oeh lief vriendje is lief! Zit hij op zijn vrije dag, met prachtig weer, iets photoshopperigs te doen omdat ik er niet uitkom
M'n broer heeft een Volvo die niet eens zo oud is. Onderhoudquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt t over Volvo. Benzine vooral.
Je moet dan ook een oude Volvo hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer heeft een Volvo die niet eens zo oud is. Onderhoud
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
gaat niet in mijn autootje passen vrees ik
ben er bang voorquote:
Dat is ook nooit verkeerd om te doenquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet gewoon eens mijn ongebruikte kleding weggooien.
Echt he! Ik moet *(^$&*%# banners voor mijn werk maken, uiteraard super last minute en ik had al een mini mental breakdownquote:
Meer bier nodig.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:14 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben duizelig en licht in m'n hoofd...
Na mijn verjaardag kan beter even bierloos blijven denk ikquote:
Ik zeg al niets meerquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n huis zelf puilt ook wel een beetje uit eigenlijk.
Beetje voorzichtig met jezelf doen he, ouwequote:Op dinsdag 21 april 2015 13:14 schreef Barbusse het volgende:
Klinkt niet heel bestquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:14 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een bezoekje aan een dokter?quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat heb ik elke dag, maar ik spoor dan ook niet
Tsja, gereden wordt er alquote:
Nee joh heeft geen nut, proces allang al doorlopen. Ben afgeschreven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd voor een bezoekje aan een dokter?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee joh heeft geen nut, proces allang al doorlopen. Ben afgeschreven.
Ik heb niet terug gelezen. Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:27 schreef Juup© het volgende:
Maar even zere neus nu, het is i.d.d. dat iedereen zo pokke eind bij elkaar vandaan woont. Als het nu vanaf hier naar Utrecht en terug was kon ik het nog wel combineren met iets anders gaan doen, maar om half Nederland door te crossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |